

Proiectul de lege privind organizarea și finanțarea activității de vaccinare a populației în România a fost adoptat, miercuri, de Guvern, potrivit unui comunicat de presă al Executivului, remis miercuri MEDIAFAX.
Proiectul de act normativ instituie obligația vaccinării copiilor cu vaccinurile prevăzute în calendarul național de vaccinare, precum și cu cele administrate în situații epidemiologice speciale întregii populații sau unor grupuri de populație.
"Categoriile de vaccinări obligatorii sunt: vaccinările cuprinse în calendarul național de vaccinare pentru copii; vaccinările impuse de situații epidemiologice care implică vaccinarea ca măsură de intervenție în vederea limitării bolilor care pot fi prevenite prin vaccinare; vaccinările pentru personalul medico-sanitar din unitățile sanitare publice și private și vaccinările pentru alt personal din unitățile publice și private care prin natura atribuțiilor sunt expuse suplimentar la boli infecțioase sau pot reprezenta surse de infecție care ar putea pune în pericol sănătatea publică, stabilite prin hotărâre de guvern", se arată într-un comunicat de presă al Guvernului, remis miercuri seară MEDIAFAX.
Răspunderea privind prezentarea copilului la vaccinare le revine părinților, reprezentantului legal sau, după caz, persoanei care se ocupă de creșterea și îngrijirea unui copil în baza unei măsuri de protecție specială. În cazul vaccinării obligatorii, consimțământul pentru vaccinare se prezumă ca fiind dat, iar refuzul de vacccinare a copilului se face în scris.
La data înscrierii într-o colectivitate, instituția are obligația de a solicita prezentarea unei adeverințe, emisă de către medicul de familie care are în evidența sa persoana respectivă, care să ateste efectuarea, respectiv neefectuarea vaccinărilor obligatorii. "Antigenele vaccinale obligatorii la intrarea în colectivitate a copiilor sunt cele împotriva difteriei, tetanosului, tusei convulsive, rujeolei, rubeolei, oreionului, hepatitei B", precizează Executivul.
Totodată, proiectul de lege prevede înființarea și funcționarea unui Grup Tehnic de Coordonare a Activităților de Vaccinare (GTCAV), comisie consultativă a Ministerului Sănătății, cu rol în elaborarea Strategiei Naționale de Vaccinare și coordonarea activității de vaccinare la nivel național. Principala atribuție a acestuia este de analiză a politicilor de sănătate naționale și internaționale și recomandarea de politici naționale de imunizare optime.
Totodată, în cadrul direcțiilor de sănătate publică județene și în București, se vor înființa comisiile județene de vaccinare, respectiv a Capitalei, ca structură fără personalitate juridică, în coordonarea GTCA, cu rol în supravegherea activității de vaccinare la nivel județean.
Au fost stabilite și sancțiuni pentru fiecare dintre cei implicați în procesul de vaccinare, respectiv instituțiile autorităților publice centrale și locale, adică Ministerul Sănătății, Institutul Național de Sănătate Publică, Direcțiile de Sănătate Publică județene și a municipiului București, instituții de învațământ, direcțiile generale de asistență socială și protecție a copilului; furnizorii de servicii medicale de vaccinare; părinții sau reprezentanții legali ai copiilor eligibili la vaccinare, dar și producatorii și distribuitorii de vaccinuri.
De asemenea, proiectul stabilește constituirea unui stoc de rezervă de vaccinuri și consumabile, cel puțin egal cu necesarul anual, cu termen de valabilitate minim 18 luni. Acest stoc urmează să fie folosit în situații epidemiologice speciale sau în cazul înregistrării unor discontinuități de aprovizionare la nivelul producătorilor.
Statul român, prin Ministerul Sănătății, este cel care își asumă asigurarea condițiilor pentru diagnosticul și tratamentul optim al oricăror reacții adverse ale vaccinării, precum și compensarea oricăror efecte de durată, dacă sunt dovedite relațiile de cauzalitate.
