Reacţie după Conferinţa "Tulburarea identităţii de gen şi viitorul omenirii"

De Iulian Capsali  /  

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Conferinţa "Tulburarea identităţii de gen şi viitorul omenirii" s-a ținut după ce ideologii homosexualismului, susținuți de cozile de topor ale statului nostru (Rectoratul Universității București, Ministerul Tineretului și Sportului), au încearcat să oprească propagarea adevărului în societatea noastră şi combaterea la nivel academic, cu argumente științifice, a ideologiei neomarxist-sexuale care va duce la pervertirea copiilor noștri şi distrugerea Familiei. Organizatorii vor acționa în justiție instituțiile care au pus la cale acest abuz.

Livrare GRATUITA, orice produs. Toate ofertele

Deja sunt în discuție în așa zisa "lume civilizată" acceptarea a zeci de tipuri de "familii": homosexuale (deja realizată în câteva state ale lumii, urmând ca România sa se ralieze trendului), cu mai mulţi parteneri bărbaţi şi femei (poliandria), căsătoria cu un animal dacă este bazată pe "iubire" (zoofilia - şi deja sunt bordeluri-hotel în Germania şi Danemarca) , precum şi dezincriminarea pedofiliei şi acceptarea "uniunii consensuale" între un adult şi un copil. Există deja în Vest partide ale pedofililor şi chestiunea este abordată "ştiinţific", pe exact acelaşi tipar ca al homosexualităţii din anii 60-70, urmând că atracţia sexuală pentru copii să fie considerată normală.

În câteva tări din Occident, din acte sunt scoase căsuţele unde sunt menţionaţi "mama" şi "tata", şi trecut "părinte 1" şi "părinte 2".
În fapt, asa cum ideologii revoluției post-sexuale recunosc ei înșiși, se dorește desființarea completa a ideii de "familie", aneantizarea ei.

Cel mai grav este ca se fac deja experimente în școli și grădinițe prin care copiii sunt învăţaţi că identitatea de gen este un construct social-cultural, nu un firesc al fiinţei umane. Drept urmare, în grădinițe, fetiţele sunt tratate ca băieţi, iar băieţii sunt trataţi ca fetiţe: îmbrăcaţi în rochiţe, li se dau păpuşi ca sa se joace cu ele, fiind feriti de mașinuțe sau alte jucării specifice lor. Nu mai există exclusiv genurile masculin şi feminin, ci şi genul "neutru", al copiilor care "îşi caută propria sexualitate, nedefinită încă". In școli, orele de "educație sexuala" sunt o pregătire pentru acceptarea tuturor acestor deviații.

Asistăm o demantelare ideologică a firescului aşa cum nu s-a mai întâmplat până acum niciodată în istoria umanităţii. Ingineria socială prin care se urmăreşte desfiinţarea persoanei umane şi transformarea societăţii într-o gelatină care se poate mula în absolut orice matriță dorită, sprijinită masiv financiar şi politic prin aceleaşi forţe care împing acum lumea spre un război mondial, lasă calea deschisă spre o dictatură planetară.
Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Top 5 autori
VideoNews

Călin Georgescu la vot cu George Simion:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (48)
  • Eugen Cincu 19.02.2015 16:22
    Ca de mai multe ori in istoria onenirii, minoritati cu sustinere puternica in acel moment, au incercat sa inpuna majoritatii. Nu au reusit decat putin si temporar. Normalul si firescul nu au cum sa nu restabileasca autenticul vietii!
  • oarecare 19.02.2015 17:06
    nu-i vorba de asa ceva ci de cu totul altceva; dar obscurantistii cu minti slabe cred ca-n felul asta se poate apara ''normalul''.
  • oarecare 19.02.2015 17:03
    articol propagandistic cu exagerari evidente si ieftine, scris de un fanatic religios, fara vreo documentare serioasa si fara mentionarea surselor; ceausescu, iata, n-a murit.
  • MH 19.02.2015 17:21
    Poti sa dai un exemplu concret de exagerare? Te intreb cu toata deschiderea, nu considera ca dau cu parul. Si de ce ma rog articolul e scris de un fanatic religios? Normalitatea heterosexualitatii e demonstrata de insasi perpetuarea speciilor, tu ce vrei sa sustii de fapt?
  • oarecare ► MH 19.02.2015 21:25
    ''ideologie neomarxist-sexuale care va duce la pervertirea copiilor noștri şi distrugerea Familiei'', ''experimente în școli și grădinițe'' cu ''genul „neutru”, al copiilor care „îşi caută propria sexualitate, nedefinită încă” is imagini de cosmar despre o societate occidentala absolut dementa, in care copii sunt astfel cretinizati....si finalul apoteotic; pe scurt noi suntem normalii lumii iar altii uite ce vor sa (ne) faca; iar argumentul tau cu normalitatea heterosexualitatii ...bla, bla, bla...Sustin deci ca deviatia, crima, abjectiunea sunt cat se poate de-ntalnite, chiar daca nedorite si de neacceptat; a tot bate moneda ca ortodox pe frumos si ...''normal'' e o ipocrizie extrem de suparatoare; trebuie sa fii slab de minte sa scrii asa ceva sau sa crezi astfel de lucruri fara a vedea vreo sursa, imagini, linkuri; dar mai multe despre fanatismul autorului ...in alt episod.
  • Valet ► oarecare 19.02.2015 21:45
    Mai ....tu...e clar,nici ți-e nu-ți plac femeile !
  • oarecare ► Valet 19.02.2015 22:39
    m-ai cam dibuit, abilule....
  • Valet 19.02.2015 21:47
    Întrebare...de ce atunci cand doi popo fac dragoste,in camera miroase a hasna ?
  • oarecare ► Valet 19.02.2015 22:40
    ei, dar esti un tip cu experiente serioase, nu gluma...
  • horia ► oarecare 20.02.2015 10:53
    tu esti un tip profund...
  • stefanbragarea 19.02.2015 17:18
    Dl Cincu are perfectă dreptate...
  • stefanbragarea 21.02.2015 09:18
    Acesta nu este comentariul meu!
    Oricum, eu sunt heterosexual convins și notoriu
  • m 19.02.2015 20:38
    Ce pretentii putem avea de la o institutie pe nume "RECTorat" in aceasta privinta? :)
  • vlad 20.02.2015 10:50
    Ma indoiesc ca autorii pot da in judecata pe oricine, avand in vedere ca Ministerul Tineretului a urmat prevederile legii 137 si a actionat conform legii in vigoare. Sau urmarirea literei legii constituie un abuz pentru autori? Cum anume doresc dansii sa dea in judecata un minister pentru respectarea legislatiei prevazuta pentru institutiile publice?

    Nota bene - Universitatea Bucuresti nu are nimic de-a face cu incidentul, nu inteleg implicarea sa in articol. Casa de Cultura a Studentilor intra sub patronajul Ministerului Tineretelui si Sportului, nu a UB. Precizarea facuta de UB in mod oficial atragea atentia asupra acestui fapt chiar.

    Cu alte cuvinte, organizatorul evenimentului, autorul articolului sau amandoi nu sunt constienti institutiile implicate sau de ridicolul ideii de a da un Minister in judecata pentru aplicarea legii.
  • sf andrei 20.02.2015 11:44
    si deviati sunteti voi! abia astept sa creasca copiii aia care au invatat ca identitatea de gen e un construct social si sa va puna la punct odata pentru totdeauna, asa cum generatia mea nu a reusit.
  • mmordean 20.02.2015 12:07
    SADISM.
    Asta mă încearcă, atunci cînd întîlnesc materiale precum cel linkat.
    .
    Din acea postură a mea,
    mi fuge minte ala un final de basm. Unde un impostor, descoperit, este legat pe un sac de nuci, care la rîndu-i e atașat unui cal pus pe fugă.
    Întîmplător, incorectul era de o anumită etnie - zic asta ca să nu umblu în citat:
    „Unde pica nuca, pica și bucățica de țigan”.
    .
    Asemănător și cu chitiții pe noutățile lumii.
    Sînt curios cum le va arăta discursul peste vreo cinci ani. Ori zece.
    „Cum e băieți, s-a oprit roata...?”
    .
    Îmi fuge mintea acum la Marea Britanie, unde la 1955 un ditai erou de război (decriptor de vitale coduri) era condamnat pentru 'indecență'... ce-or fi țipat unii atunci, pe la catedră ori amvoane!...
    .
    Nu-s neapărat fanul homosexualității, cît al ideii că fiecare din noi poate face ce vrea, mai ales dacă nu calcă fizic bombeul altuia.
    .
    Altminteri, și pe aici ipocrizia ne în în floare...
    Înjurătura de bază la noi e una cu vizitat homosexual trupul dușmanului... Veți observa, tot acolo, că nu subiectul fermecătoarei acțiuni nu e altcineva, vreun punisher exterior, ci taman cel care lansează injuria...
  • Vasile 20.02.2015 22:10
    In sfarsit! Poate acum cand te incearca sadismul, dupa ce mai devreme te-a incercat **, te duci si gadili un homosexual la **. Poate descoperi ca-ti place si devii si fac.
    Si poate te duci sa mai petreci ceva timp si pe click sau liberatea. Please?!
  • sf andrei 20.02.2015 12:56
    de ce stergeti comenturile, jurnalistilor?
  • oarecare 20.02.2015 15:59
    bravo tanara generatie, documentata si de nepacalit.
  • Petrache 20.02.2015 16:22
    Faci o multime de afirmatii dar nu aduci niciun argument. Tot ce faci e sa sustii ca exista alte studii care demonstreaza ca studiile citate in carte nu sunt adevarate. Nu spui nimic despre metodologia acelor studii, despre interpretarea rezultatelor, nimic. Tot ce faci e sa sustii ca studiile citate in carte sunt false, desi admiti ca statisticile prezentate in urma lor sunt reale si valide. Intrebare: cum pot fi rezultatele unor studii reale si valide, dar studiul in sine, nu?!

