

Plenul Senatului a respins marți, 22 iunie, cererea
președintelui de la Cotroceni, Klaus Iohannis, de reexaminare a legii privind educația sanitară.
USR-PLUS susținerea introducerea „educației sexuale” în școli, ca materie
separată, fără solicitarea acordului părinților, transmite Știripesurse.
Legea a fost adoptată din nou în forma inițială. Disciplina se va numi "educație sanitară", iar cei care doresc sa ia parte la curs trebuie să facă o cerere în acest sens. De asemenea, forma votată de parlamentari este cea în care este nevoie de acordul scris al părinților pentru ca elevii să participe la ore.
Legea merge la Camera Deputaților, care este cameră decizională în acest caz.
Vasile Bănescu, Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, a
transmis marți mai multe precizări legate de „așa-zisa ‹educație
sexuală› devenită obiectul unor mari presiuni ong-istice și partinice
pentru introducerea ei într-o programă școlară deja asfixia(n)tă,
ignorându-se sau sfindându-se inclusiv voința părinților și drepturile
lor constituționale de a decide asupra educației propriilor copii”, informează Basilica.
Vasile Bănescu amintește de la început că există deja în școlile din România materii (în afară de Biologie) al căror conținut este perfect adecvat predării noțiunilor necesare elevilor pe teme legate de sexualitate (Consiliere și dezvoltare personală, Educație pentru sănătate; Pregătiți pentru viață. Educație pentru viață și comunitate; Adolescență și autocunoaștere; Mai întâi caracterul.).
„Patriarhia Română, dar și celelalte Biserici din România, pledează ferm pentru disocierea programelor școlare de orice tip de ideologie, precum ‹ideologia de gen› sau de ‹recomandările› ideologizant-alienante cuprinse în Documentul Biroului Regional OMS pentru Europa și BZgA, intitulat ‹Standarde pentru educația sexuală in Europa – un cadru pentru factorii de decizie politică, specialiști și autorități din domeniul educației și sănătății›”.
„Ideologizarea informațiilor transmise elevilor în cadrul școlar, care trebuie sa rămână unul curat și neutru ideologic, inclusiv pe teme legate de sexualitate, este în totală contradicție cu scopul real și ultim al educației: formarea omului în spiritul celor mai înalte valori morale și al eticii virtuții ca expresie a echilibrului și normalității”, precizează Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei.
Adevăratele cauze ale statisticilor triste
El spune că dincolo de sofismul, adică de minciuna ambalată „credibil”, prin care se transmite obsesiv-compulsiv ideea că „avem cel mai mare număr de mame minore din Europa, cel mai mare număr de tineri infectați cu HIV din Europa, cea mai tânără bunică din lume” DIN CAUZA absenței din programa școlară a unei materii obligatorii numite „educație sexuală”, dincolo de această asiduă încercare de manipulare se află, în realitate, adevăratele cauze ale acestor triste, prin nefirescul lor, statistici:
1.) disoluția familiei;
2.) abandonul școlar.
„Niciunul dintre vehemenții apostoli ai sexualizării vieții copiilor de la vârste cât mai fragede, inclusiv prin propagarea în școli a aberantei, toxicei „ideologii de gen” (a se vedea detestabilul moralmente „Document al Biroului Regional OMS pentru Europa și BZgA, intitulat „Standarde pentru educația sexuală în Europa”), nu pare interesat de remedierea acestor cauze reale ale începutului precoce al unei vieți sexuale dezordonate cu consecințe dramatice pentru copii și adolescenți, ci doar de introducerea cu orice preț în școli, chiar fără acordul părinților (locuiți de „himere medievale”), a unei materii dovedit ideologiza(n)te, deci deformatoare de firesc și de realitate”.
Poziția Bisericii Ortodoxe Române
Poziția Bisericii Ortodoxe Române, care a susținut permanent caracterul opțional în școli al orelor de „educație pentru viață”, poziție împărtășită din câte știu și de celelalte culte religioase, adică de autentica societate civilă, a cărei existență nu se restrânge la câteva ong-uri zgomotoase confiscate ideologic, se rezumă la următoarele argumente realiste:
- Constituția României prevede: „părinții sau tutorii au dreptul de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educația copiilor minori a căror răspundere le revine” (art. 29, alin. 6); de asemenea, „libertatea gândirii și a opiniilor, precum și libertatea credințelor religioase nu pot fi îngrădite sub nicio formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credință religioasă, contrare convingerilor sale” (art. 29, alin. 1); așadar, nu există niciun temei obiectiv pentru ca Statul să impună un model ideologic în educația copiilor, peste acordul și convingerile părinților.
- Totodată, în Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului se arată: „părinții copilului au cu prioritate dreptul de a alege felul educației care urmează să fie dată copiilor lor” (art. 51, alin. 2).
