Șarlatania din spatele mașinilor electrice: În CANADA prețul unei baterii este de 23.000 de dolari

De Ginan Abraheam  /  

Forbes.com

Forbes.com

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Unii proprietari de mașini electrice, în special cei care au modele mai vechi, au fost șocați să afle cât de mult costă înlocuirea bateriilor, potrivit CTVnews.

„Nu înțeleg de ce fac bateria atât de scumpă când trebuie să o schimbi", a declarat Phyllis Lau, rezidentă din Scarborough, care deține un vehicul complet electric KIA Soul 2018.

SUV-ul electric al lui Lau a venit cu o garanție pentru baterie care acoperă 160.000 km sau opt ani, oricare dintre acestea survine prima.

Familia a declarat că anul acesta vehiculul lor a înregistrat peste 170.000 de kilometri, ceea ce i-a scos din perioada de garanție atunci când bateria s-a defectat.

Când vehiculul nu a mai funcționat, Lau l-a dus la reprezentanța locală și i s-a spus că este nevoie de înlocuirea bateriei. Cu o baterie nouă, manopera și taxele, ea a spus că ar costa aproximativ 23.000 de dolari.

Chiar dacă vehiculul nu se afla în perioada de garanție,  a fost de acord să plătească jumătate din costul unei baterii de schimb.

„Nu vor acoperi în totalitate costurile. Ei spun că cel mai bun lucru pe care îl pot face este jumătate-jumătate - eu plătesc 50 la sută și ei 50 la sută", a declarat Lau.

Ken Edwardson din St. Catharines, Ontario, a cumpărat un Lincoln MKZ hibrid 2011 de ocazie în urmă cu patru ani, iar când bateria s-a defectat, a fost șocat să i se spună că trebuie să o înlocuiască; cu manopera și taxele, ar costa aproximativ 20.000 de dolari.

„La reprezentanță, s-a uitat pe internet și a spus: nu o să vă placă asta. Era vorba de aproximativ 15.000 de dolari pentru baterie, plus manopera și taxele", a spus el.

Edwardson este de părere că nu merită să investești 20.000 de dolari într-o mașină care are acum peste zece ani.

„Pur și simplu nu mă așteptam la un asemenea preț pentru a înlocui bateria", a spus el.

La Centrul de cercetare a vehiculelor electrice de la Universitatea din Toronto, directorul Olivier Trescases a declarat că defectarea completă a bateriei este rară și nu ar trebui să descurajeze pe nimeni să cumpere un vehicul electric, deoarece este normal ca unele baterii să cedeze atunci când un produs este fabricat în masă.

Trescases adăugă că bateriile pentru vehicule electrice fabricate în prezent sunt mult superioare bateriilor fabricate în urmă cu un deceniu.

Cu toate acestea, Trescases spune că oricine se gândește să cumpere un vehicul electric de ocazie, sau are unul vechi, trebuie să ia în considerare vârsta bateriei și dacă aceasta se află sau nu încă în garanție.

„Pentru acei proprietari foarte nefericiți de vehicule electrice care trebuie să își înlocuiască bateriile, da, va fi foarte scump. Totul se reduce următoarea problemă: degradarea bateriei se încadrează sau nu în clauza de garanție."

În cazul lui Lau, aceasta a decis să nu meargă mai departe cu înlocuirea bateriei și a returnat mașina la compania sa de finanțare. Lau a declarat că a fost informată de către companie că aceasta va fi scoasă la licitație și că ar putea fi responsabilă pentru orice diferență datorată.

CTV News Toronto a luat legătura cu KIA Canada în legătură cu cazul lui Lau, iar un purtător de cuvânt a declarat:

 „Dosarele indică faptul că, la 7 iulie 2022, un tehnician de asistență Kia Canada a solicitat în mod oficial de la reprezentanță, o copie a rezultatelor inspecției sale și a diagnosticului rezultat în urma inspecției vehiculului doamnei Lau. Din nefericire, nu s-a primit niciun răspuns din partea reprezentanței, ceea ce indică faptul că problema de defecțiune a fost rezolvată de către reprezentanță, fără a fi nevoie [de] intervenția Kia Canada.Acum este evident că vehiculul doamnei Lau nu a fost reparat. Mai mult, suntem informați că doamna Lau a renunțat la vehicul. Din păcate, fără acces la vehicul, Kia Canada nu poate comenta diagnosticul vehiculului sau starea bateriei la momentul presupusei defecțiuni."

Ford of Canada l-a îndrumat pe Edwardson să colaboreze cu dealerul său în legătură cu problema bateriei, dar Edwardson a decis să nu continue cu plata a 20.000 de dolari pentru înlocuirea bateriei.

Există o nouă companie de automobile electrice care începe să funcționeze în Canada, numită VinFast, care este o marcă de automobile vietnameză cu sediul în Singapore și care adoptă o abordare diferită în ceea ce privește deținerea de vehicule electrice.