    E ciudat ca tocmai tu vorbesti de faptul exista unii oameni care au folosit studii pentru a-si impune ideologia. Asta au facut homosexualii de 30-40 de ani incoace. Cum comentezi faptul ca atunci cand s-a dezincriminat homosexualitatea s-a folosit ca argument faptul ca este o boala? Poti sa negi chestia asta? Cum de intre timp nu mai e nici boala?

    Bineinteles ca "homosexualism" nu este in dictionar, dar sunt multe alte cuvinte pe care le folositi. Dar asta e o dovada ca n-ati citit cartea. In carte nu apare cuvantul "homosexualism", exprimarea ii apartine lui Iulian Capsali, cel la care comentati. Deci sunt doua variante: ori n-ati citit cartea, ori ati citit-o pe diagonala. In ambele situatii, comentariile dvs pe marginea ei sunt nule.

    Pe de-o parte acuzati cartea ca nu e stiintifica, desi citeaza doar studii. Iar pe de alta parte ii certati pe autori ca nu explica de ce propaganda homosexuala doreste distrugerea familiei, o actiune ce tine de politica. Hotarati-va!

    Comparatia dvs cu schizofrenia este buna. Schizofrenia este o boala psihica manifestata uneori prin halucinatii si delir. Oricine poate vedea ca este un comportament ANORMAL. Deci chiar daca ar fi facut lobby pentru scoaterea ei, schizofrenicii n-ar fi avut sanse, chiar prin propriul lor comportament proband ca sunt bolnavi.

    Cu homosexualitatea s-a jucat altfel: mizand pe faptul ca efectele homosexualitatii nu sunt vizibile public, s-a cerut sa fie scoasa din randul afectiunilor psihice. Argumentul fiind" ce conteaza ce face omul in dormitor" daca in rest e normal. Ceea ce este fals. Pentru ca se vede cu ochiul liber ca exista un stil de viata homosexual, ceea ce este mai mult decat un simplu comportament sexual, intim si atat.

    Pe aceeasi logica se mizeaza si de catre pedofili. Apropo, ca veni vorba: puteti sa-mi explicati si mie de ACCEPT l-a invitat pe profesorul olandez Gert Hekma la Bucuresti? Dl Profesor sustine pedofilia ca normalitate...

    Ca exista un puternic lobby homosexual, finantat generos nu e niciun dubiu. Sunteti rupt de realitate daca nu vedeti asta. Sau nu doriti sa o vedeti. Cine castiga de pe urma homosexualitatii? Sa luam la intamplare trei industrii: farmaceutica, cosmetica, pornografia. Se fac miliarde de dolari de pe urma homosexualilor. Dar bineinteles ca pt dvs astea sunt necunoscute, dvs sunteti pustnic, nici ceapa n-ati mancat.

    Cum adica terapia SOCE este "nestiintifica"? Daca sunt oameni care si-au schimbat "orientarea sexuala" si marturisesc asta. Si sunt mii, zeci de mii de oameni. In SUA sunt mii de oameni care participa la Ex Gay Parade. Nu stiati asta? Ghinion, oare cine are interesul sa nu stiti.

    Vorbiti de credibilitate? Cand dvs criticati o carte pe care n-ati citit-o? Cand puneti in gura oamenilor cuvinte pe care nu le-au spus? Mai mult, autorii sunt SI TEOLOGI, nu doar teologi. Unul e BIOFIZICIAN, iar celalalt este lingvist. Pentru informatia dvs, teologia este o stiinta. Este stiinta cunoasterii religiei.

    Homeopatia este o "pseudostiinta"?! Chiar daca ar fi, dr. Chirila este MEDIC, licentiat cu lucrari de mii de pagini in domeniul medicinei. Nu mai vorbesc de mii de oameni tratati de cancer.

    Virgiliu Gheorghe are o tona de carti de stiinta despre efectele televiziunii asupra mintii umane, cu sute si mii de studii citite. Faptul ca acele carti sunt preluate de siteuri crestin ortodoxe nu demonstreaza decat faptul ca acei oameni sunt mai interesati de acele carti. Virgiliu Gheorghe a fost invitat la TVR unde a vorbit despre stiinta, a fost la pro tv unde a vorbit despre manuale, pe ce lume traiti?!

    Dvs ati citit ce scriu "majoritatea asociațiilor de psihologie și psihiatrie din lume"? Nu cred. De fapt, majoritatea asociatiilor de acest gen preia mura-n gura ce spun marile asociatii si cam atat. Apropo: ati "omis" sa spuneti ca in boardul American Psychiatric Association in momentul "deciziei" era un homosexual extrem de bogat.

    Frate, tu ori esti cu-adevarat ignorant, ori faci pe prostul. Daca tu ai senzatia ca un om fara scrupule precum Soros poate sustine homosexualitatea din grija pentru "diversitate", atunci iti meriti soarta. Vorbim de acelasi Soros care a colaborat cu nazistii pentru a-si turna concetatenii, etc.

    Sanatate si lectura placuta: http://www.newsweek.com/ex-ex-gay-pride-249282

    PS. Familia se distruge foarte simplu: acum homosexualii vor copii, pe care nu-i pot avea. pentru ca asa sunt ei, normali. Si atunci se ajunge la inginerii in care apar pe lume copii facuti cu material genetic de la o persoana pe care n-o vor cunoaste niciodata, uneori conceputi in pantecele alteia si ce vor creste fara mama.Apropo, au aparut clinici specializate in conceperea copiilor in acest fel. Ca tot vorbeam de afaceri.

    Numai unul care n-are copii si care nu vede importanta mamei naturale pentru copil poate sustine ca homosexualitatea nu distruge familia.
  • Viorica Bălteanu 20.02.2015 17:24
    Mesaj excelent!
  • db 20.02.2015 21:41
    Doamna Bălteanu încep cu dvs. Susțineți extrem de multe lucruri, dar nu aduceți dovezi sau argumente. Continuați să aduceți diverse acuzații, să jigniți, să împroșcați cu otravă. Este o metodă foarte la îndemână, când ești plin de ură. Orice tentativă de dialog cu dvs. este sortită eșecului, așa că nu o să-mi mai pierd vremea. Văd că sunteți foarte atașată de expresia „papagali charlie”. Deși nu am de unde să știu la ce vă referiți, pot să fac niște presupuneri din felul în care o folosiți. Dacă are vreo legătură cu victimele atacului de la Charlie Hebdo, arată că afișați o totală lipsă de respect față de această tragedie. Ciudat că-l invocați pe Dumnezeu la tot pasul, dar folosiți un limbaj cu care jigniți pe față pe oricine nu este de acord cu dvs. Foarte creștinește din partea dvs. Așa să vă ajute Dumnezeu!

    Domnule Petrache, mă întrebi (m-ai tutuit, așa că te voi tutui și eu) ”Cum comentezi faptul ca atunci cand s-a dezincriminat homosexualitatea s-a folosit ca argument faptul ca este o boala? Poti sa negi chestia asta? Cum de intre timp nu mai e nici boala?” La ce țară te referi? Homosexualitatea nu este dezincriminată peste tot în lume, după cum cred că știi și tu. Nu pot să-ți răspund în general pentru că procesul de dezincriminare a decurs diferit în diverse țări.

    Mă acuzi că nu aduc argumente când ți-am prezentat câteva linkuri care duc înspre studii care citează alte studii ș.a.m.d. Dacă te interesează poți să te documentezi, sunt suficiente resurse în site-urile pe care le-am menționat.

