Alain Soral despre educatia din Franta :
Deci despre școală, este un subiect de reflecție interesant. Am văzut că am trecut la un moment dat, odată cu revoluția Franceză, de la ceea ce se numește mica Școala catolică, va readuc aminte că în tripartitia funcțională Oratores, Bellatores, Laboratores, Dumézil si-a dat seama ca toate societatile functioneaza in acelasi fel : astfel încât îl ai pe cel care lucrează pământul, cel care se ocupă cu spiritualul, adica cu religia dar și cu educația și medicina, adică ingrijirea bolnavilor și cel care are grijă de securitate și este un triunghi funcțional, deoarece fermierul il hrănește pe cavaler, dar cavalerul îl protejează, fermierul il hrănește pe preot, iar preotul îl educă si are grijă de sanatatea lui și cavalerul il protejează pe preot, iar preotul dă un sens violenței cavalerului, violenta care este întotdeauna legată de bine si are o dimensiune in transcendența, apararea vaduvelor si orfanilor, etcetera, etcetera, deci asta este tripartitia funcțională. Deci, incet, incet trecem de la mica scoala catolica la ideea de educație a lui Jules Ferry
cu educația libera si gratuită, republicana, laica si anti-catolica. Deci biserica avea puterea de a educa copiii, ceea ce reprezinta o putere ideologica colosala, si aceasta putere este smulsa din mainile bisericii, pentru a fi data francmasoneriei. Asta se numeste scoala laica, asta se numeste Legea din 1905. Ceea ce constatam la un moment dat este ca burghezia, in faza ei ascendenta, deoarece burghezia, pentru a putea functiona, are nevoie ca poporul sa ajunga la un anumit nivel de rationalitate, pentru ca vinde poporului virtutile rationalitatii laico-burgheze, contra obscurantismul traditional catolic. Deci intr-o prima etapa este nevoie ca poporul sa fie educat si intalnim "husarii negri ai republicii", indivizi care cred cu adevarat in laicitate, proveniti din clasa taraneasca, din mica taranime si care realizeaza un salt social, puteti citi despre ei si in Balzac si in Stendhal, literatura va lumineaza foarte bine in aceasta chestiune. Si astfel preotii se transforma in institutori si educa taranimea sa stie sa citeasca, sa socoteasca si fundamentele egalitatii, etcetera, etcetera. Deci intr-o prima etapa burghezia in ascendenta are nevoie sa faca poporul sa adere la proiectul ei, deci da poporului ceva, ii da o anumita emancipare, dar doar tehnico-matematica, il invata sa scrie, sa citeasca, sa socoteasca, in spiritul drepturilor omului, al egalitatii si contra vechii lumi. Lumea noua este mai buna decat lumea veche. Dar problema este ca incet incet intelegem ca drepturilor omului nu sunt de fapt drepturile omului ci drepturile burghezului, dupa care in final drepturile burghezului devin de fapt drepturile evreului. Asistam la un derapaj si la o minciuna din ce in ce mai mare. Si la un moment dat ajungem la o basculare, care dupa parerea mea are loc in mai 1968, putem data cu usurinta momentul, cand -pentru ca poporul sa adere la aceasta societate, numita republica, numita democratie- nu mai trebuie sa fie ridicat nivelul de constiinta si stapanirea intelectuala, pentru ca acestea se pot transforma in critica eficace, vorbim de revolta vestelor galbene, ci este nevoie o basculare de partea cealalta si abrutizarea poporului. Dar nu vrei sa abrutizezi poporul vanzandu-i sfinti catolici, virginitatea fecioarei si catehismul, nu vrei sa te intorci in trecut, trebuie gasita o alta modalitate, un nou mod de abrutizare. Noua modalitate se cheama apararea minoritatilor, comunitarismul, femeile sunt victimele barbatilor, atunci schimbi lupta de clasa in lupta de sex, tinerii au o dimensiune profetica pentru ca