

Pro TV a fost amendat de Consiliul Național al Audiovizualului cu suma de 10.000 de lei pentru că a difuzat un spot publicitar în care se susținea că FCSB ar fi Steaua, anunță site-ul www.paginademedia.ro.
Iată că pe plan internațional, echipa patronată de Gigi Becali este considerată continuatoarea echipei care în 1986 a câștigat Cupa Campionilor Europeni.
Un exemplu în acest sens este dat de faptul că celebrul cotidian Gazzetta dello Sport scrie în paginile sale că echipa Steaua s-a calificat în primăvara europeană și nu apare nicio informație despre FCSB.
În trecut, reprezentanții clubului Steaua s-au plâns în repetate rânduri, inclusiv la CNA, de faptul că televiziunile continuă să propage confuzia în public folosind numele „Steaua" pentru FCSB. Florin Talpan, juristul Steaua, a mers chiar mai departe, somând televiziunile să nu mai utilizeze acest nume când se referă la clubul lui Becali.
La Tribunalul București este pe rol, chiar în acest moment, un proces în care Steaua cere FCSB despăgubiri de aproape 37 de milioane de euro pentru folosirea abuzivă a numelui Steaua în perioada 2004-2014. În urmă cu câteva zile, Tribunalul a respins o acțiune a lui Becali, care încercase să anuleze mărcile deținute de Steaua. Dacă ar fi primit satisfacție, Becali putea să folosească din nou numele grupării din Ghencea. Sentința a fost în primă instanță, iar latifundiarul va face, mai mult ca sigur, recurs.
Până acum, clubul Armatei a obținut, prin sentință definitivă, anularea mărcii Steaua înscrise de Becali (decizie a Înaltei Curți de Casație și Justiție în 2014) și interzicerea dreptului de folosință, pentru Becali, a numelui Steaua (Curtea de Apel, 2016).

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.