
Săptămâna viitoare, Facebook lansează o nouă platformă de publicitate online, menită să îi ajute pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online, iar produsul, care va fi prezentat sub numele "Atlas", este o versiune modificată a Atlas Advertiser Suite, pe care Facebook l-a cumpărat în 2013 de la Microsoft, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal, preluat de mediafax.ro.
Atlas a fost creat pentru a-i ajuta pe jucătorii de pe piaţa publicităţii să identifice utilizatorii Facebook care au văzut reclamele apărute pe reţeaua de socializare sau pe alte site-uri partenere, iar produsul ar urma să îi ajute și pe vânzătorii de publicitate să stabilească numărul de utilizatori care şi-au schimbat comportamentul de consum în urma interacţiunii cu reclamele.
Atlas a fost creat pentru a-i ajuta pe jucătorii de pe piaţa publicităţii să identifice utilizatorii Facebook care au văzut reclamele apărute pe reţeaua de socializare sau pe alte site-uri partenere, iar produsul ar urma să îi ajute și pe vânzătorii de publicitate să stabilească numărul de utilizatori care şi-au schimbat comportamentul de consum în urma interacţiunii cu reclamele.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Pfff... Ce exprimàri ciudate ati inventat, în ultimii ani!... Nu puteti sà vorbiti normal? De exemplu "cei interesati de pe piata publicitàtii"