
Foto: zqxj.blogspot.com

În întreaga presă românească se minte cu privire la ceea ce se întâmplă în Germania. Intrarea în majoritatea magazinelor, librăriilor, frizeriilor este condiționată de prezentarea unui test Covid făcut în ultimele 24 de ore.
În fapt, asistăm la un tip de manipulare psihologică, în sensul că politicienii germani afirmă că au relaxat măsurile, deschizând toate magazinele, dar surpriza este faptul că nu se poate intra aproape nicăieri - cu excepția supermarketurilor și a magazinelor care vând, printre altele, și mâncare - fără rezultatul negativ al unui test Covid, care nu trebuie să fie mai vechi de 24 de ore. Mall-uri, magazine care comercializează haine, electrocasnice, IT, librării, frizerii ș.a. pot fi vizitate doar cu un test Covid negativ, nu mai vechi de 24 de ore.

În aceste imagini de la intrarea în diverse magazine puteți vedea dezvoltarea discriminării și reinstaurarea totalitarismului și a extremismului sub pretextul binelui comun și al sănătății publice.
Această măsură a necesității prezentării unui test negativ nu mai vechi de 24 de ore la intrarea în magazine a intrat în vigoare în landul Nordrhein-Westfallen încă de pe 29 Martie, după cum puteți citi în informarea oficială a Ministerului Muncii, Sănătății și Socialului (MAGS, mags.nrw) care poate fi consultată aici. Știri din presă pe această temă: Ruhrnachrichten.de și Deutschlandfunk.de.

Există și alte landuri în Germania unde s-au luat exact aceleași „măsuri”.
Momentan, în România niciun ziar nu a publicat astfel de poze și nici nu a mediatizat măsurile extremiste și totalitariste impuse în Germania.
Îmi doresc foarte mult ca oamenii să știe ce îi așteaptă, dar mai ales să înțeleagă „noua normalitate” care ne paște, prezentată cu surle și trâmbițe ca fiind o necesitate. În realitate, o necesitate a reinstaurării unui comunism mai hâd și mai periculos decât cel pe care l-am trăit înainte de 1989!
Completare referitoare la pozele trimise:

C&A este un magazin mare de haine, la fel ca H&M, de unde aproape toată lumea face cumpărături pentru adulți, bătrâni și copii.

Tom Tailor este un magazin tot de haine, cu prețuri însă un pic mai mari.

Thalia este un brand de librării răspândit în toată Germania, aceasta găzduind o ofertă foarte complexă care se adresează tuturor vârstelor. De asemenea, ceea ce Thalia vinde este pentru mulți oameni indispensabil, întrucât librăria joacă un element esențial în achiziționarea de rechizite și materiale pentru școală de exemplu, fiind extrem de bine aprovizionată. În Köln librăria este imensă, având două etaje, iar cea din Aachen este și mai mare de atât.

Și mall-urile „Galleria” au accesul restricționat pe bază de test negativ, iar magazinele de încălțăminte precum Deichmann sunt în aceeași situație.

Corespondență din Germania de la Mihai Costescu
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
De luat aminte! Deci exista si alte mijloace de protest, in anumite privinte chiar mai eficace decat protestul in strada.
In opinia mea, economia va pierde oricum un procent important de consumatori, chiar daca nu majoritar, dar semnificativ. Multi oameni, incluzand micii antreprenori ruinati de criza sanitara, si-au pierdut puterea de cumparare, si-au puerdut joburile, au stat acasa, n-au mai calatorit de placere ori in interes de serviciu.
Daca analizam, insasi fortarea populatiei, prin diverse mijloace, sa se vaccineze tine de un calcul financiar foarte cinic, plus un lant intreg de interese ale altor corporatii si ale sistemului in general.
Dupa experienta din ultimii 30 de ani, procentul celor care se vaccineaza periodic sau al celor care accepta noile inventii vaccinologice este variabil, undeva sub 45%. Deci, managerii bigpharma s-au scremut de ani de zile sa castige un procent mai mare, experimentand prin toate colturile lumii a treia, prin unele locuri fiind alungati pe motiv ca au imbolnavit iar nu eradicat bolile.
In concluzie, pana nu e prea tarziu, populatia poate inca actiona inteligent, in diferite moduri, cu conditia de a actiona unit, solidar.