

Conform studiului „Indicii de audiență TV - 2014”, televiziunea cu cei mai puțini telespectatori din România,înregistrați anul trecut,este Credo TV, televiziune confesională.
Livrare GRATUITA, orice produs. Toate ofertele
Acest post TV a înregistrat în 2014 o audiență medie de numai 87 de telespectatori pe minut, la nivel urban, arată studiului oficializat de Kantar Media pentru stabilirea de către CNA a listei must-carry pentru acest an.
Ordinea televiziunilor cu cele mai mici audiențe din România (posturi românești sau străine retransmise pe rețelele de cablu) este următoarea, în ordine descrescătoare, conform mediei pe minut înregistrate pe publicul la nivel urban:
- Look Plus: 1637 de telespectatori/ minut
- Nașul TV: 1628 de telespectatori/ minut
- TVH: 1574 de telespectatori/ minut
- CBS Reality: 1418 de telespectatori/ minut
- VH1: 1151 de telespectatori/ minut
- Alfa Omega TV: 1063 de telespectatori/ minut
- Travel Mix: 520 de telespectatori/ minut
- Inedit TV: 397 de telespectatori/ minut
- Credo TV: 87 de telespectatori/ minut
Întreaga analiză pe Forbes.ro.
Livrare GRATUITA, orice produs. Toate ofertele
Acest post TV a înregistrat în 2014 o audiență medie de numai 87 de telespectatori pe minut, la nivel urban, arată studiului oficializat de Kantar Media pentru stabilirea de către CNA a listei must-carry pentru acest an.
Ordinea televiziunilor cu cele mai mici audiențe din România (posturi românești sau străine retransmise pe rețelele de cablu) este următoarea, în ordine descrescătoare, conform mediei pe minut înregistrate pe publicul la nivel urban:
- Look Plus: 1637 de telespectatori/ minut
- Nașul TV: 1628 de telespectatori/ minut
- TVH: 1574 de telespectatori/ minut
- CBS Reality: 1418 de telespectatori/ minut
- VH1: 1151 de telespectatori/ minut
- Alfa Omega TV: 1063 de telespectatori/ minut
- Travel Mix: 520 de telespectatori/ minut
- Inedit TV: 397 de telespectatori/ minut
- Credo TV: 87 de telespectatori/ minut
Întreaga analiză pe Forbes.ro.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.