    Spui că „se vede cu ochiul liber ca exista un stil de viata homosexual, ceea ce este mai mult decat un simplu comportament sexual, intim si atat.” Este părerea ta, nu este un argument. După cum am mai spus într-un comentariu aici, bărbați efeminați nu înseamnă homosexual, după cum nici homosexual nu înseamnă bărbat efeminat. Cele două nu au legătură. Cunosc suficienți bărbați gay despre care nu ai putea să-ți dai seama ca sunt gay „cu ochiul liber”.

    Despre asociația ACCEPT și conferința despre care vorbiți, nu știu nimic. Nu reprezint nici o asociație pro-LGBT și nu sunt foarte la curent cu acțiunile vreuneia dintre aceste asociații. Povestea cu prof. Gert Hekma (despre care nu știam) este mult prea complexă pentru a fi expusă aici. Hekma a făcut parte din consiliul editorial al unei reviste academice care studia fenomenul pedofiliei. De aici până la acuzații de pedofilie e cale lungă.

    Teologia nu este o știință și nu e nimic rău în asta. Homeopatia este pseudoștiință. Susține că poate trata boli prin administrarea de exemplu a unei soluții în care s-a dizolvat un extract de 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 de ori. Efectul, dacă există vreunul, este de obicei placebo. Vezi aici un articol scris de un medic adevărat: http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/homeo.html

    În final, articolul Ex-Ex-Gay Pride spune exact ce am spus eu despre terapiile SOCE. Așa că nu înțeleg exact de ce ai postat un articol care susține exact ceea ce tu infirmi. :)) Este clar asta din titlu: ex-ex-gay înseamnă de fapt gay (e un joc de cuvinte). Articolul arată cum un număr extrem de mare de persoane LG care au urmat acest tip de „terapie” s-au mințit ani sau zeci de ani că s-au vindecat. Până și inițiatorii unora dintre aceste programe au ajuns să renunțe și să trăiască cu persoane de același sex. Unii chiar au scris cărți despre cum a fi gay și a fi creștin nu se exclud reciproc. Toate aceste sunt în articolul recomandat de tine http://www.newsweek.com/ex-ex-gay-pride-249282. Mersi, tot ce-ai făcut cu acest articol a fost să susții cam tot ce am afirmat eu.
  • Petrache ► db 23.02.2015 12:45
    Bai nene, nu mai minti. Gert Hekma a scris explicit, in lucrarile sale, despre pedofilie. Uite niste citate: „Paedophilia means love of boys, and loving is the opposite of abusing. There are paedosexuals who say, “I don’t have sex with children in the present situation, because that would harm them.” "„I would say that the age limit can be lowered. I wouldn’t immediately demand to make it six years, but twelve years looks like a good age, for the time being. The new law that even morphed illustrations of children are forbidden is completely absurd", "he Greeks did it with boys between eleven and eighteen. We call that harmful, but then it was the best that could happen to a boy.” Sa mai continui?

    Facultatea de Sociologie a Univ Bucuresti nu a fost informata despre "activitatea" lui de catre cei de la ACCEPT, dar cand a aflat, l-a interzis imediat pe "dom'profesor".

    Tu spui ca homeopatia e "pseudostiinta" pentru ca...scrie pe wiki. Da, cea mai tare sursa. Sigur, tu stii mai bine decat un medic ceea ce e homeopatia si ce nu, dar de ce nu ma mir? Fac pariu ca daca se gaseste un om stiinta homosexual care sa sustina asta, devine brusc credibila pentru tine...

    Cum se face ca ai ales de pe wiki sa sustii ca "homeopatia" este "pseudostiinta", dar nu te-ai uitat si la teologie? Ia fii atent ce zice prietenul tau wiki: "Theology is the systematic and rational study of concepts of God and of the nature of religious ideas, or the learned profession acquired by completing specialized training in religious studies, usually at a university, seminary or school of divinity.[1] Poti sa fii teolog si daca esti ateu, tocmai pentru ca implica ratiune si cunoastere. Deci, esti praf.

    Cu articolul ai dreptate, nu am fost atent. E suficient un singur om care sa-si fi schimbat orientarea sexuala pentru a demonstra ca nu te nasti cu asa ceva. Unul singur. Nu zeci de mii, pentru "zeci de ani".
  • Normalul ► db 23.02.2015 23:55
    Dragul meu domn,
    O clanta este facuta ptr. a deschide o simpla usa.Unii incearca sa demonstreze ca aceea clanta se poate folosi foarte eficient si ca unealta de ... ucis sa zicem.Ptr aceasta se inventeaza zeci si sute de "teste stiintifice" de oameni "savanti" ,"cercetatori" care sa ne demonstreze noua inapoiatilor, retarzilor, anacronicilor samd ca de fapt clanta a fost inventata ptr a ucide.
    Acum dvs va asteptati ca majoritatea care foloseste clanta ca unealta de deschidere a usii sa creada ca de fapt ea foloseste la cu totul altceva?
    Va rog eu, incercarea e penibila cu atat mai mult cu cat insirati asa numitele "articole si teste stiintifice" ptr. simplul fapt ca respectivii ignora ceva banal care se cheama NORMALITATE sau pentru altii BUN SIMT.
    Nu am nimic cu oamenii astia, dar sa mai si vina sa ne spuna ca ei sunt mai normali decat altii,eventual sa considere ca este o "optiune de viata", e prea mult.
    Cu respect,un normal.
    P.S. Sper ca nu ma veti stampila si pe mine ca "homofob" , improscarea cu etichete e foarte specifica ziarelor de can-can ,nicidecum oamenilor seriosi.
  • db 20.02.2015 16:41
    Încă niște lămuriri, legate de toate comentariile homofobe de aici sau de pe alte site-uri din țară.

    Faptul că homosexualitatea nu este o boală, ar trebui să fie clar deja, dar pot să mai fac câteva lămuriri. Homosexualitatea nu este o boală, nu pentru că nu mai este inclusă în nomenclatorul bolilor, ci pentru că nu există dovezi științifice în acest sens. Sunt multe studii care arată că între creierul unei persoane hetero și creierul unei persoane homosexuale nu sunt diferențe majore, iar la testele psihologice rezultatele ambelor grupuri s-au încadrat în valori normale (Gonsiorek, 1982). Mai multe detalii aici: http://psychology.ucdavis.edu/faculty_sites/rainbow/html/facts_mental_health.html

    Homosexualitatea nu are nici o legătură cu pedofilia, zoofilia (cele din urmă sunt tulburări psihologice) și nu devii homosexual pentru că ai fost abuzat în copilărie sau că ai crescut fără tată etc. Orientarea sexuală în general se stabilește încă din faza intrauterină iar după naștere manifestarea orientării sexuale depinde de o combinație de factori. Asta este explicația general acceptată de către știință, bazată pe tot ce s-a studiat până acum. De asemenea, detalii aici: http://psychology.ucdavis.edu/faculty_sites/rainbow/html/facts_molestation.html

    Mi se pare foarte ciudat că majoritatea comentariilor homofobe se leagă strict de actul sexual. Un bărbat homosexual simte atracție față de un alt bărbat. Această atracție nu este pur fizică, la fel cum nu este nici în cazul unui bărbat hetero față de o femeie. Bărbații homosexuali și femeile lesbiene nu fac mai mult sex decât cei hetero și nici nu se gândesc mai mult la sex. A spune că actul sexual între doi bărbați sau două femei nu aduce copii este iarăși o aberație. Nici persoanele hetero nu fac sex numai pentru a aduce pe lume copii. Atracția între două persoane de același sex este în primul rând mentală sau emoțională și nu sexuală. Exact ca la persoanele hetero.

    Într-un cuplu format din doi bărbați sau două femei nu este unul „bărbatul” sau celălalt „femeia”. Un bărbat homosexual nu dorește să devină femeie și nici o femeie lesbiană nu dorește să devină bărbat. Există bărbați efeminați și femei masculine indiferent de orientarea lor sexuală.

    Nu există nici o conspirație mondială a persoanelor LGBT, nu dorește nimeni să distrugă omenire sau familia. Copiii crescuți în cupluri formate din persoane de același sex se dezvoltă fizic, intelectual și sexual la fel ca și copiii din cupluri hetero. Homosexualitatea nu este contagioasă și nici nu se învață de acasă, de la TV sau de pe internet. Cel mai important și complex studiu pe copiii care provin din cupluri gay s-a făcut la Universitatea din Melbourne. Concluziile acestui studiu sunt că acești copii sunt mai fericiți și mai sănătoși cu 6% față de ceilalți copii. Citiți aici: http://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/07/07/children-of-same-sex-couples-are-happier-and-healthier-than-peers-research-shows/
  • Petrache 23.02.2015 12:35
    Domnule, incetati sa mai catalogati comentariile care nu va convin drept "homofobe". Nimanui nu-i frica de homosexuali. La conferinta au vorbit si homosexuali si nu i-a omorat nimeni. Dvs citati din Dr. Gregory Herek, un homosexual declarat. Nu e un conflict de interes aici? Studiile prezentate de dvs provin de pe un site care nu este stiintific, ci de activism homosexual. Respectiv: http://psychology.ucdavis.edu/ . E o amestecatura de studii, cu cerinte, cu propuneri, etc. Amestecati lucrurile.