- Conform Legii educației naționale nr. 1/2011, „educația și formarea profesională a copiilor, a tinerilor și a adulților au ca finalitate principală formarea competențelor, înțelese ca ansamblu multifuncțional și transferabil de cunoștințe, deprinderi/abilități și aptitudini, necesare pentru împlinirea și dezvoltarea personală, prin realizarea propriilor obiective în viață, conform intereselor și aspirațiilor fiecăruia și dorinței de a învăța pe tot parcursul vieții” (art. 4); așadar, finalitatea nu este conectarea minții elevilor la ideologii invariabil nocive, fapt probat constant în istoria contemporană a umanității.
- Potrivit art. 65, alin. 4 și 5 din Legea educației naționale nr. 1/2011, „Planurile-cadru și programele școlare pentru disciplinele/domeniile de studiu, respectiv modulele de pregătire obligatorii din învățământul preuniversitar sunt elaborate de către instituțiile și organismele abilitate ale Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului și se aprobă prin ordin al ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului. Curriculumul la decizia școlii se constituie atât din pachete disciplinare opționale ofertate la nivel național, regional și local, cât și din pachete disciplinare opționale ofertate la nivelul unității de învățământ. Consiliul de administrație al unității de învățământ, în urma consultării elevilor, părinților și pe baza resurselor disponibile, stabilește curriculumul la decizia școlii.” Așadar, Planurile-cadru și programele școlare sunt elaborate de către Ministerul Educației, nu prin lege adoptată de Parlamentul României.
- În planul curriculumului școlar formal, responsabilitățile educaționale nu pot fi atribuite decât personalului didactic, certificat în acest sens.
- Considerăm că încadrarea în mod obligatoriu a elevilor în programe de educație sexuală reprezintă un atentat asupra inocenței copiilor, împiedicând dezvoltarea lor firească și marcându-i pe aceștia pentru întreaga viață. În acest sens, mai multe studii realizate în diferite țări au demonstrat că o astfel de abordare a educației copiilor a avut ca urmare începerea vieții sexuale mai devreme, cu implicațiile de rigoare, fără vreo îmbunătățire în plan social.
- În unele state ale Uniunii Europene, educația sexuală este organizată în cadrul altor discipline școlare (Austria, Grecia, Irlanda, Letonia, Portugalia, Slovacia, Spania), iar în altele, ca disciplină distinctă, neavând caracter obligatoriu (Bulgaria, Cipru, Danemarca, Finlanda, Italia, Lituania, Polonia).
- În România, studierea temelor specifice educației pentru viață și sănătate se realizează în cadrul disciplinei școlare obligatorii Consiliere și dezvoltare personală, căreia i se alocă deja o oră/săptămână în Planul-cadru pentru învățământul gimnazial. De asemenea, în sistemul public de învățământ românesc există deja discipline opționale, ofertate la nivel național, care abordează aspecte privind educația pentru viață: Educație pentru sănătate; Pregătiți pentru viață. Educație pentru viață și comunitate; Adolescență și autocunoaștere; Mai întâi caracterul.
- În țara noastră, numeroase și reprezentative asociații din societatea civilă și-au exprimat îngrijorarea față de efectele educației sexuale asupra copiilor. Aceste asociații și-au prezentat poziția în mod public și au propus soluții alternative, în care accentul cade pe educația pentru familie. Considerăm că pregătirea pentru viața intimă și de familie trebuie să fie lăsată în primul rând în sarcina familiei care poate aprecia corect și obiectiv stadiul de dezvoltare psiho-fizic, intelectual și emoțional al copilului.
- Potrivit raportului Sarcina la adolescente în România, realizat de Reprezentanța UNICEF în România și de Asociația SAMAS în anul 2020, „persoanele cu cel mai scăzut nivel de educație au cele mai multe sarcini (31,7%), de peste trei ori mai mare decât cele care au absolvit învățământul obligatoriu sau ani de liceu”. În acest sens, precizăm că, din anul 2009, Patriarhia Română a inițiat și a dezvoltat Proiectul Alege Școala!, în vederea prevenirii fenomenului de părăsire timpurie a școlii și a combaterii abandonului școlar, prin implementarea unor programe de sprijin pentru creșterea accesului și participării la educație. Grupul țintă, înregistrat și monitorizat, cuprinde peste 33.000 de copii vulnerabili, la care se adaugă un număr cel puțin egal de copii care au beneficiat indirect de activitățile desfășurate. Acest proiect educațional, apreciat în România și la nivelul instituțiilor europene, reprezintă un model de parteneriat Familie – Biserică – Școală. Proiectul Alege Școala! a ajuns la cea de-a zecea etapă pe parcursul a două programe operaționale (Programul Operațional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – POSDRU și Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 – POCU), valoarea totală a finanțării fiind de aproximativ 20 de milioane de euro.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Bravo, nu l'ai ucis prin avort
Dar, inconstient, il ucizi acum
Il faci praf si scrum
Nu vezi c'au vaxx asasin
Si orgi ucigase de tip Stalin ?
