

De Ce? Fiindcă e nevoie să se vadă valoarea piloţilor şi acolo unde monopostul nu este competitiv. Şi fiindcă primul pe care trebuie să îl învingi în FormulA 1 este coechipierul tău!
Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Cea mai bună prestaţie fiind cotată cu pneurile superusoare şi cea mai slabă cu pneurile de ploaie. Adică nota 6 este maxim şi nota 1 este minim. Nu se va ţine cont de prestaţia maşinii sau de alte lucruri care nu sunt sub controlul direct al piloţilor
(+) Pilotul cursei: din nou Fernando Alonso. A fost fenomenal modul în care l-a tinut pe Hamilton în spate cu pneuri mult mai uzate şi cu o masina mult inferioara. Nu îl uităm pe Daniel Ricciardo desigur și cu prima ocazie îl vom puncta.
(-) Şoferul de taxi: strategii echipelor McLaren şi Williams.
Nota spectacolului din cursă: 9 din 10, cea mai frumoasă cursă a acestui sezon. Până acum.
Red Bull: Vettel nota 5 (2, 7) – Ricciardo nota 6 (4, 1)
Vettel nu poate da vina doar pe maşina de siguranţă pentru rezultatul slab ci şi pentru greşeala sa din ultimul viraj asemenea cu cea a altor 5,6 piloţi. Iar despre Daniel Ricciardo nu mai e nimic de zis, doar ca ne scoatem pălăria în faţa sa.
Hungaroring 0 – 1
General 2 – 9
Mercedes: Rosberg nota 5 (1, 4) – Hamilton nota 6 (21, 3)
Pe Rosberg l-a ‘ţinut’ Hamilton fiindcă pana la intrarea la boxe cele 9 tururi în care a stat în spatele colegului său au fost cu o secundă mai lent decat precedentele în care s-a apropiat de Lewis. Dar cursa nu a pierdut-o aici Nico şi nici datorită maşinii de siguranţă ci faptului că a stat 18 tururi în spatele lui Vergne pe care nu a reuşit să îl depăşească. Hamilton a avut parte de o cursă grozavă de care nu are de ce sa se plângă. Şansa a fost de partea sa la fiecare intrare a maşinii de siguranţă dar şi el a condus fără greşeală.
* cat ar fi facut daca nu ar fi fost in fata sa Rosberg
Pe F1 Manager puteţi citi întreaga analiză.
Schimbul de pneuri – vom acordă pneurile în funcţie de prestaţia piloţilor la fiecare Mare Premiu. Cea mai bună prestaţie fiind cotată cu pneurile superusoare şi cea mai slabă cu pneurile de ploaie. Adică nota 6 este maxim şi nota 1 este minim. Nu se va ţine cont de prestaţia maşinii sau de alte lucruri care nu sunt sub controlul direct al piloţilor
(+) Pilotul cursei: din nou Fernando Alonso. A fost fenomenal modul în care l-a tinut pe Hamilton în spate cu pneuri mult mai uzate şi cu o masina mult inferioara. Nu îl uităm pe Daniel Ricciardo desigur și cu prima ocazie îl vom puncta.
(-) Şoferul de taxi: strategii echipelor McLaren şi Williams.
Nota spectacolului din cursă: 9 din 10, cea mai frumoasă cursă a acestui sezon. Până acum.
Red Bull: Vettel nota 5 (2, 7) – Ricciardo nota 6 (4, 1)
Vettel nu poate da vina doar pe maşina de siguranţă pentru rezultatul slab ci şi pentru greşeala sa din ultimul viraj asemenea cu cea a altor 5,6 piloţi. Iar despre Daniel Ricciardo nu mai e nimic de zis, doar ca ne scoatem pălăria în faţa sa.
Hungaroring 0 – 1
General 2 – 9
Mercedes: Rosberg nota 5 (1, 4) – Hamilton nota 6 (21, 3)
Pe Rosberg l-a ‘ţinut’ Hamilton fiindcă pana la intrarea la boxe cele 9 tururi în care a stat în spatele colegului său au fost cu o secundă mai lent decat precedentele în care s-a apropiat de Lewis. Dar cursa nu a pierdut-o aici Nico şi nici datorită maşinii de siguranţă ci faptului că a stat 18 tururi în spatele lui Vergne pe care nu a reuşit să îl depăşească. Hamilton a avut parte de o cursă grozavă de care nu are de ce sa se plângă. Şansa a fost de partea sa la fiecare intrare a maşinii de siguranţă dar şi el a condus fără greşeală.
Turul | Timpul lui Rosberg |
---|---|
41 | 1m 27.515s |
42 | 1m 27.673s |
43 | 1m 27.361s |
44 | 1m 27.569s |
45 | 1m 27.810s |
46 | 1m 27.764s |
Media | 1m 27.615s |
Turul | Hamilton | Rosberg | Roseberg media* |
---|---|---|---|
47 | 1m 28.235s | 1m 28.379s | 1m 27.615s |
48 | 1m 28.624s | 1m 28.205s | 1m 27.615s |
49 | 1m 28.317s | 1m 28.442s | 1m 27.615s |
50 | 1m 28.204s | 1m 28.164s | 1m 27.615s |
51 | 1m 28.177s | 1m 28.346s | 1m 27.615s |
52 | 1m 28.181s | 1m 28.419s | 1m 27.615s |
53 | 1m 28.598s | 1m 28.631s | 1m 27.615s |
54 | 1m 28.962s | 1m 28.908s | 1m 27.615s |
55 | 1m 29.307s | 1m 29.262s | 1m 27.615s |
Total | 13m 16.756s | 13m 8.535s |
* cat ar fi facut daca nu ar fi fost in fata sa Rosberg
Pe F1 Manager puteţi citi întreaga analiză.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.