Familia lui Ionuţ Anghel RĂSPUNDE presei britanice: În nicio țară civilizată câinii nu sunt lăsați pe străzi. Lăsați-ne să evităm apariția de noi victime între copii și adulți

De Ioana Ivan  /  

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Asociaţia Memorială Ionuţ Cosmin Anghel (AMICA ) a emis un comunicat de presă în care îşi exprimă dezacordul şi regretul profund cu privire la articolul apărut în presa britanică, în "Mail on Sunday".

Articol respectiv arăta că oficiali britanici au cerut insistent guvernului român să pună capăt "sacrificării" câinilor comunitari, după ce în jur de 300.000 dintre aceștia au fost omorâți în cadrul unei campanii de reducere a numărului patrupedelor fără stăpân declanșată după ce Ionuţ şi-a pierdut viaţa, sfâşiat de câini.

Mail on Sunday dezvăluie că oficiali britanici au făcut lobby pe lângă liderii de la București, solicitându-le să dea dovadă de un comportament "uman" în criza milioanelor de câini comunitari care colindă pe străzile din România, mușcând mii de persoane în fiecare an.

Familia lui Ionuţ Cosmin Anghel răspunde presei britanice şi face precizarea că soluţia instanţei în cazul morţii fiului lor nu este una definitivă şi în consecinţă nu se pot antepronunţa. De altfel, ei consideră că presa britanică este prost informată şi rău-intenţionată faţă de România.
 

Asociaţia Memorială Ionuţ Cosmin Anghel consideră opiniile vehiculate în presa engleză ca fiind, prost informate şi rău-intenţionate, atât faţă de România, care face eforturi să se civilizeze şi să ajungă la nivelul Marii Britanii, cât şi faţă de cetăţenii ei, care au dreptul la siguranţă, atât în spaţiul public, cât şi în locurile de joacă special amenajate pentru copii. Totodată, AMICA consideră că orice animal domestic trebuie asumat în mod responsabil de către stăpân, cu toate obligaţiile şi drepturile aferente, şi că animalele fără stăpân nu au ce căuta în spaţiul public"



În finalul comunicatului, familia lui Ionuţ Anghel îsi exprimă susţinerea faţă de decizia autorităţilor de a strânge câinii de pe stradă.

"Asociaţia Memorială Ionuţ Cosmin Anghel  îşi exprimă susţinerea, cu privire la continuarea programului de strângere a căinilor fără stăpân de pe străzile României, demarat de autorităţi la finalul anului 2013, prin aplicarea Legii Ionuţ nr. 258/2013. În nicio ţară europeană, câinii fără stăpân nu sunt lăsaţi pe spaţiul public şi, întrucât în România strategia de sterilizare şi reteritorializare s-a dovedit ineficientă, ducând la creşterea accelerată a populaţiei de câini fără stăpân, şi, în mod inevitabil, la provocarea a sute de mii de victime atacate de aceştia, determinând, de asemenea, o scădere a responsabilizării cetăţenilor, în ceea ce priveşte statutul de proprietar de animale de companie, considerăm că adoptarea şi implementarea Legii Ionuţ, nr 258/2013, este singura soluţie umană şi civilizată, pentru a evita, noi victime, atât copii cât şi adulţi, cât şi pemtru a respecta principiile de bunăstarea a animalelor.", se mai arată în comunicatul AMICA.
 
 



Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Top 5 autori
VideoNews

Călin Georgescu la vot cu George Simion:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (22)
  • Carmen Ghimi 23.06.2015 12:02
    La fel de bine, în nici o ţară civilizată lipsa de responsabilitate NU este răsplatita de Justiţie cu milioane de euro! Suntem atipici? Probabil că da atât timp cât punem la loc de cinste o astfel de "familie"! Nişte impostori ordinari!
  • ★ Fara Maidanezi 24.06.2015 02:26
    Cit costa viata ta?
  • Ioana Stefan 23.06.2015 15:04
    Am observat ca de cand s-a intamplat tragedia sunt mai putini caini pe strazi si ma bucur. Nu-mi iese din minte insa intrebarea *De ce a trebuit sa moara un biet copilas ca sa se ia masuri intr-o problema ingrozitoare cum era cea a zecilor de mii de caini de pe strazi.?* In locul lui Ionut putea fi fetita mea. Englezii sa vina si sa ia toti cainii care au mai ramas, daca nu sunt de acord cu eutanasierea. Nu-mi pasa ce fac apoi cu ei. Important e sa nu-i mai vad pe strazile pe unde trebuie sa merg.
  • ★ Fara Maidanezi 24.06.2015 02:40
    Sunt perfect de acord cu tine , nici mie nu imi pasa ce faca cu ei iar din partea mea sa-i faca pastrama pentru chinezi . Cel mai important lucru este ca sa dispara din peisajul urban si am platit un pret prea scump un pret platit cu sufletul unor copii femei si barbati nevinovati omoriti de haitele de maidanezi .
  • Livia-lucia Mihai ► ★ Fara Maidanezi 24.06.2015 23:42
    Dumnezeule, voi chiar nu aveti suflet! Cum puteti spune ca nu va pasa ce fac apoi cu ei? Est e ca si cand nu v-ar interesa ce se face cu un bolnav dupa ce este dus in spital! Poate sa-l faca sapun!!!!!!!!! SI CAINII SUNT SUFLETE SI NU ESTE VINA LOR CA AU AJUNS PE STRADA! Asta nu vreti voi sa pricepeti!
  • Jianu Ianina 02.07.2015 10:15
    "Nu-mi iese din minte insa intrebarea *De ce a trebuit sa moara un biet copilas ca sa se ia masuri intr-o problema ingrozitoare?". Dar de ce nu va iese din minte intrebarea: de ce a trebuit ca doi parinti iresponsabili sa-si trimita copiii in parc cu o batrana senila, care a dormit 4 ore pe-o banca lasandu-i la voia intamplarii? Si au mai fost si recompensati financiar pentru acest comportament. Iar copilul nu a fost atacat pe spatiul public ci pe un spatiu privat, pe un maidan pe care nu ar fi avut ce sa caute. Dar sa presupunem ca nu ar fi fost caini. Atata timp cat a fost lasat nesupravhegheat, se putea intampla sa-l calce vreo masina sau sa fie violat de un pedofil. Tot vina cainilor ar fi fost? Observ ca revarsati o ura fanatica impotriva animalelor dar inchideti ochii cu ignoranta cand este vorba de bunica senila si parintii neglijenti, ca sa nu zic altfel. Nu spun ca ar trebui sa existe caini pe strazi, in nicio tara civilizata nu exista, asa cum in nicio tara civilizata comportamentul iresponsabil al tutorilor unui copil nu este premiat si acestia nu sunt declarati eroi. Dar nici uciderea cainilor in masa si intr-un mod barbar, specific evului mediu intunecat, nu este acceptabil, (tot) intr-o tara civilizata. Solutii au fost destule, banii au curs din ajutoarele straine dar ei nu au ajuns la bietele animale ci la hotii imbuibati din administratia primariilor, a unor politicieni care s-au bucurat pana si la o mana de boabe pt. caini, poleindu-si cu aur wc-urile si alte asemenea. Sa nu uitam ca animalele fara stapan au ajuns in strada din vina (ne)oamenilor, nu din vina lor iar acesti neoameni, dupa ce le-au abandonat acum vor sa le ucida. Ma indoiesc ca veti intelege ceva din ce v-am spus, de fapt comentariul era mai mult pentru o anumita categorie a cititorilor (rationali si bine informati) din care dvs. nu faceti parte. Cum puteti spune " nu-mi pasa ce fac apoi cu ei?" Asta va defineste ca o persoana ignoranta, frustrata si nerefulata. Sunteti un vulcan de ura fanatica care a erupt. Va intreb: "impotriva parintilor iresponsabili care au lasat copiii in grija unei bunici cu probleme, de ce nu va revarsati veninul? Si a faptului ca au fost ridicati la grad de eroi si recompensati pentru nepasare? Asta unde se mai intampla in lume, ca tot vorbeati de civilizatie?
  • Eva Garleanu 23.06.2015 21:01
