Un mesaj pentru "smeriți"

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


ACTUALIZARE 09:04 Având în vedere declarațiile maestrului Grigore Leșe, îi retrag numele dintre cei pe care i-am menționat mai jos.

Am aflat și eu că formația Taxi v-a chemat să vă uniți forțele, pentru "lupta cea mare" împotriva Catedralei Mântuirii Neamului. Strigătul de luptă invocă "smerenia", una dintre marile virtuți creștine, deci este sigur că voi, cei ce o invocați, o și stăpâniți. În sensul acesta, îmi permit și eu, ne-smeritul ce sunt, să vă adresez câteva cuvinte.

Domnule Teodorescu, zici că l-ai descoperit pe Dumnezeu în lemn și spații mici? Păi atunci, ca să fii mereu aproape de El, de ce nu te muți din casa aia frumoasă în care locuiești, într-o căbănuță de lemn, pe care s-o construiești "undeva pe un deal?" De ce nu concertezi în hambare și magazii? 

Și tu, domnule Rebengiuc, când făceai reclamă canadienilor care voiau să cianureze Roșia Montană pentru profit, atunci erai smerit? Sau când făceai reclamă companiei Vodafone și consumului iresponsabil de tehnologie, atunci nu v-ați gândit să scrieți ceva despre smerenie?

Dar tu Ștefan Bănică? Când ceri bani de-o garsonieră pentru un concert, atunci nu te gândești la smerenie? Sau când te îmbogățești anual din ipocritele concerte de Crăciun în fața a mii de oameni, atunci nu te mai gândești, gelatule, la spații mici și Dumnezeu?

Când poți să-ți cumperi o casă cu banii pe care-i faci într-un weekend, mai ai tupeu să vorbești de smerenie? Cum să n-ai jenă să vorbești despre smerenie și biserici de lemn, când te-ai căsătorit în ditamai catedrala catolică Sfântul Iosif, ca Andreea Esca? Ce-ar fi să-i rugăm pe angajații de la The One, o revistă ce promovează smerenia de altfel, să cânte despre felul în care vorbești și te comporți, doamna Esca?

Cum să nu crape obrazul pe tine să vorbești despre smerenie, băi Teo Trandafir,  când  ne-ai băgat maneliștii pe gât și te-ai îmbogățit din îndobitocirea oamenilor? Cum să vorbești despre smerenie și biserici de 100 de metri pătrați când tu locuiești într-o căsuță "amărâtă" de doar 450.000 de euro?

Dar Teo e nimic față de alt smerit: Cornel Ilie și-a construit o casă pe malul lacului cu doar...700.000 de euro. Bani făcuți cerând, cu smerenie, un tarif de 4.000 de euro ca să cânte la un botez. Sau din comisioanele pe care le primește de la Avon. O altă companie smerită, care are sediu într-un garaj de lemn dintr-o parcare.  

Domnule Bittman, pe dvs vă înțeleg. Dumneavoastră vă pricepeți foarte bine la spitale și catedrale. Că doar te operezi la Viena, ca orice amărăștean afectat de banii de la buget dați Catedralei. Și dacă o cură de Viena nu ajută suficient, poți oricând să-ți schimbi limuzina.

Nu-i mai menționez pe angajații evazioniștilor de Dan Voiculescu sau Adrian Sârbu. Nu-i mai menționez pe cei care înainte de '89 erau favoriții protipendadei comuniste. Și nici pe Mircea Cărtătrescu, care spre deosebire de Mircea Vulcănescu, a preferat să se jertfească achiziționându-și un jeep

Voiam să vă întreb dacă nu vă e rușine. Dar e inutil. Dacă au ajuns oameni care s-au îmbogățit lucrând pentru evazioniști, pentru companii care s-au îmbogățit sluțind și îmbolnăvind oamenii sau care au cel puțin 2 neveste la activ să ne vorbească despre smerenie și moralitate, e clar că tupeul nu mai are limite.

Sclavi ai pântecelor sau ai trupurilor, pupați funduri jegoase, vă târâți în genunchi în fața oricui vă poate arunca 1.000 de euro în plus și apoi vă deversați toată esența voastră sufletească în fața Bisericii. Și când? În postul Paștilor, când mai e așa de puțin până la sărbătoarea celui în numele căruia pretindeți că vorbiți! Puteați măcar să aveți decența să așteptați după Înviere...Dar nu..Ați dat-o acum pentru "efect". Frumoasă și smerită gândire.

De ce nu cântați împotriva patronilor din mass-media? De ce nu cântați împotriva celor care vor să legifereze fărădelegea? De ce nu cântați împotriva templelor uriașe care se construiesc în București? De ce nu cântați împotriva celor care scot zeci și sute de milioane de euro din țară? Nu o faceți pentru că din banii ăia primiți și voi firmiturile care vă întrețin viciile, amantele și bolile.Voi v-ați găsit să vă revoltați împotriva Catedralei, voi, cei care fără câteva mii de euro nici nu vă uitați la om? Voi, care faceți mii de euro pentru că preoții botează și cunună?

Unde ați fost voi, mari artiști și smeriți, când unul dintre voi - dar cu mult peste voi - era spurcat în media pentru că a exprimat public că va face ceea ce mulți dintre voi ați făcut pe ascuns? Unde erai tu, Victor Rebengiuc, când gloatele îl înjurau pe Tudor Gheorghe? Chiar și așa, dezamăgit cum sunt, eu nu vă voi renega. Voi asculta cântecele și voi urmări piesele voastre. Pentru că vorba unui interzis, azi, nu am nici geniul, nici averile voastre, dar vă voi considera exact ceea ce sunteți: niște necinstiți sufletește!

Preoții ortodocși o să boteze și o să cunune români până la sfârșitul veacurilor. Unii, chiar în Catedrala Mântuirii Neamului. Dar voi, pigmeilor cu burți și cefe late, o să putreziți în uitarea acestui neam, acolo unde vă este locul. Milostiv însă Domnul Hristos stă la ușa voastră, smerită sau nu, și așteaptă să-i deschideți.

Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Top 5 autori
VideoNews

Călin Georgescu la vot cu George Simion:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (83)
  • Adevaruri despre dacisti 08.04.2016 13:06
    Bravo Mihai!
    Excelent răspuns,deși cred că ai fost mult prea blând cu lepadăturile astea.
    Nu are rost să apelezi la rușine din partea lor.Obrazul gros greu se crapă.
  • Dan Ilie 10.04.2016 03:57
    obrazul tau nu crapa deloc,acum stiu de ce
  • Adrian Brasov 08.04.2016 13:40
    Cu singura diferenta ca pentru toti cei enumerati acolo EU decid daca le platesc pentru serviciile care le ofera si este treaba lor cu banii care ii castiga in schimb ce pentru aberatia BOR pamantul a fost cedat, taxe nu se platesc si constructia se face majoritar cu bani de la buget. O mare , mare diferenta pe care habotnicii nu o pot intelege se pare.
    De banii aia cate spitale dotate decent se pot construi?Si cat de utile ar fi ?comparativ cu aberatia voastra
  • ElToro 08.04.2016 14:03
    Se pare ca esti neinformat, se platesc toate taxele si banii care vin de la buget se intorc sub forma de taxe tot la... buget, sunt o multime de calcule si articole chiar aici pe site sau pe basilica.ro ca restul sunt vanduti vrajmasului si nu au nici un interes sa reflecte ceva bun despre Biserica.
  • Murfatlar ► ElToro 08.04.2016 23:23
    ELTORO, nu intelegi economie fundamentala. Taxe platim si pentru ce cumparam, sa stii. Diferenta e ca BOR a primit gratis niste lucruri pentru care altii ar fi platit.