    Abuzul in familie este un factor FAVORIZANT al aparitiei tulburarii de gen, nu garanteaza nimic. Iarasi, faceti confuzii voite pentru a manipula.

    Ceea ce fac homosexualii nu este act sexual,este abuz. Anusul nu este organ genital. Ceea ce fac ei este impotriva firii si chiar daca nu ar fi asa, este imoral si nedrept ca cineva care nu poate face copii sa pretinda aceleasi drepturi ca si persoanele care pot. Si aici ma refer la casatorie. Homosexualii sa traiasca cum vor, dar casatoria este pentru cei care pot face copii.

    Cum sa nu se doreasca distrugerea familiei, cand notiunile de "tata" si "mama" sunt inlocuite pentru a nu "leza demnitatea" persoanelor homosexuale? Comportamentul homosexual se invata din mediu, tocmai asta sustin colegii tai care promoveaza homosexualitatea si "identitatea de gen". Daca nu esti pe faza iti spun eu: ei sustin ca identitatea de gen a omului este un construct social, nu ceva dat. La fel si sexualitatea. Deci ori esti dezinformat, ori minti fara niciun scrupul.

    Cat despre cresterea copiilor....numai un ideolog fanatic, o persoana care n-are nicio legatura cu realitatea isi poate inchipui ca "fericirea" copiilor se poate masura in procente. Tu, in urma articolului lui Capsali, cu ce procent ti-a scazut fericirea?! Penibil.

    Nu mai vorbim de metodologia studiului, care este limitata pe doar o singura tara. Cum poti sa compari o populatie de zeci de milioane de oameni heterosexuali, cu cateva sute de cupluri homosexuale? Cum poate fi relevant? Pentru cine a facut o boaba de statistica, "studiul" cade in derizoriu.
  • Viorica Bălteanu 23.02.2015 14:51
    Felicitări, domnule Petrache! Nişte dezaxaţi îşi etalează misoginismul greţos, inclusiv, insultându-mă, postând trivialităţi dragi lor şi astfel autodefinindu-se, ba chiar fac aserţiuni aberante (au ei o predilecţie pentru aberaţii!) ca aceea conform căreia a afirma că homosexualitatea este o boală vindecabilă este identic cu a fi... comisar bolşevic din anii ’50!!! Evident, în studii medicale (nu neapărat pe Wikipedia, văzută de neofiţi ca un fel de literă de Evanghelie, cu toate că mulţi din respectivii naivi sunt atei sadea) există date certe despre cum au izbutit să scape 25-30% din pacienţii despre care scriu în studii ştiinţifice temeinice psihiatri şi psihologi prestigioşi din toată lumea. Un biet nefericit vede în exprimarea mea “mimarea limbajului academic”, acesta fiindu-mi congener, fapt confirmat de un detaliu simplu, de decenii eu predând studenţilor, în ţară şi în afara graniţelor, merit răsplătit cu recunoaşteri internaţionale foarte importante.
  • oarecare ► Viorica Bălteanu 23.02.2015 16:10
    Ce D-zeu si cum oi fi ''predând studenţilor, în ţară şi în afara graniţelor'' cand nu oferi nici o sursa bibliografica in afara propriilor asertiuni si alegatii? Esti atat de vanitoasa si de narcisista incat sa continui astfel, cu o retorica tot mai calpa, sfidand DSM-urile sau dictionarele si enciclopediile de psihiatrie ori sexologie aparute in ultimii zeci de ani la noi sau aiurea? Oi fi congenera cu ''savanta de renume mondial'' de care am scapat acum 25 de ani sau cu fel de fel de prodigiosi vadimi. Minciuna dumitale e prea flagranta pt a mai putea fi mascata cu tertipuri demagogice de felul ''există date certe despre cum au izbutit să scape 25-30% din pacienţii despre care scriu în studii ştiinţifice temeinice psihiatri şi psihologi prestigioşi din toată lumea'', sau de felul pretinsului d-tale academism din ''ţară şi în afara graniţelor'' care ar fi fost ''răsplătit cu recunoaşteri internaţionale foarte importante''. Femeie, D-TA NU STII CARTE.
  • oarecare ► Viorica Bălteanu 23.02.2015 16:22
    ne aflam in fata unui caz clar de impostura, care, din pacate a devenit o moda la noi, odata cu plagiatul premierului; peste tot rasar teorii stranii, ca rezultat revolutionar al unor ultime cercetari epocale, prin care lumea pare sa se-ntoarca cu susu-n jos.
  • Viorica Bălteanu ► Viorica Bălteanu 24.02.2015 09:57
    Excelentul studiu FAŢA NEVĂZUTĂ A HOMOSEXUALITĂŢII de Virgiliu Gheorghe şi Adrian Dîrlău i-a scos din minţi (atâtea câte posedă, clar viciate, oricum) pe nefericiţii care vizează moartea speciei umane. Bazat pe o bibliografie impresionată — cu titluri ce adună roadele cercetării ştiinţifice sistematic întreprinse de echipe însumând un foarte mare număr de specialişti de pe diferite continente, cercetări întinse pe mai multe decenii, multe fiind publicate foarte recent, până în anul 2013 — volumul este tot mai solicitat de către opinia publică din România, deja fiind în pregătire noi tiraje editoriale masive. Se vor cumpăra sute de mii de exemplare, ceea ce este salutar pentru informarea oamenilor, pentru ca familiile să ia măsuri concrete de educare, de creştere sănătoasă a copiilor, adolescenţilor şi tinerilor. Exact violenţa manifestată de exponenţii anormalităţii a produs acest efect. Tentativele agresive de a opri prezentarea, la Bucureşti, în 18 februarie, a studiului citat s-au întors ca un bumerang contra acelora care iubesc minciuna, depravarea, întunericul. Inclusiv, mizeriile puse la cale de Remus Cernea&Comp., spre a zădărnici accesul tuturor copiilor, adolescenţilor doritori de a face ora săptămânală de religie vor eşua, normalitatea fiind preponderentă în societatea românească. Aberaţiile susţinute de nişte NEICA NIMENI la adresa oamenilor normali, între care mă număr, sporesc efectele benefice mai sus arătate. Cine se ascunde îndărătul unor pseudonime sau a ales calea falimentară a deriziunii, a falsificării realităţii este, foarte evident, incapabil a pricepe adevăruri simple: vor sau nu vor unii, soarele va continua să alunge negura, prea puţine ape curgătoare pot fi deturnate din matca lor şi, oricum, numai vremelnic. Anormalitatea, ura nimicitoare, cauza morţii caracterizează un număr foarte redus de indivizi, iar binele, viaţa, frumuseţea morală, spiritualitatea înving, întotdeauna, nu doar în basme. Medicii, psihologii, pedagogii, toţi oamenii sănătoşi la minte şi la trup vor continua să apere inocenţa copiilor, adevărul, dreptatea şi îi vor ajuta să se însănătoşească pe bolnavii care doresc să se salveze, inclusiv de homosexualitate. Rezultatele deja obţinute sunt foarte încurajatoare, iar bumerangul nu-i iartă pe aceia care-l slobozesc cu ura lor viscerală, venită dintr-o malignitate iraţională concretizată în depravare, hidoşenie pestilenţială, autodistrugere (conştientă sau nu) şi solie a morţii!
  • Adam 20.02.2015 18:10
    articolul este scris de Iulian Capsali, asta spune multe deja referitor la cat de relevant este articolul. Acelasi Capsali care candida la alegerile EU cu un program unic de lupta impotriva homosexualilor si care a pierdut monumental aceste alegeri. Acum se refuleaza si el cum poate in mediul online... Atata ura intr-un singur om, care se vrea crestin dar clar apartinand diavolului, Dumnezeu invata iubirea aproapelui nicidecum ura si intoleranta...
  • Viorica Bălteanu 20.02.2015 18:38
    Felicitări, Iulian Capsali! Dacă opinia publică ar fi cunoscut pentru ce luptaţi, precis ajungeaţi europarlamentar, dar e greu ca independent să obţii amplă notorietate. Papagalii charlie se lamentează, numind URĂ ceea ce este, de fapt, DEZGUST faţă de practici anormale absolut aberante, ce-i devastează ireversibil exact pe autorii lor, motiv pentru care se răzbună făcând victime cât mai multe. Este aiuritoare invocarea Divinităţii de către apătorii deviaţiilor sexuale! Dar postacul ce semnează... ADAM o face cu naturaleţe de blasfemiator sadea.
  • Adam ► Viorica Bălteanu 20.02.2015 19:09
    Intoarce-te la Dumnezeu femeie si nu mai pacatui!