    Daca acel maidan salbatic este spatiu de joaca, daca terenul privat era spatiu public, daca este normal sa lasi doi copii singuri mai mult de doua ore, daca este normal ca parinte sa stai acasa si copiii sa-i trimiti la plimbare cu o bunica cu probleme locomotorii, daca facem abstractie ca instanta de judecata a stabilit ca Ionut a fost muscat de caini cu stapan, daca denaturam statistici......sute de mii de victime ma intreb cat de nesimtita si vinovata este aceasta familie. Durerea chiar daca ar exista in cazul acestei familii nu tine loc nici de carte si nici de adevar. Un procent de 65% din populatie este impotriva legii nr.258/2013(de legea lui Ionut nu am auzit) si multumeste presei engleze pentru opiniile corecte bine informate si care speram sa vina in ajutorul cainilor care nu au nici o vina ca s-au nascut intr-o tara unde iresponsabilitatea unei singure familii fata de proprii copii se razbuna cu o populatie intreaga de animale, caini, pisici, porumbei si se recompenseaza cu milioane de euro.
  • kalinikos 24.06.2015 16:28
    Tovarasa Eva Garleanu, a inceput Cutzu-Cutzu sa primeasca din nou bani si sa-i dea pe postaci?
    Pai daca ii vor asa de mult inglejii, sa vina sa si-i ia, si pe matale impreuna cu ei. Numai aveti grija, ca la ei dupa paishpe zile, bai-bai vorld. N-ai stapan, n-ai nici mau. Sau hau. Sau miau.
  • Cezar-Iulian Pintilie 29.06.2015 17:51
    Doamna Eva Garleanu gresiti in sustinerea cauzei dvs. 1. In orice tara civilizata cainii de pe strada sunt luati si tinuti in adapost cel mult vreo 90 de zile. In cazul in care nu il revendica/adopta nimeni acel caine este eutanasiat si gata. 2 Vas sugera sa mergeti putin dvs in zona CUG din Iasi pe aleea T.Neculai si da dati putin nas in nas cu binevoitoarele patrupede care sunt cam agresive si trebuie sa te feresti de ele. Mie mi s-a intamplat chestia asta iarna pe la 7 dimineata cand mergeam spre statia de autobuz si numa ma trezesc cu vreo 4 caini pe la picioarele mele. Va intreb si va rog sa raspundeti cu toata sinceritatea:Ce sar fi intamplat daca in locul meu ari fi fost un copil de vreo 10 ani care mergea la scoala??? 3.Daca e sa tinem atat de mult la drepturile animalelor de ce de craciun cand se taie porcul ca "traditie" nu face nimeni galagie. Cu ce ar fi mai vinovat un porc decat un caine??? Doar pentru simplul fapt ca unul e caine si altul e porc sa facem diferente intre ei. Va amintesc apartin aceluiasi regn: Animalia. Doamna daca vreti cani nu aveti decat sa vii tineti in casa. 4.Vati gandit ca aceste patrupede fie caini fie pisici produc mizerie pe domeniul public pe ca nu dvs sustinatoarea drepturilor animalelor mergeti sa o luati. Va spun ca aceste animale si ce produc ele sunt sursa de boli pentru om!!! Ganditi-va la Leptospiroza sau Rabie pe care nu va doresc sa la luati de la vreun patruped. Spuneti altfel: Noi ONG-urile papam bani de la stat fara sa fcem nimic pe activitate de sterilizare si gestionare a problemei cainilor vagabonzi si nu vrem sa ne pierdem painea.
  • Eva Garleanu 23.06.2015 21:22
    Tinand cont ca ei n-au fost in stare sa-si asume responsabilitatea, nu iubirea pentru proprii copii, nu cred ca sunt indreptatiti sa vorbeasca ''Orice animal domestic trebuie asumat în mod responsabil de către stăpân, cu toate obligaţiile şi drepturile aferente, şi că animalele fără stăpân nu au ce căuta in spatiu public.'' Numai la noi se poate sa faci din neglijenta unor parinti virtute in loc sa-i pedepsesti, sa faci in numele umanitatii si civilizatiei carnagiu, abuz asupra oamenilor si animalelor si multi, foarte multi bani ilegali pentru buzunarele alesilor si aplaudacilor.
  • ★ Fara Maidanezi 24.06.2015 02:29
    EVA GARLEANU tu esti o baba marginalizata de societate care o arzi toata ziua pe facebook disperata si tot timpu cu rahat de caine in coltul gurii ...
  • NINANINA ► ★ Fara Maidanezi 24.06.2015 21:36
    In momentul cand un om nu are argumenete pro si contra in fata unui subiect ,ajunge ,la injurii si la acte de violenta!
  • daniela 24.06.2015 21:00