    Hai sa zic altfel. Eu CUMPAR o casa cu banii mei castigati legal prin munca. Statul de ce-mi mai ia taxe si impozit anual?? Ca doar nu mi-a dat el casa gratis ca sa aiba ceva de recuperat, nu? Cam asa functioneaza rationamentul tau.
  • kalinikos ► Murfatlar 11.04.2016 23:50
    ce a primit BOR gratis de la stat?
    Si ca sa o zic si eu asa: eu muncesc legal, castig banii, platesc impozitul la stat. Cu restul fac ce vreau eu. Daca vreau sa-i dau la Biserica, de ce sa ma mai impoziteze statul o data?
  • Dan Ilie ► ElToro 10.04.2016 03:52
    nu ai habar,de nimic,economic esti 0,popii nu platesc taxe si tva vine sula inapoi,esti pacalit ca bousorul din desene animate
  • Ciocalau Adrian 08.04.2016 16:01
    Un raspuns in conformitate cu realitatea. Una e laicismul si alta e clericismul.
  • Anita Ovidiu 10.05.2016 10:40
    Sunteti ATEU.............sigur.........mergi dumneata si intereseazate unde se DUC banii..........nu meritati nici macar aceste randuri...............Dumnezeu sa va lumineze.............
  • ElToro 08.04.2016 13:52
    cred ca e o mica greseala:

    la sărbătoarea celui în care pretindeți că vorbiți!

    la Sarbatoarea in Numele Celui care pretindeti ca vorbiti.
  • ElToro 08.04.2016 14:00
    Cantec antihristic cu oameni care nu te asteptai sa fie asa naivi/rupti de credinta (Grigore Lese si Oana Pellea), restul poate doar atata pot. De ce e antihristic: - pentru ca Dumnezeu, de Pasti, a fost tinut in temnita (spatiu mic), rastignit pe lemn si mai apoi mormant (alt spatiu mic) iar toti cei 33 spun pe rand ca, Doamne Iarta-ma de asemenea citat, "Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici", aceasta este luarea Lui Dumnezeu in batjocura, deradere si Dumnezeu nu se lasa batjocorit, vai noua ca avem asa oameni de asa zisa cultura. - pentru ca numarul batjocoritorilor este acelasi cu numarul argintilor pe care i-a primit iuda, vanzandu-l pe Hristos- Dumnezeu - pentru ca numarul batjocoritorilor este acelasi cu numarul celui mai mare grad in masonerie, cultul diavolului - pentru ca o asemenea blasfemie si batjocura apare tocmai in Sfantul Post al Pastelui pentru a creea tulburare intre crestini. - pentru ca acesti oameni sunt modele si repere pentru unii si ii duc si pe aceia care le cred lor catre pierzarea sufletului - pentru ca Dumnezeu prefera inimile MARI si curate nicidecum "spatiile mici", dupa cum Cuvantul Domnului marturiseste: "Largiti si voi inimile voastre (2 Corinteni 6:13)"
  • Constantin Razvan 08.04.2016 21:26
    felicitari, foarte bune observatiile.
  • Manudmt 10.04.2016 11:56
    Esti la fel de prost si obscur in gandire precum observatiile tale dogmatice, fictive fara nici o baza nici o dovada reala, doar speculatii si imaginatie bogata. Mi se pare mie sau in cartea aia de tot dati citate paragrafe etc, si-a cam luat toate masurile de siguranta ca sa nu fie pus la indoiala ce scrie acolo sau sa fie trasi la raspundere asa zisii duhovnici in absolut nici un fel, dand niste explicatii ... care te lasa cu ochii in soare, pentru unu mai "sarac cu duhu" cum ziceti voi. Tot ce leaga religia asta, e asa zisa FRICA DE DUMNEZEU, daca tot vorbesti de iubire, inimi mari deschise etc, de ce e pus asa mare accent pe FRICA DE DUMNEZEU? de ce ar trebui sa ne fie frica ? de ce nu ne poate intelege greselile si sa ne dea semnele bune, ? din cauza oamenilor pentru care activezi tu si restul ca tine pentru asa zisii preoti si combinatiile lor care l-au omorat pe Dumnezeu si se ascund sub o umbra subtire a Lui apelând la frica si la prostia oamenilor.
  • kalinikos ► Manudmt 12.04.2016 00:12
    Amice, prima data citeste 'cartea aia' din scoarta in scoarta (sper sa intelegi termenul, sa nu fie prea greu pentru mintea ta odihnita) dupa care putem sa discutam despre ce vrei tu din ea. Incepand de la curve si pana la saracii cu duhul. Insa cu ignoranti si sfertodocti nu prea am ce sa discut.
  • lut ► Manudmt 13.04.2016 10:09
    Asta-i argumentatia lui Aghiuta. N-ai inteles nimic din frica de Dumnezeu.
  • Lazar Jozsef 11.04.2016 22:24
    luarea lui Dumnezeu in batjocura o savarsesc aia care in numele lui prostesc oamenii pentru a le lua banii.A nu se uita ca Isus a fost omorat de fapt de preoti.Care sau temut ca va deschide ochii oamenilor simplii.Si isi vor pierde banii si viata de huzur.Asa cum se tem azi de acels lucru.Viata de huzur ,masinile bengoase,Randuri de haine aurite pana si preotimea de la tara.Sunt convins ca Isus nu a avut haine cu buzunare largi sa i incapa portofelul.Asa ca mai incet cu dusmanii credintei.Ca incet isi vor da oamenii seama ca adevaratii dusmani ai credintei sunt imbuibatii din Mertane,cu bani cacalau in conturi si haine aurite.Un adevarat credincios se poate ruga si intr o bisericuta.Uitativa ce au devenit manastirile azi.Unde sunt chiliile simple si curate in care se simtea apropierea de divinitate ale calugarilor.Azi toti au ceafa groasa si buhaita .si dau ochii peste cap cu ostentatie intru prostire celor saraci cu duhul.
  • Bura Emilia 08.04.2016 15:32
    Ar fi mare nevoie de un cantec impotyriva megagropilor de gunoi construite ca ciupercile dupa ploaie cu capacitati peste necesarul judetelor in zone verzi, cu mare potential agro-turistic.In mod sigur Dumnezeu iubeste natura si nu-i place sa fie distrusa, Catedrala Manturii Neamului de-ar fi pe o suprafata si mai mare nu polueaza.
  • Laurentiu Lungu 08.04.2016 15:39
    In Barcelona exista o mare catedrala Gaudi Sagrada Familia....este faimoasa, este mereu in dezvoltare si este punct de referinta a acelui oras...or fi catalanii mai prosti decat romanii de accepta sa fie finantata de guvern orice renovare sau modificare, constructia insasi? Cati bani aduce acea catedrala din turism? Miliarde, cel mai probabil pentru ca fiecare turist ce vine in Barcelona, fiecare excursie organizata trece musai si pe acolo !!! La fel poate fi si cu aceasta Catedrala bucuresteana. Dar CINEVA nu doreste iesirea Bucurestiului in lume !!! Pentru ca totusi, logica economica ne spune ca asemenea constructii aduc turisti oriunde in lume...in absolut toate marile orase in care sunt construite....
  • Dan Tudoran 08.04.2016 16:00
    De ce dezinformezi? Sagrada Familia este construita EXCLUSIV din donatii si din banii pe care ii fac din turism. De aceea se si construieste la ea de 130 de ani!! NU ia nimeni din taxele poporului spaniol milioane de euro sa se faca biserica. Pana si terenul pe care e construita e propietate privata, cumparat fiind de cel care a dorit construirea ei, José María Boca Bella in secolul 19. Ba chiar a renuntat la ideea construirii bisericii mai apropae de centrul orasului pentru ca terenurile erau prea scumpe!
  • lut 13.04.2016 01:04
    Miliarde de copeici, poate. Aia-i opera de arta, si nu magaoaia asta numita in batjocura de BOR "casa Domnului" care este doar beton, fier forjat, si ceva aur pe acoperis. Are lifturi si parcari subterane. Pentru... ? Poate pentru miliardele de turisti intergalactici ? Pentru reptilieni ? Exista biserici, si exista temple pentru alte culte. Ala-i templu, nu biserica. Exista deja catedrale: Cluj, Iasi, etc. Se putea apela si la arhitecti, nu boschetari ca aia ce-au proiectat chinezaria aia.
    Am zis.
    Avem dreptul la opinii personale, dragi habotnici si (mai putin dragi) atei.
  • Ciocalau Adrian 08.04.2016 16:00
    Singura confuzie pe care cred ca o fac cativa din cei care comenteaza este faptul ca cei care canta sunt laici, pe cand preotii nu sunt :). Prioritare sunt altele in Romania in comparatie cu orice constructie de orice natura. Primordiale sunt spitalele, sanatatea, educatia si apoi si ce-o mai fi. La ce buna o biserica, daca toti mor? Sau mergeti si voi pe principiul ca nu e nevoie de spitale si conditii umane, ca ne salveaza Domnul? Ca daca e asa, apai mergeti cu Domnul fratilor! (si nu o spun intr-un mod denigrator).
  • Paul222 08.04.2016 20:22
    Nu e treaba Bisericii sa construiasca spitale ci a statului. Biserica insa e un spital pentru suflet. Iar apropos de spitale, Romania e pe locul 6 in Europa ca nr de locuri in spitale raportat la nr de locuitor asa ca toata povestea cu spitalele e o mare manipulare. Ca trebuiesc intr-adevar dotate la standarde moderne e alta poveste. Dar nu se vrea! In alta ordine de idei, cand s-a construit Arena Nationala, oare tot asa ati reactionat?
  • Murfatlar ► Paul222 08.04.2016 23:32
    Si e treaba statului sa construiasca biserici? Sau sa doteze spitalele alea multe pe cap de locuitor? Arena Nationala nu putea avea in spate o organizatie scutita de taxe si cu posibilitatea de a strange milioane din donatii - asa cum e BOR.

