

Viteza în care trăim zi de zi se resfrânge și asupra calității vieții noastre, iar lipsa de timp ne determină de multe ori să mâncăm la diferite fastfood-uri și restaurante.
Din păcate, ceea ce primim de la aceste fast food-uri, chiar dacă nu este sănătos, mai este în unele cazuri și cu probleme de valabilitate. O astfel de situație a fost prezentată de Oana D. Botezatu pe pagina sa de socializare, care și-a cumpărat o supă cremă de legume de la Salad Box Mega Mall.
Surpriza neplăcută pe care aceasta a avut-o a fost în momentul în care a primit crutoanele, care erau mucegăite. O altă problemă a avut-o în momentul în care a dorit să discute cu un manager al acestui restaurant, a fost refuzată, cam acesta fiind „respectul” de care beneficiază clienții în astfel de situații.
„Ne prinde rar prânzul la mall, dar, când se întâmplă, căutăm soluții de a ne potoli foamea cât mai aproape de ceea ce gătim acasă (mai ales dacă suntem toți trei).
Azi am ajuns cu treabă la Mega Mall și am cumpărat, între altele, o supă cremă de legume de la Salad Box Mega Mall. Am primit și crutoane. Din păcate, însă, crutoanele erau MUCEGĂITE.
I-am zis vânzătoarei (și i le-am arătat).
- Dar oricum au fost din partea casei, mi-a răspuns.
- Și asta înseamnă că trebuie să fie mucegăite?
- Nu, dar oricum nu le-ați plătit, că sunt incluse în prețul supei.
I-am cerut vânzătoarei să vorbesc cu un șef. S-a dus până în spate, spre bucătărie, cred. A revenit apoi:
- Nu e niciun șef aici.
- Dacă nu este aici, vă rog să îmi dați un număr de telefon, aș vrea să vorbesc cu el oricum.
A sunat pe cineva și i-a explicat, de față cu mine, că "e o femeie care a găsit o problemă la crutoane". Persoana cu care s-a conversat la telefon nu a vrut să vorbească și cu mine.
- Ne cerem scuze. Dacă nu le doriți, noi putem să vă dăm banii înapoi, a fost replica de final a vânzătoarei.
Din păcate, ceea ce primim de la aceste fast food-uri, chiar dacă nu este sănătos, mai este în unele cazuri și cu probleme de valabilitate. O astfel de situație a fost prezentată de Oana D. Botezatu pe pagina sa de socializare, care și-a cumpărat o supă cremă de legume de la Salad Box Mega Mall.
Surpriza neplăcută pe care aceasta a avut-o a fost în momentul în care a primit crutoanele, care erau mucegăite. O altă problemă a avut-o în momentul în care a dorit să discute cu un manager al acestui restaurant, a fost refuzată, cam acesta fiind „respectul” de care beneficiază clienții în astfel de situații.
„Ne prinde rar prânzul la mall, dar, când se întâmplă, căutăm soluții de a ne potoli foamea cât mai aproape de ceea ce gătim acasă (mai ales dacă suntem toți trei).
Azi am ajuns cu treabă la Mega Mall și am cumpărat, între altele, o supă cremă de legume de la Salad Box Mega Mall. Am primit și crutoane. Din păcate, însă, crutoanele erau MUCEGĂITE.
I-am zis vânzătoarei (și i le-am arătat).
- Dar oricum au fost din partea casei, mi-a răspuns.
- Și asta înseamnă că trebuie să fie mucegăite?
- Nu, dar oricum nu le-ați plătit, că sunt incluse în prețul supei.
I-am cerut vânzătoarei să vorbesc cu un șef. S-a dus până în spate, spre bucătărie, cred. A revenit apoi:
- Nu e niciun șef aici.
- Dacă nu este aici, vă rog să îmi dați un număr de telefon, aș vrea să vorbesc cu el oricum.
A sunat pe cineva și i-a explicat, de față cu mine, că "e o femeie care a găsit o problemă la crutoane". Persoana cu care s-a conversat la telefon nu a vrut să vorbească și cu mine.
- Ne cerem scuze. Dacă nu le doriți, noi putem să vă dăm banii înapoi, a fost replica de final a vânzătoarei.
N-am vrut să iau banii înapoi, deși nu am mai mâncat nici supa, nici crutoanele. Căci nu despre cei 9 lei e vorba. Este vorba de bun-simț și respectul pentru tine, Salad Box, și pentru clienții tăi.”, a povestit Oana D. Botezatu pe pagina sa de Facebook.
Ne prinde rar prânzul la mall, dar, când se întâmplă, căutăm soluții de a ne potoli foamea cât mai aproape de ceea ce gă...
Posted by Oana D. Botezatu on Saturday, October 15, 2016
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.