

Asociația Pro Consumatori (APC), organizație de utilitate publică, statut obținut prin H.G. nr. 1106/2005, organizație cu activitate neîntreruptă de peste 31 de ani în domeniul apărării drepturilor și intereselor economice ale consumatorilor (www.apc-romania.ro), membru în Organizația Europeană a Consumatorilor din anul 2005, singura organizație de consumatori din România calificată să introducă acțiuni în justiție în baza Directivei nr. 1828/2020 privind acțiunile în reprezentare pentru protecția intereselor colective ale consumatorilor (https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/romania_country_fich_en_2.pdf), a luat act cu îngrijorare de instalarea unor garduri metalice în incinta magazinelor Kaufland, care nu este o măsură necesară în vederea combaterii răspândirii virusului SARS-CoV-2. Amplasarea unor garduri metalice de peste 2 metri înălțime pe culoarul interior de acces în vederea delimitării magazinelor Kaufland de alte magazine din incinta acestora, cum ar fi farmacii, cofetării, în care este de asemenea permis accesul consumatorilor nevaccinați, doar ca măsură de prevenție în vederea combaterii răspândirii virusului SARS-CoV-2, este o măsură abuzivă și ofensatoare la adresa consumatorilor.
Această acțiune luată la nivelul conducerii executive a SC Kaufland România SCS le amintește românilor de vremurile demult apuse, cum ar fi Zidul Berlinului, în care oamenii erau separați pe criterii ideologice și nu numai! O astfel de măsură nu se poate încadra în categoria celor de prevenire a combaterii răspândirii virusului SARS-CoV-2!
Asociația Pro Consumatori a sesizat conducerea executivă a SC Kaufland SCS, precum și următoarele instituții: Ambasada Germaniei în România, Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență. Români, boicotați magazinele Kaufland! Nu vă lăsați călcată în picioare demnitatea! Cumpărați de la micii producători locali și de la magazinele care vă respectă drepturile constituționale!
Sursa: APC ROMÂNIA
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Din acest motiv au aparut gardurile.
Eu am intrebat personal angajatii Kaufland, de la ei am aflat acest lucru.
https://www.cotidianul.ro/in-italia-doza-a-treia-dupa-5-luni-nu-dupa-6/
Concret, circa 90% dintre oameni au ca si principala forma de avere o proprietate imobiliara, locuinta, un teren, un apartament, etc ... dar proprietatea respectiva nu valoreaza in sine mare lucru, importanta este situarea . Si situarea ce inseamna : magazine, gradinita, scoala, spital, etc ... deci daca afacerile merg in zona nici averea reprezentata printr-o proprietate nu o sa se devalorizeze .
In fine, am ajuns la concluzia ca cea mai mare problema a unei zone o reprezinta nu atat eu stiu un mare magazin unde lucreaza zeci de oameni ci comertul online . Spre exemplu cam de cat trebuie sa cumpere un om pentru a economisi 10.000 de euro ? Cam cu cat se devalorizeaza doar in 10 ani o proprietate daca afacerile din zona nu merg ?
Nu mai vorbesc de impactul dezastruos pe care comertul online il are pentru viata oamenilor care raman fara afaceri, fara locuri de munca si fara perspective . Ei lasa multe spatii comerciale si locuinte neocupate astfel si preturile automat vor merge doar in jos .
Eu personal prefer sa cumpar de la Penny, au foarte multe produse fabricate la noi la preturi decente, magazinul de unde cumpar eu este mic, ticsit cu strictul necesar, e drept nu ai nu stiu ce varietate dar pentru un om fara pretentii e ideal .
Practic cei care au de suferit sunt afacerile din Kaufland, nu magazinul Kaufland, oricum eu nu prea cumpar de la ei .
Oricum,cred ca în acest fel vor avea de cîstigat taranii romani cu produsele lor mai curate si nu atat de toxice ca toate ofertele lor pline de tot felul de otravuri ( mai putin cu fructele lor asa zis exotice,dar ce sa vezi???avem si noi fructe si nu atat de periculoase,. de stropite cu toate porcariile nocive omului.Vorba aceea :în tot raul e si/un bine.