

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a interzis marți spoturile publicitare care promovează jocurile de noroc, atât de pe posturilede televiziune, cât și pe cele de radio, potrivit unui articol al Legii audiovizualului care protejează minorii.
Preşedintele Oficiului Naţional pentru Jocuri de Noroc, Odeta Nestor, a precizat că, în prezent, în România nu există niciun operator de jocuri de noroc online licenţiat şi că marketingul, reclama şi publicitatea sunt strict interzise pentru jocurile de noroc nelicenţiate în România.
La rândul său, reprezentantul Pro TV, Adriana Păpureanu, a spus că în respectivele spoturi publicitare nu se cer bani de la jucători, iar posturile TV nu au o bază legală prin care să refuze difuzarea lor.
Difuzarea în serviciile de televiziune si de radiodifuziune a programelor care pot afecta dezvoltarea fizică, mentală sau morală a minorilor se poate face numai dacă, prin alegerea intervalului orar de difuzare, prin codare sau ca efect al altor sisteme de acces condiţionat, se asigură faptul că minorii din zona de transmisie, în situaţii normale, nu pot auzi sau vedea emisiunile respective.
Preşedintele Oficiului Naţional pentru Jocuri de Noroc, Odeta Nestor, a precizat că, în prezent, în România nu există niciun operator de jocuri de noroc online licenţiat şi că marketingul, reclama şi publicitatea sunt strict interzise pentru jocurile de noroc nelicenţiate în România.
La rândul său, reprezentantul Pro TV, Adriana Păpureanu, a spus că în respectivele spoturi publicitare nu se cer bani de la jucători, iar posturile TV nu au o bază legală prin care să refuze difuzarea lor.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.