

Pelicula ”Nu mă atinge-mă”, de Adina Pintilie, a câștigat Ursul de Aur la Festivalul de Film de la Berlin. De asemenea, filmul a câștigat și trofeul pentru cel mai bun lungmetraj de debut.
Realizatorul de televiziune, Dan Negru, a criticat vehement pelicula, afirmând că „nu este artă”.
„Băgați-vă "Ursul de aur” în fund ! Dacă aș posta aici imagini din film, FB mi-ar dezactiva contul. O femeie încearcă să-și vindece frigiditatea plătind un bărbat să se masturbeze în fața ei. Și ăla stă și se masturbează. Iaca filmu’. Știu,nu înțeleg eu masturbarea ca artă. Dar toți "Urșii de Aur” fac săli goale de cinema, filme ieftine cu curve și înjurături vândute fraierilor drept artă. Pe piața liberă, sunt falimentare, n-au public. Băgați-vă „Urșii” în fund ! ”, a tunat omul de televiziune pe facebook.
Deputatul PNL, Daniel Gheorghe, a spus că nu avem de ce să ne mândrim cu filmele premiate la festivalurile internaționale.
„Sincer să fiu nu cred că avem de ce să ne mândrim că periodic vreun film făcut la noi în țară câștigă vreun urs pe la Berlin. Aceste premii se dau pe criterii pur ideologice și au puține legături cu arta cinematografică autentică. Și la Berlin dar și la Cannes nu contează atât producția, jocul actorilor, mesajul, caracterul universal, peren ori adânc al ideilor filmului, cât contează aspecte care țin de corectitudine politică, ideologie de gen și alte componente ale marxismului cultural postmodern. Postmodernismul relativist condamnă cultura la uniformizare și trivializare forțată!”, a spus și parlamentarul.
Lungmetrajul, o producție România-Germania-Cehia-Bulgaria-Franța, cu un buget de aproximativ 1 milion de euro, îi are în distribuție pe Laura Benson („Someone Else in the Evening”), Tómas Lemarquis („X-Men: Apocalypse”) , Christian Bayerlein, Grit Uhlemann, Hanna Hofmann, Seani Love, Irmena Chichikova, Rainer Steffen, Georgi Naldzhiev și Dirk Lange.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Cineastii de la noi daca nu rezoneaza pe frecventa corectitudinii politice si a marxismului cultural asa cum fac: Radu Jude cu "Aferim" , Tudor Giurgiu cu "Legaturi bolnavicioase", Cristian Mungiu cu "Dupa dealuri" sau "9 luni 3 saptamani si 2 zile" si asa mai departe, practic nu primesc nici finantare interna (ca statul roman e falimentar si nu are de unde sa finanteze cultura) si nici externa (de unde se promoveaza acerb avortul, desfranarea, anticrestinismul, ateismul, lupta de emancipare a diferitilor "discriminati" , homosexulitatea si altele)!
Aici s-a ajuns daca am tot vitregit, in 28 de ani, cultura autentica! Si asta nu doar in filme ci si in teatru, literatura, arte plastice si in ce mai exista ca arta!
Asta, in timp ce popoare precum polonezii, estonienii, maghiarii sau finlandezii, fac filme istorice serioase in care isi scot in evidenta trecutul si istoria nationala! Si chiar sunt filme bune, realizate cu mult tact si seriozitate de regizori patroti, nu de neomarxisti care nu ar trebui sa figureze in tratatele de cultura / arta nici macar la note de subsol! Daca ne apucam sa criticam aceste asa zise opere, suntem catalogati rapid ca fiind retrograzi si fascisti, ca deh, asta e la ordinea zilei! Rusine actualei generatii de regizori care promoveaza depravarea ! Sa fie blestemati din neam in neam!
https://www.nobelprize.org/nobel_prizes/peace/laureates/index.html
Pai numai daca vedem acolo nume gen Barack Obama (2009) , UE (premiata in 2012) sau elie wiesel (1986), suntem perfect lamuriti!
Tot asa pt Nobel in literatura, au ajuns sa fie premiate personaje gen Elfriede Jelinek cu a sa "capodopera" "Pianista"!
Cartea contine pasaje pornografice explicite si este nihilist distructiva ca mesaj!
Ca sa vedem tabloul complet trebuie spus ca Elfride Jelinek este o simpatizanta comunista notorie (multa vreme chiar membru cotizant in partidul comunist austriac):
https://en.wikipedia.org/wiki/Elfriede_Jelinek
Cred ca cele ce le-am enumerat mai sus ofera un tablou ceva mai complet despre cine si cum controleaza in zilele noastre cultura mondiala!