    Si in orice stat civilizat o BUNICA stie exact ce fac si unde ii sunt nepotii, nu sta ca VACA sa ii aduca strainii de pe strazile din vecinatate. Cainii nu trebuie lasati liberi pe strazi insa sunt acolo pentru ca ANIMALE cu doua picioare pe care din pacate ii numim oameni i-au aruncat acolo.
    Intr-o tara civilizata o femeie IRESPONSABILA precum IMBECILA de bunica era in cel mai bun caz internata la ospiciu , asta daca nu zacea in inchisoare pentru neglijarea minorilor.
    In orice tara civilizata orice parinte care nu-si supravegheaza copilul este decazut din drepturi.
    Sunt parinte, si nu doresc raul nimanui, insa atentie fam anghel, Dumnezeu iti da dupa cum faci, si mai aveti un copil, sa nu cumva sa-ti intoarca fata de la voi si sa platiti pentru toata suferinta unor suflete care au o singura vina : cea ca exista , ca atunci degeaba milionari , POATE, in euro ca veti cumpara lumanari de ei.
  • NINANINA 24.06.2015 21:23
    V-ati intrebat vreodata de unde apra acesti caini ai strazii?sunt cumva parasutati de extraterestri?De ce guvernul roman nu a vrut sa faca macar de acum 5 ani ,programe de sterilizari gratuite ptr cei cu un venit mai mic ,o lege a sterilizarii obligatoriie,o lege prin care sa se poata controla canisele ,adaposturile private si de stat ,o lege impotriva celor care le abuza (si nu ma refer doar la cainii strazii )spune ti ca nici u=o tara nu la sa caini pe strazi ?PAi oare de ce ?Guvernele acelor tari nu instiga la moartea lor ,nu isi insusesc banii ,construiesc adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat (pana si hingherii ,desi nu se numesc asa in tarile civilizate ,cei care prin un animal ratacit ,au cel putin liceul si cursuri de calificare ptr a sti totul despre animale )Daca s-ar fi intamplat asta in orice alta tara civilizata ,aceea bunica si parinti erau de mult inchisi .Oricum ,de la 5 ani salvez ciani de pe strazi ,ai mei parinti m-au sustinut si ajutat si nu am devenit un om frustat si rau .V-ati intrebat vreodata de ce acele tari civilizate au donat bani guverrnului roman (nu la inviduali )sa sterilizeze cainii strazii ,sa faca programe de sterilizari sa educe oamenii si sa construiasca adaposturi adecvate ?Si unde sunt banii ?Oricum ,taxele voastre ,chipurile ptr ecarisaj ,tot in buzunarele lor se duc ,si dejeaba va certati aici pe situri ,cand doi se cearta al treilea castiga ,daca v-ati uni si ati cere guvernului sa faca ceea ce este necesar si uman ,cu animalele strazii ,sa dea legi adecvate si mai ales sa educe oamenii sa si sterilizeze cainii si pisicile,,sa nu mai abandoneze ,numai asa nu vor mai exista caini pe strazi !Mergeti prin tarile civilizate ,mergeti la adaposturi si veti vedea !
  • NINANINA 24.06.2015 21:30
    Dar ...ce ne facem cu copiii strazii ?cu batranii cersatori aruncati chiar de proprii copii pe strazi ?Ii eutanisam si pe astia ?oare ei nu ar putea fi muscati si omorati de caini ?Oare cei care se bat cu pumnul in piept ca doresc moartea cainilor strazii(desi acum sunt omorati dar peste 3-4 ani vor fi altii pe strazi din cauza lipsei de educatie a romanului de rand care nu isi sterilizeaza cainii si ii abanoneaza )oare au ajutat in viata lor un om al strazii >un orfan ?un om cu dizabilitati ?Iubesc animalele ,nu mai mananc de 20 de carne ,traiesc intr-o tara civilizata si calatoresc peste tot unde sunt probleme (culmea pana si in India ,in multe orase ,cainii sunt sterilizati ,returnati in teritoriu ori pusi spre adoptie ,iar indienii sunt foarte receptivi la educarea civilizata de a steriliza si a adopta ),si as dori sa ma ocup doar d eprobleme cainilor ,a animalelor in general din Romania ,nu doresc sa mai ajut oameni ,copii ai strazii de prin orfelinate ,oameni cu dizabilitati ,asa ca ,VA ROG SA VA OCUPATI DE ASTIA ,m-am saturat sa-i vad pe strazi ,cersind ,injurand ,dand in cap ,si folosind droguri!
    http://adevarul.ro/locale/slobozia/povestea-batranului-condamnat-sa-si-duca-zilele-cerul-liber-au-venit-m-au-aruncat-strada-1_558aa6a56a5d00bc4e98e7ec/index.html doar un exemplu ....poate il ajutati voi ,acei iubitori de oameni
  • NINANINA 24.06.2015 21:32
    Romania ,va ajunge la nivelul Angliei ,cand vor uita de mentalitaile de acum 500 de ani ,cand se vor educa ..
    Spay/Neuter Facts