    Ce poate fi mai minunat, mai desfatator decat iubirea de aproapele ?

    A iubi este o fericire, a ura este un chin.

    Toata Legea si prooroci, stau in iubirea catre Dumnezeu si catre aproapele (Mt. 22, 40).

    Iubirea catre aproapele este calea care duce la iubirea catre Dumnezeu, caci Hristos a binevoit a se imbraca tainic in fiecare aproape al nostru, iar in Hristos este Dumnezeu ( 1 Ioan).

    Sa nu crezi, preaiubite frate, ca porunca iubirii de aproapele a fost prea apropiata inimii noastre cazute: porunca este duhovniceasca, iar pe inima noastra au pus stapanire trupul si sangele; porunca este noua, iar inima noastra - veche.

    Iubirea noastra fireasca a fost vatamata de cadere; ea trebuie omorata - Hristos o porunceste - pentru a putea agonisi din Evanghelie iubire sfanta catre aproapele, iubire in Hristos.
    Insusirile omului nou trebuie sa fie toate noi; nici o insusire veche nu i se potriveste.

    Inaintea Evangheliei nu are nici un pret iubirea aparuta din miscarea sangelui si din simtirile trupesti. Si ce pret poate sa aiba aceasta, atunci cand ea jura, cu sangele aprins, sa-si puna sufletul pentru Domnul, iar peste cateva ceasuri, atunci cand sangele s-a racit, se jura ca nu-L cunoaste ? (Mt. 26, 33, 35, 74).

    Evanghelia leapada iubirea ce atarna de miscarea sangelui, de simtirile inimii trupesti. Ea spune: "Nu socotiti ca am venit sa aduc pace pe pamant; n-am venit sa aduc pace, ci sabie. Caci am venit sa despart pe fiu de tatal sau, pe fiica de mama sa si pe nora de soacra sa. Si dusmanii omului vor fi casnicii lui". (Mt. 10, 34, 35, 36).

    Caderea a supus inima stapanirii sangelui si, prin mijlocirea sangelui, stapanirii stapanitorului acestui veac. Evanghelia slobozeste inima din aceasta robie, din aceasta silnicie, si o aduce sub calauzirea Sfantului Duh.

    Sfantul Duh ne invata sa iubim pe aproapele in chip sfant.

    Iubirea aprinsa, hranita de Sfantul Duh este foc. Prin acest foc se stinge focul iubirii firesti, trupesti, stricate de caderea in pacat. (Scara. Cuvantul 15, cap. 3)."Cel ce spune ca poate avea amandoua aceste iubiri se amageste pe sine insusi", a spus Sfantul Ioan Sca¬rarul (Cuvantul 3, cap.l6).

    In ce cadere se afla firea noastra ! Cel care prin fire e in stare de a-si iubi cu aprindere aproapele, trebuie sa-si dea o silinta neobisnuita sa-1 iubeasca asa cum porunceste Evanghelia.

    Cea mai inflacarata iubire fireasca se preface cu usurinta in dezgust, in ura neimpacata. (2 Imp. 13,15). Oamenii si-au aratat dragostea fireasca si cu pumnalul. Ce plina de rani e iubirea noastra cea fireasca ! Ce rana adanca e pe trupul ei - impatimirea ! Inima stapanita de impatimire e gata de orice nedreptate, de orice nelegiuire, numai de si-ar indestula iubirea ei bolnavicioasa.

    "Cantarul stramb este uraciune inaintea Domnului, iar cantarirea dreapta este placuta Lui" (Pilde 1 1, 1 ). Iubirea fireasca aduce doar cele pamantesti celui iubit al sau; la cele ceresti ea nici nu se gandeste.

    Ea se razvrateste impotriva Cerului si a Duhului Sfant: pentru ca Duhul cere rastignirea trupului. Ea se razvrateste impotriva Cerului si a Duhului Sfant: pentru ca se gaseste sub carmuirea duhului viclean, duhului necurat si pierdut.

    Sa ne apropiem de Evanghelie, preaiubite frate, sa ne privim in aceasta oglinda ! Privindu-ne in ea, sa lepadam hainele cele vechi in care ne-a imbracat caderea si sa ne impodobim cu vesmantul cel nou pe care ni 1-a pregatit Dumnezeu.

    Vesmantul cel nou este Hristos. "Cati in Hristos v-ati botezat, in Hristos v-ati si imbracat". (Gal. 3, 27). "Va veti imbraca cu putere de sus" ( Lc. 24, 49), a spus Domnul despre acest vesmant. Crestinii se imbraca in insusirile lui Hristos, prin lucrarea Atotbunului Duh.

    Pentru crestin este cu putinta sa imbrace acest vesmant. "Imbracati-va in Domnul nostru Iisus Hristos si grija de trup sa nu o faceti spre pofte" (Rom. 13, 14), spune Apostolul.

    Mai intai, lasandu-se calauzit de Evanghelie, leapada vrajba, mania, osandirea si toate cele ce lucreaza de-a dreptul impotriva iubirii.

    Evanghelia porunceste sa ne rugam pentru vrajmasi, sa binecuvantam pe cei ce ne blesteama, sa facem bine celor ce ne urasc, sa iertam aproapelui orice ar face impotriva noastra.

    Tu, cela ce vrei sa urmezi lui Hristos, straduieste-te sa plinesti cu fapta toate aceste porunci. Nu e defel deajuns sa citim doar, cu multumire, poruncile evanghelice, si sa ne minunam de inalta duhovnicie pe care acestea o cuprind in sine. Din pacate, multi se multumesc cu asta. Atunci cand vei purcede la plinirea poruncilor Evangheliei, cu indaratnicie se vor impotrivi la aceasta stapanii inimii tale. Acesti stapani sunt starea ta trupeasca, in care te afli supus trupului si sangelui, si duhurile cazute, a caror tara supusa este starea trupeasca a omului.

    Cugetarea trupeasca, dreptatea ei si dreptatea duhurilor cazute iti pretind sa nu te lepezi de cinstea in care te afli si de celelalte foloase pamantesti, iti pretind sa le aperi. Tu, insa, poarta cu barbatie razboiul cel nevazut dus de Evanghelie, dus de Domnul Insusi.

    Jertfeste tot pentru plinirea poruncilor evanghelice. Fara acesta jertfa nu vei putea fi plinitor al lor. Domnul a zis ucenicilor Sai: "Daca cineva voieste sa vina dupa Mine, sa se lepede de sine". (Mt. 16, 34).

    Atunci cand Domnul este cu tine - sa crezi in izbanda: Domnul nu poate sa nu fie biruitor. Cere biruinta de la Domnul, cere-o cu rugaciune si plans statornic. Si va veni pe neasteptate lucrarea harului in inima ta: deodata vei simti prea desfatata incantare a iubirii duhovnicesti fata de vrajmasi. Inca mai ai de luptat ! Inca trebuie sa faci dovada de barbatie ! Uita-te la lucrurile pe care le iubesti: iti plac foarte mult ? S-a legat foarte tare de ele inima ta Leapada-te de ele.

    Domnul cere de la tine aceasta lepadare, El, Care a asezat legea iubirii nu ca sa te lipseasca pe tine de iubire si de cele iubite, ci ca tu, lepadand iubirea trupeasca, sa primesti iubirea duhovniceasca, neprihanita, sfanta, care este cea mai mare fericire.

    Cela ce a simtit iubirea duhovniceasca va cauta cu scarba la dragostea trupeasca, va privi la ea ca la o schimonosire hada a iubirii. Intrebi cum sa te lepezi de cele ce le iubesti, caci ele au prins, parca, radacini in inima ta ? Spune despre ele lui Dumnezeu: "Acestea, Doamne, sunt ale Tale, iar eu cine sunt ? Zidire neputincioasa, care nu are nici o insemnatate".

    "Astazi, inca mai calatoresc pe pamant, inca mai pot fi de folos cu ceva celor iubiti ai mei; maine, poate, voi pieri de pe fata pamantului, si nu voi mai fi nimic pentru ei !".

    "Voiesc sau nu voiesc, va veni moartea, vor veni alte cumpene, smulgandu-ma in chip silnic de cei pe care ii socoteam ai mei, iar ei deja nu vor mai fi ai mei. De fapt, nici nu erau ai mei; intre mine si ei era o oarecare legatura; amagindu-ma cu aceasta legatura, eu ii numeam, ii socoteam ai mei. Daca ar fi fost cu adevarat ai mei, ar fi ramas ai mei pentru totdeauna". "Zidirile sunt numai ale Ziditorului: El este Dumnezeul si Stapanul lor. Ceea ce este al Tau Iti dau, Doamne al meu: acestea mi le-am insusit pe nedrept si in zadar".

