

Bărbații români stabilesc o legătură afectivă cu autoturismul personal. 77% dintre ei au un nume de alint pentru autoturismul pe care îl conduc: Suflețel, Sfântul, Parascheva sau Păpușica.
Potrivit unui studiu realizat de un magazin online de piese auto și accesorii, 20% dintre groomeri, cum sunt numiţi cei ce-și alintă mașina, au fost inspirați în alegerea numelui de performanțele mașinii, forma și dimensiunea caroseriei.
Un procent de 17,4% dintre participanții la același studiu și-au botezat mașina în funcție de experiențele personale trăite la volanul ei.
Culoarea mașinii este o sursă de inspirație pentru 13,3% dintre persoanele intervievate, iar 12% au ales un nume care să reflecte marca sau caracteristicile ei.
Un procent de 10,3% dintre respondenți recunosc că nu au ales ei porecla mașinii, dar o folosesc. În acest caz, mașina a fost botezată de prieteni sau de un membru al familiei. Filmele, piesele muzicale, proverbele sau numerele de înmatriculare sunt surse importante în alegerea unei porecle.
Potrivit unui studiu realizat de un magazin online de piese auto și accesorii, 20% dintre groomeri, cum sunt numiţi cei ce-și alintă mașina, au fost inspirați în alegerea numelui de performanțele mașinii, forma și dimensiunea caroseriei.
Un procent de 17,4% dintre participanții la același studiu și-au botezat mașina în funcție de experiențele personale trăite la volanul ei.
Culoarea mașinii este o sursă de inspirație pentru 13,3% dintre persoanele intervievate, iar 12% au ales un nume care să reflecte marca sau caracteristicile ei.
Un procent de 10,3% dintre respondenți recunosc că nu au ales ei porecla mașinii, dar o folosesc. În acest caz, mașina a fost botezată de prieteni sau de un membru al familiei. Filmele, piesele muzicale, proverbele sau numerele de înmatriculare sunt surse importante în alegerea unei porecle.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.