    Spay/Neuter Facts & Myths

    Question #1: What does “spay” and “neuter” mean?
    Female dogs and cats are spayed by removing their reproductive organs, and male dogs and cats are neutered by removing their testicles. In both cases, the operation is performed while the pet is under anesthesia.

    Question #2: Why should I spay or neuter my pet?
    Spaying/neutering is the only way to eliminate pet overpopulation! Plus, it’s good for you, your pet and the community! More info on Pyometra and Mammary cancer.

    Question #3: How is spaying/neutering good for the pet and the pet owner?
    Spaying/neutering can lower vet bills! Fixed pets are less prone to a variety of diseases. Spayed females have a lower risk of breast cancer (90% fatal in cats and 50% fatal in dogs) and life-threatening uterine infections. Neutered males have no risk of testicular disease and a lower risk of prostate diseases. Plus, the cost to have your pet spayed or neutered at All About Animals’s low-cost spay/neuter clinic is a lot less then the cost to have and care for a litter or litters.

    Spaying/neutering can lead to better pet behavior! A spayed female won’t go into heat which will prevent yowling, frequent urination and discharge. Neutered male dogs are usually better behaved and will not feel the need to mark their territory. A neutered male dog won’t be as inclined to roam in search of a mate; roaming animals can cause vehicular accidents and scare children.

    Spaying/neutering can prevent fights between pets. Fights between pets can be serious, causing deep wounds and transmitting deadly diseases. Neutered males tend to be less aggressive to both animals and people, especially if neutered at an early age.

    Question #4: How is spaying/neutering good for the community?
    If more pets are spayed/neutered, there will be less stray, homeless, unwanted animals. Communities spend millions of dollars to control unwanted animals. Stray and roaming (a behavior associated with breeding) animals can cause dog bites and attacks. Stray and homeless animals get into trash containers, or defecate in public areas or on private lawns. Spaying/neutering prevents unwanted litters and keeps more animals off the streets and out of already overburdened animal shelters and rescue groups.

    Question #5: When and how often can animals breed?
    Female cats can breed three times a year and have an average of four kittens per litter. Dogs can breed twice a year and have an average of 6 – 10 puppies per litter. Female cats can breed as early as four months and dogs as early as six months!

