Dragă Lucian Mîndruță,

FOTO: Adrian Sârbu și Lucian Mîndruță, pionieri

FOTO: Adrian Sârbu și Lucian Mîndruță, pionieri

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Sunt unul din tinerii între 20 și 35 de ani cărora te-ai adresat prin intermediul scrisorii postate pe blogul tău.

Ești supărat pentru că ți se pare că nu am vrea să ne apărăm țara. E dreptul tău să crezi asta. Dar e și dreptul nostru să-ți spunem că greșești. Cred cu tărie că majoritatea tinerilor români doresc să-și apere țara, dacă ar fi atacată. Și subliniez dacă ar fi atacată. Cred că ei își iubesc părinții, bunicii, soțiile și copiii și nu ar fugi. Nu am fost niciodată un popor laș.

Dar suntem un popor inteligent, în ciuda spălării intensive de creiere pe care tu și postul tău de televiziune ați practicat-o atâta amar de vreme. Vedem că nu suntem chemați să ne apărăm țara, ci să mergem să ținem partea unui imperiu într-un război economic cu alt imperiu.

Poate că scrisoarea ta ar fi credibilă, dacă nu ar abunda în manipulări ieftine și minciuni obscene. Și mai ales dacă nu ar fi scrisă de tine.

Tu te-ai găsit să vorbești de teroarea anilor '50 și de ruși? Tu, care l-ai promovat pe Silviu Brucan, criminalul care cerea în Scânteia pedeapsa cu moartea pentru Iuliu Maniu și Ion Antonescu?

 



Tu te-ai găsit să vorbești de Ștefan cel Mare și războaiele sale? Nu suntem toți la fel de ignoranți, unii am mai citit și istorie și știm că Ștefan cel Mare nu a apărat niciodată Vestul. Sau Estul. "Vom lupta până la moarte pentru legea creștinească, noi cu capul nostru", le scria Sfântul Voievod principilor Occidentali sperând să primească ajutor. A primit...încurajări. Vorbe.  Tu lupți pentru legea creștinească, Lucian?

Încetează deci cu minciunile așa cum ai făcut-o de 20 de ani. Singurul care s-a târăt pe jos și a pupat bocancii ai fost tu. Întâi pe cei ai evazionistului Sârbu și apoi pe cei ai turnătorului Felix Voiculescu. Și tu vii să ne vorbești nouă de târât pe asfalt? Tu, "cavalerul de Corbu" al lui Adrian Năstase?

cavaleru-de-corbu

Te-aș întreba dacă nu ți-a fost puțin jenă când ai scris toate astea, dar mi-am dat seama că nu ești familiar cu acest sentiment.

Dacă îl cunoșteai, nu aveai tupeul să vorbești de apărarea neamului, când de 20 de ani nu ai făcut altceva decât să ataci, direct sau indirect, tot ce a avut mai sfânt această țară. Coverage, yuck, hamburger? Serios? Cu astfel de cuvinte vrei să stârnești în noi iubirea de neam? Ai uitat de asistații social și de românii buni vs românii răi. 

Stai liniștit. Ne iubim țara, și o să ne-o apărăm dacă vine cineva cu "gând mișel", așa cum spune poezia. Dacă vine.

Dar dacă există oameni sătui de țara asta și care nu vor să o apere, dacă există oameni pentru care tot ce contează e facebook-ul, cluburile sau berea, dacă există oameni care îi preferă pe ruși, e pentru că ai existat tu și cei ca tine, care de 25 de ani i-ați îndoctrinat non-stop să urască tot ce e românesc. Tu și cei ca tine i-ați promovat pe toți interlopii și desfrânații, pe politicienii vânzători, pe "oamenii de bine", spunându-ne că sunt "elita țării" , sau "generația yup". În timp ce voi ne vorbeați de "integrarea europeană", de "occidentalizare" am rămas fără industrie, fără agricultură, fără pământ, fără resurse, fără păduri. Doar aerul nu i l-ați luat acestui popor.

Poporul "primitiv", "înapoiat", "pupător de moaște", "naționalist" pe care l-ați intoxicat cu manele și kitsch, de a ajuns să se urască pe sine și să plece în străinătate. Unii nu mai au ce familie să apere...ați destrămat-o voi, iubitorii de globalizare. Dar e și vina noastră, recunosc.  Am picat prea ușor în fața vorbelor voastre mieroase și a promisiunilor fără fond.

Dragă Lucian, destul de mulți oameni din țara asta s-au prins că suntem de fapt o sub-colonie administrată din altă parte. Am priceput că drepturile noastre firești ni se restrâng în fiecare zi pentru tot felul de pretexte și suntem tratați ca niște criminali apriori. Știm. Și mai știm că acum aveți de nevoie de noi.

Așa că mesajul meu de încheiere este acesta: vom muri pentru cine și pentru ce vrem noi, nu pentru "miopia și neghiobia altora", cum zicea Mircea Eliade. E ultima libertate care ne-a mai rămas.

Cu noi este Dumnezeu. Și nu mă refer la pagina de facebook a prietenului tău rătăcit.
Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Top 5 autori
VideoNews

Călin Georgescu la vot cu George Simion:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (91)
  • Misu 13.02.2015 11:51
    Superb! Beton! PUNCT
  • kalinikos 13.02.2015 12:16
    Cine este Lucian Mandruta? ;)
  • liviu 13.02.2015 14:27
    Chiar asa... ci este lucian mandruta!?
  • yohannescgi ► liviu 14.02.2015 21:40
    Gata, acum te-ai facut cunoscut Luciane...stie toata lumea ca esti o tarfa ieftina !
  • Mihai 13.02.2015 12:32
    rad cu lacrimi!
    e o gluma articolul asta, nu?
    in cazul in care e, e o gluma foarte buna! chiar am ras.. sarcasm de calitate!
    in cazul in care nu e, cum indrazniti sa vorbiti despre manipulare cand cu ocazia acestui "articol" luati alaturi de dvs. crestinii (aia ce merg cu turma blogului) , semi-cultii (cei ce se dau cititi publicand citate cu toate ca nu au deschis vreodata acea carte), la care ii adaug si pe cei ce vorbesc fara macar sa fi citit blogul la care se face referire pe aceasta pagina, fara sa adaug si blogul la care face referire articolul lu Lucian.

    una peste alta, draga jurnalistule (sper macar sa fi unul!) ai tot dreptul sa ai opinii, dar cand vei mai folosi "suntem", "vedem", "mergem" in acelasi context cu "te-as intreba" si "mi-am dat seama" sa te astepti ca unii sa ne prindem ca incerci sa manipulezi.

    P.S. data viitoare cand vrei sa te iei de cineva doar pentru ca te astepti la un feedback pozitiv de la cei ce "urasc" acea persoana, citeste macar articolul! lasa nervii la o parte si citeste, stai si intelege macar ce a vrut sa zica ala pe care tu il consideri un prost.
  • kalinikos 13.02.2015 13:51
    draga Mihai,

    suntem cel putin doi care "suntem", "vedem", "mergem" si "ne-am dat seama". Si acum 'te-as intreba', daca noi suntem asa de prosti si tu esti extraordinar de destept, ce cauti aici?
    Inca o data, cine e Lucian Mandruta?
    Eu tin minte pe unul care se dadea mare familist pe la Protv parca, si pe la spate isi insela sotia. A ajuns sa dea lectii de morala? Vorba ceea, cine poate, face, cine nu, invata pe altii...
  • Mihai ► kalinikos 13.02.2015 14:53
    Nu raspund la intrebarea "ce caut aici?". Se numeste internet si cred ca ai idee la ce se foloseste.
    Nu am nici cea mai mica problema ca sunteti multi. Sa fiti! E dreptul vostru. Am o problema cu faptul ca vor fi si mai multi prosti ce injura fara sa stie, existand articole de genul.

