
Ce deranjează cel mai mult establishmentul în cazul rescrierii istoriei prin clipul realizat de Papaya, în care Șora este arătat ca anticomunist, este faptul că se dovedește că mișcarea #rezist este o imensă manipulare, Mihai Șora fiind, toată lumea o știe, imaginea simbol a mișcării preluată din SUA prin care este sprijinită în stradă "industria anticorupției'' și lupta împotriva ethosului iudeo-creștin. Mișcare făcută pe banii corporatocrației și cu sprijinul Statului Paralel, clona Deep State-ului american (în SUA, mișcarea anti-Trump/conservatoare se cheamă #resist) ce este parte dintr-o rețea de putere ilegitimă, nereprezentativă dpdv democratic, răspândită în toată lumea, din care fac parte USAID, Rockefeller Brothers Fund, Național Endowment for Democracy, Biroul pentru Democrație și Drepturile Omului din Departamentul de Stat șamd.
În "Cotidianul" tocmai a fost preluat un articol scris de Emily Tamkin, o jurnalistă progresistă, publicat în "The Washington Post" acum câteva zile, în care aceasta relatează ceva care pare (pentru naivi) incredibil: ”Aflând despre legătura AntAC-Soros – micul sâmbure de adevăr îngropat în teoria conspirației a lui Giuliani – mi-am amintit de o vizită jurnalistică pe care am făcut-o în România și Slovacia în 2017. Protestatarii au ieșit în stradă în ambele țări în acel an, cerând ca liderii să fie trași la răspundere pentru presupusă corupție. Cei care doreau să submineze protestele îl acuzau pe Soros, susțînând că el este adevărata forță din spatele lor.
I-am întrebat pe unii dintre protestatari și grupurile anti-corupție care activau atunci dacă au primit finanțare de la Soros. Și mulți, dacă nu majoritatea, primiseră."
QED!
Această dezvăluire este făcută, repet, nu de o conservatoare care denunță amestecul în politica Statului Român a unui escroc financiar, ci de o jurnalistă care face în articol o apologie a lui Soros într-un mare cotidian american, oficios al democraților, articol în care este atacat Rudolph Giuliani în contextul scandalului convorbirii telefonice Trump – Zelenski.
În SUA, puterea legitimă - administrația Trump a rezultat în urma votului democratic - este în luptă pe viață și pe moarte cu puterea ocultă a Deep State, iar ultimul episod, în care un agent CIA din Casă Albă a lăsat să se înțeleagă că Președintele a făcut presiuni pentru redeschiderea în justiția ucraineana a dosarului fostului vicepreședinte Joseph Biden și al fiului acestuia, Hunter Biden, arată duritatea încleștării ce precede alegerile.
Faptul că administrația americană a trebuit să scoată în public convorbirea dintre Trump și Zelenski este extrem de grav și, într-un fel, este victoria à la Pirus a CIA, parte și ea din acest vast imperiu mondial ocult.
Implicarea directă a serviciilor globaliste (CIA, în acest caz), în atacul împotriva președintelui american, nu este ceva nou. Însă arată fragilitatea politicii din statele democratice, erodată permanent de forțele Noii Ordini Mondiale. La meridian românesc, în legătură cu implicarea Departamentului de Stat (parte din rețeaua Soros), dezvăluirea a fost făcută de o individă care a fost ministru al Justiției și expertă în boardul Universității Central Europene (din 2007, cum declara chiar aceasta pe pagină de Facebook!), organizată de Soros la Budapesta - este vorba desigur de Monica Macovei. Aceasta a declarat în data de 20 mai 2012 că intruziunea ambasadelor occidentale în actul de anchetare penală și actul de justiție este justificabilă:
„Da, are tot dreptul ambasadorul american sau alți ambasadori să facă astfel de comentarii, pentru că SUA, Departamentul de Stat, a finanțat atât DIICOT, cât și DNA, adică parchetele specializate pe crimă organizată și corupție. Sigur că-i interesează ce se întâmplă cu investiția lor, în sens de eficiență. Doi: au investitori străini. Investorii străini sunt interesați să nu fie corupție în România. Cine luptă cu corupția din România, la nivel de investigații? DNA. Deci e firesc și normal să fie îngrijorat și să-și spună părerea cu privire la cum e condus DNA, dacă e condus eficient împotriva corupției sau nu".
Despre abuzurile împotriva statului de drept și a Constituției, realizată de aceste instituții, s-a tot vorbit, ca și despre mușamalizarea cazurilor de mare corupție în care au fost implicate corporații și oamenii apropiați camarilei lui Băsescu.