sunt tineri, trebuie doar sa priviti la mai 1968, metoda a fost geniala, mici ticalosi, care nu stiu nimic despre viata, ajung acolo ca sa-si enerveze tatii, apoi avem homosexualii, care cumpara prostii si nu exista pericolul de a pierde cu ei din punct de vedere politic. Dupa care trecem intr-o faza accelerata, aceste doua aspecte vin impreuna: Imigrantii si LGBT. Sunt cele doua cai de distrugere a societatii, dupa cum ati vazut. Fie trebuie sa fiti negrificati, fie ajungem la " ce oare va poate spune ca eu as putea fi un barbat ?" Vedem bine astazi ca oligarhia dominanta, constituita pe valori pozitive, burghezia aduce lumina, egalitatea drepturilor omului etcetera, valori abandonate pentru ca s-a vazut ca sunt o escrocherie, astazi oligarhia a ajuns intr-o situatie de supravietuire si de distrugere accelerata a tot ceea ce ar putea constitui o constiinta. Cum Franta este in mod traditional o tara a ideilor si asistam la un razboi pentru o noua era, pentru o noua ordine mondiala, noi suntem o tinta, suntem privilegiati pentru a fi distrusi in acest razboi contra ideilor sanatoase. Razboiul se desfasoara foarte mult in Franta, pentru ca sunt tari unde tinta este economia productiva, sunt tari unde tinta este armata, vedeti ca problema germana nu este problema engleza, iar noi trebuie sa facem fata unui macel al ideologiilor dominante, disfunctionale, cu LGBT si celelalte porcarii, care este proportional cu abilitatile noastre naturale de a gandi inteligent. Suntem bombardati, bombardati, bombardati !
https://www.youtube.com/watch?v=RuNzMMySuAQ
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Deci despre școală, este un subiect de reflecție interesant. Am văzut că am trecut la un moment dat, odată cu revoluția Franceză, de la ceea ce se numește mica Școala catolică, va readuc aminte că în tripartitia funcțională Oratores, Bellatores, Laboratores, Dumézil si-a dat seama ca toate societatile functioneaza in acelasi fel : astfel încât îl ai pe cel care lucrează pământul, cel care se ocupă cu spiritualul, adica cu religia dar și cu educația și medicina, adică ingrijirea bolnavilor și cel care are grijă de securitate și este un triunghi funcțional, deoarece fermierul il hrănește pe cavaler, dar cavalerul îl protejează, fermierul il hrănește pe preot, iar preotul îl educă si are grijă de sanatatea lui și cavalerul il protejează pe preot, iar preotul dă un sens violenței cavalerului, violenta care este întotdeauna legată de bine si are o dimensiune in transcendența, apararea vaduvelor si orfanilor, etcetera, etcetera, deci asta este tripartitia funcțională. Deci, incet, incet trecem de la mica scoala catolica la ideea de educație a lui Jules Ferry
cu educația libera si gratuită, republicana, laica si anti-catolica. Deci biserica avea puterea de a educa copiii, ceea ce reprezinta o putere ideologica colosala, si aceasta putere este smulsa din mainile bisericii, pentru a fi data francmasoneriei. Asta se numeste scoala laica, asta se numeste Legea din 1905. Ceea ce constatam la un moment dat este ca burghezia, in faza ei ascendenta, deoarece burghezia, pentru a putea functiona, are nevoie ca poporul sa ajunga la un anumit nivel de rationalitate, pentru ca vinde poporului virtutile rationalitatii laico-burgheze, contra obscurantismul traditional catolic. Deci intr-o prima etapa este nevoie ca poporul sa fie educat si intalnim "husarii negri ai republicii", indivizi care cred cu adevarat in laicitate, proveniti din clasa taraneasca, din mica taranime si care realizeaza un salt social, puteti citi despre ei si in Balzac si in Stendhal, literatura va lumineaza foarte bine in aceasta chestiune. Si astfel