    Legat de faptul ca isi insela sotia, nu stiam asta si nu stiu cat de mult conteaza pentru ca intrebarea mea este : "Ce legatura are viata profesionala cu cea persoanla?"

    Democratia exista incat sa existe minoritati, dezbateri chiar si atunci cand pornesc de la subiecte gresite. Problema e ca exista si idiocratie si subliniez,de aceea am o problema cu acest articol.
  • andrada ► Mihai 13.02.2015 16:19
    La intrebarea ta: "Ce legatura are viata profesionala cu cea personala?", raspunsul e simplu: n-are! Nu insa si in cazul lui Mandruta, care le-a amestecat grav prin faptul ca a cerut scuze sotiei ca o insala, in direct, in prime-time, la Observator. Asa profesionist? :)))))))))))))))
  • Niciodata ateu! ► Mihai 13.02.2015 17:01
    Viata personala are foarte mare legatura cu viata profesionala, in conditiile in care te dai mare formator de opinii si om cu principii!
  • augustin ► Mihai 14.02.2015 10:33
    are importanta pentru ca e acelasi om.. la fel cum politicienii corupti fura in timpul muncii pentru planul personal.. si asa cum e o javra pe plan personal.. asa e javra si pe plan profecional..
    @mihai... cred ca mai trebuie sa lasi alea 3 carti de Sanda Brown... alea 5 idei din ele iti distrug perceptia realitatii... baga un antic, un filozof.. ca momentan te faci de ras.. hai sa aveti o zi buna!
  • Valet ► Mihai 14.02.2015 18:04
    Are mare legătura viața profesională cu viața personală. Pt ca,pe om il cunoști după fapte ,nu după cum trâmbițează. Prin faptul ca te pricepi sa "dai din gura",nu înseamnă ca ești si valoros ca individ. Sunt oameni in presa care nu au creat nimic,nu au înfăptuit nimic,singurul lor scop este sa critice !!!
  • Costel Jambu ► Mihai 15.02.2015 11:40
    Mihai, baietas, cu tine imi permit sa vorbesc "porcos". Oamenii ca tine, care cred ca "stiu" sa fie inteligenti, sunt cea mai periculoasa specie. Tu, anecdota de om, crezi ca esti inteligent si ataci semeni de-ai tai, spunandu-le ca sunt inculti? Mai citeste o data ce ai scris si cum ai scris. Se pare ca atata inteligenta nu incape in carcasa ce o porti pe umeri. Esti un agramat cu tendinte de om cult. Problema ta ar fi, ca atunci cand deschizi gura(aici scrii), emani duhoarea insuportabila a asa-zisei materii cenusii pe care ti-ai dori sa o ai. Exemplu din scrierea ta inteligenta:"(sper macar sa "fi" unul!)".
    Cu alte cuvinte(valabil in cazul despre care se face vorbire): pe loc repaus(total in privinta ta). Odihneste-te, ca deja ai gandit prea mult.

    App.: ** Lucian Mandruta!!!
  • Alex ► Mihai 15.02.2015 13:06
    Mihai, tu esti PUPI? De ce esti las si nu semnezi cu numele tau real? Intrebare retorica... PUPI e las, ca altfel n-ar mai fi Pupi.
  • Filip ► Mihai 15.02.2015 16:21
    @ Mihai : Prietene.... ce nu ai inteles ? Mandruta nu are nici-o treaba cu razboiul. El nu stie sa taie o rosie, dar sa traga cu arma... Vorbeste despre razboi cu mandrie, cu " chef de rafuiala ":)) La razboi nu mergi pentru glorie prietene, mergi fara sa stii daca te mai intorci. Cel care a scris acest articol are dreptate ! Pai de ce sa merg la razboi sa lupt pentru americani ? Americanii nu stiu unde se afla Romania pe harta dar eu trebuie sa lupt pentru ei. Terminati cu fitele astea ca " romanii astia las nu au chef sa mearga la razboi pentru ca stau pe facebook " etc ! Nimeni nu isi doreste sa mearga pe front dar sunt sigur ca, daca Romania ar fi atacata, toti acei pusti " lasi " care stau pe facebook, vor pune mana pe armele pe care romania inca nu le are !