Despre intruziunile nepermise ale ambasadorilor, mai ales ale lui Klemm, în actul de justiție și politica națională, dar și în siluirea vieții sociale (prin impunerea ideologiei LGBTQ), de asemenea.
Revenind, Papaya face parte din eșafodajul globalist care sprijină destructurarea statului democratic și influențarea politicii prin metode de război hibrid, în care manipularea este o parte esențială. Nu mai este de mult doar o simplă firma de publicitate și probabil vă aduceți aminte de cadavrele fumegande ale homosexualilor arătate copiilor reeducati de Coaliția pentru Familie în videoclipul din preajma Referendumului pentru Căsătorie.
Așa cum se rescrie istoria, așa se manipulează azi și societatea.
Iar valul de revoltă împotriva distribuirii in rol de dizident al acestui activist comunist venit din Franța ca să ajungă direct în biroul din Ministerul de Externe al Anei Pauker - poate cea mai sângeroasă bolșevică plantată de sovietici la vârful statului după falsificarea alegerilor din 1946 -, afectează grav credibilitatea unei mișcări sponsorizată de entitățile globaliste amintite deja.
Iar orice poate să pună lumină pe viscerele imunde ale acestui stat ocult securist organizat de corporatocrație - chiar și din prostie sau exces de zel, cum s-a întâmplat cu această reclamă -, mai poate să deschidă ochii câtorva idealiști furați de propagandă.
Ceea ce este de nepermis.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
IUDAISMUL ESTE ANTI-CREȘTINISM!
Mă rog. Toată agenția primește un mail de la șeful-șefilor, Dumnezeul CEO al Saatchi & Saatchi worldwide, Kevin Roberts, Companion of the New Zealand Order of Merit, autorul conceptului de "lovemarks". Băi, ăsta nu dădea mailuri la toată agenția decât când era vreo buleală catastrofală sau când mai lansa câte ceva și ne obliga să citim.
Așaaa. Titlul mailului era ceva cu Toyota. N-am fost atent la început, m-am gândit că am primit mail doar eu și Cosmin, eventual și Fozzie, Răzvan și Radu. Vreo cinci secunde am visat că ce făcusem noi pentru Toyota a juns până la Londra, că au fost impresionați de Effie-uri, din astea. Mă și vedeam mutat la Londra, cu Cosmin, lucrând pe contul vieții, cu salarii de 250k de pounds pe an fiecare. După care am început să citesc. Nu era asta, era o mega buleală.
Toyota își construise o fabrică în China. Mega investiție, mega negocieri cu autoritățile, negocieri care duraseră ani. Și vine ziua deschiderii fabricii și a ieșirii de pe bandă a primului model fabricat în China. De campania de lansare se ocupă, desigur, Saatchi & Saatchi, biroul din Shanghai.
Doi expați prăjiți, briți sau australieni, trimiși să supravegheze ageniția din China, s-au ocupat de campanie. Băieții, spre desoebire de Tiderle, știau carte, cunoșteau ceva istorie, dar erau prăjiți și nepăstori la sensibilitățile locale. Așa că au făcut o campanie care a și ieșit pe piață în care spuneau nici mai mult nici mai puțin că "S-au întors japonezii!".
Ori, între 1931 și 1945 japonezii fuseseră în China, dar nu în vizită, ci ca trupe de ocupație. Întâi în Manciuria și apoi în Shanghai, Nanjing și în Shanxiul de Sud. Ocupație dură, cu genocid, cu multe episoade de o cruzime ieșită din comun.
Campania era de ja pe panouri, în toată China. A fost remarcată imediat de către autorități, chiar în dimineața în care a apărut. Și s-a creat un ditamai incidentul diplomatic. Ministerul de externe chinez a protestat direct la ambasada Japoniei. Ăia au potestat la ambasada Toyota din Tokyo. Ăia, la rândul lor, l-a căutat direct pe Kevin, să-l ia la penis.
Kevin a zburat de urgență la Tokyo și apoi în China. A făcut tumbe, giumbușlucuri, tot ce s-a putut ca să liniștească lucrururile. Dacă i-ar fi cerut-o chinezii, cu siguranță i-ar fi împușcat în ceafă el însuși pe cei doi prăjiți care crezuseră că te poți pișa pe istoria unui popor de dragul unei reclame. I-ar fi împușcat live, la toate televiziunile lumii.
Toyota era să-și piardă fabrica din China. Așa, direct. Saatchi & Saatchi era să piardă unul dintre cele mai importante conturi ale sale, etc., etc.
Mult succes, eMag!
Norocul vostru că vorbim de România, unde oricine se pișă pe istoria țării este aplaudat în piața publică.
https://www.facebook.com/patrickandredehillerin/posts/10218014093518404