

Grupul japonez auto Nissan a anunţat luni, că va sponsoriza Liga Campionilor în următoarele patru sezoane, cu cel mai mare contract de acest fel din istoria companiei fondată în 1933. Grupul din Yokohama, care mai deține și brandurile Infinity și Datsun, nu a precizat, însă, valoarea financiară a sponsorizării, dar a anunțat că își dorește să devină "primul constructor asiatic de automobile în Europa până în 2016".
Nissan, care a precizat că înțelegerea cu UEFA vizează și Supercupa Europei, și-a exprimat satisfacția că va avea o expunere mai mare de patru miliarde de telespectatori în fiecare an.
Japonezii au vândut 5,1 milioane de vehicule în lume în 2013 şi alături de partenerii săi, Renault şi Avtovaz, constituie al patrulea grup mondial în acest sector, iar în 2012 a ocupat poziția a șasea în lume, după Toyota, General Motors, grupul Volkswagen, grupul Hyunday și Ford.
Nissan, care a precizat că înțelegerea cu UEFA vizează și Supercupa Europei, și-a exprimat satisfacția că va avea o expunere mai mare de patru miliarde de telespectatori în fiecare an.
Japonezii au vândut 5,1 milioane de vehicule în lume în 2013 şi alături de partenerii săi, Renault şi Avtovaz, constituie al patrulea grup mondial în acest sector, iar în 2012 a ocupat poziția a șasea în lume, după Toyota, General Motors, grupul Volkswagen, grupul Hyunday și Ford.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.