    P.S. Intreab-o pe iubita/sotia ta daca te lasa sa mergi la razboi si dupa, vino sa ne dai un raspuns aici ! Cat destre Lucian Viteazul ....sa stea linistit ! El nu poate sa alerge 100 de metrii dar vrea la razboi :))) ....
  • daniel ► kalinikos 14.02.2015 12:28
    kalinix, Iti dai seama ca aceeasi intrebare retorica ti se poate pune si tie: "Tu cine esti?" Daca Mandruta de bine de rau, e cineva din moment ce a declansat atatea comentarii, tu chiar esti un nimeni....Ramai un ins din turma, care rage, conform psihologiei multimilor.
  • Ana Crasovschi 13.02.2015 22:21
    SUNTEM,VEDEM si NU MERGEM! eu si cei trei fii ai mei!
  • Vlad 13.02.2015 12:54
    O mizerie de articol, numai bun pentru **, conspiraționisti si alti ** anti-europeni.
  • TheDroplett 13.02.2015 19:45
    si ce avantaje am daca sunt proeuropean?
  • sorin ► TheDroplett 14.02.2015 11:23
    daca esti pro(st)european, la capitolul avanjate poti avea urmatoarele foloase;
    - ca barbat te poti insura cu bombonel iar ca femeie te poti casatori cu oricare parasuta sustinatoare sau .
  • Eugen 13.02.2015 13:11
    Acesta este Lucian Mindruta: https://www.facebook.com/lucian.mindruta/posts/3777827366215 , http://lucianmindruta.com/.../ce-astept-de-la-biserica.../ . Nu cred ca e nevoie sa postez aici ce spunea Eminescu despre liber cugetatorii care ataca Biserica . Un asemenea personaj, care denigreaza o institutie care a contribuit in mod fundamental la dainuirea Romaniei, nu are nicio autoritate morala sau ori de alt fel sa le spuna tinerilor sa mearga pe front, pentru cine sau pentru ce sa moara.
  • mosu 13.02.2015 13:31
    prea mult spus DRAGA...
  • Radu 13.02.2015 13:40
    Stimabile
    Sunt de acord cu dumitale. Când tara ma apăra ca cetățean pe timp de pace vine randul meu pe timp de război. Cotizez la reprezentantul tarii (guvern) prin instituțiile sale sa avem drumuri, spitale, politie, imagine, politicieni, armata (cu dotari spevifice) ce sa mai, ce au si alții la ei in tara.
    Problema vine când le caut…avem urme de străzi pe care le lăsa gropile, armata are inca ARO si AKM 47, furtul banilor dați de mine si Dvs pentru ca tara sa prospere e la cote alarmante, in spital mori daca nu iti cumperi tu medicamente si multe altele aidoma.
    Acum, eu nu ma simt aparat de tara mea ba chiar ma simt agresat, furat si umilit la multe nivele.
    Daca eu, mâine, plec la oaste, oare stimabile orator, grija sotiei, copilului, casei, creditelor, mamei samd o preiau cei care stau si analizează evoluția războiului? Garantezi tu supraviețuirea copilului meu din alocația lui de 40 de lei?
    Stimabile, eu deja lupt intr-un război! Duc o crâncena lupta sa am o viață normala, medic fiind! Am fost ca medic la limita sărăciei – 870 Ron salariu, asta îmi arata luna de luna fluturașul! Acum e mai bine, ca specialist treci in etapa ce se afla imediat deasupra limitei sărăciei si cu toate astea sper si muncesc pt o tara mai normala si buna.
    Insa in momentul in care îmi ceri sa apar rahatul din care se hrănesc trântorii de azi, inclusiv comentatorii marginali, ma cutremur si va spun: voi ați făcut căcatul, voi trăiți din el, al vostru sa fie de aparat!
    Sa plece Victoras, sa plece ai lui Videanu, ai lui Geoana si alții ca ei, care mentin si îngroașă căcatul asta si sa si-l apere, eu vreau să-mi apar familia de căcatul lor si al altora!
    Si zău ca as face uz de culpa medicala daca v-aș trata!
    Cu ce sa lupt eu maestre împotriva tancului rusesc? Cu ARO? Cați din cei 2 milioane au tras cu arma? Ei sa se poznă contra SPETNAZ? Să-i împușcam cu pistolul Carpați? Ce sa fac eu meștere la oaste? Sa fiu carne de tun pana fuge Iohannis la Paris?
    Mai bine il aștept acolo!
    Zi-mi las, nu am nevoie de glorie militara însă te rog nu îmi cere sa fiu prost! Pentru asta ma iau de piept cu oricine!
    Nu îmi cere sa îmi las familia sa chinuie si sa moara de foame pe strada…pentru asta ma iau cu D-zeu de piept!
    Îmi ceri sa ii apar pe cei care îmi fura banii, viitorul si sănătatea? Din partea mea pot să-și comande cruci de acum!
  • Liber arbitru de la Dumnezeu 13.02.2015 14:35
    Excelent spus...asta e atitudinea ! Nu e cauza noastra, nu e alegerea noastra, nu e razboiul nostru....dar e viata noastra ! Bineinteles ca noi decidem pentru viata noastra, nu va predati puterea personala nimanui !
  • helen 13.02.2015 17:06
    EXCEPTIONALA POSTARE !! SUBSCRIEM!!
  • george 13.02.2015 18:43
    Cineva zicea ca razboiul e facut de smecherii cu bani si putere si prostii mor in el cu milioanele. Subscriu de 10000 ori stimate domn. Ce sa-mi ia rusul, care pamant, care paduri, care aur si care petrol? Care avere? Vine sa imi ia apartamentul luat pe credit? Nu cred cred ca preia el ratele mele. Sa lupte aia care detin omv, aia care vor sa sape dupa aur la rosia montana, aia care conduc romgaz, cfr si ce mai e de stat, ei si cu neamurile lor de care nu ai loc sa respiri, aia care isi iau zecile de mii de ha, radu duda ca sa apere pelesul si savarsinul si lista e lunga... alor mei le-a luat statul tot dupa ultimul razboi si nici dupa zeci de ani prin tribunale n-am reusit sa recuperam nimik...
  • teo ► george 16.02.2015 00:53
    De acord 100%.Teo
  • fmm mandruta 13.02.2015 14:15
    Foarte bun articolul, ignora-l pe penibilul de Mandruta care iti scrie acum comentarii dar nu are curaj sa le semneze cu numele lui.
  • Daniela 13.02.2015 15:00
    Felicitari pentru articol!
  • Paul222 13.02.2015 15:28
    Bravo pentru reactie. Pentru MIHAI cap patrat de mai sus, NOI SUNTEM ASTIA CARE SUNTEM DE ACORD CU PUNCTUL DE VEDERE EXPRIMAT DE AUTORUL ARTICOLULUI. CAPISCHI?
  • apdkasda 13.02.2015 15:43
    cel mai probail ai scris si tu articolul asta ca sa faci ceva accesari dar e avid de informatii si dai dovada de 0 gandire in ceea ce privesc chestiunile de geopolitca si securitate nationala/europeana.

    E plina presa din ziua de azi de ziaristi de 2 bani .