    Pentru ei este lucru mai de nadejde sa fie ai lui Dumnezeu. Dumnezeu este Vesnic, Pretutindenea¬Fiitor, Atotputernic, cu nemarginire Bun. Pentru cel care este al Sau, El este Cel mai credincios, Cel mai de nadejde Ajutator si Acoperitor.

    Dumnezeu da omului cele ale Sale: si pentru om oamenii devin "ai sai", vremelnic dupa trup, vesnic dupa duh, atunci cand Dumnezeu binevoieste sa dea omului acest dar.

    Adevarata iubire de aproapele se intemeiaza pe credinta in Dumnezeu, "Ca toti sa fie una", a strigat Mantuitorul lumii catre Parintele Sau, "dupa cum Tu, Parinte, intru Mine si Eu intru Tine, asa si acestia in Noi sa fie una" (In. 17, 21 ).

    Smerenia si incredintarea in voia lui Dumnezeu omoara implinirea trupeasca. Aceasta inseamna ca cea din urma traieste prin parerea de sine si necredinta.

    Fa pentru cei pe care ii iubesti ceea ce poti sa faci folositor si ceea ce este legiuit; dar totdeauna sa ii incredintezi lui Dumnezeu - si iubirea ta oarba, trupeasca, nesocotita se va preface, incetul cu incetul, intr-o iubire duhovniceasca, intelegatoare, sfanta.

    Iar daca iubirea ta este o impatimire ce se impotriveste legii, atunci s-o lepezi ca pe o uraciune. Atunci cand inima ta nu este libera, acesta este un semn al impatimirii. Atunci cand inima ta este inrobita, acesta este semnul patimii nebunesti, pacatoase. Iubirea sfanta este curata, libera, intreaga in Dumnezeu. Ea este o lucrare a Sfantului Duh, care lucreaza in inima in masura curatirii acesteia.

    Lepadand vrajba, lepadand patimirea, lepadandu-te de iubirea trupeasca, afla iubirea duhovniceasca; "fereste-te de rau si fa bine" (Ps. 33, 13).

    Da cinstire aproapelui ca unui chip al lui Dumnezeu - cinstire care sa fie in sufletul tau, nevazuta pentru ceilalti, descoperita doar constiintei tale. Faptele pe care le savarsesti sa fie, in chip tainic, pe potriva starii tale sufletesti.

    Da cinstire aproapelui, fara sa iei seama la varsta, fara sa faci deosebire intre barbat si femeie, fara sa te uiti la rangul pe care-1 are in lume - si iubirea sfanta va incepe, treptat, sa se faca aratata in inima ta. Pricina acestei iubiri nu sunt trupul si sangele, nu inraurirea simturilor, ci Dumnezeu.

    Cei lipsiti de slava numelui de crestin nu sunt lipsiti de cealalta slava, pe care au primit-o cand au fost ziditi: ei sunt chipul lui Dumnezeu.

    Daca chipul lui Dumnezeu va fi aruncat afara, in vapaia cea cumplita a iadului, si acolo sunt dator sa il cinstesc.

    Ce treaba am eu cu vapaia, cu iadul ! Chipul lui Dumnezeu a fost aruncat acolo potrivit judecatii lui Dumnezeu: treaba mea este sa pazesc cinstirea fata de chipul lui Dumnezeu, si prin aceasta sa ma pazesc pe mine insumi de iad.

    Da cinstire si orbului, si leprosului si celui bolnav la minte, si pruncului de tata, si raufacatorului, si paganului - cum se cuvine chipului lui Dumnezeu. Ce ai tu cu neputintele si neajunsurile lor ! Ia seama la tine insuti, ca sa nu sufere un neajuns iubirea ta.

    In crestin, sa dai cinstire lui Hristos, Care a spus spre povatuirea noastra, si inca va mai spune atunci cand se va hotara soarta noastra in vesnicie: "Ceea ce ati facut unuia dintre acesti frati ai Mei prea mici, Mie Mi-ati facut". (Mt. 25, 40).

    Atunci cand ai de-a face cu aproapele sa ai in minte acest cuvant evanghelic si te vei face tainuitor al iubirii de aproapele. Tainuitorul iubirii de aproapele intra prin ea in iubirea de Dumnezeu.

    Dar daca socoti ca il iubesti pe Dumnezeu, iar in inima ta traieste un simtamant de neplacere fie si fata de un singur om, sa stii ca te afli intr-o vesnica ama¬gire de sine.

    "Daca zice cineva:", graieste Sfantul Ioan Cuvantatorul de Dumnezeu, "- iubesc pe Dumnezeu, iar pe fratele sau il uraste, mincinos este... Aceasta porunca avem de la El, ca cine iubeste pe Dumnezeu sa iubeasca si pe fratele sau". ( 1 In. 4, 20, 21 ).

    A arata iubire duhovniceasca fata de aproapele este semnul innoirii sufletului prin Sfantul Duh. "Noi stim ca am trecut din moarte la viata", graieste iarasi Cuvantatorul de Dumnezeu, "pentru ca iubim pe frati; cine nu iubeste pe fratele sau ramane in moarte". ( 1 In. 3, 14).