    Aici e problema: BOR construieste ceva demn de alte vremuri cu sprijinul statului, ca pe vremuri. Acum 200 de ani era perfect normal sa se implice statul in asa ceva. Dam iar dovada ca traim in trecut...
  • kalinikos ► Murfatlar 12.04.2016 00:10
    desteptul, statul este reprezentantul nostru, si trebuie sa tina seama de ceea ce vrem noi: tu, eu, ala, cealalalt, si chiar si berbeci de teapa lui Dan Ilie. Statul nu e vreo autoritate suprema care are drept de viata si de moarte asupra noastra. Are autoritatea pe care i-o conferim noi. Exact atat si nimic mai mult. Si da, statul e dator sa ne ridice spitale, asa cum statul e dator sa ne ridice si biserici. De ce? Fiindca din banii nostri finantam statul. TOTI, dar absolut toti dam jumatate din castigurile noastre la stat, sub forma de impozite, TVA, contributii la sanatate, somaj si alte cele.Nota bene: JUMATATE din ceea ce castigam de fapt. Asa ca mi se pare normal ca din banii stransi de la cei 86% dintre romani care sunt ortodocsi sa li se faca si o biserica daca au nevoie, pe langa un spital sau o scoala. Tie nu?
  • Murfatlar ► Paul222 08.04.2016 23:44
    Si e treaba statului sa construiasca biserici? Sau sa doteze spitalele alea multe pe cap de locuitor? Arena Nationala nu putea avea in spate o organizatie scutita de taxe si cu posibilitatea de a strange milioane din donatii - asa cum e BOR.

    Aici e problema: BOR construieste ceva demn de alte vremuri cu sprijinul statului, ca pe vremuri. Acum 200 de ani era perfect normal sa se implice statul in asa ceva. Dam iar dovada ca traim in trecut...
  • Lazar Jozsef ► Paul222 11.04.2016 23:03
    Pi spitalele nu se doteaza si arata asa cum arata din cauza ca nu sunt bani si a furtisagului care sa incetatenit pe aceste meleaguri pe modelul bizantin.Si apropo de arena nationala.E tot un fas made la noi.Specific romanesc e neterminata ,e facuta de mantuiala si inca nici azi nu are atestat ISU.Si desi are doar cativa ani se repara intr una si inghite mai multi bani decat produce.
  • kalinikos 08.04.2016 16:34
    Mihai Somanescu, ma sperii!!! :)
    Dar nu pot decat sa spun: BRAVO!!!!!
  • Roza Ghiulai 08.04.2016 16:57
    Eu am înteles acest cântec ca o ironie la adresa construirii catedralei pe bani publici, o batjocură la adresa poporului în raport cu situația economică actuală a României. Și cred că "locurile mici de lemn" sugerează ideea că un credincios nu are nevoie de o mega catedrală pentru a-și manifesta credința în Dumnezeu, ci o poate face oriunde, oricând, și bineînțeles, cu smerenie.
    Totuși, văd atâtea interpretări malițioase ale acestui cântec și judecăți emise la adresa celor care apar în videclip, încât mă întreb dacă măcar se cunoaște înțelesul cuvântului smerenie.
  • Dan Ilie 10.04.2016 03:49
    e logica legatura?????
  • marinel 08.04.2016 18:20
    De ce mi-ati sters comentaruil in care ziceam ca melodia este de propaganda?
  • marinel 08.04.2016 19:06
    Scuze! Cred ca am gresit eu la trimitere.
    Ziceam ca, cei ce lupta impotriva Bisericii si-au mobilizat arsenalul "artistic" din dotare ca sa scoata, la comanda, o melodie de propaganda cam in genul "We are the world, we are the future", numai buna pentru manipularea si dezbinarea ortodocsilor. Au facut, pana acum, din Catedrala un subiect predilect de diversiune, un call troian si un prilej de dezbinare.
    Ma asteptam la mai mult de la Grigore Lese, Oana Pelea, Victor Rebengiuc si altii cativa. Cei ce se declara crestini si ortodocsi ar trebui sa nu muste cu atata usurinta momeala. Catedrala nu exclude bisericutele de lemn sau invers. Preferi una mica, e problema ta, dar nu-i transfera tu lui Dumnezeu preferintele tale! Cine esti tu "smeritule" ca sa spui ce anume prefera Dumnezeu? Nesimtire si ingamfare! Dumnezeu l-a binecuvantat pe Solomon si i-a ajutat sa faca templul care nu era nici mic si nici de lemn. In catedrale sau in biserici mici de lemn trebuie sa intram cu inima curata daca vrem sa-L aflam pe Dumnezeu. Nu vad asta la acesti artisti. Faptul ca se cred mai buni si mai smeriti e semn rau. Vad la ei doar o dorinta de a azvarli cu noroi si de a manipula.
  • lut 13.04.2016 10:39
    1) Solomon a primit si un inel din care tâsneau draci, care l-au ajutat sa faca templul.
    2) Templul n-a durat, pentru ca Solomon prefera curvele si aurul cuvântului lui Iahve.
    3) Daca noi nu avem dreptul sa-i transmitem tatalui nostru preferintele proprii, bine ca au dreptul asta niste inalti prelati acoperiti de imagini si auriri ieftine (porobabil si la BOR sa face comert intensiv cu PRC)
    4) Catedrala mântuirii neamului (care neam, nu stiu - poate intra in el si interlopii, si fariseii, si refugiatii, si penticostalii, si alte grupari de interese) aduce mai degraba, in actuala sa forma, cu un templu ecumenic. tre' sa fii prost sa spui ca-i o opera de arta si de simbolistica. Are alta simbolistica, cea a mall-urilor, bucuria românasului din orice patura sociala: lifturi, poleiri tiganesti, parcari subterane, mult beton.
    5) Und zo weiter
  • Alexandru Varga 08.04.2016 19:49
    Pe cand o melodie si pentru Marea moschee din Capitala?
  • lut 13.04.2016 10:07
    Aia e kosher, in spiritul rahatului numit Europa si al vomei numita multiculturalism.