    Trist.
  • Mihai 13.02.2015 15:48
    Bravo esti tare
  • Bogdan 13.02.2015 15:50
    @Vlad. De ce ai mai citit articolul atunci. Ceva te-a atras. Nu?
  • anonim 13.02.2015 16:01
    Cel care lupta pentru Dumnezeu, credința și tara, chiar și singur, acela va birui. Așa spunea Căpitanul. Și sunt convins, ca în momentul în care va fi un simțământ majoritar nimeni nu ne va putea sta în cale!
  • Eva Garleanu 13.02.2015 18:06
    Cine este lucian mandruta?
  • george 13.02.2015 18:29
    In 1914 romanii au fost vrajiti cu reintregirea si improprietarirea, in 1939 cu apararea granitelor, a integritatii nationale etc. Acum ni se serveste laitmotivul ca usa ar sustine unirea cu moldova si ca asta ar merita un scandal cu rusia... dar ce ne facem ca r moldova nu prea vrea romania nici macar atat cat o vroia in 1939. Eu unul nu sunt dispus la viol daca ma intelegeti mai mult decat atat, adn-ul bunicului meu inca mai zace pe dealurile de deasupra Odessei, s-a intors paradit grav dar in viata, altfel eu n-as fi existat, si pentru ce???pentru o tara care mai apoi l-a marginalizat ca pe toti cei care luptasera in est, o tara care l-a lasat lefter pentru ca era putin burghez si nu era roman la origini cat sa conteze in noua oranduire... asa ca in caz de deranj sa ma cautati in grecia cealalta parte a familiei mele... daca ivan are treaba cu romania sa inceapa de la palatul parlamentului, otopeni, corbeanca, snagov, izvorani, cornu in sus pe v prahovei prin statiuni...
  • Clazarify 13.02.2015 19:01
    Putin abia asteapta ordinele tale, sa fii sigur de asta, big mouth!
  • Clazarify 13.02.2015 19:00
    Baieti, o veste proasta pentru voi. In situatia actuala exista doar 2 optiuni. 1)Rusii sunt opriti in Ucraina (de catre NATO, din care face parte si Romania) sau 2)NATO esueaza in Ucraina=Romania devine urmatorul camp de lupta, va fi ocupata de rusi in patru ore (iar asta a spus-o chiar ministrul nostru de la Aparare). Alegeti ce vreti, un razboi purtat departe de casa ori Romania in ruine. It's your choice!
  • Ana Crasovschi 13.02.2015 22:14
    baaaiii **! rusii n-au atacat niciodata pe nimeni! dimpotriva,si-au dat vietile aparandu-i pe cei mai slabi care aveau nevoie de ajutor! asta fac si in ziua de azi,daca nu interveneau in ukraina de est,toata populatia aia ar fi deja moarta!
  • Doru ► Ana Crasovschi 14.02.2015 11:32
    Poti sa o sugi fără sa plescăi?
  • POPA MIHAI STELIAN 14.02.2015 20:53
    Bai daramatule,sa-ti reamintim ca,daca nu era Rusia ,tu acum aveai mustata lui Hitler si erai imbracat ca el?? Taci dracu din gura si mai treci pe la scoala si invata ISTORIE
  • Florin ► POPA MIHAI STELIAN 15.02.2015 10:28
    Prostule, zi daca nu erau americanii ca ei au livrat armament si echipament militare la toate tarile inclusiv Rusiei care zburau pe avioane P39 Aircobra si foloseau tunuri de 105 mm LongJohn.
    Suntei niste prosti si ignoranti, habar un aveti de istorie.
  • Alex 15.02.2015 13:10
    Clazarify, o intrebare... ai impresia ca daca mai bagi cate una in engleza pari mai 'democrat" sau antirus?
  • Clazarify 13.02.2015 19:03
    PS O adunatura de lasi mai gretoasa ca aici nu mi-a fost dat sa vad!
  • helen 13.02.2015 19:12
    Lucian!??? sa mergi la razboi tu cu neamul tau,ca nu imi trimit eu copiii sa iti apere minciunile si hotiile tale,gunoi ce esti. ce pamant sa apere?? mosia de la nana?? a cui e tara asta?? a hotilor pe care i-ai proslavit tu?? ce a dat tara asta copiiilor?? umilinta si saracie?? si 40 de ron alocatie??? sa apere pe leprele din parlament, care dau legi sa protejeze hotii?? ati scos copiii afara din tara ,au plecat ca sa isi faca un rost,ca aici nu au mai avut loc de voi gunoaielor si leprelor,si ce vrei tu cu hotii tai??? sa vina sa va apere??? muriti jegosilor !!! ce motivatie sa aiba copiii ca sa ridice macar un singur deget sa va apere??? NICUNDE IN LUMEA ASTA NU EXISTA O TARA CU ATATIA HOTI SI PANARAME IN CONDUCERE...du-te si te impusca si nu mai scrie prostii, ca nu mai simtim nimic pentru tara si neam...ati distrus voi tot...pentru mine esti un TRADATOR !!!
  • IOAN-ZAHARIE FEIER 13.02.2015 20:10
    SCUZATIMA DAR EU AM PARTICIPAT IN KOSOVO SI IRAK SI NU ERA RAZBOIUL MEU DE ACORD????? CINE IMI ZICE MIE CA EU CARE MAM NASCUT CRESCUT IN ROMANIA SA LAS ARMA JOS IN CAZ DE ASUPRIRE SE INSEALA AM SA FOLOSESC TOT CEEA CE STIU SI IMI STA IN PUTERE SA DISTRUG CEEA CE NU E PENTRU PACE IN TARA MEA...DUMNEZEU SA NE PAZEASCA SA NU FIE NEVOIE DAR VITA NE DA DE TOATE./...TINERILOR RAZBOIUL REAL NU E CU REFREES SI O IEI DE LA INCEPUT... O SA VA DORITI SA NU VA FI NASCUT INCA....DUMNEZEU SA NE PAZEASCA SI SA FIE PACE...(((((RAZBOIUL NU E FILME SI CEI CARE IL PROVOACA NUL CUNOSC DECAT PE MACHETE NU REAL IN CAMP...)
  • Cristi ► IOAN-ZAHARIE FEIER 13.02.2015 22:14
    Dumneata ai intrat in armata pentru ca nu ai putut sa te faci inginer si trebuia sa ai si tu o meserie. Sau ai intrat in armata pentru ca asta ti-ai dorit sa faci. Apoi, statul te trimite in Iraq in razboiul altora unde tu te-ai dus de bunavoie si ai fost platit pentru asta. E ca si cum eu ti-as zice dumitale ca lucrez la benzinarie dar nu e benzinaria mea. Adica nu are absolut nici o legatura cu ce se discuta aici. Dumneata te-ai dus in Iraq pe riscul dumitale, stiai in ce te bagi , stiai ca risti sa nu te mai intorci dar pentru bani si pentru grade ai decis sa te duci. Eu nu trebuie sa imi trimit copilul in Iraq sau in Rusia sau in Ucraina sau pe oricare alt front, doar ca tu ai fost si nu ti se pare normal ca altii sa nu se duca. Sa se duca in razboi cei care doresc sau cei care au ce apara. Eu nu am hectare de paduri, imperii imobiliare, manevre in industria romaneasca si altele. Eu nu am ce apara, sa imi dau viata pentru dumneata? Pentru ponta? Pentru Hrebenciuc senior si junior? Da de ce nu se duce hrebenciuc junior sa isi dea viata pentru mine? Aa, stai , prost exemplu, e in inchisoare. Sunt alte vremuri, traim alte vremuri. Vremuri in care omul de rand nu mai poate fi trimis sa apere interesele marilor corporatii si a bogatanilor. Aveti averi de aparat? Duceti-va sa vi le aparati, nu trimitei copii care nu au tinut o arma in mana niciodata, sa va apere averile.
  • roberta ► Cristi 13.02.2015 22:50
    Bine spus,bravo!
  • viorel ► Cristi 15.02.2015 11:42
    Unii di astia care au fost in Irak au dat spaga la greu , ca sa poata pleca, si acum se dau mari patrioti
  • Ana Crasovschi ► IOAN-ZAHARIE FEIER 13.02.2015 22:17
    ai participat ca ai avut experienta si ai fost platit,mercenarule!
  • george ► IOAN-ZAHARIE FEIER 13.02.2015 22:18
    Stimate domn, dvs. ati participat in kosovo si irak voluntar, platit si probabil v-a atras solda respectiva, mai mult decat atat sunteti soldat profesionist, angajat al mapn sau mai, nu sunteti obiect al discutiei de fata... pe unii nu-i motiveaza chiar nimik sa puna mana pe arma poate doar siguranta fizica a persoanei si a familiei... aveti dreptate, razboiul nu e de dorit sub nici o forma pentru ca oricum ar fi pierderile sunt de partea celor care sunt deja napastuiti
  • Clazarify ► IOAN-ZAHARIE FEIER 13.02.2015 22:38
    Cinste dvs., dle Feher. Daca inaintasii nostri erau la fel ca amaratii astia care comenteaza pe aici, demult am fi vorbit ungureste.
  • hanibal ► IOAN-ZAHARIE FEIER 14.02.2015 07:25
