

Accidente feroviare ca cel de la Galați sau cel din Teleorman de săptămâna trecută o sa mai tot vedeți. De-altfel in cam toate domeniile o sa vedeți.
Pentru ca 70% din posturile de mecanici de locomotiva de la CFR sunt ocupate de persoane cu vârsta de 50-60 de ani. La ora actuala sunt sute de posturi vacante la CFR pe care nu le ocupa nimeni. Mulți dintre angajați au depășit vârsta limita de pensionare și prestează in continuare pentru a diminua numărul de posturi vacante. Îmbătrânirea accelerata a personalului conjugata cu miile de ore suplimentare înseamnă operare in condiții de risc pe fond de oboseala și de aici pana la producerea de accidente e doar un pas. Întrebați-va ce se va întâmpla când și mecanicii pensionari vor ieși de-a dreptul la pensie. Din urma nu mai vine nimic. Pentru ca dispare încet încet cultul muncii grele, toți tinerii dorindu-și sa facă o cariera in IT, sa fie influensari sau creatori de conținut, chestii ușurele și deloc solicitante.
Corporatiștii care urlă prin piețe ca vor „o țara ca afara” și privesc cu ifose de superioritate muncitorii, femeile de serviciu, țăranii din piața, instalatorii, zugravii și electricienii sau gunoierii sau șoferii ar merita cu toții o greva a acestor categorii ca sa le vina mintea la locul ei.
Situația asta e valabilă in toate domeniile care presupun munca grea și / sau abilitați tehnice. Eu știu despre subiect de cel puțin 10 ani dar trendul este accentuat abrupt din cauza promovării tehnologiei și gogoșii umflate cu aer numita digitalizare, automatizare și in general virtualizarii.
Nota Redacției: Ce s-a întâmplat - Galați, 25 martie 2023.
Martorii accidentului feroviar au declarat pentru TVR citat de grupurile feroviare, că locomotiva se deplasa cu viteză foarte mare spre cuplare, iar primele informații sunt că s-a blocat graduatorul locomotivei pe poziția "Avans". Polițiștii afirmă că locomotiva a accelerat brusc, mecanicul a încercat să frâneze locomotiva însă nu a răspuns la comenzi. Viteza în momentul impactului: 75 km/h. CFR Călători a anunțat că doamna controlor de bilete a decedat. Aceasta intrase în stop cardio-respirator in tren, fusese resuscitată dar a murit la spital. Dumnezeu să o odihnească în pace.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
care va deveni sau chiar a devenit exagerata. Comoditatea cardului la plată și a telefonului ne va duce spre nimic bun. Eu zic să se folosească cashul dar ignoranța și trufia e mare . CASHUL ÎNSEAMNĂ LIBERTATE!. Gândiți că nu doare.
Veți zice:"Da, așa este, dar noi nu tot așa am invadat țări mai evoluate, cu obiceiurile noastre?"
Da, tată, așa este. Dar aici.este o mică-mare diferență.
Noi L-am dus acolo pe Hristos. Că nu sunt românii toți ușă de biserică, da. Însă, când i-a intrat franțuzului în casă Gică din Tecuci să î repare țeavă, a intrat cu tot harul botezului și cu rugăciunile mă-sii de-acasă, nu a intrat cu toate duhurile budismul și ale nduismilui, ale islamului.
Așa vor merge treburile și trenurile. Ca-ntr-o țară ca afară, unde omul .... nu mai sfințește locul.
Serios? Ceva imi spune nu e deloc asa. Anunturile de angajare sunt ptr ingineri, juristi , contabili nu ptr mecanici de locomotiva.
Pe de altă parte, cum a deraiat trenul cu tancuri spre Ucraina, e de dorit sa deraieze și trenul cu tancuri dinspre Rusia. România trebuie sa fie un teren minat, plin de capcane....o zonă tampon între est și vest(de aici și lipsa autostrăzilor).
Revenind la meserii, nu cred că este vorba de muncă grea sau ușoară , ci de cum este remunerată ea. Dacă un mecanic de locomotivă ar avea 3000 euro salariu, așa cum are un IT-ist...s-ar da o șpagă bună pentru un loc acolo și tot nu s-ar rezolva nimic
Situatia din zona devine volatila. De aia am ramas si in afara Schengen.
Werner cauta solutii prin Japonia, Singapore in loc sa mearga la Bruxelles sa bata cu pumnul in masa. Acum daca ceri o sa primesti. Daca nu primesti poti deja sa inveti limba rusa si kazaciocul.