Normele de aplicare urmează a fi aprobate în 12 luni de la data publicării în Monitorul Oficial.
Tot într-un interval de un an de la publicare, furnizorii de servicii medicale de vaccinare care funcționează la respectiva dată au obligația de a se înregistra în RENV.
Actul normativ ar urma să intre în vigoare la data de 1 ianuarie 2018.
Proiectul de lege va fi transmis Parlamentului.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
"(2)-Tipurile de reac?ii adverse postvaccinare ?i masurile compensatorii se stabilesc prin Hotarâre a Guvernului României."
Ca sa inteleaga toata lumea, inca nu au fost acceptate in acest proiect de lege NICI o serie de reactii adverse ! De fapt chestiunea de maxima importanta pentru parinti ramane NEREGLEMNTATA nici macar la nivel empiric cu reactiile adverse usoare recunoscute formal de omerta !
!Responsabilii din sistem , cunoscand datele reale , NU au curajul sa recunoasca in textul Legii aceste aspecte si le lasa pentru o data ulteriora - CAND? Posibil ca niciodata , daca societatea , juristii , presa independenta nu vor reactiona la metodele parsive prin care responsabilii din M.S. FUG de fapt de raspundere si O ARUNCA doar in carca Parintilor!
Ca sa inteleaga toata lumea, inca nu au fost acceptate in acest proiect de lege NICI o serie de reactii adverse ! De fapt chestiunea de maxima importanta pentru parinti ramane NEREGLEMENTATA nici macar la nivel empiric cu reactiile adverse usoare recunoscute formal de omerta !
!Responsabilii din sistem , cunoscand datele reale , NU au curajul sa recunoasca in textul Legii aceste aspecte si le lasa pentru o data ulteriora - CAND? Posibil ca niciodata , daca societatea , juristii , presa independenta nu vor reactiona la metodele parsive prin care responsabilii din M.S. FUG de fapt de raspundere si O ARUNCA doar in carca Parintilor!
HCG este un produs chimic dezvoltat de Organizația Mondială a Sănătății în scopuri de sterilizare. Atunci când este injectat în corpul unei femei tinere, provoacă distrugerea sarcinii prin răspunsul anticorpilor la HCG, rezultând un avort spontan. Eficacitatea acesteia durează ani de zile, provocând avorturi la femei până la trei ani după injecții.
http://www.globalresearch.ca/is-the-un-using-vaccines-to-secretly-sterilize-women-all-over-the-globe/5413599
https://vaccinefactcheck.org/2015/03/22/q-why-is-hcg-found-in-the-tetanus-vaccine-used-for-infertility-if-it-allegedly-has-sterilizing-powers/
https://wearechange.org/melinda-gates-inject-indian-girls-sterilization/
http://www.naturalblaze.com/2017/08/global-crackdown-parents-refuse-vaccinate-kids-begun-punishment-fines-now-reality.html
Bărbat acuzat de viol. Judecătorul: ”De ce ai violat-o?” Acuzatul: ”Nu am violat-o, totul s-a înâmplat de comun acord!” Judecător: ”Cum ți-ai dat seama că a fost de comun acord?” Acuzat: ”Tăcerea ei a fost un semnal clar pentru mine că este de acord. Dacă nu ar fi fost de acord, atunci și-ar fi exprimat refuzul - numaidecât în scris (sic!), verbal nu ar fi fost suficient de clar pentru mine. A tăcut? A tăcut! Ce înseamnă aceasta?! Înseamnă, domnilor, că a fost de acord! Este clar ca buna ziua! Încetați să mai învinovățiți un om absolut nevinovat de acte oribile care nici măcar nu i-au trecut prin minte!!!”
Că biata femeie a tăcut din cauza fricii paralizante față de amenințările monstrului nu mai contează. Tot ceea ce contează este că tăcerea ei a fost interpretată de către violatorul ei ca și ”consimțământ prezumat”.