    Bai Feier , mai scuteste-ma ca patriotismul tau, bine ? Asta ar fi una , a doua apasa Caps Lock, sau ce , strigi la noi ? Viteji ca tine ... e plina tara, de fapt esti un mercenar care a fost platit cu bani grei ( de mine si de altii ca mine din tara ) sa te duci sa ... ce ? Adevaratii eroi suntem noi, cei care incearca sa isi creasca copiii si sa supravietuiasca de la o luna la alta in lumea asta de kkt, INTELEGI ??? ( observi ca am scris cu LITERE MARI ). Rambo care esti tu ;)
  • Og 13.02.2015 21:20
    Un articol prea tolerant din care lipseşte motivarea reală. Pe această planetă am primit o VIAŢĂ o SINGURĂ dată! Între noi suntem egali doar prin acestă viaţă ca spirit nicidecum ca materie. Cu ea nu suntem datori nici măcar părinţilor noştri ci doar copiilor noştri pentru că le-am oferit ceva fără să-i întrebăm. Deci NIMENI nu ne poate impune (cere) sacrificiul ci doar conştiinţa noastră în urma unei întrebări primordiale: DE CE?
  • Relu 13.02.2015 23:29
    In sfarsit cineva cu demnitate,neindobitocit,nespalat pe creier,nealterat spirtual,nedescompus sufleteste.Felicitari ptr.aceasta frumoasa epistola.
  • Vasile 14.02.2015 12:26
    Daca intelegem de unde am primit acea singura viata cred ca gasim imediat si raspunsul la acel "de ce".
  • Chris Irinoiu 13.02.2015 23:08
    Un singur amendament: este o prostie sa stai si sa ASTEPTI sa ti se intample ceva rau! Mai bine actionezi ca sa previi!!! Unul dintre scopurile propagandei socialiste a fost mereu DEMORALIZAREA. Inducerea neputintei si inhibarea dorintei de A ACTIONA. Si tu autorule, cu sau fara voia ta o faci aici, in acest articol. Cautandu-i bube in cap lui Mandruta. si nodul in papura. Ignorand REALITATEA. Daca nu faci lucrurile in mod voit si esti animat de bune intentii, afla ca pentru tine KGB a gasit pe la sfarsitul anilor '70 o denumire "tehnica", anume aceea de "idiot util". Iar in cazul in care stii ce faci, nu mai trebuie sa o spun: esti teribil de suspect de a fi afiliat la porogramele de implementare ale terorismului international-socialist cu sediul la KREMLIN. Nu zic nu, pe alocuri ai dreptate. Dar asa faceau si ziarele din Romania socialista: amestecau adevarul cu Realitatea ca sa mai produca "jeleu de creier"...
  • kalinikos 13.02.2015 23:50
    pappy,
    care e de fapt realitatea? ca guvernul ucrainian incearca sa dovedeasca implicarea rusilor in Ucraina cu fotografii din Osetia?
    Sau ca in lumea de azi exista un singur stapan si toti trebuie sa i se supuna?
    O recunoaste Obama: 'din cand in cand trebuie sa mai rasucim mana statelor care nu fac ce spunem noi' (interviul intreg aici http://www.vox.com/a/barack-obama-interview-vox-conversation/obama-foreign-policy-transcript "and we've got to have the strongest military in the world, and we occasionally have to twist the arms of countries that wouldn't do what we need them to do if it weren't for the various economic or diplomatic or, in some cases, military leverage that we had"). Cine nu vrea, se poate alege cu mainile rupte.
    Nu zic ca rusii sunt curati ca lacrima si miros ca levantica. Dar poate ca ei nu vor sa fie incalecati de americani. Hai sa le dam in cap pentru asta.
  • Viorica Bălteanu 13.02.2015 23:54
    Articol bun, din nefericire, de unii comentatori citit “în diagonală”, motiv din care îl atacă pe autor, după care exprimă un punct de vedere similar, uneori, până la totală suprapunere de sens. Este neplăcut, însă, a fi nevoit să citeşti cuvinte triviale, insulte la adresa ţării (care nu a furat, nu a decis inechităţi salariale sinistre, nu a produs inflaţie şi dezbinare socială, n-a închis şcoli, spitale etc., ci a fost biata de ea jefuită sălbatic, dar este ŢARA NOASTRĂ, PATRIA pentru care s-au jertfit zeci de generaţii de înaintaşi, unii luptând desculţi, cu arme rudimentare, spre a nu-şi vedea familia robită, puţinul avut risipit, glia dătătoare de hrană, adică patria pentru care ne-am jertfi — cum spune jurnalistul Mihai Şomănescu, cum zic nişte oameni admirabili de pe blogul prezent — spre a-i apăra exact pe cei dragi, nicidecum dorind confilicte, motive foarte vagi agreate de Lucian Mândruţă et Comp., unicii autodefiniţi drept EUROPENI, deşi par, mai degrabă, nişte papagali charlie). Vreo doi participanţi la discuţie îl atacă nejustificat pe militarul de carieră, care exact despre cumplita realitate a războului face vorbire, precizând că este ceva neomenesc, de care — tocmai cum ne dorim cei mai mulţi, nu şi “eroicul’” Mândruţă — e bine să ne ferească Dumnezeu, dar mai spune că, la nevoie, va fi scut viu pentru patrie. Scrie din grele experienţe trăite, nu din auzite sau din lecturi. E trist să constaţi că exact vreo doi care se cred inteligenţe superioare stau cam prost inclusiv cu ortografia, că iubire de ţară declară că nu au, ba un domn fiind sigur că Klaus Iohannis ar fugi la Paris (o fi aflat de la Mama Omida?!?), oricum, s-ar cuveni să fie ceva mai domoli în exprimarea dispreţului pentru oamenii de bun simţ, pornind chiar de la ziarist, din nou, care scrie cu miez, decenţă, devotament patriotic şi sinceritate. Felicitări, Mihai Şomănescu!
  • Alex 15.02.2015 13:20
    mandruta e Charlie! Papagalul Charlie :). Primul papagal european PUPI. Deci, draga Pupi, nu ma adresez tie ci te rog sa le transmiti stapanilor tai: Si noi suntem europeni. Doar ca bem fresh de mere cu morcov in loc de Coca Cola. Te oftici? Merele si morcovul le luam din gradina/ livada bunicii, nu din supermarket de unde cumperi tu mancarea ta de papagal. Te oftici?
  • nutzu 14.02.2015 00:05
    Ia anarmati voi toata populatia ca veti vedea voi ca se apara singura daca va fi amenintata si din partea cui va simti pericol
  • Ive 14.02.2015 00:58
    Precizez ca nu am citit ce-a scris Lucian Mandruta dar as dori sa-mi spun pararea legata de acest articol.
    1) Validele punctele legate de cariera lui L M si lectiile de patriotism, nu se prea pupa. Dar acuzatia de manipulare poate fi adusa si autorului acestui articol.
    2) Nu suntem neaparat un popor inteligent, insa sigur maleabil. D-aia comunismul si-a pus amprenta asa de puternic si tot d-aia acum justitia a inceput sa mearga sub parghii exterioare.
    3) Vorbe in vant pana la proba contrarie asta cu la arme "dacă ar fi atacată" cand lumea prefera un mall decat sa protesteze in strada pentru nedreptati ale proprilor conducatori. In tara retorica este ca riscam sa suparam Rusia acum ca suntem de cealalta parte in loc sa fie: Rusia e un pericol deci cum ne pregatim mai bine. Avem pretentii de bunastare Vestica dar fara sa suparam pe mine ori asta nu se poate (exemplu Franta si recentele atacuri teroriste)
    4) Sa lasam teoriile consipratiei: "suntem de fapt o sub-colonie administrată din altă parte". Romania mereu a fost asa sub o forma sau alta si acum ca am nimerit in sfera de influenta Bruxelle, Nato si USA eu zic ca ar trebui sa fim bucurosi cum cu revolutiile interne nu prea le avem. Actualul val de arestari a coruptilor nu a venit din interior asa ca de ce va plangeti cand interesul lor e ca Romania sa fie o tara puternic democratica?
    5) Nu invatam nimic din istoria recenta? "mergem să ţinem partea unui imperiu într-un război economic cu alt imperiu" Exact asta trebuie pentru ca noi suntem aliati cu unul din imperii (si NATO). Cand nu aveam aliati puternici, rusii au anexat pamant romanesc (Moldova in 1940) doar ordonand Romaniei fara nici un foc de arma tras. Si asta s-a intamplat doar acum o generatie. Ce mai e de analizat?
    6) De ce unii au impresia ca in secolul 21 ca razboiul este barbar si de neconceput? Sunteti desprinsi de realitate, chiar ca va trebuie mai putin Facebook. E lumea plina de razboaie in afara Vestului si de atrocitati si chiar acum razboiul este la unul din vecinii nostri si a mai fost la doi vecini: Serbia si Moldova. Razboiul inca face parte din firea umana. Cand vine poti lupta (de o parte sau de alta) sau pleca capul ("capul ce se taie sabia nu taie").
