Experții în inteligență artificială prevăd că, în câteva decenii, nu vom avea doar bani digitali, ID-uri digitale și supraveghere digitală a tuturor lucrurilor pe care le facem și a locurilor unde mergem. Vom avea și familii „digitale”.
Ideea de a crea „copii virtuali” care „funcționează” pe bază de inteligență artificială este deja în plan, scrie autorul blogului LeoHohmann.com, într-un articol pe care îl redăm mai jos în traducere:
În 40 sau 50 de ani, pe măsură ce oamenii vor fi tot mai frustrați de incapacitatea lor de a procrea, oamenii de știință comportamentali și inginerii din domeniul informaticii cred că acești oameni, precum și cei care nu vor mai vrea să nască prunci, vor fi încântați de ideea de a crește „copii” digitali în metavers.
Autoarea Catriona Campbell crede că acești „părinți” vor dori să aibă grijă online de „copiii” lor digitali. „Părinții” nu trebuie decât să își pună căștile și se pot simți cu adevărat acolo cu un fals copil: un copil mic sau un preadolescent CGI („Computer-Generated Imagery”, „imagini generate de computer”). Trebuie doar să introducă vârsta și sexul și alte date ale copilului dorit și, ca prin minune, apare copilul, cu toate nevoile și responsabilitățile concomitente ale unui copil real - sau nu.
Comentariile lui Campbell au apărut într-un articol din Daily Star, unde ea susține că acești copii virtuali vor fi „precum cei adevărați”, dar contacul cu ei va putea fi intrerupt prin simpla atingere a unui buton.
Și nu veți ghici niciodată raționamentul lui Campbell despre motivul pentru care femeile aflate la vârsta fertilă ar putea dori un copil „virtual” în locul unuia real.
Ea susține că, alegând un copil digital în locul unuia real, vei ajuta lumea să facă față „suprapopulării”, care, desigur, este o mare minciună inventată de organizații eugeniste precum Bill și Melinda Gates, Forumul Economic Mondial al lui Klaus Schwab, ONU și industria sângeroasă a avortului.
Dar, dacă ne gândim bine, acești tehnocrați muncesc din greu pentru a-și acoperi intențiile. Ei știu că este un instinct uman natural faptul de a-ți dori să ai copii și familie.
Însă ei mai știu și că, odată ce Big Pharma își extinde ofertele de vaccinuri ARNm și determină guvernele și corporațiile să le impună forțat, mai mulți oameni care s-au vaccinat vor descoperi în anii următori că nu mai au posibilitatea de a deveni părinți.
Dacă introduceți cuvintele „Vaccinurile Covid-19 și probleme de fertilitate” în motorul dvs. de căutare, veți primi articole ale „verificatorilor de fapte” care spun că „nu există dovezi” că vaccinurile scad fertilitatea.
Dar aceasta este doar o încă o minciună a Big Tech, care lucrează în cooperare cu Big Pharma și guvernele din întreaga lume care impun vaccinurile.
Secretarul ONU pentru Comunicații Globale, Melissa Fleming, membră a Forumului Economic Mondial, a vorbit deschis despre modul în care elitele globaliste lucrează împreună cu Google și alte platforme digitale pentru a cenzura informațiile pe care le consideră inacceptabile din punct de vedere politic.
Adevărul poate fi găsit în datele din studiile clinice ale Pfizer transmise FDA, care, datorită unei cereri recente în baza Legii privind libertatea de informare, dezvăluie că FDA știa că aceste vaccinuri Covid au avut un impact nociv asupra sarcinii și fertilității, dar au ascuns acest lucru și au aprobat vaccinurile.
Daily Expose relatează că „aceste decizii i-au determinat pe profesioniștii din domeniul medical, care au prea multă încredere în autoritățile de reglementare a medicamentelor, să informeze în mod greșit femeile însărcinate că vaccinurile anti-Covid-19 sunt perfect sigure în timpul sarcinii, ceea ce a făcut ca multe femei însărcinate să se simtă presate să se vaccineze.”
Conform bazei de date privind evenimentele adverse ale vaccinurilor (VAERS) a Centrului pentru Controlul Bolilor, până la 22 aprilie 2022, un total de 4.113 decese fetale au fost raportate ca reacții adverse la vaccinurile Covid-19, dintre care 3.209 au fost raportate în legătură cu vaccinurile Pfizer și 996, în legătură cu vaccinurile Moderna.
Și să ne amintim că cifrele VAERS sunt mult subraportate. Doar aproximativ 1% dintre evenimentele adverse legate de vaccinuri sunt raportate efectiv, conform unui studiu de la Harvard, anterior pandemiei.
De asemenea, alte surse au arătat creșteri recente ale numărului de avorturi spontane, creștere care corespunde cu introducerea vaccinurilor, cum este un raport al Health Independence Alliance care arată că rata avorturilor spontane a crescut cu 43% din cauza vaccinului, pe baza unui studiu care a implicat femei din Utah.
Așadar, tehnocrații globaliști care depopulează planeta chiar sub ochii noștri știu că va exista o problemă. Adevărul se va strecura în cele din urmă și va scăpa din toate „verificările” lor frauduloase de fapte și filtrele IA, iar tinerii își vor da seama că nu pot face copii.