    Question #6: At what age is it safe to spay/neuter?
    All About Animals will spay/neuter puppies and kittens when they’re 8 weeks old and at least 2 lbs (kittens) or 3 lbs (puppies). It’s a myth that you can’t spay/neuter kittens and puppies when they’re so young – they actually bounce back from spay/neuter surgery very quickly! Pediatric spay/neuter is safe and is less stressful on the animal than waiting until they’re older.

    Question #7: I know I can find good homes for all the puppies/kittens – especially if they’re purebreds – so what’s the problem?
    For every human born in the United States, 45 cats and 15 dogs will be born. Six to eight million dogs and cats are waiting in shelters across the country; 25% of shelter animals are purebreds. About half will be euthanized because there simply aren’t enough homes. Every home found for one of your pet’s offspring – purebred or not – takes a home away from a purebred or mixed breed dog or cat waiting in a shelter. And, in less than one year’s time, each of your pet’s offspring may have his or her own litter, contributing to the pet overpopulation problem even further. The problem of pet overpopulation is created and perpetuated one puppy/kitten and one litter at a time.

    Question #8: Isn’t it better for my pet to have one litter before I get her spayed?
    No, that’s a myth! Medical evidence shows that female pets that are spayed before their first heat are typically healthier in the long run.

    Question #9: Will my pet get fat and lazy if she/he is spayed/neutered?
    No, that’s a myth. Most pets get fat and lazy because they are overfed and/or don’t get enough exercise.

    Question #10: Isn’t it a good idea for my children to experience the “miracle of birth?”
    By allowing your pet to give birth, you are contributing to pet overpopulation (please refer to question/answer #7 for more information). Explain to your children that preventing the birth of some pets can save the lives of others and consider fostering a pregnant animal from a shelter or rescue group if you still feel they need to see the “miracle of birth.”

    Question #11: Will spaying/neutering make my dog less “protective” or make my male pet feel like “less” of a male?
    Spaying/ neutering does not affect a pet’s natural instinct to protect the home and the family, and pets don’t have any concept of sexual identity or ego. A pet’s personality is formed more by genetics and his environment than by sex hormones so neutering will not change a pet’s basic personality or make him suffer any kind of emotional reaction or identity crisis.

    Question #12: My dog/cat is so special! Doesn’t it make sense to want a puppy/kitten just like her?
    A dog or cat may be a great pet and family member, but that doesn’t mean his/her offspring will be a carbon copy! Professional animal breeders who follow generations of bloodlines can’t guarantee they will get just what they want out of a particular litter. A pet owner’s chances are even slimmer. In fact, an entire litter of puppies or kittens might get all of a pet’s (and/or her mate’s) worst characteristics!

    Question #13: What if I can’t afford the cost to have my pet spayed/neutered?
    AAAR can help! We are a non-profit, low-cost spay/neuter clinic. We serve pet owners, feral/stray cat caretakers, animal shelters and rescue groups. We serve all area pet owners and we offer a special, even lower rate to people on federal assistance programs. If a person cannot afford even our low-cost price, we work with them to determine what they can afford and reduce our price to that amount so that no pet parent is ever turned away due to cost.

