

Emma Townsend, în vârstă de 23 de ani, a solicitat lămuriri din parteaServiciului Clienţi al companiei Orange Marea Britanie pentru o factură de 110 lire. La o zi după convorbire, femeia a primit un mesajul care a lăsat-o fără reacţie: : "Eşti atât de patetică! Nu-ţi plăteşti factura şi dai vina pe alte persoane. Eşti atât de patetică!"
"Când am citit textul mesajului, am fost în stare de şoc! Nu mi-a venit a crede că cineva de la orange poate trimite un asemenea mesaj, mai ales că persoanele de la serviciul clienţi sunt acolo pentru a ne ajuta. A fost la limita agresiunii şi este dezgustător!“, a spus Emma Townsend.
Purtătorul de cuvânt al Orange a cerut scuze femeii pentru cele întâmplate: "Ne cerem scuze fără rezerve doamnei Townsend pentru textul primit. Investigăm cele întâmplate şi se vor lua măsurile adecvate."
"Când am citit textul mesajului, am fost în stare de şoc! Nu mi-a venit a crede că cineva de la orange poate trimite un asemenea mesaj, mai ales că persoanele de la serviciul clienţi sunt acolo pentru a ne ajuta. A fost la limita agresiunii şi este dezgustător!“, a spus Emma Townsend.
Purtătorul de cuvânt al Orange a cerut scuze femeii pentru cele întâmplate: "Ne cerem scuze fără rezerve doamnei Townsend pentru textul primit. Investigăm cele întâmplate şi se vor lua măsurile adecvate."
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.