    Trebuie in schimb o melodie pentru cacatii de diputati si sinatori care isi trag pensii de porci pentru ca li-i frica sa nu se 'bolnaveasca de la echipamentele de supraveghere care stau la etajul de deasupra. Dar n-o va cânta Bittman, Teo, Lese, sau Becali. Aia trebuie cântata de cetateni, cu bazooka. Sunt ieftine la ucraineni si moldoveni, nu vad de ce nu s-ar servi cineva, in loc sa stea si sa voteze ca boii si s-astepte sa faca alesii treba pe care o pot face si singuri.
  • Roza Ghiulai 08.04.2016 19:56
    Cel mai infect "mesaj " din spatiul public din ultima perioda.Uitati-va la ei,uitati-va cine va ghideaza cultural,uitati-va pe cine admirati,"elita " culturii populare romanesti.Acesta,daca nu este o comanda politica clara,atunci este un act de inconstienta,nepasare,dispret profund fata de cea mai mare parte a romanilor.Nu va lasati prada acestui " intelectualism" de hazna.Acesti infatuati nemernici nu dau doi bani pe voi si va fac indirect "habotnici","pupatori de moaste" pentru ca apoi sa reactionati in acest registru si sa cadeti in capcana .Poate multi nu realizeaza magnitudinea si puterea acestui "mesaj " care speculeaza cu cinism nemultumirile noastre justificate fata de institutia bisericii si excesele sale.Considerati-i la adevarata valoare niste huligani atentatori la sufletul vostru niste violatori de constiinte.In ce univers paralel trebuie sa traiesti sa trimiti acest mesaj anti-Catedrala cind ni se pregateste o constructie gigantica complet straina culturii si sufletului nostru?S-au gindit saltimbancii astia cu aere de "elita " la oportunitatea mesajului lor?S-au gindit cit de ofensator este textul colportat de ei?Derbedeii astia isi traiesc viata in lux pe prostia noastra si constituie adevarata piedica in schimbarea de paradigma in gindirea romaneasca.
  • Roza Ghiulai 08.04.2016 22:34
    Nu stiu cum a ajuns mesajul meu de pe FB sub alt nume aici la comentarii.Oricum pe mine nu ma deranjeaza dar poate se ofenseaza persoana de mai sus.
  • John Flower 08.04.2016 22:40
    Macar pe Europa FM ar trebui sa fie interzisi toti astia!: nuci numele sa nu li se mai pomeneasca!. Ce zici Moise?: https://www.facebook.com/Biziday-la-Europa-FM-511769435576569/
  • lut 13.04.2016 10:12
    Moise si chestiile alea numite FM sunt tocmai niste vectori de propaganda proeuropeana (citeste: probiotica). Iti baga pe gât toate chestiile politic corect, si nu au cum sa interzica ceva ce este in trend, adica ceva care are dezlegare de mai sus. Nu se face nimic liber, de bunavoie. Astia nu c^panta de capu' lor, asa cum nici aia nu ridica monstri de beton, urâti dpdv arhitectonic, din initiativa proprie.
  • John Flower 08.04.2016 23:37
    Macar pe Europa FM ar trebui sa fie interzisi toti astia!: nuci numele sa nu li se mai pomeneasca!. Ce zici Moise?: https://www.facebook.com/Biziday-la-Europa-FM-511769435576569/
  • John Flower 08.04.2016 23:38
    Astia-s smintiti!, nu smeriti!
  • Andrei Patrascu 09.04.2016 08:14
    mesajul acestui cantec este pentru mai marii bisericii care predica smerenia dar traiesc intr-un lux de neimaginat pentru cei mai multi. si luxul si averile si le fac luand de la stat si de la cei carora le predica smerenia. faptul ca cineva are un 4x4 sau altcineva o vila, cumparate cu bani munciti si nu luati de la stat, nu inseamna ca isi pierde dreptul de a atrage atentia asupra acestui fapt. e ca si cum eu as afla ca autorul articolului nu este sarac si as folosi asta ca argument impotriva mesajului acestui articol. unde in acest cantec ati auzit pe cineva proclamandu-si propria smerenie?
  • anakin skywalker 09.04.2016 23:38
    citește articolul mai cu atenție. poate vei înțelege și tu ceva într-un final. pe câți ierarhi îi cunoști personal să știi dacă au averi sau nu?
  • lut ► anakin skywalker 13.04.2016 10:17
    Are cunoasterea proteveica, citeste probiotica. Vorba chinezului, o minciuna repetata de o mie de ori devine adevar. Exact ca afacerea cu baletul. Ai vazut ce tehnica rodata ? Imediat a aparut una care sa afirma ca danezul lua salariu de mii de euro, in timp ce "saracii" balerini români iau sute de lei. Tehnica mai bine pusa la punct nu exista. Comunistii inca lucreaza, si inca prostesc oameni. E si mai usor daca acestia ramân prosti din proprie initiativa.
    Insa. S-a gândit ips sa ne-ntrebe pe noi, botezatii intru Hristos, daca vrem asa dihanie de beton ?
  • alni ► lut 15.04.2016 16:01
    A vrut sa o faca din lemn , dar s-a gandit la defrisarea padurilor. Pe urma s-a gandit la chirpici, dar de unde atata balegar, asa ca a ramas betonul....
  • Roza Ghiulai 09.04.2016 10:43
    Imi vin in minte mai multe concluzii: Una ar fi ipocritii strica "ipocritii" la fel cum hotul striga "hotul!"
    Pentru ca da, taranii din Maramures inaltau bisericute din lemn pentru ca atat isi puteau permite din putinul lor, dar cei care isi permit sa traiasca in lux, nu isi permit sa construiasca o catedrala care sa dainuiasca peste secole? Recunosc ca mult timp in urma mi-am pus si eu intrebarea legata de aparentul fast al bisericii, raspunsul mi l-am dat singura in timp intelegand de ce a preferat Dumnezeu jertfa lui Abel si nu pe a lui Cain. E vorba de prioritati in primul rand. Or nu ar trebui sa fie Casa Domnului prioritara in fata propriei case?
    Alta concluzie ar fi ca aveam o scuza atunci cand admiram catedrale in Spania, Germania, Italia gandindu-ma ca la noi nu s-au inaltat asemenea splendori pentru ca nu ne lasau tatarii, turcii, comunistii. Acum cine nu ne lasa? Intrebare retorica.
    Dar replica noastra, a celor care ne dorim aceasta catedrala, este sa ajutam la construirea ei atat cat putem, pentru ca tot din "banutii vaduve sarace" se va ridica. Sa ii iertam pe cei care blameaza acum aceasta lucrare si sa ne bucuram cand ii vom vedea pe ei si poate peste sute de ani pe urmasii urmasilor lor venind sa se inchine in aceasta catedrala cu smerenie, dar si cu mandrie ca poporul roman stie sa preamareasca numele Domnului si prin asemenea constructii.
  • Florinexu 09.04.2016 11:10
    Ai mare dreptate, dar cred că lucrurile sunt ma complicate decât par. Orice om de bun simț înțelege necesitatea construirii unei catedrale. Apropos de priorități. Noi avem un mare of: când au intrat copiii în școală am căutat o școală ortodoxă, nu neapărat confesională, dar una în care cadrele didactice și părinții să fie mai apropiați de biserica ortodoxă. Am găsit, din păcate pe bani. Și nu puțini. Cu o educație întru Hristos ne putem mântui. Costurile construcției sunt uriașe, presiunea pe parohii este mare. Am convingerea că Iisus Hristos nu se supăra dacă proiectul era mai mic. N-am nici o îndoială. În fond dânsul a umblat desculț, n-a avut pernă pe care să-și așeze capul și cred că nici nu se bucură când ne vede așa înverșunați într-o ideea sau alta. În marile catedrale din vest acum ar câta cucuvelele dacă nu s-ar programa discoteci. De ce?
  • Florinexu 09.04.2016 11:15
    Vorbind în duhul ortodoxei, articolul nu prea face pace. ”Preoții ortodocși o să boteze și o să cunune români până la sfârșitul veacurilor”. Sfârșitul veacurilor nu e departe, pentru că românii nu mai fac copii. Statistica vorbește singură, nu avem nevoie de studii sofisticate. Dacă e pace pe pământ, noi vom dispărea, pentru că nu am lucrat la suflete, ci la ziduri.
  • Dorin Ciobica 09.04.2016 11:20
    "Preoții ortodocși o să boteze și o să cunune români până la sfârșitul veacurilor." Înseamnă că nu ne vindecăm de imbecilitate niciodată ?...
