Dr. Ana Mihalcea prezintă o descoperire a doctoriței Geanina Hagimă: Un document oficial al SUA - “Armele biologice reprezentate de bacterii modificate genetic producătoare de amiloid pot explica cheagurile imense” la injectați

De Irina Bazon  /

Avem motive întemeiate să considerăm că omenirea deja a pășit în era transumanismului, având în vedere dovezile tot mai multe în acest sens (în special legate de folosirea nanotehnologiei), scoase la iveală de Dr. Ana Mihalcea, Dr. Geanina Hagima și de alți specialiști curajoși și dedicați adevărului. Într-o postare recentă pe blogul său, medicul de origine română din SUA, dr. Ana-Maria Mihalcea, dezvăluie ce scrie într-un document oficial al Inițiativei Naționale pentru Nanotehnologie din SUA legat de bugetul pentru anul 2023, text descoperit și semnalat de dr. Geanina Hagima.

Colega mea dr. Geanina Hagima din România, care a găsit dovezi că în serurile Covid-19 există nanotehnologie autoasamblantă, mi-a atras atenția asupra acestui pasaj din Bugetul pentru nanotehnologie al președintelui. Ea mi-a scris: „Armele biologice reprezentate de bacterii modificate genetic, producătoare de amiloid, ar putea explica cheagurile imense [formate la pacienții injectați]”. Sunt de acord cu ea. - a scris Dr. Mihalcea.

Iată ce scrie în documentul Inițiativei Naționale pentru Nanotehnologie din SUA în legătură cu bugetul pe 2023 alocat acesteia:

„Utilizarea bacteriilor pentru a sintetiza nanomateriale de înaltă performanță. Cercetători din sfera universitară finanțați de NIFA [National Institute of Food and Agriculture], ONR [Office of Naval Research] și DOE [Department of Energy] au folosit bacterii modificate genetic pentru a produce fibre amiloide polimerice care prezintă o rezistență maximă la rupere similară cu cea mai puternică mătase de păianjen naturală (~1 Gpa, [structură] mai puternică decât oțelul obișnuit), însă prezentând o duritate mai mare decât mătasea naturală de păianjen (~160 MJ/m3). Reconstituind secvențele de mătase prin introducerea de secvențe de amiloid care au o tendință mare de a forma βnanocristale, aceștia au reușit să inducă bacteriile și să sintetizeze o proteină amiloid polimerică hibridă cu 128 de unități repetate. Proteinele rezultate au avut secvențe de aminoacizi mai puțin repetitive decât în cazul mătăsii de păianjen, făcându-le mai ușor de produs de către bacteriile proiectate prin inginerie. Proteinele amiloide polimerice pot fi «țesute» pentru a fi transformate în fibre macroscopice printr-o serie largă de aplicații activate mecanic. Această strategie de proiectare și biosinteză a fibrelor lungi de proteine ar putea fi extinsă pentru a crea numeroase alte materiale utile. 78”

Dr. Ana-Maria Mihalcea face mai multe trimite către articole pe care le-a scris despre producția prin nanotehnologie de nanomateriale asemănătoare mătăsii de păianjen, trimiteri care pot fi consultate la finalul articolului său.

A se vedea și: Un interviu profetic din 2002 - dr. Michael Crichton, în dialog cu celebrul prezentator Charlie Rose: Virusul X și pericolul biotehnologiilor avansate - "ingineria genetică poate provoca mult mai multă distrugere decât bombele atomice” - VIDEO

La o căutare pe Google, am găsit și aceste materiale și studii, către care facem trimitere cu link:

From Fundamental Amyloid Protein Self-Assembly to Development of Bioplastics https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10777412/

Hybrid Spider Silk with Inorganic Nanomaterials https://www.mdpi.com/2079-4991/10/9/1853

Spider Silk Protein Forms Amyloid‐Like Nanofibrils through a Non‐Nucleation‐Dependent Polymerization Mechanism https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/smll.202370388

Spider Silk: Biosynthesis, Properties & Bioengineering https://www.eurekaselect.com/article/131383

Recent Advances in Development of Functional Spider Silk-Based Hybrid Materials

Synthetic spider silk forming highly-aligned nanoarchitectures on 2D-material surfaces

Silkworm and spider silk electrospinning: a review

Factors Influencing Properties of Spider Silk Coatings and Their Interactions within a Biological Environment https://www.mdpi.com/2079-4983/14/8/434

Doing What Spiders Cannot—A Road Map to Supreme Artificial Silk Fibers https://pubs.acs.org/doi/10.1021/acsnano.0c08933

Spider Silk Protein Forms Amyloid-Like Nanofibrils through a Non-Nucleation-Dependent Polymerization Mechanism https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/37455347/

Biomimetic Ultratough, Strong, and Ductile Artificial Polymer Fiber Based on Immovable and Slidable Cross-links https://pubs.acs.org/doi/10.1021/acs.nanolett.3c01786

Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews

Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (0)
Ultima oră

00:00

A fost odată o fată frumoasă... și vaccinată: Anca Molnar

23:25

În ziua de Înălțarea Domnului, bucureștenii s-au rugat în Piața Universității pentru victimele mineriadelor și eroii neamului

23:01

Cel mai rapid windsurfer din Marea Britanie, Farrel O'Shea, a murit subit în urma unui stop cardiac, la scurt timp după ce a doborât un alt record de viteză

22:34

Merck a folosit un adjuvant pe bază de aluminiu foarte puternic în studiile clinice pentru vaccinul Gardasil HPV, fără a informa participanții

21:30

Zoe Dantes: Bucurați-vă! Hristos se înalță!

20:03

New York-ul lansează tehnologia de identificare digitală mobilă, în urma adoptării noii legi privind ID-ul digital online – smartphone-urile devin portofele digitale, care stochează cărți de credit, documente de identitate și chiar cheile mașinii

18:54

George Simion și-a anunțat candidatura la alegerile prezidențiale - “Am supraviețuit primei confruntări, avem noi corpuri de armată cu care atacăm bandiții Sistemului. Următoarea bătălie este pe 15 septembrie!”

17:04

După eșecul de la europarlamentare, Germania lasă Ucraina cu ochii în soare: Scholz nu mai trimite sistem Patriot

16:15

Luminița Arhire: DESPRE STABILITATE ȘI ALTE ALEA

15:39

Comandor (r) Ștefan Popa: EROISMUL IUBIRII ȘI AL JERTFEI DEPLINE

14:45

G7 va acorda 50 de miliarde de dolari pentru Ucraina din activele înghețate ale Rusiei

13:58

Adrian Onciu: Liderii de sacrificiu din G7 contabilizează pagubele ”propagandei rusești”

12:33

Sorin Roșca Stănescu: Marcel Ciolacu sau succesul cu picioare de lut

12:25

Controlul informațiilor și Cenzura: Suntem victimele unei Lovituri de Stat militare !

12:09