

Ajungem la a doua etapă a sezonului, etapă ce se va desfăşura pe circuitul asiatic din Kuala Lumpur, capitala Malaeziei, circuit unde piloții parcurg în timpul cursei 56 de tururi a câte 5543m iar distanţa totală a cursei va însuma 310,408km.
Date tehnice
Distanţa de la start până la primul viraj este de 660 m.
Acceleraţia la maxim: pe 65% din lungimea circuitului
Cea mai lungă linie dreaptă: 1029 m
Numărul de schimbări a treptelor de viteză într-un tur: 52
Combustibilul folosit pe tur: 2,4kg
Cât salvezi într-un tur prin eliminarea combustibilului aferent: 0,096s
Cel mai rapid tur în timpul unei curse: 1’34.223 (211.783 kph) Montoya 2004
Cel mai rapid tur : 1’32.582 (215.536 kph) Alonso 2005
Apăsare aerodinamică: ridicată.
Viteza maximă atinsă: 307 km/h
Cele mai multe victorii: Schumacher, Alonso şi Vettel, câte 3 fiecare
Cele mai multe plecări de pe prima pozitie a grilei: Michael Schumacher 5
Circuitul din Malaezia are tot ceea ce îi trebuie pentru a face viaţa penurilor foarte grea: viraje rapide cu mari încărcări laterale, asfalt rugos, temperaturi ridicate şi denivelări (circuitul fiind de fapt construit initial pe locul unei mlaştini). Drept rezultat, atât degradarea mecanică cât şi termică sunt factori importanţi. Maşinile sunt reglate cu o apăsare aerodinamică ridicată, ceea ce adaugă şi forţe verticale, variatelor condiţii la care sunt supuse aici pneurile.
Deoarece plouă aproape zilnic la Sepang, cauciucul lăsat pe pistă tinde să fie spalat între sesiuni. Aceasta face ca evoluţia pistei să fie greu de prezis şi creste de asemenea riscul de oprire a cursei şi de apariţie a maşinii de siguranţă (Marele Premiu al Malaeziei a fost oprit inainte de a se fi terminat de mai multe ori). Drenajul este o problemă, ceea ce duce la apariţia bălţilor.
Întregul articoi AICI, unde aflaţi cum pronosticând corect ordinea primilor 3 piloşi puteşi câştiga premiile F1 Manager!
Date tehnice
Distanţa de la start până la primul viraj este de 660 m.
Acceleraţia la maxim: pe 65% din lungimea circuitului
Cea mai lungă linie dreaptă: 1029 m
Numărul de schimbări a treptelor de viteză într-un tur: 52
Combustibilul folosit pe tur: 2,4kg
Cât salvezi într-un tur prin eliminarea combustibilului aferent: 0,096s
Cel mai rapid tur în timpul unei curse: 1’34.223 (211.783 kph) Montoya 2004
Cel mai rapid tur : 1’32.582 (215.536 kph) Alonso 2005
Apăsare aerodinamică: ridicată.
Viteza maximă atinsă: 307 km/h
Cele mai multe victorii: Schumacher, Alonso şi Vettel, câte 3 fiecare
Cele mai multe plecări de pe prima pozitie a grilei: Michael Schumacher 5
Circuitul din Malaezia are tot ceea ce îi trebuie pentru a face viaţa penurilor foarte grea: viraje rapide cu mari încărcări laterale, asfalt rugos, temperaturi ridicate şi denivelări (circuitul fiind de fapt construit initial pe locul unei mlaştini). Drept rezultat, atât degradarea mecanică cât şi termică sunt factori importanţi. Maşinile sunt reglate cu o apăsare aerodinamică ridicată, ceea ce adaugă şi forţe verticale, variatelor condiţii la care sunt supuse aici pneurile.
Deoarece plouă aproape zilnic la Sepang, cauciucul lăsat pe pistă tinde să fie spalat între sesiuni. Aceasta face ca evoluţia pistei să fie greu de prezis şi creste de asemenea riscul de oprire a cursei şi de apariţie a maşinii de siguranţă (Marele Premiu al Malaeziei a fost oprit inainte de a se fi terminat de mai multe ori). Drenajul este o problemă, ceea ce duce la apariţia bălţilor.
Întregul articoi AICI, unde aflaţi cum pronosticând corect ordinea primilor 3 piloşi puteşi câştiga premiile F1 Manager!
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.