
Foto ilustrativă: Centru de vaccinare a personalului M.Ap.N. (covasnamedia.ro)

Un militar în vârstă de 44 de ani de la Unitatea Militară din Dej, serviciul de pază și logistică, a murit de Covid-19 la 12 zile după ce s-a vaccinat cu serul Covid produs de Johnson & Johnson, informează Observator News.
Bărbatul, care se afla în județul Bihor, unde administra o cabană, se vaccinase pe data de 22 octombrie cu serul Covid fabricat de Johnson & Johnson. Săptămâna trecută s-a infectat cu SARS-CoV-2 și a început să se simtă rău, fiind internat acum trei zile la Spitalul din Oradea. Evoluția bolii a fost fulgerătoare, în ciuda asigurărilor că serul experimental ar proteja de forme severe de Covid-19. De fapt, infectarea cu SARS-CoV-2 este una dintre cele mai întâlnite reacții adverse post-vaccinare, atunci când nu survin lucruri mai grave, precum miocardite, pericardite, cheaguri de sânge, AVC-uri ș.a. Miercuri, 3 noiembrie, în jurul orei 20:00, militarul a decedat.
Potrivit surselor Observator News, defunctul nu era cunoscut cu comorbidități și părea un om în putere. În urma lui a rămas o fetiță de 10 ani. Aceleași surse afirmă că Ministerul Apărării Naționale (MApN) ar fi trimis o circulară către unitățile militare prin care i-ar fi obligat pe soldați să se vaccineze doar cu serul Covid produs de Pfizer-BioNTech. Informația nu a fost confirmată, însă, de purtătorul de cuvânt al Garnizoanei Dej.
Oricare ar fi serul experimental utilizat, obligativitatea administrării acestuia și condiționarea locului de muncă de vaccinarea Covid sunt proceduri ilegale și nedemocratice. Ne amintim că 22 octombrie, ziua în care militarul și-a administrat doza unică de Janssen, este chiar ziua în care CNSU a propus și Guvernul demis Cîțu a aprobat legea nazistă prin care accesul în toate instituțiile publice, precum și în magazinele considerate neesențiale, a fost condiționat de certificatul de vaccinare. În același weekend, centrele de vaccinare și „maratoanele” din mall-uri au fost ticsite de români disperați să nu-și piardă locurile de muncă și pentru care „siguranța” zilei de mâine a fost mai importantă decât reacțiile adverse pe termen scurt, mediu și lung. Două săptămâni au trecut de atunci și certificatul „verde” se arată a fi NEGRU pentru mulți dintre cei care au căzut victime acestui infam șantaj.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Certificatul satanic 666, o normă impusă de aproximativ două săptămâni, care restricționează accesul persoanelor nevaccinate în malluri, magazine de modă sau cosmetice, are efecte și pe piața distribuției de materiale de construcții, unde retailerii de bricolaj spun că resimt scăderi importante ale traficului de cumpărători și, implicit, ale vânzărilor.
„În acest moment, suntem nevoiți să permitem accesul în magazine doar clienților care dețin un certificat verde. Înțelegem să respectăm deciziile autorităților, nu avem alternativă. De când au intrat în vigoare noile dispoziții legale, traficul în magazinele noastre a scăzut cu circa 45% și, drept rezultat, am fost obligați să reducem comenzile de aprovizionare la furnizori, care sunt în proporție de peste 85% companii românești. Dacă această situație se prelungește, impactul în industrie va fi devastator și îi va afecta în mod egal atât pe retaileri, cât și pe producători, atât pe funcționarii care lucrează pentru stat, cât și pe toți colegii din mediul privat, atât pe cei vaccinați, cât și pe cei nevaccinați“, spune Dragoș Pavăl, acționar al Dedeman, liderul pieței de bricolaj din România, cu 56 de magazine și afaceri de 9,1 miliarde de lei în 2020.