  • anakin skywalker 09.04.2016 23:35
    cred că vorbești despre tine însuți. într-adevăr, probabil nu te vei vindeca de imbecilitate niciodată!
  • Toader Nedelcu 09.04.2016 12:24
    Sa-mi bag p**a in Palatul asta tiganesc pe care il sustii si in tine!
    Ai tu nevoie de o asemenea monstruozitate de catedrala?
    Sa ma pis pe smerenia ta.Semnat:un roman pragmatic
  • alni 15.04.2016 16:04
    Cred ca la tine roman se scrie cu 2 de r...
  • Nina Russ 09.04.2016 19:15
    Răspunsul asta a fost scris de un narcisist. Doar ei răspund acuzațiilor, cu jigniri de natura personala. Nu mai dați vina pe alții, nu mai arata-ți cu degetul la alții (alea sunt povesti pentru alta data), ci asumați-vă răspunderea pentru faptele voastre!
  • Nina Russ 09.04.2016 19:16
    Răspunsul asta a fost scris de un narcisist. Doar ei răspund acuzațiilor, cu jigniri de natura personala. Nu mai dați vina pe alții, nu mai arata-ți cu degetul la alții (alea sunt povesti pentru alta data), ci asumați-vă răspunderea pentru faptele voastre!
  • Nina Russ 09.04.2016 19:21
    Răspunsul asta a fost scris de un narcisist. Doar ei răspund acuzațiilor, cu jigniri de natura personala. Nu mai dați vina pe alții, nu mai arata-ți cu degetul la alții (alea sunt povesti pentru alta data), ci asumați-vă răspunderea pentru faptele voastre!
  • Nina Russ 09.04.2016 19:22
    Răspunsul asta a fost scris de un narcisist. Doar ei răspund acuzațiilor, cu jigniri de natura personala. Nu mai dați vina pe alții, nu mai arata-ți cu degetul la alții (alea sunt povesti pentru alta data), ci asumați-vă răspunderea pentru faptele voastre!
  • hristian 09.04.2016 21:45
    In primul rand bine zis ori cum zice frantuzul"Touché"!Prieteni,banii dumneavoastra de nu mergeau catre aceasta catedrala,nu mergeau nicaieri sau in alta parte(care sa fim sinceri nu va intereseaza!)Si surpriza!apar indivizi obscuri care subit mor de grija credintei noastre,indivizi care ori sunt atei convinsi ori sunt de alte religii(sau nationalitati!)Ce conteaza asa cum credinta noastra ortodoxa aduna oameni, asa si necredinta aduna...ce gaseste!Nu pozati de crestini pentru ca nu sunteti,majoritatea celor 33 de persoane nu inteleg conceptul de crestin,unul ca andi moisescu care fiind vegan spune ca a pacatuit mancand sorici de Craciun?Oreste cu retardul lui de torser?Calin goia care sa pupat cu Conchita Wurst?Guess Who care plange ca este nascut in Romania?(parerea mea:dute frate!)Razvan si dani,bune exemple crestine,un trust comunist cu o viata a lor tocmai buna pentru tineretul patriei!Daca doriti alte exemple,cautati-le dumneavoastra!Si spuneti ca noi crestinii avem ceva?Da avem credinta in Dumnezeu,in Dumnezeul nostru cel viu.Credinta nu vine peste tine asa...pur si simplu,credinta ti-o da Dumnezeu ,asta daca il rogi daca nu mori (asa cum esti)Amin!Nu muriti de grija spitalelor ca oricat de dotate sunt daca pleaca medicii tot un rahat sunt!Si sa nu avem parte de ele si de prostii zilelor noastre nu?!?!?
  • hristian 10.04.2016 00:29
    @Gabriel Enache ·Proasta natie de om!Chiar gretoasa,cand te privesti in oglinda nu vomiti?Visezi la sute de milioane de euro?ai s-a le primesti!Ai sa pupi ciolane de porc de ai putea!De munca s-a nu n-e planga nimeni,ca este mereu cu noi,cei cu frica de Dumnezeu!!!
  • Florin Chircan 10.04.2016 07:41
    Prima regula intr-o tara democrata si libera e RESPECTAREA DREPTULUI LA OPINIE SI LIBERA EXPRIMARE a tuturor .
    Pomeniti de linsajul la care a fost supupus Maestrul Tudor Gheorghe linsaj ce s-a produs ca urmarea exprimarii unei optiuni politice . Uitati ca si Maestrul Victor Rbengiuc a fost supus exact aceluias linsaj pentru exprimarea optiunii politice contrara.
    Dar Dvs, in acest articol ce faceti ? Jigniti fara noima artisti,scriitori folosind un limbaj excecrabil doar pentru ca gandesc altfel ?
    Si pentru ca tot ati vorbit de posteritate peste ani se va citi Cartarescu , se va asculta Taxi ,Holograf si Vank insa peste doar 3 zile despre acest asa zis articol nu va mai sti nimeni nimic .
    Sunteti genul de om care neputand sa ajunga niciodata la valoarea celor care au alta opinie face ce stie jigneste si injura. Dar credeti in Dumnzeu .. Oare ?
  • lut 13.04.2016 10:25
    Maestrul Tudor Gheorghe sustinea fatis fesenica si corectia administrata de mineri. Maestrul lautar are o casa de discuri cu insemnele iluminatilor. MAestrul, in fine, este promovat mai peste tot. Maestrul e un lingator ale moastelor vii numite Gâdea&co. Si, in final, nu maestrul Tudor Gheorghe ne spune ce sa gândim. Nu stiu de când is golanii astia Maestri. Poate intr-o loja, ceea ce nu m-ar mira, ca doar trebuie sa haleasca si ei o friptura, vorba lui Brucan, amicul lor de promotie pe la care vor da in curând. Desi porcii astia vor fi inhumati sau arsi cu onoruri militare - pentru ce, mister.
    Eu nici n-am auzit de Cartarescu, nyu ascult Holograf, Vank e vax, Taxi-ul il iau doar atunci când am de ce.
    Parca vorbeai de libera exprimare si democratie, nu ? Uite-le.
  • Florin Chircan 10.04.2016 09:15
    Brusc Lese s-a transformat dintr-o lepra intr-un om mnunat !!
    Foarte tare ! Ce sa mai comentezi ..Lasa-te frate de scris si de emis opinii ..N-ai pic de coloana vertrebrala !
  • Radu Iancu 10.04.2016 09:40
    ce e scris e scris cu patima, acea patima care te orbeste si te face sa nu intelegi nimic.Spatiul mic e chiar sufletul nostru. Oricum fericiti cei sarcai cu duhul.
  • Panaramex Siprosti 11.04.2016 04:23
    Esti genial de prost ce esti, un cacat mai mare de articol si un prost mai cu talent nu am vazut in viata mea, compari recompensa pentru munca cu secta si prostirea sectantilor pentru un cacat de secta si da prostule ma refer la crestinism , sa iti pun punctu pe I , pentru ifiloza ta indusa de trafalet speli cu omeni pe jos, te-ai si gasit la cine sa comentezi , la bitman- n-ai fata nisi sa ii lingi picoarele, la banica , pai cum dracu ba bolovan reciclat sa nu ceara sume mari cand sunt artisti cu valoare , da scute tu esti familiar cu mezeluri - cand auzi muzica buna te ia sughitu de la ceva blocat in gat,,, Daca taceai erai destept , da ai simtit nevoia sa te dai pe fata si ai unflat randurile de cretini pupatori ce ciolane
  • pepeman 11.04.2016 10:53
    N-am mai citit de mult timp un articol mai ipocrit ca ăsta de față. Probabil credeti - ca stramosii vostri cimpanzeii - că v-ati asigurat un loc in față la coada de la poarta Raiului, nu-i asa? Nu v-ar fi rusine vouă, falsi crestini ce sunteti, militând pentru ridicarea monstruozitătii de căsoaie pentru Doamne-Doamne de parca El chiar ar avea nevoie de căsoaia voastra. Crestinilor inchipuiti, mergeti intr-un weekend prin mediul rural prin estul sau sudul țării si vedeti cum trăiesc copiii pe acolo, si nu numai. Lor le trebuie educatie, sănătate, pantofi in picioare si pâine pe masă, ipocritilor. Asa v-ar spune si Domnul Isus Hristos dacă s-ar deranja să vă spună ceva. Numai ca El nu se adresează inchipuitilor si falsilor crestini.
  • popa 11.04.2016 13:03