    Desavarsirea crestina sta in desavarsita iubire de aproapele. Desavarsita iubire de aproapele sta in iubirea de Dumnezeu, care nu cunoaste desavarsire, intru care nu este sfarsit sporirii. Cresterea in iubirea de Dumnezeu este nesfarsita, pentru ca iubirea este Nesfarsitul Dumnezeu. ( 1 In. 4, 16). Iubirea de aproapele este temelia zidirii iubirii. Iubite frate ! Cauta sa sporesti in tine iubirea duhovniceasca de aproapele: intrand in ea, vei intra in iubirea de Dumnezeu, pe portile invierii, pe portile Imparatiei Cerurilor. Amin.
  • Viorica Bălteanu ► Adam 20.02.2015 20:38
    Elucubrezi, d-le, deviezi de la propria deviere! Precis ai casa "plină" de copii,nepoţi, iar toate aiurelile despre iubirea pentru homosexuali au aterizat din eroare în comentariul precedent al D-tale!
  • Viorica Bălteanu 20.02.2015 18:23
    Papagalii charlie sunt incapabili să priceapă adevăruri simple, validate de timp şi de cercetarea ştiinţifică temeinică. Sunt terifiante în realitatea lor frustă exact afirmaţiile homosexualilor despre deviaţia lor, dobândită după ce au fost abuzaţi sexual copii fiind, au avut familie incapabilă să le ofere modele corecte şi să-i ocrotească de perversitatea unor depravaţi pentru care aberaţiile coincid cu normalitatea. Există de mii de ani indivizi perverşi care agresează copii şi adolescenţi, dar a le lua, în secolul prezent, apărarea depravaţilor, a-i socoti — EXACT PE EI! — victime ale intoleranţei din partea oamenilor sănătoşi la minte şi la trup chiar întrece orice limită! Să-şi practice coprofagiile, apetenţele sadomasochiste în propria locuinţă şi să înceteze cu agresivitatea, falsificarea adevărului, circurile publice deşănţate! Vor crăpa cu circa 30 de ani mai repede decât oamenii normali, plini de boli oribile, regretaţi numai de alţi papagali. Faptul că aceşti monştri pregătesc, tot în SUA, legalizarea pedofiliei marchează exact sfârşitul oricărei îngăduinţe din partea oamenilor normali, care nu vor permite ca descendenţii lor să devină batjocura unor descreieraţi, astfel că lucrurile vor deveni, foarte rapid, tragice. Atenţie ce parlamentari veţi vota la anul viitor! Oamenii normali, educaţi, cu credinţă în Dumnezeu nu vor accepta sacrificarea LEGALĂ a puilor de om. În schimb, nişte javre ahtiate de bani şi putere, semianalfabete, cu suflet de jivină târâtoare nu vor pregeta să fie slugi diavoleşti, votând legi scelerate.
  • oarecare 20.02.2015 21:32
    Violenta de limbaj din comentariile dvs. d-na parca nu-s potrivite pt un om decent si ponderat, dar ce-i mai rau e ca-ndaratul lor se simte multa energie ostila, agresiva, intoleranta. Postatorul ''db'' a venit si cu niste linkuri lamuritoare la care dvs. combateti cu apostrofari si epitete poate plastice in ochii dvs. Va-nteleg ca va simtiti in pericol in firescul si normalitatea dvs. dar cred ca nu suntem panditi chiar asa de pedofilizare,, homosexualizare, zoofilizare samd.
  • Viorica Bălteanu ► oarecare 20.02.2015 21:55
    Numai sperioşii papagali charlie inventează violenţă de limbaj acolo unde exprimarea realităţii, adică a adevărului adevărat nu poate ocoli o abjecţie oribilă, aberantă, de care trebuie apăraţi cei tineri şi despre care trebuie să înveţe a se feri pe ei, pe copiii lor. Nefericiţii papagali nici nu realizează cât sunt de jalnici, de ridicoli, minţind sfruntat miliarde de oameni sănătoşi la minte şi la trup, cu discernământul nealterat, care asigură viitorul umanităţii, fiind imposibil de păcălit, tocmai oamenii normali fiind adevărata forţă, nu câteva mii de pretinşi oameni de ştiinţă (ei înşişi homosexuali, ca să vezi brodeală!) deveniţi propagatori ai minciunii, străduindu-se a impune guvernelor, popoarelor scufundarea rapidă în mizeria absolută, boală, moarte. Cine fuge de adevăr să se uite la telenovele cu gay şi lesbiene gângurind fericiţi în haite avide numai de perversiuni! Nu-i obligă nimeni să vrea a cunoaşte adevărul.
  • Adam ► Viorica Bălteanu 20.02.2015 23:13
    Leapada-te de Satana femeie! Caci ura si veninul in care te inneci este de la cel intunecat. Numai cei cu iubire in suflet vor intra in Imparatia lui Dumnezeu! Pocaieste-te, intoarce-te la caile Domnului, citeste-i si asculta-i cuvantul! Intoarce-te la Dumnezeu!
  • Viorica Bălteanu ► Adam 20.02.2015 23:38
    Biet papagal charlie, pe cine crezi că poţi păcăli? Eu nu mă pot întoarce de unde nici n-am plecat vreodată. Exact eu apăr dreptul la educaţie corectă, frumoasă, prin ora de religie, eu dezavuez politica de transformare a copiilor, a tinerilor normali în homosexuali, pe care-i iubeşti D-ta&Comp. Nicio persoană normodotată nu se lasă îmbrobodită de falsa cucernicie a unora ca D-ta. Exact propriile postări anterioare arată adevărul despre foaaaarte marea D-tale religiozitate, empatie cu normalitatea.
  • Adam ► Adam 20.02.2015 23:59
    Cunosc empatie fata de dumneata Viorica, iti doresc tot binele din lume si sa fii iubita! Eu nu cunosc cuvinte de injurie precum cunosti dumneata si nu ma lasa sufletul sa ma cobor la nivelul de venin si ura in care va balaciti cu atat drag! Dumnezeu e sus si vede tot!
  • db 20.02.2015 22:02
    Vă mulțumesc că mi-ați șters două comentarii și că păstrați aberațiile doamnei Bălteanu. Prin acțiunea asta îmi demonstrați exact punctul de vedere. :D
  • stefanbragarea 21.02.2015 16:19
    Este adorabilă această dnă Bălteanu...Mai propuneți subiecte care o interesează. Nu m-am distrat de mult atât de bine!
  • Liliana 21.02.2015 17:38
    Dupa cum comunistii se bazau pe lupta de clasa provocata dintre muncitori si burghezie/intelectualitate, asa Noua Ordine mondiala indeamna la lupta niste nefericiti ai sortii catalogati de catre promotorii ei ca facand parte dintr-un nou gen. Si pentru ca la fel ca si in precedentul caz, nu prea au sorti de izbanda deoarece nefericitii prefera intimitatea si in plus, au o sumedenie de incertitudini legate de noua ideologie, se procedeaza la sponsorizari masive de ong-uri si alte alcatuiri care sa faca tam-tam si propaganda. Lesne de inteles ca cei incadrati in noul gen vor fi preferati la conducerea organismelor Noii Ordini. Pentru ca sunt manipulabili si vor fi vesnic fideli stapanului.
  • Liliana 21.02.2015 18:17
    Asa ca, adresez un indemn homosexualilor: Nu va lasati manipulati!
    (Rog admini sa stearga precedentul comentariu cu greseli de tastare!)
  • stefanbragarea 21.02.2015 19:49
    Vă rog să mă scuzați! În cazul homosexualilor nu se spune ”manipulați” ci ** !
    Cu bune urări de sănătate dnei Bălteanu...
  • Viorica Bălteanu 21.02.2015 21:40
    Domnule Dorinbudusanb, nici eu nu doresc să duc mai departe cu Dv. un dialog, pentru că — cine ştie din ce pricină, însă exact ca homosexualii — răstălmăciţi opinii, inventaţi realităţi inexistente (născociţi până şi sentimente pe care oameni necunoscuţi de către Dv. nu le-au încercat vreodată, ei fiind, funciar, la antipodul urii), mimaţi blândeţe, cucernicie, pozaţi în victimă, lucru oarecum bizar, de vreme ce nu v-a adus nimeni vreo vătămare corporală sau insultă personală. A confunda ÎNGRIJORAREA stârnită de ofensiva contra familiei, a copiilor, a credinţei, îngrijorare legitim trăită de 90% din cetăţenii României cu URA este o atitudine definitorie pentru aceia care mint cum respiră. Aţi educat mii de copii, de tineri, aveţi copii, nepoţi? Dacă aţi fi avut asemenea realizări, precis nu aţi proceda cum procedaţi, făcând aiuritoare procese de intenţie. Repet, coincidenţa cu comportamentul homosexualilor (ce pozează în victime inocente, fiind, în realitate, de o violenţă extremă, ei reprezentând, de mii de ani, un pericol social uriaş, prin negarea, nimicirea vieţii, reprezentată cum nu se poate mai convingător de însăşi existenţa, candoarea copiilor) este frapantă, deşi ar putea fi o pură întâmplare. Faptul că, tot exact ca homosexualii, dincolo de pretinsa Dv. obiectivitate, de fapt, ascundeţi păreri flagrant eronate, trimiteţi la texte total lipsite de fundamentare ştiinţifică, susţinând că este adevăr inatacabil tocmai ceea ce covârşitoarea majoritate a psihiatrilor, a psihologilor, a pedagogilor, a sociologilor lumii infirmă, aceştia având concluzii limpezi după studierea atentă a unei cazuistici de entitate imensă, inclusiv în timp îndelungat urmărită, este opţiunea Dv., la care veţi renunţa sau nu vreodată, oricum, acest aspect mă lasă complet indiferentă. Cine comentează o carte, combătând-o cu aplomb, carte despre care precizează că nu a citit-o îşi delegitimează complet discursul. De asemenea, cred că nu este deloc potrivit să stabiliţi Dv. cine este şi cine nu este bun creştin, atitudine, din nou, foarte dragă postacilor ce şi-au recunoscut ori şi-au trădat apartenenţa la clubul celor cu deviaţii sexuale grave. Medicii psihiatri, ceilalţi specialişi de mine invocaţi mai sus, familiile homosexualilor, foarte mulţi gay, nefericiţii care au avut ghinionul de a creşte în preajma acestor indivizi afirmă că homosexualii sunt foarte bolnavi. Unii, cu voinţă puternică, fiind ajutaţi de profesionişti competenţi, au izbutit să se vindece, argument de necontestat ce demonstrează că este o boală tratabilă cu şanse de însănătoşire demne de luat în considerare. Schimbând, parţial subiectul, dacă stăpâniţi foarte bine două-trei limbi de circulaţie (franceza, engleza, germana, spaniola, italiana etc.) despre papagalii charlie puteţi afla adevărul citind ce au scris — chiar din 8 ianuarie a.c. începând — foarte mulţi oameni avizaţi: specialişti în acţiuni de comando, regizori de film, fotografi, corespondenţi de război, specialişti în servicii secrete ori în armament etc. La noi s-a scris relativ puţin. Emblematic este că, din foarte numeroşii domni şi doamne care-au declarat, atunci, la cald, despre sine JE SUIS CHARLIE au rămas extrem de puţini doritori de a mai face respectiva declaraţie, fiindcă au citit, au coroborat fapte, au comparat fotografii, imagini filmate, mărturii ale acelora care au fost de faţă... Asta e: minciuna are picioare scurte! Cred că aici e cazul să ia sfârşit schimbul de replici cu Dv. Numai bine!
  • oarecare 22.02.2015 15:30
    Si totusi postarile dvs.au, in perceptia unora ce au mentionat acest fapt, un aer vindicativ, agresiv si extrem de conservator. A mai sustine in ziua de azi ca homosexualitatea e o maladie e descalificant pt. oricine. Banuiesc insa ca sunteti direct interesata a va manifesta aceasta pozitie, eu unul nemaintalnind aceasta ardoare retorica decat la fanaticii religiosi ai diferitelor culte, total opaci si neingaduitori cu preopinentii. A afirma azi ca cei in discutie sunt ''de o violenţă extremă, ei reprezentând, de mii de ani, un pericol social uriaş, prin negarea, nimicirea vieţii'' ma lasa perplex, in ciuda faptului ca nu agreez deloc modul lor de comportament sexual. Dar randurile dvs. imi creeaza frisoane prin sentimentul ca ma aflu in fata unui nou batalion inchizitorial sau SS de tip nou, ce vrea sa delimiteze la sange, dihotomic, normalul de anormal. Va rog sa-mi precizati de unde ati aflat asemenea bazaconii, din ce tenebre intelectuale KGB-iste, caci, dupa mine asemenea afirmatii sunt de o gravitate extrema. Dupa dvs. Grecia Antica, unde fenomenul era acceptat, uneori si cu zambete, s-a depopulat tocmai din cauza tolerantei cu care-i priveau grecii pe cei altfel decat pe majoritarii heterosexuali, ori asa ceva nu se accepta nicaieri in vreun mediu stiintific, printre istorici. Dvs. probabil pregatiti o lista neagra deja, pt. a elimina nume uriase din cultura mondiala, precum Aristotel, Michelangelo, Whitman sau M.Foucault. Mimati un limbaj academic dar cand e vorba de a argumenta bibliografic nu mai manifestati aceiasi ardoare de combatant zelos. Oare chiar cartea in speta este un prag in cercetarea fenomenului neclasificat inca de milenii, de cand omul traieste social pe pamant? O fraza de-a dvs. insa imi dezvaluie maximul de dogmatism proletcultist din anii '50 de care discursul dvs. pare imbibat. Iat-o:''Unii, cu voinţă puternică, fiind ajutaţi de profesionişti competenţi, au izbutit să se vindece, argument de necontestat ce demonstrează că este o boală tratabilă cu şanse de însănătoşire demne de luat în considerare''. Mi-ati rememorat prin ea timpuri de care, noua astora, care nu le-am trait, nu ne e dor dar la a caror evocare tresarim cu oroare. Tovarasa activista, va rugam, nu ne mai atingeti si atunci va vom putea spune saru'-mana.
  • Viorica Bălteanu ► oarecare 06.03.2015 22:19
    Citiţi mai mult, d-le cu pseudonim hilar (postarea de la orele 3,30 pm din 22 februarie), deoarece aveţi lacune uriaşe, cam 90% din aserţiunile înşirate fiind de un ridicol homeric şi, aproape toate inexacte! Activism? Da, Dv. sunteţi un biet activist LGTB. Eu, pe lângă deceniile de activitate la catedră, sunt un reputat activist cultural, cu merite recunoscute înclusiv în afara graniţelor, dincolo de realizările din viaţa personală, pe care, de asemenea, nu le veţi avea vreodată. Diferenţa o poate face orice persoană cu mintea limpede şi bun bagaj cultural.
  1. George Simion "l-a făcut ZOB" pe Nicușor Dan - FOTO/VIDEO. Liviu Pleșoianu: Impecabil răspunsul lui Simion legat de CENZURAREA jurnaliștilor LIBERI și a tuturor românilor ale căror opinii nu convin Sistemului!