Potrivit site-ului web al companiei, atunci când clienții cumpără un VE VinFast, costul bateriei este exclus din prețul de achiziție al vehiculului, iar clienții plătesc abonamente lunare pentru a închiria o baterie.

Cu un abonament pentru baterie, compania a declarat că își asumă responsabilitatea pentru reparațiile, întreținerea și costurile de înlocuire a bateriei rezultate din defecte tehnice, pentru a oferi clienților o experiență fără probleme pe toată durata de viață a vehiculului. 
Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Top 5 autori
VideoNews

Călin Georgescu la vot cu George Simion:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (0)
  1. Ciolacu scoate PSD de la Guvernare dar nu-și dă încă demisia de la șefia PSD. Progresistul Daniel David, propunerea PNL pentru premier intermar. Președintele interimar a luat act și anunță pe 6 mai un prim ministru interimar

  2. Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

  3. REZULTATE OFICIALE: Suveraniștii au luat peste 40% - VICTORIA LUI CĂLIN GEORGESCU ȘI GEORGE SIMION! LUPTA se duce în TURUL II cu NICUȘOR SOROS DAN! Au votat peste 9,5 MILIOANE de ROMÂNI! Mobilizare istorică pentru ROMÂNISM la ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2025

  4. 3 mai 1997: 28 ani de la una dintre cele mai mari TRĂDĂRI din istoria României: TRATATUL CU UCRAINA. Cum au fost cedate teritorii ale patriei-mamă la îndemnul lui Silviu Brucan - Bruckner și prin mâna lui Adrian Severin - Skvosnik, nepot al Anei Pauker

  5. George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

  6. Cu cine votăm la alegerile prezidențiale din 4 mai

  7. Instigare la uciderea lui George Simion după o postare a Victoriei Stoiciu. Singura LGBT-istă din PSD care îl susține pe Nicușor Dan, soroșista s-a plasat împotriva deciziei partidului de neutralitate în Turul 2, alături de pro-LGBT-istul Victor Negrescu

  8. Pericolul celor două specii: Românul de Diaspora și Românul de Casă

  9. Călin Georgescu deconspiră OLIGARHII CARE FURĂ ALEGERI și MAFIA INTERNAȚIONALĂ - “SECRETELE ONU”. Av. Reiner Fuellmich: “Un curajos luptător pentru Libertate” - VIDEO TRADUS

  10. FEAR FACTOR 2

Ultima oră

19:30

UNTOLD, festivalul satanist aprobat de Nicușor Dan în București, mituiește alegătorii. Ion Cristoiu: Ar trebui arestați!

23:10

Profesorul Ilie Bădescu: CARE EUROPĂ?

22:30

SPAȚIUL MIORITIC - de Lucian Blaga (9 mai 1895 - 6 mai 1961)

21:15

Acad. Florin Constantiniu: 9 mai 1945? În România, nimic de sărbătorit

20:00

Pălitură de osândă pentru UDMR: Viktor Orban a ascultat de Donald Trump și îl susține pe George Simion, ca lider al suveranismului în Europa: ”În lupta pentru creștinism și suveranitate trebuie să ne sprijinim reciproc” - VIDEO

19:50

Un adevărat cavaler! Nicușor Dan își dă la o parte concubina pentru a fi primul în fața camerei - VIDEO

19:40

Patrick André de Hillerin: Nicușor Dan refuză să comunice numele donatorilor săi din precampania electorală

18:23

Adrian Onciu: Marile puncte de divergență ale celor doi finaliști

18:00

BEC și AEP ar trebui să investigheze DEZBATEREA ARANJATĂ de la Euronews. Boala OCULTEI din spatele lui Nicușor Dan. George Simion: Voi pune interesele României pe primul loc. TEMELE fierbinți: AVORT, LGBT, BANI, UCRAINA, RĂZBOI - Analiza ActiveNews

17:30

A început conferința "Dragostea dintre părinți și creșterea armonioasă a copiilor" - VIDEO ÎN DIRECT

17:17

Un celebru artist a anunțat că suferă de cancer în stadiul 4, la 46 de ani

16:00

9 mai: ZIUA INDEPENDENȚEI ROMÂNIEI. Discursul integral al lui Mihail Kogălniceanu

15:32

ȘTIAȚI CĂ tânărul criminal Vlad Pascu a fost OLIMPIC LA MATEMATICĂ? E bun de președinte?

15:04

Atenție, Harap Alb: Să nu faci aceeași greșeală ca acum 35 de ani!

14:44

Ginerele unui torționar al Securității, Victor Rebengiuc, a donat 5.000 de euro lui Nicușor Dan cu condiția să nu fie nominalizat: ”Contribui și eu acolo cu câte ceva”