

„Așadar, am venit astăzi, aici, nu doar cu o observație, ci și cu o ofertă. Și așa cum administrația Biden părea disperată să reducă la tăcere oamenii care își spuneau părerea, administrația Trump va face exact opusul și sper că putem lucra împreună în acest sens.
În Washington, există un nou șerif în oraș. Și sub conducerea lui Donald Trump, putem să nu fim de acord cu opiniile voastre, dar vom lupta pentru a vă apăra dreptul de a le expune în spațiul public, cu sau fără acord. (aplauze.)
Am ajuns, desigur, în punctul în care situația a devenit atât de gravă încât, în decembrie anul acesta, România a anulat rezultatele alegerilor prezidențiale pe baza unor suspiciuni șubrede ale unui serviciu de informații și a presiunii enorme din partea vecinilor săi continentali.” - J.D. Vance - Extras din Discursul rostit de Vicepreședintele SUA la Conferința de Securitate de la München, potrivit Ambasadei Americane la București
„Suspiciuni șubrede ale unui serviciu de informații”
Au fost tot timpul sub ochii noștri. Zguduiți de efectul ilegalități nu am mai acordat atenția cuvenită detaliilor. Se pare însă că partenerii noștri americani s-au săturat de orbul găinilor de care suferim din 4 decembrie 2024 încoace.
ActiveNews a primit astăzi la redacție dovada falsificării documentelor care au stat la baza loviturii de stat din 6 decembrie 2024.
Cum am spus mai sus, și ne-a transmis și vicepreședintele SUA, J.D. Vance, nu numai suspiciunile dar și documentele sunt șubrede iar ele au fost tot timpul sub nasul nostru.
Nu mai pierdem timpul și le prezentăm ca atare. Lucrăm cu materialul clientului:
Europa Liberă, 9 decembrie 2024: Vineri, 6 decembrie, imediat după ce Curtea Constituțională a anulat alegerile prezidențiale, președintele Klaus Iohannis a explicat că serviciile de informații l-au informat despre situație după 24 noiembrie: „La scurt timp după primul tur al alegerilor prezidențiale, am primit semnale, la început doar telefonice, de la servicii, că anumite lucruri sunt ciudate. Am dispus imediat să se aprofundeze, să se verifice tot ce poate fi verificat, și în scurt timp am primit informările scrise".
„Scurt timp” nu poate însemna decât o zi, maxim două. Deci, 26 sau 27 noiembrie 2024.
Pe 27 noiembrie, Administrația Prezidențială anunța:
„Președintele României, Klaus Iohannis, a convocat ședința Consiliului Suprem de Apărare a Țării, care va avea loc joi, 28 noiembrie 2024, începând cu ora 14:00, la Palatul Cotroceni.
Pe ordinea de zi a Ședinței Consiliului se
află analiza unor posibile riscuri la adresa securității naționale
generate de acțiunile unor actori cibernetici statali și non-statali
asupra unor infrastructuri IT&C, suport pentru procesul electoral.”
Pentru a se convoca ședința CSAT înseamna, nu-i așa?, că documentele deja fuseseră transmise.
Pe 28 noiembrie, Administrația Prezidențială transmite:
Joi, 28 noiembrie 2024, a
avut loc, la Palatul Cotroceni, ședința Consiliului Suprem de Apărare a
Țării, condusă de către Președintele României, Klaus Iohannis. (...)
În cadrul ședinței, reprezentanții autorităților cu atribuții în domeniul apărării, al ordinii publice și al securității naționale au prezentat evaluări cu privire la posibile riscuri la adresa securității naționale, generate de acțiunile unor actori cibernetici statali și non-statali asupra unor infrastructuri IT&C, suport pentru procesul electoral.
Potrivit documentelor prezentate, membrii
Consiliului au constatat că au existat atacuri cibernetice cu scopul de a
influența corectitudinea procesului electoral. (...) ETC”
Mai departe:
Pe 4 decembrie 2024, după cum bine vă amintiți, aceeași Administrație Prezidențială a României oferă „documentele” însoțite de textul următor:
„Președintele României,
Klaus Iohannis, a fost de acord cu declasificarea, potrivit legii, la
solicitarea instituțiilor emitente, a informațiilor prezentate de
Serviciul Român de Informații, Serviciul de Informații Externe și
Ministerul Afacerilor Interne în cadrul ședinței Consiliului Suprem de
Apărare a Țării, din data de 28 noiembrie 2024.
Totodată, precizăm că Hotărârea adoptată de membrii CSAT în ședința din data de 28 noiembrie 2024 a fost transmisă, la finalul ședinței, Serviciului Român de Informații, Serviciului de Informații Externe, Ministerului Afacerilor Interne, Serviciului de Telecomunicații Speciale, Autorității Electorale Permanente, Biroului Electoral Central, Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, Ministerului Justiției și Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații pentru a întreprinde de urgență demersurile necesare, conform competențelor legale, în vederea clarificării aspectelor prezentate în ședința CSAT.
