Alegerea lui Kemi Badenoch în fruntea Partidului Conservator din Marea Britanie demonstrează faptul că o persoană albă, creștină și conservatoare nu mai poate strânge o majoritate în jurul ei, în Marea Britanie.
De ce? E simplu: pentru că tot Occidentul, și în special Marea Britanie, a fost invadat de imigranți care, într-o bună măsură, sunt și ilegali; astfel, populațiile băștinașe din țările occidentale au o reprezentativitate din ce în ce mai redusă în rândul populației.
De ce s-a întâmplat asta? Pentru că cei care au guvernat aceste țări nu au avut o viziune care să imagineze un viitor la ordinul zecilor sau sutelor de ani, cum există în China, spre exemplu, ci au avut doar strategii pentru a câștiga următoarele alegeri.
Din acest motiv, pentru creșterea economică, au primit imigranți, care sunt prost plătiți, în loc să creeze niște politici raționale de creștere a natalității și de stopare a emigrației.
Mai mult decât atât, în paradigma dictaturii minorităților, e foarte bine ca o femeie de culoare, care a și fost crescută în Nigeria, să conducă conservatorii din Marea Britanie, o contradicție în termeni, de fapt.
Deci după Rishi Sunak, indian, o avem pe Kemi Badenoch, nigeriană, că până la 16 ani acolo a crescut.
Ei bine, probabil că asta se va întâmpla și în România în viitorul apropiat, pentru că aveam cea mai mare emigrație, după Siria și Ucraina, țări care au fost lovite, din păcate, de război.
Noi suntem pe locul 1 la emigrație în lume între țările care n-au fost lovite de război. Doar anul trecut am avut o emigrație de 80.000 de persoane. Ea crește exponențial, deci, de la an la an, ne așteptăm să ajungem în situația țărilor occidentale. Asta e prioritatea sau ar trebui să fie prioritatea numărul 1 a Guvernului României să creeze politici care să determine diaspora românească să se întoarcă acasă și să crească natalitatea, dacă vrem un viitor în România al românilor.
Ei bine, trebuie să vedem ce partid vrea să abordeze subiectele astea dureroase, pentru că cei care guvernează în momentul actual le ocolesc fără echivoc.
Autor: Andrei Gușă/SolidNews
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
oricum doamna BadEnoch nu tot ce poate UK. dacă era și lesbiană și cu un handicap, atunci era un conducător desăvârșit al conservelor britanice.
E clar. O noua progresista, chipurile" conserva- toare. Credem ca strămoșii partidului sunt foarte mândri de actuala configurație a partidului. Domnia sa are de gând sa-si formeze un cabinet in umbra, ca să sancționeze derapajele laburistilor. Zic și eu: Dacă distinsul cabinet va sta in umbra, mulți dintre viitorii minstri nu vor putea fi văzute de cetățeni. Poate ar fi mai indicata lumina. Ar aduce ceva din farmecul filmnului alb-negru al lui Charlie Chaplin.
Americanii pot, la atingerea unui buton, să comande aproape orice bun de larg consum sau mâncare livrate la ușă, să transmită în flux aproape orice film sau emisiune de televiziune în orice limbă sau să intre într-o lume virtuală care îi conectează cu nenumărați alții.
Este de la sine înțeles că cei cu resurse financiare semnificative pot cumpăra, la fel de ușor, sute de protestatari pentru o anumită cauză.
La prețul corect, consultanții înalt specializați vând serviciul de a oferi proteste false la nivel local – un fenomen adesea numit „astroturfing”. Puteți plăti pentru un mesaj personalizat scandat la miting, puteți decide asupra datelor demografice ale fiecărui demonstrant și puteți îndrepta furia mulțimii împotriva unui anumit inamic politic.
Imaginile de la aceste mitinguri sponsorizate generează titluri de știri și imagini pe rețelele sociale. Dacă au succes, au tendința de a convinge oamenii obișnuiți să se alăture cauzei.
De exemplu, în California, industria blănurilor a plătit tineri studenți pentru a protesta împotriva reglementărilor propuse. Protestatarii au luat cu asalt Capitala, fără a dezvălui că au fost plătiți să se afle acolo.
Astfel de servicii extrem de secrete se desfășoară în fundalul campaniilor electorale, mișcărilor de protest și disputelor legislative. Și totuși ... se mai află câte ceva.
Minyon Moore, președintele recentei Convenții Național Democrate de la Chicago, este partener la Dewey Square Group, o firmă de consultanță care generează scrisori false și proteste în numele clienților săi corporativi. Michael Whatley, noul președinte al Convenției Naționale Republicane, a condus, anterior, firma HBW Resources, o firmă cu rol în astroturfing, în crearea de grupuri false în numele industriei petroliere.
