Recunoaștere uimitoare a inventatorului tehnologiei ARNm: Vaccinații TRANSMIT prin secrețiile organismului proteina SPIKE, o toxină care poate afecta grav în primul rând copiii. Twitter a interzis postarea lui Luigi Warren, Japonia, transfuziile de sânge

De Părău Vlad și Victor Roncea  /

Twitter i-a șters „părintelui” tehnologiei ARNm o postare în care afirma că vaccinații pot răspândi proteină spike. „Informația este corectă, sunt inventatorul ei, știu despre ce vorbesc”, le-a răspuns, degeaba, Luigi Warren, cenzorilor de la Twitter. Proteina spike apare într-un studiu recent ca o toxină. Astfel, recunoașterea inventatorului tehnologiei că aceasta se poate răspândi prin secrețiile organismului - salivă, transpirație, urină, lichid seminal - de la vaccinați la nevaccinați este de o imensă gravitate, care ar trebui să stopeze imediat vaccinarea, așa cum o cer oameni de știință din întreaga lume, între care și profesorul francez Luc Montagnier, deținător al premiului Nobel pentru medicină, primul cercetător care a izolat virusul HIV.

Inventatorul tehnologiei ARN mesager a fost blocat de Twitter pentru afirmația că persoanele vaccinate cu seruri bazate pe ARN mesager pot răspândi în jurul lor mici cantități de „proteină spike”. În fapt, Luigi Warren intervenise într-o discuție unde cei care spuneau că vaccinații răspândesc virusul erau etichetați drept „conspiraționiști”. Cercetătorul a spus că vaccinații mai degrabă ar răspândi „proteina spike”, „dar în cantități minuscule care, aproape sigur, nu pot cauza îmbolnăvire sau disconfort celor din jur”. Dar atunci rămâne valabil că vaccinații pot transmite și virusul. În plus „aproape sigur” nu este o garanție științifică. De altfel, e cunoscut că în medicină nu există cuvântul „sigur”, după cum afirmă și medicul Monica Pop. Dovada tuturor deceselor în urma vaccinului „sigur”.

Un număr mare de studii arată că cele mai severe efecte ale SARS-CoV-2 (virusul care provoacă boala COVID-19), cum ar fi cheagurile de sânge sau hemoragiile, sunt efectele proteinei spike a virusului.

La o asemenea afirmație legată de răspândirea proteinei spike de la vaccinați la nevaccinați, considerată de algoritmi „știre falsă”, Twitter l-a somat pe Warren să-și șteargă singur mesajul și, concomitent cu apăsarea butonului de ștergere, să renunțe la opțiunea de a depune contestație. „Mesajul nu mai este vizibil pentru că a încălcat Regulile Twitter”, i se punea în vedere lui Luigi Warren.

El a publicat mai târziu o captură de ecran cu avertismentul primit de la Twitter și constatarea că suferă „o nouă blocare nefondată pentru vina de a fi postat pe Twitter afirmații absolut corecte”.

Într-un comentariu la propria sa postare, Warren adaugă: „Tocmai am făcut contestație în felul următor: Postarea pentru care m-ați blocat este corectă. Eu sunt inventatorul tehnologiei pe care se bazează ModeRNA - puteți verifica. Știu despre ce vorbesc.” Informația a apărut ulterior și pe MSN News.

Luigi Warren este actualul președinte și CEO al Cellular Reprogramming, Inc, o firmă de biotehnologie cu sediul în California. El este renumit pentru activitatea sa comună cu Derrick Rossi, co-fondatorul companiei de biotehnologie Moderna.

Informația în cauza circulă de câteva săptămâni, fiind divulgată și de un document intern al Pfizer - după cum am publicat și noi la începutul lunii trecute -, însă până acum era catalogată la „teoria conspirației”. O „conspirație” tocmai recunoscută chiar de către inventatorul tehnologiei serurilor experimentale cu ARNm.

Recunoașterea lui Warren, extrem de gravă: proteina spike este o toxină

În condițiile în care până acum narațiunea oficială era că vaccinații nu pot transmite nimic celor nevaccinați, faptul că însuși inventatorul tehnologiei ARN mesager recunoaște că persoanele injectate cu seruri ce au la bază această tehnologie răspândesc proteină spike reprezintă o dezvăluire epocală.

Aceste vaccinuri sunt experimentale, aflate în faza a treia de studii clinice și puse pe piață cu o autorizație „de urgență”, limitată ca durată - de unde și disperarea decidenților de a vaccina cât mai multe persoane într-un timp cât mai scurt.