    Toate cele bune!
  • anonim 14.02.2015 09:37
    Ar trebui sa te interesezi de numărul celor morți în temnițele comuniste și după aceea sa spui ca am fost un popor maleabil și ca am îmbrățișat comunismul cu bucurie.
  • Ive ► anonim 14.02.2015 17:16
    Nu am dorit sa denigrez numele celor care au suferit in temnitele comuniste. Etern respect pentru ei. Dar ei au fost cei putini. Eu ma referam la modul cat de usor s-a adoptat sistemul comunism de catre populatie la noi comparativ cu alte tari. Ca si exemplu putem lua rezistenta cunoscuta a bisericii catolice in Polonia fata de sistemul comunism. In Romania Biserica Ortodoxa a colaborat indeaproape cu guvernul comunism Gheorghe Gheorghiu-Dej inca de la inceput. S-ar putea sa fie intamplare ca economia Poloniei a avut o creste mai puternica decet cea a Romaniei in aceiasi perioada de timp sau nu. S-ar putea sa fie intamplare ca Polonia s-a declarat deschis ostila Rusiei acum si a ales tabara de acum 25 de ani in timp ce noi inca dezbatem daca e bine sau nu sa suparam Rusia.
  • nutzu anghelia 14.02.2015 01:05
    Un articol mizerabil scris de o minte ingusta si bolnava! Felicitari Lucian Mandruta! E greu sa nu intelegi lumea in care traiesti! Autorului ii urla frustrarea in vene!
  • kalinikos 14.02.2015 01:46
    Ce sa spun... Mandruta a inteles-o perfect: trebuie sa stai aplecat bine de tot in fata si in toiul actiunii sa spui: ma iertati ca stau cu spatele!
  • murariudan 14.02.2015 07:38
    Ăștia vor cu orice preț să ne bage într-un război ! Oare acest nenorocit se va înrola și el dacă va fi cazull ? Vă spun sigur: NU. Aceste gunoaie, aceste infecții, acești paraziți, care nu suportă cumințenia și lumina acestui popor, după ce au făcut tot posibilul să distrugă tot ce era românesc și au văzut că nu pot, în disperarea lor muribundă, au găsit soluția hidoasă: un război. Să dea Dumnezeu Cel Sfânt, ca aceste duhori împuțite, să-și sape groapa cea de veci, care ne-o pregătesc nouă. Să dea Dumnezeu Cel Sfânt ca fiecare care om simte și gândește românește să se trezească și „mâne” aceste împuțiciuni în focul gheenei ! Amin !
  • anonim 14.02.2015 08:36
    Observ tot mai multe păreri contra "tarii" , ca și Cum tara asta ar fi o persoana care ñu vrea altceva decât sa facă rău populației care se afla pe teritoriul ei. Pana la urma și ăsta e o dovada de egoism. Vedeți forma și nu va mai interesează fondul. Dați bir cu fugiții prin tari străine unde sunteți tratați ca oameni second hand, și va revărsati frustrările pe cei rămași. E adevărat ca pădurea are multe uscături, dar de ce nu ați rămas? ! Sa fim mulți, sa producem schimbarea? Sa ieșim în strada și sa dam cu ei de pământ. Ați plecat, dovedind faptul ca nu vedeți mai departe de propriul interes.Pe de alta parte avem cconducătorii pe care îi merităm. Cu cât poporul sta departe de Dumnezeu, nu avem Cum sa izbândim. Sa scăpăm de conducătorii corupți și de grupurile de interes care fura toate resursele tarii asteia.
  • andreea 14.02.2015 08:48
    Vreti sa fiti sclavi in alta tara? Mai bine sclav in tara mea. Sa facem un scenariu ipotetic. Ne ocupa rusii(sau alta mare putere) in patru ore. Avem doua optiuni dupa unii fugim la paris si devenim ce? Sau luptam pt.saracia noastra. Daca nu suntem ocupati si at.?
    Gata cu libertatea sa luam case pe credit sa bagam motorina mai scumpa ca oriunde sa muncim la patron sa platim impozite pt.a fura altii. Dar avem libertatea de a decide sa platim sau nu sa ne indatoram la banci sau nu sa ne plimbam cu masini mai scumpe decat ne permitem. Acestea sunt optiunile noastre. SI EU NU VREAU SA FIU SCLAV IN TARA ALTORA indiferent daca fug de razboi sau voi fii sub ocupatie straina.
  • anonim 14.02.2015 09:42
    Tara e deja ocupata, dar economic, nu militar. Tot ce era de vândut s-a vândut. La americani, germani, francezi, austrieci, și chiar și rușilor. Ce a mai rămas. ..rămâne de văzut cui o sa se mai vândă.
  • Dan 14.02.2015 10:03
    Jos pălăria domnule Mihai Șomănescu. Ați pus punctul pe ”I”.
  • Ioan Cepaliga 14.02.2015 10:32
    Excelenta gândire. Merită să citiți și nu veți regreta. Chintesența este magnifică. Cu noi este Dumnezeu și semnătura asta este ... TOTUL.
  • Ionut 14.02.2015 12:11
    Bun raspuns!
  • dukanus 14.02.2015 12:25
    ce mi a oferit mie Romania sau cei care conduc tara ca sa apar tara?va raspund tot eu...dispret...dezamagire...saracie...pe multi ne au alungat...uneori imi este rusine ca sunt roman si asta numai din cauza conducerii infecte...eu voi lupta in caz de razboi dar pentru Franta...nu pentru infectii nostri guvernanti...parlamentari...baroni...ma voi apara pe mine si familia mea dar aici unde sunt...pentru Franta
  • Vasile 14.02.2015 12:35
    problema se poate pune si invers: ce ai facut tu pentru tara?!
    Cat despre Franta... daca ma gandesc la atitudinea notorie a francezilor fata de romani, si eu le-as fi loial.
  • yohannescgi 14.02.2015 22:07
    Pentru Dukarus . Spune-mi mai bine ce ai oferit tu Romaniei pana acum, mama ta,tatal tau,fratele,sora,verisorii,toate rudele si prietenii tai , ce ati oferit voi tarii asteia. Recunosc eu si pentru tine; nici eu NU AM FACUT NIMIC!
    Mergem cu valul ca sa fie bine ca sa nu fie rau... vorba filozofului g.hagi. Suntem dobitoci pentru ca parintii la parintii nostri au fost dobitoci si au lasat acum 20 ani niste dobitoci sa ne faca pamantul asta frumos atat de sterp si concesionat altor natii pe sute de ani. Ce esti tu vinovat sau eu? Dar atat timp cat am atatea variante, pot alege din timp una utila. Daca vreau sa ma duc sau nu la razboi!? Fa ce vrei !
  • Pensiunea Sapte Cetati 14.02.2015 13:50
    Subscriem! Suntem, vedem, putem, constientizam si nu ne lasam... Namaste!
  • Adrian.I 14.02.2015 17:27
    Stefan cel Mare si inaintasii nostri au luptat si murit pt a ne apere neamul tocmai de mizeriile promovate acum de euroatlantisti.
  • teo 14.02.2015 18:03
    Superb !!! Bravo de 1000 ori !!!
  • Florin 14.02.2015 18:59
    Daca cei care declara razboaie asa usor din spatele unor birouri ar fi siliti sa mearga si ei impreuna cu tinerii pe care ii obliga la lupta, nu ar mai exista asemenea discutii legate pe tema razboiului.
  • Alex 15.02.2015 13:30
    Bine zis, Florin!
  • Liana 14.02.2015 22:57
    "Politicians hide themselves away,
    They only started the war.
    Why should they go out to fight,
    They leave that all to the poor." War pigs -Black Sabbath
  • Ileana 15.02.2015 00:26
    Bravo, Mihai! Foarte frumos si decent scris. Romanii nu mai au ce apara in tara asta pt ca tara asta e vanduta, nu mai e a noastra. Ce sa aparam, resursele care nu ne mai apartin? Politicienii care si-au batut joc de noi cu sange rece? Ca-s rusii, ca-s americanii, pare ca pt noi nu mai conteaza. Singura diferenta e ca rusii sunt de-o credinta cu noi si nu vor incerca sa ne bage pe gat homosexualitatea sau alte aberatii occidentale. Mai bine saraci si demni decat bogati si spurcati!
  • tamara 15.02.2015 06:01
    Excelent! M-a uns pe suflet ❤️!
  • Daniel 15.02.2015 13:22
    Draga Lucian, esti prea dobitoc sa gandesti ceea ce scrii!
    Din "combinatiile" in care ai fost bagat ai iesit intotdeauna basma curata!
    Cu Sarbu urma sa iti faci un post tv, insa cand Sarbu a fost arestat, tu te-ai lepadat de el!
    Acum ai timp sa iti cauti o alta cauza si un alt cur de pupat! Succes!
