

Piaţa serviciilor poştale din România e în scădere, atât în ceea ce priveşte traficul intern, cât şi cel internaţional, potrivit unui raport al ANCOM, la nivelul anului 2012. Astfel, traficul intern poştal a scăzut cu 0,59%, faţă de 2011, iar cel internaţional cu 3,43%.
În anul 2012 au fost procesate în România 523.286.299 de trimiteri poştale (trimiteri de corespondenţă, imprimate, colete etc). Deşi Compania Naţională Poşta Română a continuat şi în anul 2012 să prelucreze cea mai mare parte dintre aceste trimiteri (74,28%), traficul total al acesteia a scăzut faţă de anul 2011 cu 7,17%, în timp ce restul furnizorilor au procesat cu 23,98% mai multe trimiteri faţă de anul anterior.
Aceeaşi situaţie se înregistrează şi la nivelul trimiterilor interne şi internaţionale. Astfel, din numărul total de 493.436.207 trimiteri interne, CNPR a procesat cu 6,85% mai puţine decât în anul 2011, respectiv 367.215.481 de trimiteri, în timp ce numărul de trimiteri interne procesate de furnizorii privaţi a ajuns la 126.220.726 de trimiteri, crescând cu 23,54% faţă de anul 2011.
În ceea ce priveşte reclamaţiile, volumul acestora a fost 79.972, din care 26.849 s-au dovedit a fi întemeiate. Un număr de 8.161 de reclamaţii au fost soluţionate cu acordare de despăgubiri în valoare de 2.427.462 lei.
Întregul raport privind piaţa serviciilor poştale poate fi consultat aici.
În anul 2012 au fost procesate în România 523.286.299 de trimiteri poştale (trimiteri de corespondenţă, imprimate, colete etc). Deşi Compania Naţională Poşta Română a continuat şi în anul 2012 să prelucreze cea mai mare parte dintre aceste trimiteri (74,28%), traficul total al acesteia a scăzut faţă de anul 2011 cu 7,17%, în timp ce restul furnizorilor au procesat cu 23,98% mai multe trimiteri faţă de anul anterior.
Aceeaşi situaţie se înregistrează şi la nivelul trimiterilor interne şi internaţionale. Astfel, din numărul total de 493.436.207 trimiteri interne, CNPR a procesat cu 6,85% mai puţine decât în anul 2011, respectiv 367.215.481 de trimiteri, în timp ce numărul de trimiteri interne procesate de furnizorii privaţi a ajuns la 126.220.726 de trimiteri, crescând cu 23,54% faţă de anul 2011.
În ceea ce priveşte reclamaţiile, volumul acestora a fost 79.972, din care 26.849 s-au dovedit a fi întemeiate. Un număr de 8.161 de reclamaţii au fost soluţionate cu acordare de despăgubiri în valoare de 2.427.462 lei.
Întregul raport privind piaţa serviciilor poştale poate fi consultat aici.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.