Ce conțin de fapt vaccinurile anticovid. O analiză amănunțită, marca Epoch Times, dezvăluie substanțele toxice care se află în sângele vaccinaților

De Andrei Nicolae  /

Peste 12,7 miliarde de doze de vaccin COVID-19 au fost administrate de când tratamentul a devenit disponibil în urmă cu aproape doi ani. Unii au primit una sau două doze, în timp ce alții au primit mai multe doze. Cu toate acestea, mulți nu știu ce conțin de fapt aceste vaccinuri, relatează Epoch Times.

Site-ul web al Administrației pentru Alimente și Medicamente (FDA) oferă liste de ingrediente pe care consumatorii curioși să le ia în considerare. De exemplu, fiolele de la Moderna și BioNTech/Pfizer sunt cunoscute pentru faptul că conțin acid ribonucleic mesager (ARNm). Aceasta este o secvență genetică concepută pentru a programa celulele dumneavoastră să fabrice o proteină spike, antrenând astfel sistemul imunitar pentru a se apăra împotriva spike-ului caracteristic virusului COVID-19 din mediul natural.

Printre ingredientele mai puțin cunoscute se numără un amestec diferit de lipide (grăsimi). Serul Pfizer, de exemplu, conține 4-hidroxibutil, iar cea de la Moderna conține SM-102. Aceste vaccinuri includ, de asemenea, polietilenglicol, colesterol, câteva săruri (cum ar fi clorura de potasiu și clorura de sodiu) și zaharoză (zahăr).

Vaccinul de la Johnson and Johnson (Janssen) nu conține ARNm, dar în schimb are ca principal mecanism de formare a sistemului imunitar un adenovirus recombinant, incompetent pentru replicare, care exprimă proteina spike SARS-CoV-2. Ca și omologii săi cu ARNm menționați mai sus, vaccinul J&J conține o varietate de alte substanțe chimice, cum ar fi acid citric monohidrat, citrat trisodic dihidrat, etanol, 2 hidroxipropil-beta-ciclodextrină, polisorbat-80 și clorură de sodiu.

Mai multe elemente de pe lista acestor ingrediente făcute publice, cum ar fi ARNm și SM-102, vin cu controverse. Oficialii din domeniul sănătății publice, autoritățile de reglementare și producătorii de medicamente s-au grăbit să apere aceste ingrediente ca fiind sigure și necesare pentru a asigura eficacitatea vaccinurilor.

De asemenea, experții s-au grăbit să anihileze temerile că vaccinurile ar putea conține alte componente, chiar mai discutabile, care nu au fost dezvăluite publicului.

CDC abordează pe site-ul său web preocupările comune legate de vaccinuri, cum ar fi acestea, afirmând că "vaccinurile NU conțin ingrediente precum conservanți, țesuturi (cum ar fi celulele fetale avortate), antibiotice, proteine alimentare, medicamente, latex sau metale".

Cu toate acestea, în ceea ce privește metalele, unele cercetări sugerează contrariul.

La începutul acestui an, Grupul de lucru german pentru analiza vaccinurilor COVID (GWG) a publicat un raport în care detaliază ceea ce a găsit atunci când a examinat diverse fiole de vaccin. GWG este o rețea internațională formată din peste 60 de oameni de știință, medici și alți experți. Obiectivul lor este o analiză de laborator aprofundată a acestor vaccinuri.

Un microbiolog și expert în câștigarea funcției de la GWG, Sabine Stebel, a prezentat concluziile grupului în fața Adunării Generale a Consiliului Mondial pentru Sănătate, la 5 septembrie. Cercetătorii au analizat majoritatea vaccinurilor COVID-19 de pe piață: Johnson and Johnson, Moderna și AstraZeneca, precum și singurul vaccin care a primit aprobarea completă a FDA - Comirnaty de la Pfizer (alte opțiuni de vaccin au primit doar autorizație de utilizare de urgență).

GWG a examinat fiolele folosind microscopia electronică de scanare și spectroscopia cu raze X cu dispersie de energie. Ceea ce au găsit au fost corpuri străine metalice relativ mari. Standardele de bună practică de fabricație (GMP) ale Uniunii Europene permit dimensiuni ale particulelor nu mai mari de un sfert de micrometru, dar analiza GWG a descoperit multe particule metalice din mai multe loturi care măsurau cu două cifre. Aceste obiecte metalice au fost găsite în toate flacoanele Pfizer și AstraZeneca studiate, precum și în unele flacoane Johnson and Johnson, a precizat GWG.

"Dacă filtrați o substanță care urmează să fie injectată în mod corespunzător, nu ar trebui să vedeți nimic la microscop", a spus Stebel în prezentarea sa. "Aceste structuri sunt cu siguranță prea mari pentru a fi injectate într-o persoană vie".

