Portalul „Scena 9”, deținut de BRD Societe Generale, a alocat ample spații protestului de duminică seară de la Muzeul Țăranului Român.
În articolul „România nu e Sodoma. Filmul unui film întrerupt”, cei de la Scena 9 îi numesc pe manifestanții pentru păstrarea misiunii originale a MȚR drept „un grup de fanatici religioși”. Puțin mai jos, protestatarii sunt „fanaticii strânși la MȚR”.
Articolul, ilustrat cu o fotografie în care 2 băieți se sărută și care inițial a fost asumat de întreaga redacție a Scena 9, încearcă să pună incidentul pe seama Coaliției pentru Familie, insinuând că în spatele acțiunii s-ar fi aflat Mihai Gheorghiu, director adjunct al MȚR. Coaliția pentru Familie a denunțat vehement aceste speculații, imediat.
Aproape imediat, istoricul Adrian Cioflâncă a scris
un articol prin care insinua că întreruperea filmelor în 2018 și 2013 face parte din registrul manifestațiilor anti-semite din anii' 30.
„Ar fi câteva lucruri de reținut din această poveste interbelică, insuficient cunoscută istoriografic și conștientizată public: * de la violență verbală și simbolică se ajunge foarte repede la violență fizică; * naționaliștii se folosesc de paravane religioase și civice, dar articulează de fapt mișcări de tip politic adepte ale violenței și purificării”, notează el, printre altele.
Adrian Cioflâncă este un personaj propulsat de către Vladimir Tismăneanu în CNAS.
Ulterior, în articolul „Ce-am mai descoperit săptămâna asta”, autorii scriu că „A fost o săptămână agitată, în care două filme care au rulat la Cinema Muzeul Țăranului Român au fost întrerupte de grupuri de fundamentaliști creștini și de naționaliști, pe motiv că ar prezenta momente din viața unor persoane de altă orientare sexuală decât majoritatea hetero”. Conform celor prezenți la MȚR, motivul protestului a fost locul ales pentru difuzare, considerat nepotrivit cu misiunea asumată a Muzeului.
Acest articol este asumat de întreaga redacție fiind semnat „Conștiința Colectivă de pe Scena 9”. O formă de „Conștiință colectivă îi va lua locul lui Dumnezeu”, spunea recent scriitorul Dan Brown.
„Scena 9” are o poziție exclusiv favorabilă homosexualității, transgenderismului și educației sexuale obligatorii, așa cum reiese din portretul realizat „dezbaterii” prilejuite de lansarea filmului 120 bpm la cinema Elvira Popescu. Acolo, mai multe zeci de elevi au fost duși să urmărească pelicula și apoi să „dezbată” nevoia de educație sexuală împreună cu activistul LGBT Florin Buhuceanu, posesorul unui portret elogios în „Scena 9”.
De altfel, într-un top realizat în Statele Unite, compania Societe Generale a ieșit pe primul loc în rândul corporațiilor în ceea ce privește implementarea politicilor în favoarea minoritățiilor LGBT.
Proiectul „Scena 9” aparține BRD Groupe Societe Generale. Iată viziunea BRD despre cultură, așa cum apare chiar pe pagina Scena 9:
„Despre implicarea noastră în cultură, ipoteza era că, în ansamblul ei, cultura reprezintă modul în care rezolvăm problemele ca națiune, cu toată inteligența, creativitatea și pasiunea de care suntem în stare. Și investiția în fenomenul cultural românesc înseamnă să susținem permanent lideri și proiecte care să ne reamintească de unde venim, cine suntem și încotro ne ducem. Cu alte cuvinte, investeam în cultură ca să fim aproape de cea mai bună versiune a României, cea în care cultura ghidează nevoile noastre de educație, responsabilitate, dezvoltare. Evident, eram niște naivi care puneau cultura pe un piedestal și îi agățau în cârcă toate marile așteptări.
După luni de zile petrecute împreună cu echipa de la Scena9.ro, un lucru e clar: vom investi în cultură, mai intens decât am făcut-o vreodată. Dar nu o vom face că să „părem noi mai buni”, sau pentru a împlini vreo mare așteptare cultural-națională. O facem dintr-un motiv mult mai simplu: ca să învățăm. Să învățăm de la istorie cum să corectăm miopia știrilor prezentului revizitând evenimente similare din trecut. Să învățăm de la teatru cum să tratăm cu empatie inevitabilele eșecuri și nebunii – ale noastre și ale altora. Să învățăm de la artele vizuale cum să evoluăm în limbaj, înainte ca cel pe care îl folosim să devină irelevant. Să învățăm de la literatură cum să experimentăm prin ochii altora povești mai străine și înfricoșătoare decât își poate permite oficial o corporație cu aversiune la risc. Să învățăm de la arhitectură cum să construim spații care ne fac o idee mai relaxați, nu mai încrâncenați.