    dupa revolutia din 89. un tembel propunea ca, casa poporului, sa fie acoperita cu pamant....ca sa aiba si bucurestenii partie de schi / acum e cea mai vizitata locatie din Romania..../in alta ordine de idei, rebengiuc o fi traind din pensie, il cred, cand esti rupt in cur de foame faci orice pt bani ...restul o fac pt "palmares"...probabil e la moda sa lovesti in biserica....,"e si ei destepti", cum ar zice Preda/ si de unde stiu ei ca Dumnezeu prefera lemnul?! mai puneti mainile pe carti flacai....vedeti din ce a construit Solomon templul din Ierusalim, din ce au facut bizantinii Sfanta Sofia.../e usor sa behai ineptii la televizor, sau sa latri...ca parca atat imi amintesc de "taxi", o melodie despre cotei/ a si ca au mai fost la un eurovizion cu o piesa de 2 lei
  • Lazar Jozsef 11.04.2016 22:57
    prea behaitii care au construit sf Sofia au fost atat de idioti ca in marea lor credinta fundamentalista au lasat orasul sa cada sub stapanirea turcilor,si au sacrificat tara si poporul doar de al dracului.Puteau cere ajutorul fratilor de la Roma.Dar ingamfarea si prostia lor care nu avea nimic in comun cu crestinismul n au facut o.Asa a pierit bizantul.L au lasat pe imparat singur,sa poarte durerea pierderii orasului crestin de la rasarit.Iar smecheria popimii bizantine a renascut in preafericitii si nesimtititii vostrii.Ai vazut cum arata fosta Sf Sofia azi?Peste icoanele crestine turcii au pictat insemne musulmane.Iar locul crucilor la care tot faceti trimitere sunt semilune de veacuri.Asa ca lasane cu cei ce au construit Sf Sofia.Poate era bine sa fi dat din averea colosala a bisericii si sa ajute imparatul sa intareasca zidurile si sa tocmeasca aparatori.Dar nu au facut o,orasul a fost pradat o saptamana de soldatii turci,barbatii omorati femeile violate.Ca popii au tinut la avere.Care dupa ei era a lor.Asa cum cred si nesimtitii astia de azi.
  • kalinikos ► Lazar Jozsef 11.04.2016 23:31
    Bre Jozsef, ca sa-ti raspund pe intelesul tau: pe langa ca debitezi prostii, mai vorbesti si prapastii. Habar nu ai de istorie. Zidurile Constantinopolului au rezistat o mie de ani, desteptule. Stii ce inseamna o mie de ani? Exact atata cat v-a luat voua sa ajungeti din asia in Europa. Ba pe deasupra au rezistat si la ghiulelele de trase de tunul facut de alt ungur de-al tau, unu Orban, care s-a vandut cui ii dadea mai mult. Si ar mai fi rezistat mult si bine, daca nu ar fi fost papistasii tai aia din Genova care sa lase o aripa ne-aparata din cauza ca li s-a zdariet shafu o leaca.
    Ca sa nu mai spun ca la ce idiotenii debitezi ai merita sa iei premiul Darwin. Explica-mi si mie cum poci tu sa zici: 'puteau sa ceara ajutor fratilor de la Roma'? Pai mai berbecule, asa zisul sinod la care s-a semnat unirea cu paistasii a fost cu aproape douazeci de ani mai devreme. Adeca sinodul la care papa i-a pus sa-i pupe papucul iar in schimb le-a promis bani, armata, ajutor. Evident ca au primit praful de pe toba. S-a dus imparatul sa se milogeasca de barbarii aia care nu stiau nici macar pe ce lume traiau, ca sa primeasca ce? Timp de 20 de ani papa le-a tot trimis ajutoare, numai ca astea nu mai ajungeau. Cine stie, le-or fi luat extraterestrii.
    Si berbecule, ca sa vezi cat de bine a fost facuta Sfanta Sofia, gandeste-te ca acum cativa ani, cand a fost cutremurul ala mare din Constantinopol, toate dughenele turcaletilor de pe langa ea au fost puse la pamant, in schimb Sfanta Sofia a ramas in picioare.
    Asa ca hai, inapoi la pastrama ta de berbec tosanita sub sa, ca ti-i prea hodinita mintea ca sa pricepi asa ceva.
  • lut 13.04.2016 10:33
    Romeii inca mai credeau, in acel mai 1453, ca se va pogorî un inger cu sabie de foc sa-i loveasca pe mahomedani. Aveau deja un inger in cetate, Giustiniani, dar si destule lepre habotnice care urlau ca e pacat de moarte sa te unesti cu Roma. Si iac-asa au cazut din istorie, si s-au marginit la rolul de spioni, camatari, hahalere - lucruri la care oricum excelau si in perioada de glorie a Romei orientale (nu mai zic de aia apuseana). Ma rog. Sfânta Sophia este moschee. Iar templul solomonic e moloz. oricum, ai auzit de legenda (adevarata) conform careia inelul lui Solomon, din care ieseau draci, a ridicat de fapt templul, si nu lucratorii.
    Lacasurile de cult mici si in care intr-adevar se slujeste Domnului, alea dainuiesc: manastiri, chilii, bisericute. Uita-te la catedralele vestului, se strâng acolo doar la concerte si când mai misca papa din buci. Aici sta intelepciunea, "sophia": lucrurile mare, inutile, nu dureaza.
  • Anna Felicia Dolhan 11.04.2016 17:59
    autorului...dar pentru dvs nu este perioada Postului? dvs va face onoare felul in care ati scris despre cei care apar in clip? ar trebui sa intelegeti mesajul, simplu de altfel si sa nu reactionati din...orgoliu. Orgoliul...las interpretarea semnificatiei, in seama dumneavoastra. Puteti ridica piatra , din nou.
  • alni 15.04.2016 16:17
    Mesajul e cu trimitere direct la catedrala, nu la smerenie.
    Cei 33 cred ca nici definitia smereniei nu o stiu, sunt convins ca o confunda cu altceva
  • Iubitor de prosti 12.04.2016 11:35
    O "anumita" parte din societate si-a dat arama pe față. Mesajul cantecului e : ”Doamne, ciocul mic! In Bucuresti noi hotarâm!” Precizare: ciocul trebuie sa fie si mic si de lemn!
  • Iubitor de prosti 12.04.2016 12:30
    Iubesc pe:
    -comentatorii care confunda Biserica cu clubul de fotbal advers;
    -”credinciosii” de cafenea;
    -cei la care adevaru-i doar in bani;
    -credinciosii la Sfânta Presă;
    -cei care nu se duc niciodata la biserica dar se dau specialisti in ce trebuie sa faca Biserica;
    -cei care gândesc în genul: de ce nu-si deschide popa un sex-shop sa faca un ban cinstit, de ce ia bani de la credinciosi ca sa traiasca?
    -pe cei care ii apasa ideea unei catedrale mari de cate ori trag pe nas, sau cand trag iarba, sau cand se-nsoara saptamanal, sau cand imping mamaliga la deal, sau cand dau un pumn in gang sau la pasarela, sau care vand tara, sau cand isi indobitocesc corpul si mintea cu tatuaje de draci si ascultand muzica de doua cuvinte, pe oamenii falsi, pe jurnalistii vanduti, pe scriitorii culturii de scandal.
  • Iubitor de prosti 12.04.2016 12:45
    Iubesc pe:
    -comentatorii care confunda Biserica cu clubul de fotbal advers;
    -”credinciosii” de cafenea;
    -cei la care adevaru-i doar in bani;
    -credinciosii la Sfânta Presă;
    -cei care nu se duc niciodata la biserica dar se dau specialisti in ce trebuie sa faca Biserica;
    -cei care gândesc în genul: de ce nu-si deschide popa un sex-shop sa faca un ban cinstit, de ce ia bani de la credinciosi ca sa traiasca?
    -pe cei care ii apasa ideea unei catedrale mari de cate ori trag pe nas, sau cand trag iarba, sau cand se-nsoara saptamanal, sau cand imping mamaliga la deal, sau cand dau un pumn in gang sau la pasarela, sau care vand tara, sau cand isi indobitocesc corpul si mintea cu tatuaje de draci si ascultand muzica de doua cuvinte, pe oamenii falsi, pe jurnalistii vanduti, pe scriitorii culturii de scandal.
  • lut 13.04.2016 01:10
    Ce gura mare are duduia aia din poza.
    Seamna cu un varan.
    Sau cu sluga unui varan.
  • Iulian Dima 13.04.2016 12:06
    Fara sa vreau sa jugnesc, pentru cei care au un oarecare retard mintal si se intreaba cam cate spitale s-ar fi facut... Daca ati avea minima educatie care v-ar ajuta sa puteti citi corect, ati observa ca, pe langa acea catedrala super utila si absolut necesara (si nu folosesc cuvinte mari), BOR construieste un spital dotat complet in care persoanele fara bani vor primi ajutor, acolo vor functiona centre educative etc. (inainte de etc. nu se pune virgula, dar probabil ca voi nu stiti sau nici macar nu va intereseaza pentru ca, nu-i asa, sunteti ignoranti).