    The cost to have your pet spayed/neutered is a one-time cost that is much less expensive than the cost to have and care for a litter or litters. Plus, the health and behavioral benefits to your pet will save on veterinary bills and training/behaviorist fees
  • ★ Fara Maidanezi 28.06.2015 03:40
    Bai aici e romania ! Esti retard sau ce ai ? Crimele si atrocitatile comise in cele mai grotesti moduri de haitele de maidanezi din romania aici : www.maidaneziii.wordpress.com
  • Carmen Ghimi 25.06.2015 11:59
    La fel de bine, în nici o ţară civilizată, lipsa de responsabilitate NU este răsplătită de Justiţie cu milioane de euro! Suntem atipici? Probabil că da, atât timp cât punem la loc de cinste o astfel de "familie"! Nişte impostori ordinari!
  • Erik Master 26.06.2015 21:50
    dupa o gramada de timp ,o gramada de retarzi ,psihopati ,labagii si curve nefutute ,i-si dau cu parerea cu privire la ce ar trebui sa fac societatea romaneasca fata de problema cainilor comunitari ......copii nu se lasa nesupravegheati timp de 2 ore ....... babele care privesc avid pula prin parcuri ,in loc sa-si supravegheze nepotii ar trebui condamnate.....retarzi cu postari si comportament cu tenta agresiva ar trebui internati la balamuc.......etc ,etc.... asta ar trebui sa faca societatea romaneasca a pulii mele ,nu sa faca bani din crime pentru jegurile de primari care ar trebui sa se considere datori toata viata prostului de de alegator ,datorita caruia ii este cald si bine......
  • ★ Fara Maidanezi 13.07.2015 14:50
    Daca nu simti miros de fecale de maidanezi pe strada intri in sevraj ? Tu nu pricepi ca gata sa terminat !
  • Cristina Blaj 22.07.2015 17:08
    locuiesc in strainatate de mai bn de 11 ani si da e adevarat ca nu sunt cani fara vagabonzi pe strada dar mai e adevarat si ca nu vezi copi fara supraveghere aici in strainatate cat copii cat si animalele in special caini sunt protejati ref la animale de exemplu daca se gaseste vreunu fara stapan prin intremediul cipului care il au se ajunge la stapanu care lo abandonat si acesta se trezeste cu o amenda usturatoare lucru care in romania nu stiu daca este insa nu sunt de acord sa omoare caini pt faptu ca nu au un stapan ce vina au saraci caini ca sunt abandonati???' sau in cel mai rau caz maltratati legati de masini si tarati prin tot orasul???''' multi oameni sunt mai animali ca animalele solutia e sa ii bage la casa de caini nu pt ai omora ci sa aiba un acoperis dedeasupra capului ingrijti si dati catre adoptie gratuita
  • Andrei Vasile 30.09.2015 09:24
    Ce legatura are neglijenta - daca a fost - cu prezenta cainilor? Si daca ar fi fost neglijenta ce ar trebui facut? A, pardon, nu e vina cainilor, hai sa punem cainii la loc! Sa nu uitam ca vorbim aici de trei copii decedati: Valentina Tiganus, Sami Tcaciuc si Ionut Anghel. Mai vorbim insa si de legea inumana, de cosmar a RETERITORIALIZARII, lege care a suprapopulat orasele, care le-a umplut de fecale, miros de urina si custi construite ilegal. Aceste animale sunt eutnasiate in toate tarile europene fie pentru ca reprezinta un pericol social, fie ca nu pot supravietui pe strada sau in jurul blocurilor de locuinte. La fel ca si la noi, pe domeniul public - in care se incadreaza spatiul verde - nu pot fi crescute animale, nu pot fi puse castroane, peturi cu apa etc. Legal vorbind aceste animale ar muri de foame si de sete. Orice tara are legi care vegheaza la igiena publica. Si noi avem, numai ca nu le-am respectat pana acum. Nu-i nimic, autoritatile vor aplica amenzi usturatoare celor care inteleg sa distruga domeniul public crescand animale. Faptul ca un animal se afla pe strada nu-ti da si dreptul legal sa il cresti pe strada. Nu ai acest drept, este ilegal.

    Ionut Anghel n-a fost cauza adoptarii acestei legi, ci doar scanteia. Oamenii se mobilizasera pe net inca de la moartea copilului Sami Tcaciuc. Semnalul aparuse odata cu decesul omului de afaceri japonez, decedat in fata guvernului. Candva trebuia sa se intample, pentru ca devenise de nesuportat. Paharul era plin, Ionut a fost doar picatura care l-a umplut. Oricum ar fi murit cineva. Era previzibil: inca doi copii ucisi, un cetatean japonez, o batrana de 65 de ani etc. Nu mai vorbim de muscaturi, de injectii etc. Poate ca unora nu ne place sa fim muscati. Intr-o tara civilizata o simpla zgarietura ar starni un scandal monstru. Zgarietura, nu muscatura. Ori noi aveam tone de muscaturi numai pe Bucuresti. Bine ca s-a terminat, bine ca au fost curatate strazile.
  1. Ciolacu scoate PSD de la Guvernare dar nu-și dă încă demisia de la șefia PSD. Progresistul Daniel David, propunerea PNL pentru premier intermar. Președintele interimar a luat act și anunță pe 6 mai un prim ministru interimar