  2. NU e o lovitură pentru Trump! Primul Papă american la Vatican, Leon al XIV-lea, "e mai rău decât Francisc". "Va pune Biserica Catolică contra lui Trump"

  3. SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

  4. A ÎNCEPUT! VIDEO: Firul nevăzut al serviciilor secrete la 6 luni de la anularea alegerilor. Col. (r) SRI Ion Dedu dezvăluie ițele ședințelor CSAT și CCR care au produs lovitura de stat constituțională. Noi documente decriptate la ActiveNews

  5. Virgiliu Gheorghe: Sunt oameni care frecventează Biserica si vorbesc cu multa ură față de George Simion lăudându-l pe Nicușor Dan care susține homosexualismul, educația sexuală pentru copii și festivalul satanist UNTOLD. Ce legătură are cu Hristos?

  6. Radu Soviani în Libertatea: Despre dubioasa intervenție a BNR pentru devalorizarea leului. Mugur ”Manole” Isărescu a rămas fără ceai de tei?

  7. Anca Alexandrescu: Nicușor Dan și-a mărit singur salariul și și-a pus și un bonus de 50%

  8. George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

  9. Florin Palas: Kominternul n-o murit, dor un pic s-o odihnit!

  10. Patrick André de Hillerin despre apocalipsa intelectualilor: Cât de prost stau Cristian Preda și Tănase Stamule la calcule - FOTO-CAPTURI

  1. Ciolacu scoate PSD de la Guvernare dar nu-și dă încă demisia de la șefia PSD. Progresistul Daniel David, propunerea PNL pentru premier intermar. Președintele interimar a luat act și anunță pe 6 mai un prim ministru interimar

  2. Nicușor Dan a aprobat Marșul homosexualilor - ”Bucharest Pride” pentru sâmbătă, 7 iunie, în ajunul Rusaliilor

  3. Peninsula Iberică este noul Wuhan?

  4. REZULTATE OFICIALE: Suveraniștii au luat peste 40% - VICTORIA LUI CĂLIN GEORGESCU ȘI GEORGE SIMION! LUPTA se duce în TURUL II cu NICUȘOR SOROS DAN! Au votat peste 9,5 MILIOANE de ROMÂNI! Mobilizare istorică pentru ROMÂNISM la ALEGERILE PREZIDENȚIALE 2025

  5. 3 mai 1997: 28 ani de la una dintre cele mai mari TRĂDĂRI din istoria României: TRATATUL CU UCRAINA. Cum au fost cedate teritorii ale patriei-mamă la îndemnul lui Silviu Brucan - Bruckner și prin mâna lui Adrian Severin - Skvosnik, nepot al Anei Pauker

  6. Cu cine votăm la alegerile prezidențiale din 4 mai

  7. George Simion l-a spulberat pe Nicușor Dan: Căzut în "falia satanistă"! VIDEO de la prima confruntare, față în față, dintre candidații la prezidențiale, dintre suveranism și progresism

  8. Instigare la uciderea lui George Simion după o postare a Victoriei Stoiciu. Singura LGBT-istă din PSD care îl susține pe Nicușor Dan, soroșista s-a plasat împotriva deciziei partidului de neutralitate în Turul 2, alături de pro-LGBT-istul Victor Negrescu

  9. Pericolul celor două specii: Românul de Diaspora și Românul de Casă

  10. Premierul Spaniei vine cu noi dezvăluiri despre pana masivă de curent care a lovit Peninsula Iberică: 15 gigawați de energie au dispărut inexplicabil

Ultima oră

23:30

Corbul și dragonul sau modelul politic ortodox

23:00

Radu Cristescu - PSD: 10 motive pentru care nu-l votez pe Nicușor Dan!

22:49

Florin Palas: Kominternul n-o murit, dor un pic s-o odihnit!

21:10

SRS: Nicușor Dan turnător la Securitate cu acte! Sorin Roșca Stănescu publică documentele. NOTE INFORMATIVE de POLIȚIE POLITICĂ

20:00

George Simion "l-a făcut ZOB" pe Nicușor Dan - FOTO/VIDEO. Liviu Pleșoianu: Impecabil răspunsul lui Simion legat de CENZURAREA jurnaliștilor LIBERI și a tuturor românilor ale căror opinii nu convin Sistemului!

19:22

Anca Alexandrescu: Nicușor Dan și-a mărit singur salariul și și-a pus și un bonus de 50%

19:13

NU e o lovitură pentru Trump! Primul Papă american la Vatican, Leon al XIV-lea, "e mai rău decât Francisc". "Va pune Biserica Catolică contra lui Trump"

19:00

Virgiliu Gheorghe: Sunt oameni care frecventează Biserica si vorbesc cu multa ură față de George Simion lăudându-l pe Nicușor Dan care susține homosexualismul, educația sexuală pentru copii și festivalul satanist UNTOLD. Ce legătură are cu Hristos?

18:57

Conferință AUR despre relansarea mineritului și metalurgiei în Munții Apuseni

18:21

Magdalena Radu: De ce îl votez pe George Simion

18:00

A ÎNCEPUT! VIDEO: Firul nevăzut al serviciilor secrete la 6 luni de la anularea alegerilor. Col. (r) SRI Ion Dedu dezvăluie ițele ședințelor CSAT și CCR care au produs lovitura de stat constituțională. Noi documente decriptate la ActiveNews

17:41

Patrick André de Hillerin despre apocalipsa intelectualilor: Cât de prost stau Cristian Preda și Tănase Stamule la calcule - FOTO-CAPTURI

17:25

Sorin Faur: ”În frunte cu Liderul, băsiștimea e fiartă”

17:05

George Simion: Sunt și voi rămâne alături de poporul român! Dialog cu asociațiile și sindicatele – primul pas spre o Românie condusă cu respect

16:20

Radu Soviani în Libertatea: Despre dubioasa intervenție a BNR pentru devalorizarea leului. Mugur ”Manole” Isărescu a rămas fără ceai de tei?