Vă prezentăm în anexă documentele declasificate:
Document CSAT Ministerul Afacerilor Interne
Document CSAT Serviciul de Informații Externe
Document CSAT Serviciul Român de Informații I
Document CSAT Serviciul Român de Informații II
Document CSAT Serviciul de Telecomunicații Speciale”
Am încheiat comunicatul.
Acum să punem lupa pe adevărurile care stateau sub nasul nostru pentru a dovedi una din două:
1. Falsificarea documentelor originale - ceea ce se numește fals în acte publice
2. Înlocuirea documentelor originale - ceea ce se numește tot fals în acte publice
Dacă luăm documentul MAI, de exemplu - ale cărui număr și dată de înregistrare sunt ascunse, fără o explicație oficială pentru această operațiune -, observăm că el a fost elaborat de ofițerul responsabil conform afirmațiilor lui Iohannis, respectiv până în data de 26.11.2024. CAPTURĂ 1:
Dacă luăm însă primul document SRI din cele două furnizate CSAT, vom observa că are data de înregistrare 28.11.2024 dar, logic, el a fost elaborat pe 27.11.2024, pentru că nu ne închipuim că întregul lanț de documentare, concepere și aprobare a materialului s-a derulat pe super-repede-înainte în dimineața zilei de joi, 28.11.2024. CAPTURA 2:
Dar chiar așa fiind, cum ar putea să explice cineva - SRI, Administrația Prezidențială, Comisiile de Control specifice ale Parlamentului, o mult așteptată Comisie de Anchetă a Parlamentului, încă neînființată, după 4 luni de la lovitura de stat - datele următoare din documentul chipurile elaborat pe 27.11.2024 (sau chiar mai devreme - conform afirmațiilor președintelui Iohannis evidențiate mai sus) și depus la CSAT pe 28.11.2024, și anume:
1. Că pe 28.11.2024, ziua desfășurării ședinței CSAT, ofițerul responsabil, Direcția lui, șeful acesteia, prim-adjunctul SRI etc etc încă corespondau cu TikTok „în dialogul cu autoritățile române”. Asta ar mai fi cum ar mai fi. Dar...
2. Cum ar putea participanții la ședința CSAT din 28 noiembrie 2024 și cei care au elaborat documentul SRI să cunoască și să primească date din viitor, respectiv din data de 1 decembrie 2024, când în fostul document Strict Secret al SRI se raportează câți abonați avea în plus contul @propagatorcg față de ziua anterioară, respectiv 30 noiembrie 2024? CAPTURA 3:
La aceste întrebări ar trebui să răspundă în fața Comisiilor de Control ale Parlamentului și a organelor de anchetă emitenții documentelor, fostul președinte Klaus Iohannis dar și fostul și actualul prim ministru al României, Marcel Ciolacu.
Pentru că, potrivit legii, atât Administrația Prezidențială cât și Cabinetul Primului MInistru al României primesc în egală măsură informații de la serviciile secrete, în fiecare dimineață, mai ales în astfel de cazuri speciale.
Premierul Ciolacu ar trebui să desecretizeze și el, la rândul lui, mapa pe care a primit-o în dimineața zilei de 27 noiembrie 2024, pentru ca opinia publică să poată confrunta documentele primite de el cu cele publicate de Președinție. SUNT LA FEL DE FALSE?
Nu în ultimul rând, mai notăm și bomboana de pe colivă: la aceeași ședință CSAT din 28.11.2024, STS a participat cu un document emis pe 29.11.2024 și înregistrat la Administrația Prezidențială pe... 2 decembrie pentru că, deh... a fost week-end!
Notăm că în cazul STS, Administrației Prezidențiale nu i-a mai păsat de regulilele GDPR și a trântit documentul ca atare, cu tot cu ștampila și semnătura directorului Serviciului.
Îl prezentăm ca atare și așteptăm, desigur, răspunsurile solicitate, la îndemnul vicepreședintelui SUA. J.D. Vance.
ULTIMA CAPTURĂ:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
De aceea zic să sesizăm comisiile parlamentare, parlamentarii opoziției, pe care îi cunoașteți și chiar jurnaliștii de tv: Alexandrescu, Tucă, Turcescu, Cristoiu.
1. Turul 2 inapoi, chiar pe data de 4 mai 2025.
2. kwi si ccr la proces, judecati, condamnati si pusi la plata pentru cele 4 sau 5 luni de ilegalitate (au de unde).
3. ccr ori desfiintat ori alesi prin vot popular (dintre magistratii de profesie, nu ageamii) .
4. sri, sie, si altele, reorganizate, pe principii meritocrate.