    Tu nu esti de incredere, esti un imputit de las si niciodata nu as putea sa ma bazez ca imi aperi spatele la lupta!
    Ca sa vezi cat de patriot sunt - voi merge la razboi numai dupa ce tu si imputitii de alesi ai poporului veti fi declarati rapusi in lupta!
    Luciane, cati bani ai in cont - ca sa imi dau seama ca vorbesti serios !?
    ---
    Felicitari pentru articol! Este excelent!
  • Alex 15.02.2015 13:43
    La care post il asteptati? La al vostru? Ala cu invitati speciali unde filmati apa de ploaie de la o canalizare infundata si spuneti ca jumatate din oras e sub ape? Babuin esti tu cu tot neamul tau de pupincuristi! Cat despre luminat... pe voi nu va poate lumina nimic. Nici Mihai Somanescu, nici Biblia, nici vreo lanterna sau laser. Poate Bianca Dragusanu sau Cruduta va lumineaza pe voi. Mahmureala dupa o noapte in cluburi nu trece cu una cu doua...
  • Gigel 15.02.2015 18:25
    Cei din linia întâi sunt cei care locuiesc sau muncesc lângă obiective importante, viitoare ținte ale unui război pe bază de rachete. Asta înseamnă NATO.
    Nici nu trebuie să te înrolezi ca să mori ca prostu'. Vor avea șanse cei care trăiesc izolat, undeva prin munți unde intoxicări gen Mândruță și prostia din televiziuni nu prea a penetrat. Și uite cum vom renaște cu sufletul curat.
  • Octav 15.02.2015 18:48
    Dumnezeu e si cu georgienii sau cu ucrainienii morti, asa e? Faptul ca Lucian Mandruta a facut si prostii in viata nu invalideaza argumentele sale. Chiar articolul asta, dar mai ales cei care injura pe langa sunt o dovada ca a atins un punct sensibil. Ciudat e ca am 34 de ani dar nu ma simt deloc vexat de ce spune Lucian in acel articol. Scopul lui era sa deschida o dezbatere pe tema asta, insa cum poti sa discuti un subiect serios cu capete seci ce raspund cu injuraturi?!
  • tot ala 17.02.2015 01:36
    Mortilor, Rusia de azi nu e cea din 40! Putin e ultima reduta in fata curvelor globaliste! Deci, va mînca-n lupa sa intrati peste rusi? N-aveti decat, la prima miscare in afara frontierei v-au si murit mortii in copîrsee! Vai de lupa voastra cu toti porcii din cadru armatei!
    Traiasca carnea de tun!
  • Bogdan 15.02.2015 23:13
    Felicitari pentru postare !! In mare parte aceleasi idei am si eu. Pe Lucian "Balbutza" lasa-l in lumea lui, ca e pe langa subiect tare de tot. A zis ca este dispus sa plece in prima linie la razboi, dar sa apere ce cine? .. pe toti strainii care fac reguli la noi in tara si exploateaza resursele tarii noastre si pe toti cei care au condus tara asta si au furat in capul gol si acum fac coada la DNA. Si eu as iesi sa lupt in prima linie fara nico retinere dar atunci cand o sa stiu ca Romania e a noastra si condusa de noi..nu sa ni se spuna de afara ce trebuie sa facem !!
  • Ion Adrian 16.02.2015 18:32
    Of , of cand vezi cu cata sarguinta se jignesc oamenii mai ca iti vine sa plangi . Pai mai oameni buni daca voi de la niste opinii divergente va atacati voi intre voi in halul asta nu vreau sa imi imaginez cese va intampla in cazul unui eventual si nedorit razboi . Ati auzit oare de dictonul divide et impera ? Asta incearca acum sa faca cei care conduc lumea sa dezbine oamenii pentru ca asa sunt mai usor de manipulat . Unitataea fratilor , asta e solutia la orice atac de orice natura si asta o putem vedea incepand din regnul animal si pana la cel mai inalt nivel . Vorbiti unii de telul inaintasilor incepand cu Stefan cel Mare . Care a fost acela , tot timpul au urmarit unirea , pentru ca doar asa actiunea capata greutate .Asa cum spunea Lapusneanu ''prosti dar multi'' multimea determina modificari importante s itot ea ofera protectie impotriva oricarui agent perturbator exterior. Asta este ceea ce ne lipseste noua ca neam . Mai devreme vorbeau unii despre cei din diaspora si eu fac parte dintre cei plecati si nu am facut-o de placere credeti-ma cin din cauza faptului ca am obosit sa lupt cu morile de vant sa ma simt jefuit si umilit in propria mea tara , sa particip alaturi de grupuri mici de indivizii la manifastatii unde sa ne expunem ofurile in vant si frig si sa ma uit laceilalti semeni ai mei cum stau si ne ridiculizeaza din spatele unui geam , la caldurica . Asta e realitatea de care am fugit si am facut-o nu pentru ca sunt las ci pentru ca am constientizat ca mentalitatea majoritatii oamenilor din Romania e putreda si uneori imposibil de schimbat . Oamenii sunt egoisti si nu vor sa riste nimic pentru a le fi mai bine si din pacate nu constientizeaza ca aceasta atitudine pasiva le dimnueazain fiecare zi acel putin pe care le e frica sa nu-l piarda . Asadar , nu mai acuzati pe aceia care spun ca nu vor sa participe la lupta , asta nu inseamna neaparat ca sunt lasi . A participa la o lupta pierduta din start sau in care nu ai nimic de aparat e ori dovada de fanatism ori lipsa de gandire si nici una din cele doua conditii nu se potriveste cu un om cu un minim coeficient de inteligenta , pentru ca asa cum spunea cineva : tara mea e acolo unde imi e bine . Ma doare sufletul sa spun asta dar este tristul adevar , iar situatia actuala a tarii noastre in cea mai mare parte sedatoreaza noua , inclusiv mie , cetatenilor ei . Mi-as dori sa vad si acasa o atitudine a oamenilor ca in occident , o uniune a lor in fata nedreptatilor ca aici , la inceput am crezut ca e vorba de altruism abia apoi am inteles ca e vorba de interes comun de intretinerea fortei comunitatii pentru care fiecare component conteaza indiferent cat e de puternic sau nu . Ganditi-va la unstupde albine . Ce e o albina solitara , mai nimic , dar unite inseamna o mica forta. Atunci cand romanii vor gandi ca albinele si Romania va fi un stup se vor atenua problemele si poate ca si mine o mare parte din dispora se va intoarce sa lupte pentru un interes comun . Dar sunt convins ca asta nu se va intampla decat cand va ajunge cutitul la os si asta va mai dura cativa ani buni . Din pacate marea problema a populatiei noastre este ca e sub ocupatie , nu efectiva dar economica si facand o comparatie cu evul mediu spuneti-mi voi cum e mai rau ? Sa lucrezi sub amenintarea armei sau sa lucrezi de foame in timp ce unii te conving ca totul e din cauza incompetentei tale?
  • evagertrudlucas 19.10.2019 20:18
    Aproape că mi-am pierdut viața când am aflat că soțul meu vedea o altă femeie pentru că nu puteam să-i dau un copil timp de 9 ani de căsătorie. Mi s-a rupt inima și am început să navighez pe internet pentru o soluție și am aflat despre Lord Zakuza pe un articol scris de (Elizabeth). L-am contactat pe Lord Zakuza prin WhatsApp la +17405739483 și i-am spus toate durerile mele. Lordul Zakuza mi-a spus cuvântul că soțul meu se va întoarce în termen de 24 de ore și că voi rămâne însărcinată într-o lună când se va întoarce. Am plătit suma de 230 de euro către Lordul Zakuza pentru unii (obiecte spirituale) și am obținut rezultatul așa cum a spus-o și astăzi, eu și soțul meu suntem din nou și neîntrerupți cu fetița noastră pe care am numit-o (JOY). S-ar putea să treci prin iad acum, dar ți-am spus că nu va dura pentru totdeauna, pentru că Lord Zakuza este aici să ne ajute pe toți. Puteți discuta cu el pe linia sa WhatsApp la +17405739483 sau trimiteți-l pe e-mail la: doctorzakuzaspelltemple @ hotmail. com pentru o soluție permanentă.
  1. Ciolacu scoate PSD de la Guvernare dar nu-și dă încă demisia de la șefia PSD. Progresistul Daniel David, propunerea PNL pentru premier intermar. Președintele interimar a luat act și anunță pe 6 mai un prim ministru interimar