  2. Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

  3. REZULTATE OFICIALE: Suveraniștii au luat peste 40% - VICTORIA LUI CĂLIN GEORGESCU ȘI GEORGE SIMION! LUPTA se duce în TURUL II cu NICUȘOR SOROS DAN! Au votat peste 9,5 MILIOANE de ROMÂNI! Mobilizare istorică pentru ROMÂNISM la ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2025

  4. 3 mai 1997: 28 ani de la una dintre cele mai mari TRĂDĂRI din istoria României: TRATATUL CU UCRAINA. Cum au fost cedate teritorii ale patriei-mamă la îndemnul lui Silviu Brucan - Bruckner și prin mâna lui Adrian Severin - Skvosnik, nepot al Anei Pauker

  5. George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

  6. Cu cine votăm la alegerile prezidențiale din 4 mai

  7. Instigare la uciderea lui George Simion după o postare a Victoriei Stoiciu. Singura LGBT-istă din PSD care îl susține pe Nicușor Dan, soroșista s-a plasat împotriva deciziei partidului de neutralitate în Turul 2, alături de pro-LGBT-istul Victor Negrescu

  8. Pericolul celor două specii: Românul de Diaspora și Românul de Casă

  9. Călin Georgescu deconspiră OLIGARHII CARE FURĂ ALEGERI și MAFIA INTERNAȚIONALĂ - “SECRETELE ONU”. Av. Reiner Fuellmich: “Un curajos luptător pentru Libertate” - VIDEO TRADUS

  10. FEAR FACTOR 2

Ultima oră

19:30

UNTOLD, festivalul satanist aprobat de Nicușor Dan în București, mituiește alegătorii. Ion Cristoiu: Ar trebui arestați!

23:10

Profesorul Ilie Bădescu: CARE EUROPĂ?

22:30

SPAȚIUL MIORITIC - de Lucian Blaga (9 mai 1895 - 6 mai 1961)

21:15

Acad. Florin Constantiniu: 9 mai 1945? În România, nimic de sărbătorit

20:00

Pălitură de osândă pentru UDMR: Viktor Orban a ascultat de Donald Trump și îl susține pe George Simion, ca lider al suveranismului în Europa: ”În lupta pentru creștinism și suveranitate trebuie să ne sprijinim reciproc” - VIDEO

19:50

Un adevărat cavaler! Nicușor Dan își dă la o parte concubina pentru a fi primul în fața camerei - VIDEO

19:40

Patrick André de Hillerin: Nicușor Dan refuză să comunice numele donatorilor săi din precampania electorală

18:23

Adrian Onciu: Marile puncte de divergență ale celor doi finaliști

18:00

BEC și AEP ar trebui să investigheze DEZBATEREA ARANJATĂ de la Euronews. Boala OCULTEI din spatele lui Nicușor Dan. George Simion: Voi pune interesele României pe primul loc. TEMELE fierbinți: AVORT, LGBT, BANI, UCRAINA, RĂZBOI - Analiza ActiveNews

17:30

A început conferința "Dragostea dintre părinți și creșterea armonioasă a copiilor" - VIDEO ÎN DIRECT

17:17

Un celebru artist a anunțat că suferă de cancer în stadiul 4, la 46 de ani

16:00

9 mai: ZIUA INDEPENDENȚEI ROMÂNIEI. Discursul integral al lui Mihail Kogălniceanu

15:32

ȘTIAȚI CĂ tânărul criminal Vlad Pascu a fost OLIMPIC LA MATEMATICĂ? E bun de președinte?

15:04

Atenție, Harap Alb: Să nu faci aceeași greșeală ca acum 35 de ani!

14:44

Ginerele unui torționar al Securității, Victor Rebengiuc, a donat 5.000 de euro lui Nicușor Dan cu condiția să nu fie nominalizat: ”Contribui și eu acolo cu câte ceva”