Tipurile de particule găsite constau în metale alcaline, cum ar fi cesiu și potasiu, metale alcalino-pământoase, cum ar fi calciu și bariu, precum și cobalt, fier, crom și titan. Cercetătorii au găsit, de asemenea, metale de pământuri rare, cum ar fi ceriu și gadoliniu, precum și aluminiu, siliciu și sulf.

Deși unele dintre aceste elemente nu sunt toxice și chiar esențiale pentru sănătatea umană, multe dintre ele pot fi foarte toxice chiar și la doze mici.

Un exemplu este bariul, care este toxic pentru oameni și animale în formă solubilă. În concentrații mari, bariul blochează canalele pasive de potasiu din membrana celulară. Acest lucru duce la perturbarea funcției celulelor musculare și la deficiență de potasiu în sânge, deoarece potasiul rămâne în celule în cantități crescute.

Un alt exemplu de potențial toxic găsit în vaccinuri este metalul greu cobalt. Deși cantități infime de cobalt sunt esențiale pentru viață, în cazul unui supradozaj, acesta poate duce la simptome precum greață, tulburări de vedere, probleme cardiace și afectarea glandei tiroide.

Gadoliniul este un metal de pământuri rare utilizat ca agent de contrast în imagistica prin rezonanță magnetică, dar metalul poate fi foarte toxic și se poate acumula în creier și în oase.

Doar fiolele Moderna au dezvăluit o concentrație semnificativă de antimoniu, care a fost găsit în cea mai mare concentrație în comparație cu alte elemente metalice.

Pe lângă analiza fiolelor de vaccin, cercetătorii GWG au analizat sângele persoanelor vaccinate și l-au comparat cu mostre de sânge de la persoane nevaccinate. Aceștia au descoperit că sângele tuturor pacienților vaccinați pe care i-au testat (mai exact, cei care au avut fie vaccinul BioNTech/Pfizer, fie vaccinul Moderna) prezenta "structuri noi", cum ar fi cristale dreptunghiulare și spirale.

"Acest tip de structuri nu au mai fost găsite niciodată în sângele uman. Aceste structuri au fost găsite cel mai frecvent în vaccinul Comirnaty de la BioNTech/Pfizer", se arată în raport.

Persoanele injectate au sângele alterat în proporție de 100 la sută în mod constant, așa cum s-a văzut cu ajutorul microscopiei cu celule vii în câmp întunecat. Aceasta include un flux sangvin împiedicat, cu globule roșii lipite unele de altele, chiar până la extrema "formării de rouleaux", și o stabilitate și o supraviețuire a globulelor roșii profund diminuate.

O altă caracteristică a probelor de sânge vaccinate a fost degradarea sângelui în sine. Raportul oferă imagini din analiza celulelor sanguine vii ale membranelor celulare ale eritrocitelor (globule roșii care arată ca niște discuri concave) care s-au deformat și observă o "dezintegrare neobișnuit de rapidă a diferitelor tipuri de celule din sângele vaccinat". Astfel de deformări ale celulelor sunt de obicei observate doar la persoanele bolnave cronic și la persoanele cu boli degenerative grave.

Cercetătorii au observat, de asemenea, exemple frecvente de cheaguri de sânge și modificări ale vâscozității sângelui, persoanele vaccinate demonstrând o capacitate redusă de curgere a sângelui din cauza lipirii celulelor sanguine unele de altele.

Epoch Times Photo

Aceste metale misterioase au vreo funcție în formulele de vaccin sau sunt doar rezultatul unei contaminări neintenționate?

Producătorii de medicamente admit că contaminarea este posibilă, deoarece GWG nu a fost primul care a detectat metale în fiole. Munca grupului a fost inițial inspirată de știrile despre contaminanții din oțel inoxidabil găsiți în fiolele de vaccin Moderna în Japonia în 2021.

Decesele a doi bărbați cu vârste cuprinse între 30 și 40 de ani au survenit la câteva zile după ce au primit a doua doză Moderna din loturile contaminate. Cu toate acestea, Ministerul Sănătății din Japonia a declarat că nu crede că particulele de oțel inoxidabil au reprezentat un risc suplimentar pentru sănătate. Iar Moderna nu a indicat că prezența particulelor făcea parte din rețeta vaccinului lor. Aceștia au declarat că contaminarea a avut loc probabil în timpul producției.

Mai târziu, în același an, a fost găsit material străin în fiolele Pfizer nefolosite la locurile de vaccinare din trei orașe japoneze. Flacoanele (95 în total) aparțineau toate aceluiași lot, dar orașele care aveau flacoanele nu au putut identifica conținutul. Acestea au solicitat ca Pfizer să analizeze materia albă plutitoare.