  2. Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

  3. REZULTATE OFICIALE: Suveraniștii au luat peste 40% - VICTORIA LUI CĂLIN GEORGESCU ȘI GEORGE SIMION! LUPTA se duce în TURUL II cu NICUȘOR SOROS DAN! Au votat peste 9,5 MILIOANE de ROMÂNI! Mobilizare istorică pentru ROMÂNISM la ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2025

  4. 3 mai 1997: 28 ani de la una dintre cele mai mari TRĂDĂRI din istoria României: TRATATUL CU UCRAINA. Cum au fost cedate teritorii ale patriei-mamă la îndemnul lui Silviu Brucan - Bruckner și prin mâna lui Adrian Severin - Skvosnik, nepot al Anei Pauker

  5. George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

  6. Cu cine votăm la alegerile prezidențiale din 4 mai

  7. Instigare la uciderea lui George Simion după o postare a Victoriei Stoiciu. Singura LGBT-istă din PSD care îl susține pe Nicușor Dan, soroșista s-a plasat împotriva deciziei partidului de neutralitate în Turul 2, alături de pro-LGBT-istul Victor Negrescu

  8. Pericolul celor două specii: Românul de Diaspora și Românul de Casă

  9. Călin Georgescu deconspiră OLIGARHII CARE FURĂ ALEGERI și MAFIA INTERNAȚIONALĂ - “SECRETELE ONU”. Av. Reiner Fuellmich: “Un curajos luptător pentru Libertate” - VIDEO TRADUS

  10. FEAR FACTOR 2

Ultima oră

19:30

UNTOLD, festivalul satanist aprobat de Nicușor Dan în București, mituiește alegătorii. Ion Cristoiu: Ar trebui arestați!

23:10

Profesorul Ilie Bădescu: CARE EUROPĂ?

23:00

Mihai Tîrnoveanu: Ziua Independenței. Călin Georgescu. George Simion

22:30

SPAȚIUL MIORITIC - de Lucian Blaga (9 mai 1895 - 6 mai 1961)

21:15

Acad. Florin Constantiniu: 9 mai 1945? În România, nimic de sărbătorit

20:00

Pălitură de osândă pentru UDMR: Viktor Orban a ascultat de Donald Trump și îl susține pe George Simion, ca lider al suveranismului în Europa: ”În lupta pentru creștinism și suveranitate trebuie să ne sprijinim reciproc” - VIDEO

19:50

Un adevărat cavaler! Nicușor Dan își dă la o parte concubina pentru a fi primul în fața camerei - VIDEO

19:40

Patrick André de Hillerin: Nicușor Dan refuză să comunice numele donatorilor săi din precampania electorală

18:23

Adrian Onciu: Marile puncte de divergență ale celor doi finaliști

18:00

BEC și AEP ar trebui să investigheze DEZBATEREA ARANJATĂ de la Euronews. Boala OCULTEI din spatele lui Nicușor Dan. George Simion: Voi pune interesele României pe primul loc. TEMELE fierbinți: AVORT, LGBT, BANI, UCRAINA, RĂZBOI - Analiza ActiveNews

17:30

A început conferința "Dragostea dintre părinți și creșterea armonioasă a copiilor" - VIDEO ÎN DIRECT

17:17

Un celebru artist a anunțat că suferă de cancer în stadiul 4, la 46 de ani

16:00

9 mai: ZIUA INDEPENDENȚEI ROMÂNIEI. Discursul integral al lui Mihail Kogălniceanu

15:32

ȘTIAȚI CĂ tânărul criminal Vlad Pascu a fost OLIMPIC LA MATEMATICĂ? E bun de președinte?

15:04

Atenție, Harap Alb: Să nu faci aceeași greșeală ca acum 35 de ani!