preotii se transforma in institutori si educa taranimea sa stie sa citeasca, sa socoteasca si fundamentele egalitatii, etcetera, etcetera. Deci intr-o prima etapa burghezia in ascendenta are nevoie sa faca poporul sa adere la proiectul ei, deci da poporului ceva, ii da o anumita emancipare, dar doar tehnico-matematica, il invata sa scrie, sa citeasca, sa socoteasca, in spiritul drepturilor omului, al egalitatii si contra vechii lumi. Lumea noua este mai buna decat lumea veche. Dar problema este ca incet incet intelegem ca drepturilor omului nu sunt de fapt drepturile omului ci drepturile burghezului, dupa care in final drepturile burghezului devin de fapt drepturile evreului. Asistam la un derapaj si la o minciuna din ce in ce mai mare. Si la un moment dat ajungem la o basculare, care dupa parerea mea are loc in mai 1968, putem data cu usurinta momentul, cand -pentru ca poporul sa adere la aceasta societate, numita republica, numita democratie- nu mai trebuie sa fie ridicat nivelul de constiinta si stapanirea intelectuala, pentru ca acestea se pot transforma in critica eficace, vorbim de revolta vestelor galbene, ci este nevoie o basculare de partea cealalta si abrutizarea poporului. Dar nu vrei sa abrutizezi poporul vanzandu-i sfinti catolici, virginitatea fecioarei si catehismul, nu vrei sa te intorci in trecut, trebuie gasita o alta modalitate, un nou mod de abrutizare. Noua modalitate se cheama apararea minoritatilor, comunitarismul, femeile sunt victimele barbatilor, atunci schimbi lupta de clasa in lupta de sex, tinerii au o dimensiune profetica pentru ca sunt tineri, trebuie doar sa priviti la mai 1968, metoda a fost geniala, mici ticalosi, care nu stiu nimic despre viata, ajung acolo ca sa-si enerveze tatii, apoi avem homosexualii, care cumpara prostii si nu exista pericolul de a pierde cu ei din punct de vedere politic. Dupa care trecem intr-o faza accelerata, aceste doua aspecte vin impreuna: Imigrantii si LGBT. Sunt cele doua cai de distrugere a societatii, dupa cum ati vazut. Fie trebuie sa fiti negrificati, fie ajungem la " ce oare va poate spune ca eu as putea fi un barbat ?" Vedem bine astazi ca oligarhia dominanta, constituita pe valori pozitive, burghezia aduce lumina, egalitatea drepturilor omului etcetera, valori abandonate pentru ca s-a vazut ca sunt o escrocherie, astazi oligarhia a ajuns intr-o situatie de supravietuire si de distrugere accelerata a tot ceea ce ar putea constitui o constiinta. Cum Franta este in mod traditional o tara a ideilor si asistam la un razboi pentru o noua era, pentru o noua ordine mondiala, noi suntem o tinta, suntem privilegiati pentru a fi distrusi in acest razboi contra ideilor sanatoase. Razboiul se desfasoara foarte mult in Franta, pentru ca sunt tari unde tinta este economia productiva, sunt tari unde tinta este armata, vedeti ca problema germana nu este problema engleza, iar noi trebuie sa facem fata unui macel al ideologiilor dominante, disfunctionale, cu LGBT si celelalte porcarii, care este proportional cu abilitatile noastre naturale de a gandi inteligent. Suntem bombardati, bombardati, bombardati !
https://www.youtube.com/watch?v=RuNzMMySuAQ
Si eu spun ca e prea multa materie si mult mai multa decat aveam eu de exemplu, fiind la liceu in anii '90 la inceput! Daca nu se marea numarul de ore dar materiile cu aplicabilitate practica ar avea alocata mai multa parte eperimentala ar fi deja bine! In loc de asta avem mult mai multe materii, teoretice. Alea nu atrag pe nimeni mai ales ca materiile sunt facute pt a da de lucru la tot felul de "profesori" care sunt de o incompetentza crasa si sunt intrati pe posturi pe idei de clan / afiliere politica!