Lovindu-se nu o dată de cenzura practicată pe Twitter, inventatorul Luigi Warren și-a deschis, în paralel, un cont pe rețeaua americană Gab, unde își permite să spună nestingherit ce gândește.

Dacă Luigi Warren se mulțumește să spună că vaccinații cu seruri pe bază de ARN mesager pot răspândi proteină spike prin lichidele pe care le elimină organismul lor, cercetătorul Bryam Bridle din Canada afirmă că proteina spike este ea însăși o toxină și o proteină patogenică, lucru la care nu se așteptau inventatorii vaccinurilor Covid. El a demonstrat deja că proteina spike se transmite de la mamele vaccinate prin laptele matern și afectează grav sugarii.

„Proteina Spike este cauza problemelor vasculare, neurodegenerative, nu virusul. În teoria inițială, rămâne în deltoid, merge la ganglionii limfatici care drenează, activează sistemul imunitar. Dar un nou studiu de bio-distribuție din Japonia a urmărit proteinele vax și spike. Proteina spike pătrunde în sânge și, la câteva zile de la vaccin, se acumulează în splină, creier, măduvă osoasă, ficat, glandele suprarenale, cu concentrații mari în ovare (grafic mai jos). Proteina spike este o toxină patogenă care provoacă daune dacă este în circulație, se leagă de trombocite, celule epiteliale ale vaselor de sânge, coagulare, sângerări, probleme cardiace, coagulare a sângelui creierului. Concluzia este: Am făcut o mare greșeală și nu ne-am dat seama până acum.”, a afirmat între altele cercetătorul canadian.

După cum a relatat chiar ieri ActiveNews, proteina „spike” a vaccinului anti-COVID pătrunde în fluxul sanguin, ceea ce poate explica miile de efecte adverse, de la cheaguri de sânge și boli de inimă la leziuni cerebrale și probleme de reproducere.

Legătura pe care o face ActiveNews azi nu a apărut încă în presa internațională.

„S-a făcut o mare greșeală. Nu am înțeles acest lucru până acum”, a declarat Byram Bridle, imunolog și virusolog, profesor la Universitatea Guelph din Ontario, într-un interviu cu realizatoarea canadiană de televiziune Alex Pierson.

„Am crezut că proteina spike este o țintă antigen, nu ne-am imaginat că proteina spike este ea însăși o toxină și o proteină patogenică. De aceea, prin vaccinarea oamenilor îi inoculăm în mod nechibzuit cu o toxină”, a afirmat Bridle în cadrul emisiunii.

Bridle este cercetător în domeniul vaccinurilor și a primit anul trecut un grant guvernamental în valoare de 230.000 de dolari pentru cercetări în domeniul vaccinurilor anti-COVID.

El a declarat că, împreună cu un grup internațional de oameni de știință, a formulat o solicitare către agenția de reglementare japoneză pentru a avea acces la un studiu confidențial asupra vaccinului Pfizer.

Puternica concentrație de proteine spike descoperită în testicule și ovare, potrivit datelor secrete Pfizer publicate de agenția de reglementare japoneză (grafic mai jos), ridică și o altă întrebare gravă: „Vor devenii tinerii noștri sterili?”, a spus Bridle.

Acest studiu explică de ce Japonia refuză să se vaccineze dar și de ce Japonia interzice donarea și transferul de sânge de către persoanele vaccinate covid.

Studiul confidențial al Pfizer tradus din japoneză ar putea fi ACESTA.

Citiți mai multe pe acest subiect: Un cercetător dezvăluie: „S-a făcut o mare greșeală. Vaccinurile conțin o toxină care ajunge în sânge.” - Cei mai în pericol sunt Copiii. Se urmărește reducerea populației?

Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews

Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori
VideoNews

25 de ani de la bombardarea Iugoslaviei

Bombardamentele NATO în cifre

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (5)
  • o.c. 02.06.2021 19:39
    căutați ”vaccine shedding” pe bitchute/ odysee/ rumble
  • Popică 02.06.2021 23:41
    Putin off topic. Ma gandeam ca va intereseaza cum se face educatie sexuala pentru cei mici in USA: https://youtu.be/ivpnQ2igwas
    Pregatiti terenul ca ajung si la voi astia cu mintea deschisa
  • Cucu mucu 04.06.2021 08:50
    Daca Spike-ul se transmite prin lichid seminal, la cat ne cocosesc toata ziua guvernantii practic suntem cu totii vaccinati.
  • JoeB 08.06.2021 17:22