    Cate spitale la care statul asta al vostru a renuntat nu au fost reabilitate de BOR, ultimul chiar anul acesta undeva prin Moldova. Cate scoli nu sprijina, cate cantine sociale si centre de ajutor pentru OAMENI nevoiasi nu ajuta BOR bai, ignorantilor si tampilor fara un dram de cultura si fara capacitate de intelegere (care, apropos, se traduce prin intelectualitate, dar voi nu stiti nici macar cine a scris Puiul).

    Mergeti in cluburi, unde va e locul.

    o,04 miliarde de Euro a alocat statul pentru Catedrala, de vreo 5 ori mai putin decat pentru National Arena unde se injura si se pierd oamenii. Sau cati bani scot din tara hipermarketurile din care va alimentati burdihanul in fiecare zi cu toate cacaturile de mancaruri? Noooo... asta nu... de ce sa ne punem intrebari esentiale. Am un mesaj pentru toti retarzii astia: Biserica a fost mereu atacata din toate directiile. Dar Adevarul ramane pe stanca. Si Adevarul spune ca va dainui pana la sfarsitul veacurilor. Mergeti, deci, repejor la spitalele alea construite de stat si de voi, nu cumva sa va apuce criza de fiere, comunistoizilor.
  • Iulian Dima 13.04.2016 13:26
    Fara sa vreau sa jugnesc, pentru cei care au un oarecare retard mintal si se intreaba cam cate spitale s-ar fi facut... Daca ati avea minima educatie care v-ar ajuta sa puteti citi corect, ati observa ca, pe langa acea catedrala super utila si absolut necesara (si nu folosesc cuvinte mari), BOR construieste un spital dotat complet in care persoanele fara bani vor primi ajutor, acolo vor functiona centre educative etc. (inainte de etc. nu se pune virgula, dar probabil ca voi nu stiti sau nici macar nu va intereseaza pentru ca, nu-i asa, sunteti ignoranti).

    Cate spitale la care statul asta al vostru a renuntat nu au fost reabilitate de BOR, ultimul chiar anul acesta undeva prin Moldova. Cate scoli nu sprijina, cate cantine sociale si centre de ajutor pentru OAMENI nevoiasi nu ajuta BOR bai, ignorantilor si tampilor fara un dram de cultura si fara capacitate de intelegere (care, apropos, se traduce prin intelectualitate, dar voi nu stiti nici macar cine a scris Puiul).

    Mergeti in cluburi, unde va e locul.

    o,04 miliarde de Euro a alocat statul pentru Catedrala, de vreo 5 ori mai putin decat pentru National Arena unde se injura si se pierd oamenii. Sau cati bani scot din tara hipermarketurile din care va alimentati burdihanul in fiecare zi cu toate cacaturile de mancaruri? Noooo... asta nu... de ce sa ne punem intrebari esentiale. Am un mesaj pentru toti retarzii astia: Biserica a fost mereu atacata din toate directiile. Dar Adevarul ramane pe stanca. Si Adevarul spune ca va dainui pana la sfarsitul veacurilor. Mergeti, deci, repejor la spitalele alea construite de stat si de voi, nu cumva sa va apuce criza de fiere, comunistoizilor.
  • David Cocan 14.04.2016 08:10
    Smerenia sin piesa trupei taxi, este totusi un adevar. Mesajul ei nu trebuie interpretat stricto senso pt ca Dumnezeu nu prefera nici betonul nici chirpiciul, nu este mai impresionat de aur decat de un fier ruginit. Marmura sau podeaua de lemn ii sunt totuna. Ceea ce este impresionant sau chiar paradoxal este ca infinitul Dumnezeu alege sa locuiasca in inimile oamenilor transformandu-le pe unele din chiprici sau beton, marmura sau lemn, in inimi de carne in care sa poata locui El. Inima de carne descrisa in Biblie exprima normalitateas si naturaletea. Ceea ce este cert consta in aceea ca Dumnezeu nu locuieste in niciun lacas sau templu facut de maini omenesti ci in inimile smerite ale oamenilor exact asa cum spune piesa aceasta atat de huiduita: in spatiul mic al inimii tale. Si daca Dumnezeu prefera lemnul - este doar un limbaj figurat pe care eu il interpretez ca a preferat sa moara pt noi pe LEMNUL CRUCII. Deci totusi Dumnezeu a preferat lemnul pt ca tu si eu sa avem viata vesnica.
  • stefanescu mihai-theodor 14.04.2016 23:14
    Politicul si biserica au fost din totdeauna instrumente de facut bani si de control al maselor. Romaniei si multor altor tari, le-ar fi mult mai bine fara politicienii care hotarasc viitorul multora imbogatindu-se din saracia acelor oameni si fara "fetele bisericesti" care iti emit chitante cu crucea in mana si iti lasa mortii neingropati daca nu achiti "cat trebuie". La ora actuala sunt mai multe biserici in Romania decat scoli, spitale si azile da batrani. Intr-o tara care se darama pe noi se vor cheltuii 100 de milioane de Euro pentru obscenitatea si vanitatea suprema: Catedrala Mantuirii Neamului. De asta chiar "aveam nevoie". Oamenii nu au nevoie de preoti si biserica pentru a crede in Dumnezeu. Avem nevoie sa fim mai buni unii cu altii si asa vom putea incepe sa-l primim pe Dumnezeu in inimile noastre. Schimbarea vine din noi nu de la politicieni sau biserica. Trebuie sa ne TREZIM!!! Pentru toti astia de se bat cu pumnul in piept ca sunt creștini. Crestinismul isi are radacinile in propovaduirile Celui care a fost trimis sa ne invete pe noi oamenii "sa ne iubim aproapele". Ce inseamna asta? In niciun caza sa ne iubim popii si sa le dam donatii in bani, pamanturi, etc. doar ca ei sa fie cu burțile mari, sa isi faca mega biserici sau mai stiu eu ce masini si vile de lux. Fraților!!!!! Iisus Christos, ca de la El vine crestinismul, nu a spus niciodata asta, ba din contra s-a enervat teribil atunci cand a gasit pe trepetele Templului Sfant, practicarea comertului.
    Alooo!!! Mai studiati o carte sau "almanahe"! Si apoi sa ganditi cu creierele spalate de doctrina Bisericeasca din ziua de azi! Ce imi e ca se construieste Catedrala Mantuirii Prostiei Neamului, ce imi e construcția Mega curului de Moscheie musulmană. Tot una! Daca Biserica crestina ar construi spitale si școli asa cum era pe vremea cand tineam piept, ca neam, musulmanilor sa nu invadeze Europa, da cu bucurie i-as fi donat o bucata de pamant, dar ca sa își cumpere fățarnicii de popi din ziua de azi, masini de lux, sa tariasca in lux si cu burdihanele pline invelite un aur, cand altii mor prin spitale si copii nostri devin tot mai tâmpiți si îndobitociți.... NICIODATA!!!
    Si da trupa Taxi a facut o melodie excelenta si a scos in evidenta unul din caracterele de baza ale Crestinismului si anume smerenia, simplitatea, iubirea de oameni. Dar indobitocitii nu au cum sa simta asta si nu ii condamn, din contra îmi pare rau pentru ei, pentru ca "asa e cand esti mort nu sti ca esti mort, tot la fel e si cand esti prost"!
    Si inca ceva "credinciosilor" "aparatori" ai "dreptei credintei"(ca tot va bateti cu pumnii in piept vorbind despre Isus si despre Dumnezeu: Intre anii 1946 - 1956 niste pergamente au fost descoperite in Orientul Mijlociu in zona Marii Moarte. Aceste manuscrise au fost denumite Pergamentele de la Marea Moarta sau Pergamentele din Pesterile Qumran(denumirea pesterilor in care au fost descoperite. Aceste pergamente au fost si sunt in continuare considerate, de catre Biserica Ortodoxa si de catre cea Catolica drept blasfemii/erezii. Sigur trepadusii BOR care stau si monitorizeaza asemenea foruri de discutie vor sarii ca arsi sa inroseasca tastaturile scriind inca unul cu indoctrinare jidoveasco/sionista care vrea sa erodeze"credinta neamului". Aceste pergamente sunt considerate erezii pentru ca in ele se spune ca adevarata Casa a lui Dumnezeu este in inima oamenilor care Il accepta ca simbol al iubirii, smereniei si tolerantei. Casa lui Dumnezeu nu este in aceste palate, simboluri ale opulentei, trufiei si desantarii celor cativa ce vor sa-i tina pe cei multi in ignoranta superstitii si sub controlul lor.
    O vorba veche spune ca banul este ochiul necuratului. Atunci de ce Biserica(de orice rit ar fi), spune ca este Casa lui Dumnezeu dar are nevoie de atat de multi bani?
  • nicoleta-coca kulcsar 16.04.2016 14:34
    Subscriu...pentru ca tot ce se spune aici in favoarea crestinismului si a acestei Imensitati cu titlul de Catedrala a Mantuirii este propaganda crasa, initiata de inaltele fete bisericesti.....si felul in care se incearca sa ne convinga pe noi ceilalti ”ignoranti si...pagani” este insultator, agresiv si nedemn de cei care se proclama aparatori ai crestinismului si a mult controversatului Edificiu...Nu cred ca il gasesti pe Dumnezeu doar in ditamai Catedrala, care in nici un caz nu te trimite la Smerenie....Dumnezeu este in inima noastra si peste tot in jurul nostru, nu in lacasuri aurite unde te izbeste opulenta...
  • mgf 18.04.2016 14:43
    Deci voi chiar nu faceti diferenta intre bani personali, din care poti sa optezi sa traiesti intr-o casa de lemn, sau intr-un palat de aur, si banii publici din care se construieste acest edificiu, si care nu reprezinta populatia Romaniei, decat partial? Opulenta, lacomia si prostul gust, sunt acasa la ele in bisirica ortodoxa romana si se rasfrang mai departe asupra societatii, in forma de arhitectura slaba, muzica penibila, obiceiuri arhaice de prost gust etc etc etc.
  • mgf 18.04.2016 14:43
    Deci voi chiar nu faceti diferenta intre bani personali, din care poti sa optezi sa traiesti intr-o casa de lemn, sau intr-un palat de aur, si banii publici din care se construieste acest edificiu, si care nu reprezinta populatia Romaniei, decat partial? Opulenta, lacomia si prostul gust, sunt acasa la ele in bisirica ortodoxa romana si se rasfrang mai departe asupra societatii, in forma de arhitectura slaba, muzica penibila, obiceiuri arhaice de prost gust etc etc etc.
  • mgf 18.04.2016 15:55
    Deci voi chiar nu faceti diferenta intre bani personali, din care poti sa optezi sa traiesti intr-o casa de lemn, sau intr-un palat de aur, si banii publici din care se construieste acest edificiu, si care nu reprezinta populatia Romaniei, decat partial? Opulenta, lacomia si prostul gust, sunt acasa la ele in bisirica ortodoxa romana si se rasfrang mai departe asupra societatii, in forma de arhitectura slaba, muzica penibila, obiceiuri arhaice de prost gust etc etc etc.
  • daniela 23.04.2016 14:51
    Minunata tragere de urechi a celor ce si-au permis sa aiba o alta opinie decat a ta. Cu adevarat bun crestin, asemenea smeritelor fete bisericesti cu bolizi si antemergatori. Vai si amar de capul tau! esti varza!
  • Mircea Ion 20.10.2016 22:16
    Da' cine nu plătește un sfanț taxe din miliardele ce le învârt? Încă odată ca să înțelegi că ești cam încet la minte (cu toate astea rău intenționat), România e stat laic. Religia poate fi practicată de cine vrea în prostia lui dar nu vârâtă pe gâtul oamenilor ce o găsesc ori inutilă ori dezgustătoare. "Amin"
  1. Ciolacu scoate PSD de la Guvernare dar nu-și dă încă demisia de la șefia PSD. Progresistul Daniel David, propunerea PNL pentru premier intermar. Președintele interimar a luat act și anunță pe 6 mai un prim ministru interimar

