
O nouă linie de metrou care să lege nordul de sudul Capitalei ar urma să fie construită în Capitală. Aceasta va face legătura între stația de metrou de pe magistrala 4 Lac Straulesti și Gara Progresul, pe tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul.
Primul pas a fost făcut. Metrorex a scos la licitație "Studiul de Pre-Fezabilitate (SPF) și Studiul de Fezabilitate (SF) pentru construcția Liniei 4 de metrou: Lac Străulești – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul" pentru care compania de metrou subteran este dispusă să plătească 39,898,838.4 lei fără TVA.
Cele două studii ar urma să fie gata în termen de 23 de luni de la data adjudecării lor, conform documentelor Metrorex.
Studiile ar urma să stabilească cu exactitate traseul viitoarelor stații de metrou, precum și locul unde noua linie de metrou ar urma să intersecteze magistrala 1 de metrou. Nodul ar putea fi realizat în stația Izvor sau între stațiile Izvor și Eroilor. De aici, urmează stațiile Palatul Parlamentului, Piața Regina Maria, Gara Filaret, apoi linia se va intersecta cu Magistrala 2 în stația Eroii Revoluției și apoi va urma cursul șoselei Giurgiului, până la Gara Progresul.
Rețeaua de transport a metroului bucureștean se întinde pe 69,25 km de cale dublă, existând patru magistrale cu 51 de stații.
Primul pas a fost făcut. Metrorex a scos la licitație "Studiul de Pre-Fezabilitate (SPF) și Studiul de Fezabilitate (SF) pentru construcția Liniei 4 de metrou: Lac Străulești – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul" pentru care compania de metrou subteran este dispusă să plătească 39,898,838.4 lei fără TVA.
Cele două studii ar urma să fie gata în termen de 23 de luni de la data adjudecării lor, conform documentelor Metrorex.
Studiile ar urma să stabilească cu exactitate traseul viitoarelor stații de metrou, precum și locul unde noua linie de metrou ar urma să intersecteze magistrala 1 de metrou. Nodul ar putea fi realizat în stația Izvor sau între stațiile Izvor și Eroilor. De aici, urmează stațiile Palatul Parlamentului, Piața Regina Maria, Gara Filaret, apoi linia se va intersecta cu Magistrala 2 în stația Eroii Revoluției și apoi va urma cursul șoselei Giurgiului, până la Gara Progresul.
Rețeaua de transport a metroului bucureștean se întinde pe 69,25 km de cale dublă, existând patru magistrale cu 51 de stații.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.