1. Psihologia feminină:
Marie N. Robinson doctor psihiatru educat la Universitatea Cornell și-a dedicat ani buni studiului frigidității. Cartea ei, Puterea capitulării sexuale (1958) [The Power of Sexual Surrender], este cea mai bună lucrare de psihologie feminină scrisă vreodată. Cartea a dispărut însă în gaura neagră a memoriei. De ce? Pentru că este incorectă din punct de vedere politic.
Robinson spune că bărbații și femeile sunt diferiți prin natura lor. Bărbații sunt concepuți pentru a stăpâni lumea exterioară (fizică), iar femeile pentru stăpânirea lumii interioare (spirituale). Acestea nu sunt stereotipuri sociale așa cum susțin feministele. "Femeile sunt destinate pentru sarcini diferite de cele ale spațiului public, pentru un alt tip de stres în întregime. Ele tind să-și piardă feminitatea esențială dacă rămân în spațiul public prin voința lor." -- scrie Robinson.
Dr. Robinson spune că milioane de femei suferă de frigiditate. În timp ce explorează în detaliu multe cauze complexe, ea observă că femeile frigidite adoptă în mod universal viziunea feministă. Această viziune (că bărbații exploatează femeia și o carieră ca soție și mamă este înjositoare) creează un "blocaj emoțional" care împiedică reacția sexuală și dezvoltarea psihologică.
Feminismul "a adus frigiditate și neliniște și o rată de divorț în creștere, nevroză, homosexualitate, delincvență juvenilă; toate acestea rezultă atunci când o femeie din orice societate își dezertează adevărata menire [de soție și mamă]".
Odată 'blocajul emoțional' eliminat -- continuă Dr. Robinson, instinctele naturale ale femeii își reiau cursul firesc și sănătatea ei este restaurată. În esență, acest lucru presupune " încredere în soțul ei într-un sens foarte profund. Înseamnă că ea în sfârsit își dă seama că nu mai trebuie să se teamă sau să se opună puterii lui ci că se poate baza pe aceasta putere pentru a fi protejată, pentru ca feminitatea ei să înflorească complet."
Dr. Robinson consideră căsătoria ca fiind cheia dezvoltării noastre ca ființe umane: "iubirea înseamnă, în sensul său cel mai adânc uniune ... Este cea mai de bază și profundă dorință pe care o avem și puterea sa pentru a face bine este nemăsurată ... cei doi devin unul ... Acest fapt este motivul pentru care dragostea reală nu duce niciodată la dominație sau la o luptă pentru putere ... "
Feminismul este o disfuncție sexuală promovată pe toate căile posibile ca 'eliberare și emancipare a femeii'; scopul este distrugerea familiei, depopularea, oprirea dezvoltării spirituale și destabilizarea societății.
Mai multe la https://www.savethemales.ca/290502.html
2. Sexualizarea femeilor trecute de prima tinerețe
Judecând dupa poza atașată articolului ActiveNews, filmul portretizează femei trecute de prima tinerețe în termeni sexuali. Aceste femei și-au dedicat viața carierelor, nu familiilor. Acum ele sunt singure și disperate, lipsite de orice atracție și neglijate.
Acest film este o insultă adusă mamelor, bunicilor și soțiilor. Frumusețea lor derivă din sufletul lor. Importanța lor constă în iubirea pe care o dau familiilor lor. Ele merită tratate cu demnitate și respect.
Sexualizarea femeilor trecute de prima tinerețe face parte dintr-o tendință mai largă de depravare promovată pe toate căile posibile.
Fără Dumnezeu ca punct de referință suntem lipsiți de apărare și ușor de înșelat. Acceptăm zei falși: bani, sex, experți și producători de distracții. Mass-media ne manipulează. Filmele definesc normele noastre sociale.
În prefața la cartea sa Brave New World, Aldous Huxley scria:
"Odată cu diminuarea libertății politice și economice, libertatea sexuală tinde să crească în mod corespunzător. Dictatorul va face bine să încurajeze această libertate ... ea îl va ajuta să-și împace supușii cu starea de robie care este destinul lor".
Sursa: http://www.savethemales.ca/000289.html
E o neo-categorie de film, numita joaca cu focu pana te arzi, altfel spus: hăul plăcerilor până nu mai poți și crăpi.