  2. Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

  3. REZULTATE OFICIALE: Suveraniștii au luat peste 40% - VICTORIA LUI CĂLIN GEORGESCU ȘI GEORGE SIMION! LUPTA se duce în TURUL II cu NICUȘOR SOROS DAN! Au votat peste 9,5 MILIOANE de ROMÂNI! Mobilizare istorică pentru ROMÂNISM la ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2025

  4. 3 mai 1997: 28 ani de la una dintre cele mai mari TRĂDĂRI din istoria României: TRATATUL CU UCRAINA. Cum au fost cedate teritorii ale patriei-mamă la îndemnul lui Silviu Brucan - Bruckner și prin mâna lui Adrian Severin - Skvosnik, nepot al Anei Pauker

  5. George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

  6. Cu cine votăm la alegerile prezidențiale din 4 mai

  7. Instigare la uciderea lui George Simion după o postare a Victoriei Stoiciu. Singura LGBT-istă din PSD care îl susține pe Nicușor Dan, soroșista s-a plasat împotriva deciziei partidului de neutralitate în Turul 2, alături de pro-LGBT-istul Victor Negrescu

  8. Pericolul celor două specii: Românul de Diaspora și Românul de Casă

  9. Călin Georgescu deconspiră OLIGARHII CARE FURĂ ALEGERI și MAFIA INTERNAȚIONALĂ - “SECRETELE ONU”. Av. Reiner Fuellmich: “Un curajos luptător pentru Libertate” - VIDEO TRADUS

  10. FEAR FACTOR 2

Ultima oră

00:30

Cine pune ștampila pe satana pune și satana ștampila pe el

23:10

Profesorul Ilie Bădescu: CARE EUROPĂ?

23:00

Mihai Tîrnoveanu: Ziua Independenței. Călin Georgescu. George Simion

22:30

SPAȚIUL MIORITIC - de Lucian Blaga (9 mai 1895 - 6 mai 1961)

22:00

LA MULȚI ANI, TZA - ȚUCA ZBÂRCEA & ASOCIAȚII! NO. 1 LA 20 DE ANI!

21:15

Acad. Florin Constantiniu: 9 mai 1945? În România, nimic de sărbătorit

20:00

Pălitură de osândă pentru UDMR: Viktor Orban a ascultat de Donald Trump și îl susține pe George Simion, ca lider al suveranismului în Europa: ”În lupta pentru creștinism și suveranitate trebuie să ne sprijinim reciproc” - VIDEO

19:50

Un adevărat cavaler! Nicușor Dan își dă la o parte concubina pentru a fi primul în fața camerei - VIDEO

19:40

Patrick André de Hillerin: Nicușor Dan refuză să comunice numele donatorilor săi din precampania electorală

19:30

UNTOLD, festivalul satanist aprobat de Nicușor Dan în București, mituiește alegătorii. Ion Cristoiu: Ar trebui arestați!

18:23

Adrian Onciu: Marile puncte de divergență ale celor doi finaliști

18:00

BEC și AEP ar trebui să investigheze DEZBATEREA ARANJATĂ de la Euronews. Boala OCULTEI din spatele lui Nicușor Dan. George Simion: Voi pune interesele României pe primul loc. TEMELE fierbinți: AVORT, LGBT, BANI, UCRAINA, RĂZBOI - Analiza ActiveNews

17:30

A început conferința "Dragostea dintre părinți și creșterea armonioasă a copiilor" - VIDEO ÎN DIRECT

17:17

Un celebru artist a anunțat că suferă de cancer în stadiul 4, la 46 de ani

16:00

9 mai: ZIUA INDEPENDENȚEI ROMÂNIEI. Discursul integral al lui Mihail Kogălniceanu