

Mai jos găsiţi prognoza F1 Manager pentru Marele Premiu de Formula 1 din Austria, cursă ce se va desfăşura Duminică cu începere de la ora 15.
Cele mai multe victorii: Mika Hakkinen și Michael Schumacher câte două fiecare.
Pneurile disponibile: ușoare si superușoare.
Pista alternează virajele foarte lente cu secțiuni de mare viteză. Tracțiunea și forțele laterale asigură un nivel de stres pentru pneuri de la mediu la înalt, în special în virajele cinci și șase. Red Bull Ring necesită o apăsare aerodinamică mare, cu scopul de a genera cât mai multă aderență aerodinamică posibil pe un circuit care are doar viteze medii reduse. Efectul forței de apăsare are drept rezultat o forță de apăsare verticală asupra mașinii. Aceasta se combină cu forțele care apasă lateral mașina când aceasta intră în viraj, generând un stres diferit asupra pneurilor. Pneul supersoft este unul care lucrează într-un registru scăzut, fiind capabil să atingă performanța optimă chiar și la temperaturi scăzute.
Ce ar putea fi?
Un lucru intersant pe circuitul austriac este că se frânează în urcare lucru care fac depăşirile mai dificile şi pune o presiune suplimentară pe pneurile faţă. Forţa de frânare însă va trebuii să vină din forţa mecanică a pneurilor şi nu din aerodinamică, asta fiindcă viteza medie este una scăzută datorată virajelor strânse ale circuitului.
Întreaga analiză pe F1 Manager
Caracteristicile circuitului | Cifrele |
Lungimea turului | 4326m |
Numărul de tururi | 71 |
Distanţa cursei | 307,020km |
Cel mai rapid tur în cursă | 1’08.337 Michael Schumacher 2003 |
Apăsarea aerodinamică | Medie |
Cele mai multe victorii: Mika Hakkinen și Michael Schumacher câte două fiecare.
Pneurile disponibile: ușoare si superușoare.
Pista alternează virajele foarte lente cu secțiuni de mare viteză. Tracțiunea și forțele laterale asigură un nivel de stres pentru pneuri de la mediu la înalt, în special în virajele cinci și șase. Red Bull Ring necesită o apăsare aerodinamică mare, cu scopul de a genera cât mai multă aderență aerodinamică posibil pe un circuit care are doar viteze medii reduse. Efectul forței de apăsare are drept rezultat o forță de apăsare verticală asupra mașinii. Aceasta se combină cu forțele care apasă lateral mașina când aceasta intră în viraj, generând un stres diferit asupra pneurilor. Pneul supersoft este unul care lucrează într-un registru scăzut, fiind capabil să atingă performanța optimă chiar și la temperaturi scăzute.

Ce ar putea fi?
Un lucru intersant pe circuitul austriac este că se frânează în urcare lucru care fac depăşirile mai dificile şi pune o presiune suplimentară pe pneurile faţă. Forţa de frânare însă va trebuii să vină din forţa mecanică a pneurilor şi nu din aerodinamică, asta fiindcă viteza medie este una scăzută datorată virajelor strânse ale circuitului.
Întreaga analiză pe F1 Manager
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.