Cine, ce om întreg la minte, ar putea să ”cumpere” pledoaria violatorului?!
Și atunci dacă în cazul unui viol ”consimțământul prezumat” nu funcționează (după cum nu funcționează nici în multe alte situații), de ce ar funcționa această aberație juridică, născută în mintea bolnavă a unor oameni certați cu logica, în situația injecării unor substanțe otrăvitoare în corpurile copiilor?!
Minionii (altfel nu am cum să-i numesc) care au lucrat pe șestache la plăsmuirea acestui proiect de lege știau foarte bine prevederele constituției cu privire la libertatea omului: ”(1) Libertatea individuală și siguranța persoanei sunt inviolabile.” Art. 24
Și atunci au hotărât ca, printr-un șeretlic juridic aberant - numit ”consimțământ prezumat”, să înfrângă prevederele clare ale constituției, reducându-i pe cetățenii României la nivelul unor simple animale. De ce la nivel de animale? Pentru că doar pe animalele necuvântătoare poți să le ”vaccinezi” (vaca -> vaccinare, din punct de vedere istoric conceptul de ”vaccinare” a pornit... surpriză! de la o... vacă) în baza ”consimțământului prezumat”. Nimic mai mult, nimic mai puțin..
Știți când vor admite cei de la Ministerul Sănătății (care ar fi mai potrivit să se numească Ministerul Bolilor) relațiile de cauzalitate dintre vaccin și efectele adverse pe care acesta le-a provocat? La paștele calului!!! De ce?
1. Pentru că s-ar putea crea un precedent foarte periculos pentru Dogma Vaccinării, vaca sfântă a medicinei alopate, care ar putea pune în pericol întregul edificiu. Dacă cade prima piesă de domino, atunci există riscul să cadă întreg șirul de piese! Or ținând cont de interesele enorme (este vorba de miliarde și miliarde de dolari) ale companiilor farmaceutice așa ceva cei de la Ministerul Bolilor nu pot admite nici măcar în visele lor cele mai negre.
2. Cei care vor trebui să constate relațiile de cauzalitate vor face parte, în toate cazurile, din structuri subordonate Ministerului Bolilor, find compuse din oameni care 1) cred cu fermitate oarbă în Dogma Vaccinării și 2) ale căror interese financiare sunt intim legate de practicarea medicinii alopate. Or se știe că corb la corb nu-și scoate ochii.
În India antica un om de ”afaceri” ingenios a găsit o ideea genială care să-i aducă foarte mulți bani nemunciți. Mergea din sat în sat, spunându-le celor pe care îi întâlnea că-i poate scoate din sărăcia lucie în care se zbăteau. Cum? Vânzându-le formula magică, pe care doar el o deține, pentru obținerea de lingouri de aur. Formulă, pe care omul de ”afaceri”, era de acord, în marea sa mărinimie, să o vândă doar pentru câteva rupii. În ce consta ”afacerea”? Turnai apă în ceaun, rosteai formula magică deasupra apei din ceau, iar ca rezultat – Bingo! - la fundul ceaunului, apărea lingoul de aur! Exista însă o singură condiție, care dacă nu era respecată, ar fi putut împiedica formula magică să funcționeze. Cel care o rostea formula magică nu trebuia, în niciun caz, să se gândească în acel moment la ursul negru. Și cum niciunul din naivii prostiți nu a reușit să îndeplinească această unică condiție s-a constat, într-un final, că absolut toată lumea (100%) a luat țeapă de la omul de ”afaceri” indian.
S-au scurs secolele. Aceiași escroci, aceeași turmă de naivi care urmează să fie prostită. Nimic nu s-a schimbat...
”Ce a fost va mai fi și ce s-a făcut se va mai face; nu este nimic nou sub soare.” Eclesiastul 1:9