
Captură Foto: Libertatea

Cum functioneaza varianta damboviteana a parteneriatului public - privat
pentru cenzura si propaganda, vedem si din doua stiri de azi. PNL a
cheltuit anul trecut 9 milioane de euro pentru reclama platita. Nu e
singurul partid in situatia respectiva, dar circuitul e ilustrativ.
Banii de la buget se scurg catre televiziunile unde apar politrucii si parerologii "independenti", platiti pe contracte de consultanta. Si unde se dezbat sondaje comandate sociologilor. Cum tembelizoarele nu pot fi platite direct decat in campanie electorala, au gasit artificiul sa le vireze banii ca reclama pe site-urile aferente. Doar site-ul Digi 24 a infulecat 1 milion de euro de la peneleu. Parerile lui CT Popescu sau Prelipceanu costă.
Partea mai putin vizibila e circuitul de recuperare, cand afaceristii pompeaza bugetul de campanie a partidului in asteptarea contractelor preferentiale. Prostituatele de presa mai sunt finantate si prin contracte indirecte, cum ar fi zecile de milioane de euro incasate in pandemie pentru reclamele la spalat pe maini si la purtat masca. La fel sunt cele cu primariile si regiile, din care afli ca te poti abona la furnizorul local de curent sau apa potabila, ca a fost ridicat gunoiul din nu stiu ce loc.
Comentatorul Dan Dungaciu face si el obiectul unei investigatii DNA, la sesizarea Curtii de Conturi, pentru un maruntis. E vorba chiar de functionarea faimosului verificator de adevar LARICS, care a beneficiat gratuit si fara licitatii de sediu pe spezele Academiei. Laboratorul de Analiza a Razboiului Informational si Comunicare Strategica a facut parteneriat cu SNSPA in pandemie ca sa tina liste negre cu site-urile si personalitatile conspirationiste. Observam clona tandemului american cu universitatile si securistii. Dar mai amatoristic deocamdata, daca e vorba sa-i bage la puscarie pentru sediu.
REACȚIUNEA
Banii de la buget se scurg catre televiziunile unde apar politrucii si parerologii "independenti", platiti pe contracte de consultanta. Si unde se dezbat sondaje comandate sociologilor. Cum tembelizoarele nu pot fi platite direct decat in campanie electorala, au gasit artificiul sa le vireze banii ca reclama pe site-urile aferente. Doar site-ul Digi 24 a infulecat 1 milion de euro de la peneleu. Parerile lui CT Popescu sau Prelipceanu costă.
Partea mai putin vizibila e circuitul de recuperare, cand afaceristii pompeaza bugetul de campanie a partidului in asteptarea contractelor preferentiale. Prostituatele de presa mai sunt finantate si prin contracte indirecte, cum ar fi zecile de milioane de euro incasate in pandemie pentru reclamele la spalat pe maini si la purtat masca. La fel sunt cele cu primariile si regiile, din care afli ca te poti abona la furnizorul local de curent sau apa potabila, ca a fost ridicat gunoiul din nu stiu ce loc.
Comentatorul Dan Dungaciu face si el obiectul unei investigatii DNA, la sesizarea Curtii de Conturi, pentru un maruntis. E vorba chiar de functionarea faimosului verificator de adevar LARICS, care a beneficiat gratuit si fara licitatii de sediu pe spezele Academiei. Laboratorul de Analiza a Razboiului Informational si Comunicare Strategica a facut parteneriat cu SNSPA in pandemie ca sa tina liste negre cu site-urile si personalitatile conspirationiste. Observam clona tandemului american cu universitatile si securistii. Dar mai amatoristic deocamdata, daca e vorba sa-i bage la puscarie pentru sediu.
REACȚIUNEA
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Și-au pierdut românii bunul simț și gândirea sănăoasă?
Noah apăi așa înțeleg de ce n-are țara bani ptr. spitale noi...
Ferească-i sfântu' să se mai spargă mămăliga odată,piatră pe piatră nu mai rămâne!
Singurul lucru pozitiv care posibil va rezulta din asta, este ca, in viitor, cei inclinati spre colaborationism se vor gandi de doua ori inainte de a se arunca obraznic ai cu entuziasm in proiectele viitoare de resetare si propaganda.
Ori poate imi fac iluzii si in aceasta privinta...