Sfidarea continuă! Arhitectul maghiar care a proiectat reabilitarea străzii Kogălniceanu din Cluj NU a ținut cont de solicitarea primăriei ca grupul statuar Școala Ardeleană să fie amplasat pe soclu
ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!
Arhitectul Macalik Arnold, cel care a proiectat reabilitarea zonei strada Kogălniceanu-Universității, a prezentat Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice un nou proiect de amplasare a Grupului Statuar Școala Ardeleană, potrivit Ziarului Făclia.
Însă, de această dată, arhitectul nu a ținut cont de solicitarea primăriei clujene ca Grupul statuar „Școala Ardeleană” să fie reamplasat așa cum a fost înainte de modernizarea străzii Kogălniceanu.
Macalik Arnold a propus membrilor Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice un soclul înalt de 50 de cm și lat exact cât este baza statuii. Proiectul a fost analizat în ședința de ieri Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice, însă, cel mai probabil și de această dată va fi respins.
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.