Dezbrăcat de toate înfloriturile de PR, ăsta e adevărul: investim în cultură dintr-un motiv egoist, ca să învățăm să devenim o versiune mai bună a noastră, „a better us”. Nu știm dacă o să ne iasă, dar știm că ne străduim de ceva vreme și vom continua să o facem. Iar dacă vi se pare că evoluăm, e foarte probabil că am învățat asta de la Scena9.
Ceea ce va dorim și vouă.
Echipa BRD”
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Mafia Rosie Urla dupa Bani si va intra in curtile , gradinile si casele ,romanilor pentru a numara si dijmui tot ce exista - Va fi ca pe timpul Jupuirii Fanariote , Va trebui sa dati explicatii pentru tot ce aveti in proprietate , Va trebui sa demontati, sa darmati sau sa ascundeti vre-un utilaj , sau instalatie care va ajuta sa faceti un ban pentru a supravietui , Vor numara vacile , porcii ,oile, cainii , pasarile ! Acum vor jecmani banii DIASPOREI care munceste in lumea larga si isi construieste o gospodarie in Romania! Vor ameninta si intimida cu legile fiscale - PSD pregateste GULAGUL IMPOZITULUI PE GOSPAODARIE !
Ce banuiam demult confirma chiar un economist roman care a lucrat in Occident:
http://evz.ro/psd-citu-acuzatii.html
„MEGA-GOLĂNIILE PSD”, în linie dreaptă! Probabil CELE MAI GRAVE INFORMAȚII despre PLANUL MURDAR „dedicat” românilor. Alertă!
"Arta trebuie să trezească OMUL din fiară, nu fiara din OM".
Sub numele de 'artă' (mai general 'cultură') ni se livrează tot mai multe ordinării ambalate frumos și atrăgător. În particular arta cinematografică este mediul ideal. Pelicula cinematografică este, prin însăși natura ei, extrem de propagandistică. Atunci când citești o carte, dacă detectezi că ești mințit sau manipulat, poți întrerupe citirea, închide cartea momentan și reflecta că ceva nu este în regulă. Nu poți face asta cu un film într-o sală de cinema: aici ești bombardat cu imagini, sunet și muzică -- excepționale, special create pentru a-ți oferi informații selectate ce reprezintă de fapt agenda de bază a producătorului de film și pentru a-ți stimula anumite sentimente care te vor urmări neobosit, copleșind emoțiile și simțurile.
Când pleci de la cinematograf, dacă nu ești cu adevărat obiectiv față de ceea ce ai văzut, ești un om schimbat - chiar dacă puțin.
De la scenariu până la filmare și interpretare -- de cea mai înaltă calitate, desigur - totul servește scopului de a face viziunea producătorilor filmului să pară realitate, chiar dacă ea este răsucită și perversă.
În aceste condiții este clar că s-ar putea produce cu ușurință un film asemănător cu "120 BPM", dar glorificând o relație de incest, pedofilie, zoofilie, etc... Ca și "120 BPM", un asemenea film ar servi pentru a ne desensibiliza la realitatea imorală și distructivă a ceea ce vedem în timp ce ne-ar face să ne îndoim de fosta noastră condamnare deoarece acum am câștigat mai multă 'înțelegere' și simpatie pentru participanți.
Încăpătânarea cu care asemenea filme sunt proiectate la Muzeul Țăranului Român mi-a adus aminte de filmul "Brokeback Mountain (2005)", controversatul film “gay-cowboy”, film transformat într-un fenomen social cu potențial de a influența milioane. Această inginerie socială s-a obținut luând una dintre cele mai pozitive imagini americane ale tuturor timpurilor -- cowboy-ul, simbolul american venerat al individualismului robust și al masculinității și folosindu-l pentru a vinde publicului sexul homosexual.
Este greu de imaginat un film asemănător despre țăranul român dar cred că se lucrează din greu ca, odată terenul pregătit, să ni se vândă zoofilie pe motivul Mioriței.
Sursa: David Kupelian “The Marketing of Evil” -- http://www.wnd.com/2005/12/34076/
Cine i-a pus pe ei în numele națiunii române, ca să ”rezolve problemele”???
Marș înapoi în cocină de unde ați evadat!!
contravine modului nostru de viata si a religiei noastre ,adica observ ca niste minoritari lupta cu majoritatea ,discriminand majoritatea. Bagand brd in fata si daca se generalizeaza si cu alte banci ,ar fi culmea ca
homosexualii sa aiba conditii mai avantajoase in a folosi serviciile bancilor. Incredibil unde a ajuns brd-ul
sa se bage. Ca un mod de a protesta ,ar trebui ca cei care au conturi la brd sa si le inchida . Tare ,astia
mai lipseau sa ne dea lectii.