
Marii producători precum Coca-Cola, Nestlé sau Unilever îşi întorc atenția către micii comercianţi, o piaţă de 70.000-80.000 de jucători şi circa 8 mld. euro după ce în ultimii ani hipermarketurile şi supermarketurile au câştigat constant cotă de piaţă şi implicit forţă în negocieri, potrivit zf.ro.
Cu toate că la început producătorii locali şi internaţionali nu s-au amestecat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură, totuși în ultima vreme tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.
În acest context, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Unilever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.
Mai multe detalii, AICI.
Cu toate că la început producătorii locali şi internaţionali nu s-au amestecat în lupta dintre reţelele străine şi magazinele româneşti, lăsând piaţa să se aşeze singură, totuși în ultima vreme tot mai multe voci susţin importanţa comerţului tradiţional, care are încă o contribuţie importantă în businessuri precum Coca-Cola, Unilever sau Nestlé.
În acest context, Coca-Cola a lansat o campanie de susţinere a magazinului din colţ, iar Unilever anunţă că îşi va concentra atenţia pe comerţul tradiţional.
Mai multe detalii, AICI.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.