
captură ecran

O figură importantă de la Organizația Mondială a Sănătății pledează pentru un parteneriat reînnoit și de durată între autoritățile globale de sănătate și giganții din Silicon Valley, deplângând ceea ce el consideră a fi o scădere a cooperării tehnologice corporative după povestea COVID-19, potrivit reclaimthenet.org
Andy Pattison, șeful echipei pentru canale digitale la OMS, și-a exprimat frustrarea față de ceea ce a descris ca fiind un angajament scăzut din partea principalelor platforme tehnologice după ce restricțiile pandemice au început să fie ridicate. El a propus formarea a ceea ce el a numit "un colectiv online de sănătate", cu scopul de a replica nivelul de cooperare observat în timpul COVID-19, dar pe o bază constantă, instituțională, mai degrabă decât una declanșată de urgențe. Scopul, a explicat el, este de a încorpora aceste relații atât de profund încât un răspuns digital la scară pandemică să devină rutină, nu o simplă reacție.
"Grupul de sănătate lucrează împreună în lumea reală", a spus Pattison, "dar în lumea digitală, avem tendința de a o lua de la capăt". Viziunea sa este o alianță permanentă a companiilor de tehnologie și a autorităților de sănătate, gata să promoveze mesageria unificată în orice moment, nu numai în situații de criză.
Acest impuls pentru o coordonare digitală persistentă urmează ceea ce Pattison a descris ca fiind o perioadă de sinergie fără precedent între OMS și companiile de tehnologie în timpul pandemiei. Potrivit acestuia, aceste parteneriate se formau deja înainte de COVID-19, concentrându-se pe vaccinuri precum ROR, dar au escaladat rapid odată cu începerea pandemiei.
Meta, fostul Facebook, a jucat un rol cheie, a spus el, ajutând la coordonarea unei mese rotunde inițiale cu alte platforme tehnologice majore. Acea întâlnire a pus bazele unei creșteri a colaborării corporative cu OMS, de la înăsprirea politicilor de cenzură a "dezinformării" și inserarea conținutului aprobat de OMS în fluxurile utilizatorilor, până la amplificarea directă a mesajelor organizației prin intermediul rețelelor sociale.
Aceste acțiuni au făcut parte dintr-o campanie amplă de control al narațiunii digitale în jurul sănătății publice, OMS îndrumând platformele cu privire la modul de gestionare a fluxului de informații.
Pattison a spus clar că organizația nu își măsoară succesul doar în aprecieri sau impresii. Scopul real este manipularea comportamentală. "Dovada reală ... este de fapt schimbarea comportamentului", a spus el, subliniind faptul că influența asupra luării deciziilor, nu doar vizibilitatea, este metrica campaniilor lor online.
Această schimbare nu este lăsată doar pe seama canalelor instituționale. Pattison a subliniat cu mândrie o inițiativă a OMS cunoscută sub numele de Fides, un program conceput pentru a înrola și amplifica influencerii din domeniul sănătății care sunt dispuși să transmită subiectele de discuție ale OMS publicului lor. Influencerilor li se oferă mesaje și date cheie și, dacă conținutul "rezonează", sunt încurajați să-l transforme în postări captivante, adesea îmbrăcate cu umor sau emoție pentru a asigura o atracție mai largă.
"Lucrăm cu companiile de tehnologie pentru a-i stimula pe acești oameni", a explicat el, referindu-se la promovarea algoritmică și îmbunătățirile vizibilității facilitate de platformele de socializare. Această integrare strânsă între companiile private, instituțiile guvernamentale și persoanele selectate creează o buclă de feedback bine unsă, în care narațiunile de sănătate sunt modelate, livrate și monitorizate pentru eficacitate.
Pe măsură ce OMS se repoziționează pentru viitoarele crize de sănătate, strategia sa de comunicare digitală este clară: aprofundarea legăturilor cu giganții tehnologici, menținerea controlului asupra discursului de sănătate digitală și prioritizarea modificării comportamentului în detrimentul simplei diseminari a informațiilor. Manualul post-pandemie al organizației pare mai puțin despre restabilirea încrederii publice prin transparență și mai mult despre instituționalizarea unei infrastructuri de gestionare a mesajelor construită pe fundații din era cenzurii.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Cât despre campanii "pline de umor" care să propage mai departe nocivul vaccin, desigur că au existat. Aberații la greu, ... dar pline de umor! Cea mai hilară dintre ele, cel puțin la noi în țară, mi se pare clipul făcut cu Gheorghiță care le spunea oamenilor ce conținea vaccinul, când toți oamenii vroiau să știe ce se află în serul experimental. Credeți că a spus că conține oxid de grafen, sau tot tabelul lui mendeleev așa cum au descoperit mai târziu adevărații medici specialiști? Ei aș, conținea "excursii la mare", "seri la cinematograf cu prietena", "cine romantice", "shopinguri fără restricții",...și le mai cerea și altora părerea, ce conține pentru ei vaccinul, după imaginația fiecăruia...
Nu putem spune că n-au avut un umor teribil! Mă întreb astăzi după cinci ani de atunci și numărul de decese subite, încă în creștere, ...cine mai râde ??? Poate doar moartea cu coasa!
se referă la umor....negru, așa cum e dooooobitocul care conduce omeseul !