Într-o carte lansată anul acesta, Campbell spune că se va naște o „generație Tamagotchi”, care va fi disponibilă părinților în schimbul unei „mici taxe lunare”.
În carte, aceasta scrie: „Copiii virtuali pot părea un salt uriaș din punctul în care ne aflăm acum, dar, în 50 de ani, tehnologia va avansa într-o asemenea măsură încât bebelușii din metavers nu vor fi diferiți de cei din lumea reală.”
Ștergerea distincțiilor dintre real și ireal a fost întotdeauna un obiectiv al transumanismului, pe care Patrick Wood îl descrie a fi „fratele vitreg rău” al tehnocrației.
Campbell adaugă: „Suntem deja pe drumul spre a crea generația [de copii] Tamagotchi care, din toate punctele de vedere, vor fi «reali» pentru părinții lor. În baza faptului că cererea consumatorilor va exista, copiii IA vor deveni disponibili pe scară largă în schimbul unei taxe lunare relativ mici.”
Directorul general al Meta, Mark Zuckerberg, salivează deja gândindu-se la profiturile pe care le va face prin furnizarea de copii artificiali în Metaverse.
Acesta este același truc vechi satanic pe care îl vedem pus iar în aplicare, prin care tehnocrații creează o problemă – în acest caz infertilitatea –, și apoi încearcă să ofere soluția – copiii falși. Desigur, planul este destinat eșuării.
Dumnezeu nu va lăsa ca trucul lor să reușească și nici noi nu trebuie să permitem asta. Trebuie să îl descriem așa cum este – o aroganță diabolică a oamenilor de știință psihopați care cred că pot înlocui minunile lui Dumnezeu oferind un surogat ieftin. Nicio vrăjitorie digitală nu poate fi folosită pentru a reproduce experiența unor proaspeți părinți, care văd și ating noua ființă, care este o parte din ei înșiși, în momentele de după nașterea unui copil adevărat. Nici știința nu poate reproduce bucuriile și durerile care vin odată cu creșterea acelui copil viu. Niciun surogat satanic nu poate rivaliza vreodată cu un lucru real.
Însă ei vor încerca. Și nu se vor opri la „copiii” digitali. Tehnocrații încearcă să înlocuiască și să ofere substitute pentru orice. Tehnocrații japonezi, de exemplu, dezvoltă din ce în ce mai mulți roboți sexuali „veridici” ca substituți pentru bărbații care nu mai știu să relaționeze cu femeile adevărate și, prin urmare, nu au nicio speranță să-și găsească vreodată o soție.
Tehnocrații speră să cultive o nouă rasă de ființe umane fără suflet, tot mai izolați unii de ceilalți pe măsură ce tot mai mult din viața lor trece în online. Acești oameni „inutili”, așa cum îi descrie Yuval Noah Harari, vor recurge la a se distra într-un univers alternativ bazat pe himere. Totul devine digital, iar în lumea digitală totul este mai ușor de falsificat. Știință falsă, știri false, vaccinuri false, bani falși, prieteni falși și, acum, chiar și copii falși.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Bărbatul își tot cicălea nevasta cu avantajele utilizării tabletei în diferitele momente în care femeia apela la cărțile fizice.
Dar a venit momentul în care bărbatul era in baie aflat pe ”tron”. Acesta a apelat la femeie din necesitate. Aceasta i-a împins tableta pe sub ușa băii, pe ecranul tabletei fiind reclama cu hârtia igienică de care bărbatul avea nevoie.
Din păcate da, omul are multe slăbiciuni ce sunt exploatate pentru al orienta către ceva dorit prin PROMOVARE, RECLAMĂ.
Pentru un succes în masă tehnicile de manipulare și orientare către ceva sunt efectuate pe dacă nu pe toate, atunci pe cat mai multe canale și domenii posibile.
Un exemplu legat de articol dvs.
Tehnica de adresare către publicul țintă - acceptanții timpurii combinată cu tehnica denaturării noțiunilor definitorii cu abaterea atenției către o falsă legătură dintre noțiuni diferite.
Se știe că MODA are o mare priză la public în masă, indiferent de studii, vârstă, sex:
1. O primă încercare de abatere a atenției de la noțiunile de bază către noțiuni futuriste
FEMEIA IMBRĂCATĂ CU LICHID
https://ziare.com/bella-hadid/scena-incredibila-saptmana-modei-paris-super-modelul-bella-hadid-imbracata-cu-un-lichid-1764184#comments
2. O altă incercare, o variantă „îmbunătățită:
VOPSEAU TRANSFORMATĂ ÎN ȚESĂTURĂ - fiind utilizate numai fibre de bumbac unite polimeri (chimicale de fapt) un proces chimic din care rezultă de fapt o peliculă care, de fapt, este cu totul altceva (și ca structură, și ca proprietăți)
https://ziare.com/moda/saptamana-modei-paris-rochie-pictata-corp-bella-hadid-1764185
Și uite așa lumea se pierde în iluzii, prin denaturarea noțiunilor ce definesc un cuvânt și apare BABILONIA, încurcarea limbilor, metaverșii.
Și ne-bunii au zis .. să face om digital (copil mort) după chipul și asemănarea noastră .. cu SUFLETUL MORT!
DE NOI DEPINDE SĂ NU ACCEPTĂM!
Doamne, ajută!