În cadrul unei conferințe de presă, filiala japoneză a Pfizer a presupus că materialul era probabil ingrediente de vaccin care nu fuseseră dizolvate complet și că nu prezentau probleme de siguranță sau de eficacitate. Compania a precizat într-o declarație că a luat cunoștință de raport și că "desfășoară o investigație completă".

Ce se mai poate găsi în aceste vaccinuri? Asta depinde de analiză. Luați în considerare concluziile unui studiu realizat în Spania, care a constatat prezența a ceva numit oxid de grafenă, un tip de nanomaterial utilizat în diverse aplicații biomedicale.

Pablo Campra, profesor de științe chimice și cercetător la Universidad de Almería din Spania, a găsit dovezi de nanoparticule asemănătoare grafenei în numeroase flacoane de la patru producători de vaccinuri diferiți. Grafenul a fost detectat cu ajutorul unei tehnici de spectroscopie numită micro-Raman, care utilizează fotoni laser pentru a face să vibreze moleculele. Raportul lui Campra din noiembrie 2021 detaliază tehnica sa și rezultatele descoperirilor sale.

Campra a utilizat tehnica micro-Raman după ce a examinat la microscopul optic diverse obiecte selectate pentru aspectul lor asemănător grafenei și a găsit dovezi concludente ale structurilor de oxid de grafen.

Alte analize, altele decât cea a lui Campra, au detectat nanostructuri de grafenă în vaccinurile COVID. Cu toate acestea, industria farmaceutică și experții în sănătate publică afirmă în mod explicit că aceste vaccinuri nu conțin așa ceva.

Cu toate acestea, există dovezi care sugerează că producătorii de vaccinuri ar putea într-o zi să adauge grafenul în formula lor. Un studiu din mai 2021 publicat în Proceedings of the National Academy of Sciences a stabilit că nanoparticulele de oxid de grafenă ar putea fi eficiente într-un vaccin antigripal datorită "capacităților ridicate de încărcare a antigenului și proprietăților superioare de imunoîmbunătățire a materialului". Cercetătorii spun că acest material "poate fi adaptat cu ușurință pentru construirea de vaccinuri pentru mucoase ale diferiților agenți patogeni respiratori".

Alte analize decât cele efectuate de Campra au detectat nanostructuri de grafenă în vaccinurile COVID. Cu toate acestea, industria farmaceutică și experții în sănătate publică afirmă în mod explicit că aceste vaccinuri nu conțin așa ceva.

Un alt studiu din mai 2021 sugerează că "nanofoliile" de oxid de grafenă ar putea fi adaosuri valoroase la echipamentele de protecție personală și la alte aplicații medicale.

Cercetătorii au concluzionat că singura preocupare pentru adăugarea oxidului de grafen a fost potențialul său de toxicitate.

Nu ar fi deloc prima dată când o substanță toxică ar fi adăugată în medicină. Multe medicamente folosesc substanțe toxice în doze mici pentru a oferi un efect medicinal. Antimoniul, de exemplu - metalul pe care GWG l-a găsit în fiolele Moderna - este folosit ca adjuvant antiprotozoar în unele vaccinuri tradiționale.

Întrebarea este dacă metalele și nanomaterialele pe care cercetătorii independenți le găsesc în fiolele de vaccin fac parte dintr-un secret de proprietate sau sunt contaminări neintenționate?

Dacă este vorba de un secret de proprietate, aplicația este inconsecventă. Raportul GWG afirmă că echipa lor de cercetare nu a găsit grafenă în probele de vaccin pe care le-a analizat.

Cu toate acestea, nici materialele găsite de GWG nu par a fi un accident. Raportul notează că dozele Pfizer, în special, prezintă un număr mare de plachete și forme cristaline care "cu greu pot fi interpretate ca fiind impurități".

"Acestea apar în mod regulat și în număr mare în toate probele", se arată în raport.

Raportul lor subliniază că acest rezumat nu este ultimul cuvânt, ci este "o prezentare preliminară, în continuă evoluție, a cercetării". Oamenii de știință fac apel la continuarea investigațiilor și a discuțiilor.

"Rămân încă multe de analizat, dar ceea ce am descoperit - suntem convinși - este atât de important încât publicul în general și comunitatea științifică în special trebuie să fie informați despre aceasta. Trebuie să existe o înțelegere mai largă a pericolelor pe care vaccinurile COVID-19 le reprezintă pentru sănătate și trebuie să se cerceteze modul în care cele mai grave efecte ale acestor vaccinuri pot fi prevenite, sau cel puțin atenuate", au scris cercetătorii.
Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews

Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori
VideoNews

Cum reușim să păstrăm noua generație pe linia de plutire? Răspund: Gabriela Alexandru și Iulia Țoța - NOUA EMISIUNE ActiveNews - Starea de Libertate. Transmisie VIDEO

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (0)