Juan Obando, un artist din Bogota, Columbia, și Yoshua Okón, un artist din Mexico City, au fost atrași de subiect. Obando a observat că mulți dintre studenții săi s-au înscris în activități cu jumătate de normă ca protestatari plătiți. El a cercetat dinamica și a fost uimit de ușurința și rafinamentul acestei industrii de consultanță politică.
Obando și Okón s-au angajat într-un proiect pentru a evidenția absurditatea și puterea astroturfing-ului. Printr-o bursă pentru arte, cei doi au contractat Crowds on Demand, o firmă specializată în astroturfing, să plătească pentru un miting în Arizona.
Ei au instruit mulțimea să apară și, în esență, să mimeze un protest tipic american, cu excepția unei cauze pentru protest. Protestatarii au fost rugați să fluture semne și să țipe în tăcere, mimând mișcările unei demonstrații tradiționale. Pancartele lor prezentau panouri goale de culoare verde lime, simbolizând efectul ecranului verde care permite imaginilor generate de computer să apară pe ecran.
Juan Obando: eram în Boston, lucrând la o școală de artă și am început să văd afișe și erau atât de flagrante, cum ar fi locuri de muncă de activist de vară, joburi de protest. Am crezut că este pentru un proiect de artă. Dar apoi am început să sap și mi-am dat seama că acestea erau adevărate. Mai târziu, m-am dus la Națiunile Unite la New York pentru prima apariție a președintelui Iván Duque, care era văzut ca nelegitim. Am aflat că guvernul columbian a plătit o firmă pentru a angaja protestatari în sprijinul lui. Compania Crowds on Demand chiar a prezentat guvernul drept client pe site-ul lor. Imaginile protestului au fost destul de amuzante, deoarece acești oameni, în mod clar, nu erau columbieni pentru că s-au îmbrăcat în haine ciudate, cu tobe și trâmbițe, în moduri în care nu ar apărea niciun columbian. Am cercetat mai mult. Mai târziu, i-am văzut pe unii dintre studenții mei care au început să apară, plătiți în Boston, la tot felul de evenimente, cu bannere și tricouri.
Yoshua Okón: în Mexic, există o practică comună numită „los acarreados”, în care oamenii iau ceva de mâncare sau ceva bani pentru a merge la protestatarii politici și toată lumea e conștientă de asta. Este ilegal, dar binecunoscut. Vorbeam cu Juan și ne-am dat seama nu numai că astroturfing-ul există, dar este și sofisticat. Aceste proteste false se bazează pe rețelele sociale organice și există adesea reporteri de știri care ajung să vorbească cu actorii. Ei nu dezvăluie faptul că nu sunt activiști adevărați. Juan și cu mine am înțeles și am fost incredibil de surprinși. Nu am putut crede cu adevărat că acesta este un serviciu care poate fi promovat pe site-uri web reale, într-un mod deschis. Este foarte ironic. Știi, într-un sistem care ar trebui să fie democratic, ai tot felul de manipulări ale modului în care este percepută realitatea. Așa că am început să vorbim despre posibilitatea realizării unei opere de artă. Așa ne-a venit ideea, acum patru ani, cred. Am angajat una dintre companiile pe care le-am putut găsi, Crowds on Demand, o companie cu sediul în L.A. Le-am angajat serviciile, dar am organizat un protest care, într-un fel, atrage atenția asupra lui însuși sau, cu alte cuvinte, atrage atenția asupra practicii astroturfing-ului în sine. Deci este un protest nul în care protestatarii nu au niciun motiv. Este un fel de protest gol.
Francezii sunt gata sa predea La belle France, la cheie, arabilor si negrilor, ati vazut ce seriale produc, pe TV5? Peisaje europene cu actori de alte rase. Iar Goncourt se da unui arabete.
Americanii au reclame cu barbati albi autisti care nu reusesc sa deschida un borcan pana ce nu le vine in ajutor vreun alternativ. (Gen aia in care apare Mircea Radu, unde aparitia lui, langa un neindemanatic, ar fi fost inlocuita cu un somalez, de pilda.)
Cei care lucreaza in industria reclamelor sunt cei mai scarbosi sorosisti!
Au incercat aceste reclame si la noi, dar nu le-a mers cu rusinarea barbatului roman.
Asta este siretlicul dracesc pe care l-au aplicat toate regimurile ucigase, inclusiv in Romania.
Peste tot in Occidentul tarilor odinioara albe si crestine se face reclama tuciuriilor, in toate domeniile, eu o intalnesc foarte des si mi se face scarba. Ca sa fiu foarte clar, astazi cea mai mare lupta se duce impotriva barbatilor albi care se confrunta cu multe probleme si dureri pe care multi nu reusesc sa le inteleaga crezand ca sunt din cauza diferitelor "crize" inventate de arhitectii globaaalisti. Nu inteleg ca toate acestea fac parte dintr-un proces de terminare a lor prin diferite cai care nu sar in ochi, dar in timp rezultatele se vad.