Si, mascat, sub orice halat
E un ucigas cu'un tun
Ce face bum, bum
La comenzi de la Seful nebun ?
BUM, BUM, BUM !
Iti ucizi singur copilul sarman
Ce poate se zbate,' ngrozit
Sa scape de omorul cumplit
Hai , taticule, desteptarea
Ne' asteapta viata si marea
Sa'i aducem Domnului cantarea !
O, ce mult vreau sa traiesc
Cu voi, ca va iubesc
Si pe Cerescul Tata sa'L slavesc !
Nu e crima mai mare
Uriasa oroare
Galactica masacrare
A copiilor, fara aparare
Nu'i mai mare sfidare
Stiind ca se moare
Prin vaccinare
Sa'ti lasi copilul sub topoare
Toti guwernantii vor fi spulberati
Vor umple iadul, turbati,
Urland vesnic, demonizati
Nu vor scapa, sunt blestemati !
+++
Dar copiii vaccinati
Vor fi de Soare privati
Si'n morminte abisale
Vor plange crimele TALE
Parinte inconstient
C'ai ales, in mod dement
Sa'ti ucizi progenitura
Si nu ai inteles ura
Monstruosului dusman
Ce ne vrea ucisi, ca neam !
Ati vazut Strigatul mut
Cu avorturi, la'nceput
Cand intra cutitu'n mama
Fatul se umfla de teama
Si cata, cu disperare
Sa scape de moartea
INGROZITOARE
Copilul ce s'a nascut
Si'ar fi parintilor scut
Contrôlant de tata, mama
Iar traieste alta drama
Tata'l duce la'ntepare
Ca'nghitit manipulare
Si copilul poarta lupta
Se ia cu dracul la tranta
Printre tepe criminale
Vaccinuri, teste letale
Tunuri ce improasca moartea
A uitat viata si cartea
Simte ca seringa-tun
Il va transforma in scrum
Tata, de ce nu m'ai salvat
De'acest infern blestemat ?
Soarelui lung ii zambeste
Apoi fuge prin gradina
Scanteietoare'n lumina
Azi, tatal i'a comandat
Sa iasa iute din pat
Ca'l va duce la taiere
La macelari cu hangere
Cu pumnale-seringi-moarte
Cum scrie Pharma in carte
Copilul s'a razvratit
Pistolul si'a lustruit
Si'a fugit in munti, haiduc
Sa scape de'al lui tatuc
Bun doar pentru balamuc !
Si'acum pustiul liber este
In padure de poveste
Si ridica oaste mare
De pasari si animale
Tara vor elibera
Pe guwernanti, alunga
Pustiul va fi domnitor
Al unui viteaz popor !
The PCR Test Can Kill You and Can Be Used to Vaccinate You
9th February 2021
… We all know now that PCR tests are useless for finding cases of covid-19 … is that the PCR tests are dangerous and can, if 4 improperly, cause excrutiating pain. …
https://vernoncoleman.org/videos/pcr-test-can-kill-you-and-can-be-used-vaccinate-you
+++
Virusul covid 18 poate fi ucis in primele trei zile de la aparitie prin inhalarea de aburi de apa foarte calzi, la 70 de grade. Cat puteti suporta de fierbinti, afirma un Doctor Indiana.
+++
Exista un remediu anti-Covid, anti proteina Spyke, folosit de "Elita" :
Ceaiul de pin silvestru
Antidote de l'elite
"Ministrul Cîmpeanu a arătat că [...] părinții vor opta expres, în scris, pentru a-și retrage copiii de la modulul de Educație sexuală"
La gimnaziu.
EU le-aș preda educație sexuală LOR, maturilor de la conducere. Le-ar coveni? E vreunul strălucit, cu familie frumoasă, de invidiat p-acolo?! Că la asta e bun sexul.
E vorba de intimitatea persoanei elevului și a familiei acesteia, molăilor.
denumirea de ”educație sanitară” mi se pare o înșelătorie. părinții mai puțin informați or să creadă că e vorba despre lecții legate de sănătatea copilului și or să-și dea acordul.
"Mihai Fifor (PSD), DEZGUSTAT de orele de educație sexuală: 'Se străduiesc din răsputeri să ne-o bage pe gât Barna, Cioloș și neo-marxiștii lui'"
Cum insa, nici cu aceasta calitate nu l-a inzestrat Dumnezeul lui, nici drept la vreo opinioe, in domeniu, nu are.
Prin urmare, in inalta functie publica pe care poporul roman i-a acordat-o, nu are decat dreptul constitutional de a confirma decizia Parlamentului Romaniei. Ca primarul...
Gata cu jocul de-a ping-pong - ul cu Parlamentul Romaniei, cetatene de origine saseasca, iohanniSS!