

Pe circuitul din Japonia piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 53 de tururi a câte 5807m/tur, iar turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’40 in conditii de circuit uscat iar distanţa totală a cursei va însuma 307,471km.
Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului.
Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 48.
Combustibilul folosit pe tur: 2,8kg.
Apăsarea aerodinamică: maximă.
Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 22 secunde.
Cel mai rapid tur într-o cursă: 1’31.540 Kimi Raikkonen 2005.
Cel mai rapid tur în general: 1’28.954 Michael Schumacher 2006.
Viteza maximă: 306km/ora Pastor Maldonado 2011.
Cele mai multe clasări pe prima poziție a grilei: 8 Michael Schuamcher
Cele mai multe victorii: 6 Michael Schumacher
Pneurile disponibile: medii și tari.
Circuitul este unul foarte tehnic, fiecare parte a sa fiind diferită și putem spune că virajul 130R este unul dintre cele mai solicitante din calendar. Ai nevoie de un set-up optim și de o mașină care se lipește de asfalt. Șicanele sunt și ele foarte solicitante și dacă faci o greșeală ai compromis toata trecerea prin această zonă și pierzi foarte mult timp. Multe din cursele de la Suzuka s-au desfășurat pe ploaie, caz în care vizibilitatea este foarte redusă. Aderența va evolua mult pe parcursul sfârșitului de săptămână. La început suprafața va fi foarte abrazivă și pilotul trebuie să analizeze exact modul în care evoluează pista și cum afectează acest lucru pneurile.
Întreaga analiză o găsiţi pe F1 Manager!
Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului.
Numărul de schimbari a treptelor de viteza intr-un tur: 48.
Combustibilul folosit pe tur: 2,8kg.
Apăsarea aerodinamică: maximă.
Timpul pierdut la boxe pentru o schimbare de pneuri: 22 secunde.
Cel mai rapid tur într-o cursă: 1’31.540 Kimi Raikkonen 2005.
Cel mai rapid tur în general: 1’28.954 Michael Schumacher 2006.
Viteza maximă: 306km/ora Pastor Maldonado 2011.
Cele mai multe clasări pe prima poziție a grilei: 8 Michael Schuamcher
Cele mai multe victorii: 6 Michael Schumacher
Pneurile disponibile: medii și tari.
Circuitul este unul foarte tehnic, fiecare parte a sa fiind diferită și putem spune că virajul 130R este unul dintre cele mai solicitante din calendar. Ai nevoie de un set-up optim și de o mașină care se lipește de asfalt. Șicanele sunt și ele foarte solicitante și dacă faci o greșeală ai compromis toata trecerea prin această zonă și pierzi foarte mult timp. Multe din cursele de la Suzuka s-au desfășurat pe ploaie, caz în care vizibilitatea este foarte redusă. Aderența va evolua mult pe parcursul sfârșitului de săptămână. La început suprafața va fi foarte abrazivă și pilotul trebuie să analizeze exact modul în care evoluează pista și cum afectează acest lucru pneurile.
Întreaga analiză o găsiţi pe F1 Manager!
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.