

Au plătit sume mari pentru vacanţe de lux în Tenerife, dar au rămas acasă.
Zeci de români nu numai că n-au mai plecat în sejurul dorit, dar nici măcar nu şi-au recuperat banii. În plus, susţin păgubiţii, reprezentanţii agenţiei de la care au cumpărat biletele nu le mai răspund la telefon, relatează Digi24.ro.
O anchetă a inspectorilor de la Protecţia Consumatorului este în plină desfăşurare, însă aceeaşi firmă de turism continuă să vândă nestingherită vacanţe în Tenerife. Contactată de Digi24, conducerea agenţiei nu a răspuns, deocamdată, la solicitarea de a explica această situaţie.
Vacanţă în Tenerife, şapte nopţi de cazare, demipensiune şi transport cu avionul. E oferta pe care Gabriel Ene a găsit-o pe internet şi pentru care a virat 2.500 de euro în contul unei agenţii de turism din Jimbolia. „Cu o lună înainte de plecare am fost sunat de la firmă că ar fi ceva probleme cu compania aeriană. Am ajuns în ziua în care trebuia să plecăm în sejur. Nu s-a rezolvat absolut nimic. Am rămas cu pachetul plătit, excursia neefectuată, banii daţi şi, până în acest moment, nerecuperaţi”, spune el.
Până acum, la Autoritatea pentru protecţia consumatorului (ANPC) s-au adunat aproape 50 de reclamaţii ale celor care şi-au făcut degeaba bagajele pentru insula spaniolă. Cu toate acestea, agenţia care le-a luat oamenilor banii continuă să vândă vacanţe în Tenerife.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.