5. parlament cu maxim 300 locuri, alesi uninominal.
6. orice functie publica, ocupata prin concurs, pe principii meritocrate.
7. desfiintarea partidelor politice.
Adică cum să fie în stare grupul cecere și șefimea guvernamentală cu telectuali’ cu tot să mintă lumea, țara și planeta, împunși în tur ca să facă pași înainte de UE, Macron cu tac-so Brigitte, alaiul Soroș & CO să facă ei așa ceva? Rușinică!
Uite ca nu mă așteptam să fi fost LOVITURĂ DE STAT!
Context:
In data de 28 noiembrie 2024 a avut loc o sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), in cadrul careia s-a luat decizia anularii alegerilor prezidentiale. Una dintre anexele prezentate in cadrul acestei sedinte este un document clasificat, marcat cu "STRICT SECRET" si avand numarul de inregistrare 0077863.
Elementul-cheie:
Documentul in cauza contine o discrepanta temporala majora. Desi este datat 28.11.2024, in continutul sau se regaseste o informatie referitoare la data de 01.12.2024:
"...la 01.12.2024 avea 5.005 utilizatori, cu o crestere de 603 membri fata de ziua anterioara."
Aceasta afirmatie este imposibil de integrat logic intr-un document redactat anterior acestei date, ceea ce ridica semne de intrebare majore asupra:
autenticitatii documentului;
cronologiei redactarii si folosirii sale in cadrul CSAT;
intentiei din spatele folosirii acestui document ca baza pentru o decizie cu impact national.
Interpretari posibile:
Falsificare ulterioara: Documentul a fost modificat dupa data de 01.12.2024, dar a fost pastrat cu antetul si data initiala (28.11.2024) pentru a simula legalitatea.
Fabricare retroactiva: A fost creat dupa 01.12.2024 si "antidatat" pentru a sustine o decizie deja luata.
Neglijenta grava: S-a inserat o informatie "din viitor" fara verificarea datei, ceea ce compromite caracterul profesional si credibil al raportului.
Consecinte juridice si politice:
Decizia de anulare a alegerilor poate fi contestata ca fiind neconstitutionala si nelegitima;
Se impune demararea unei anchete privind autenticitatea si provenienta documentului;
Se pot formula acuzatii penale pentru fals in acte oficiale si uz de fals;
Afectarea grava a increderii publice in institutiile statului si in procesul democratic.
Concluzie:
Aceasta eroare temporala evidentiata in documentul clasificat este suficient de grava incat sa puna sub semnul intrebarii intreaga decizie a CSAT. Daca se confirma autenticitatea documentului si veridicitatea datei inserate, ne aflam in fata unui posibil caz de abuz institutional si manipulare a procesului electoral.
Pentru investigarea și anularea deciziei CSAT din 28.11.2024 privind anularea alegerilor prezidențiale
Către:
Parlamentul României
Curtea Constituțională a României
Avocatul Poporului
Președintele României
Comisia Europeană
Organizațiile internaționale pentru apărarea democrației
Subsemnații, cetățeni ai României, semnalăm cu îngrijorare profundă existența unei contradicții majore în documentul intitulat „Informare privind riscurile la adresa securității naționale asociate campaniei electorale online – Călin Georgescu”, emis de Serviciul Român de Informații și înregistrat cu nr. 0077863 în data de 28.11.2024, folosit ca fundament pentru anularea alegerilor prezidențiale.
CONTRADICȚIA ESENȚIALĂ:
Documentul, deși datat 28 noiembrie 2024, include informații referitoare la data de 1 decembrie 2024, ceea ce este logic, tehnic și legal imposibil.
Exemplu direct din document (declasificat și publicat pe presidency.ro):
„La 01.12.2024 avea 5.005 utilizatori, cu o creștere de 603 membri față de ziua anterioară.”
Această eroare gravă invalidează caracterul de „dovadă factuală” al documentului și pune sub semnul întrebării legalitatea întregului proces decizional din ședința CSAT.
Solicităm următoarele:
Declanșarea unei anchete parlamentare privind autenticitatea, proveniența și cronologia acestui document.
Suspendarea efectelor deciziei CSAT din 28.11.2024, până la clarificarea veridicității documentelor prezentate.
Sesizarea Curții Constituționale pentru a analiza dacă decizia CSAT a fost luată cu respectarea principiilor constituționale ale democrației și statului de drept.
Informarea organismelor internaționale privind posibila fraudare a unui proces democratic prin utilizarea de documente falsificate sau manipulate.
Considerăm că democrația românească este în pericol, iar acest document – dacă este folosit fără o investigație serioasă – poate crea un precedent extrem de periculos pentru viitorul alegerilor libere și corecte în România.
Semnează și tu pentru apărarea democrației!
Numele complet: ____________________________
Localitate: _________________________________
Semnătura: ________________________________
Data: _________________