

Facebook a lansat, în parteneriat cu grupul de presă News Corp., deţinut de Rupert Murdoch, un produs destinat jurnaliştilor - FB Newswire, care are scopul de a-i ajuta pe ziarişti să găsească, să distribuie şi să integreze în munca lor ştiri şi informaţii publicate pe reţelele de socializare.
Potrivit theguardian.com, FB Newswire este în fapt un agregator de ştiri şi informaţii de ultimă oră care sunt distribuite pe reţele de socializare de persoane şi companii din întreaga lume.
În general, cum se observă, aceste ştiri sunt din presa de limbă engleză, cel puţin deocamdată.
FB Newswire este un produs destinat jurnaliştilor dezvoltat în parteneriat cu Storyful, o companie care selectează şi distribuie "cele mai relevante şi de încredere" informaţii postate pe platformele de socializare online.
Storyful, care a fost înfiinţată în anul 2010, a fost cumpărată de grupul News Corp. în decembrie 2013 cu aproximativ 18 milioane de euro.
Potrivit theguardian.com, FB Newswire este în fapt un agregator de ştiri şi informaţii de ultimă oră care sunt distribuite pe reţele de socializare de persoane şi companii din întreaga lume.
În general, cum se observă, aceste ştiri sunt din presa de limbă engleză, cel puţin deocamdată.
FB Newswire este un produs destinat jurnaliştilor dezvoltat în parteneriat cu Storyful, o companie care selectează şi distribuie "cele mai relevante şi de încredere" informaţii postate pe platformele de socializare online.
Storyful, care a fost înfiinţată în anul 2010, a fost cumpărată de grupul News Corp. în decembrie 2013 cu aproximativ 18 milioane de euro.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.