

Ieri, Asociaţia Secular-Umanistă din România a lansat un comunicat de presă în care acuză un profesor de religie din Braşov de discriminare,homofobie şi intoleranţă, pentru că a prezentat elevilor o broşură intitulată "Homosexualitatea: propagandă a degenerării umane".
În comunicatul ASUR se precizează că "drept “argumente” o înșiruire stupefiantă de falsuri, răstălmăciri și opinii personale demne de procesele Inchiziției, broșura legitimează discriminarea oamenilor în funcție de orientarea sexuală și incită la acțiuni violente: 'cei ce fac unele ca acestea sunt vrednici de moarte, nu numai că fac ei acestea, ci le şi încuviinţează celor care le fac'. "
Preşedintele ASUR, Toma Pătraşcu, el însuşi promotor al violenţei în limbaj şi ameninţărilor la adresa oponenţilor( EXEMPLE AICI), spune că "Este inacceptabilă demonizarea unor grupuri de oameni; este inacceptabilă incitarea la violență ”.
CITEŞTE ŞI Copilul din fotografia asta poate fi al tău. Cum îi explici ceea ce NU VREA să vadă?
Dar ce scrie de fapt, în broşura respectivă? Pasajul incriminat cu mânie umanistă de către ASUR este de fapt din Biblie, mai precis din Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel, capitolul 1 (Vezi AICI). Mai mult decât atât, el este scos din context.
Conform textului biblic complet, Sf.Apostol Pavel îi îndeamnă pe toţi păcătoşii să se pocăiască, ceea ce exclude din start discriminarea. Incitarea la violenţă nu poate fi decât în capetele celor de la ASUR, de vreme ce, conform textului, asta ar fi însemnat ca după cuvântul Sf. Ap.Pavel să se fi declanşat o adevărată baie de sânge împotriva "păcătoşilor". Dar nici vorbă de aşa ceva. De fapt, explicaţia pentru acel pasaj este simplă: conform concepţiei creştine, urmarea păcatului este moartea.
CITEŞTE ŞI Elogiul violenței în țara lui Pătrașcu Vodă sau cum i-am discriminat pe turci
Broşura începe chiar cu această pagină, dar cei de la ASUR se fac că nu o văd. Miza este simplă: dacă s-ar fi menţionat asta, atunci Pătraşcu&Co puteau fi acuzaţi de limitarea libertăţii religioase a cultelor. Libertate garantată prin stat şi pentru care s-a murit în 1989.
În schimb, folosind exprimarea ambiguă din comunicat, ASUR cere Ministerului Educaţiei "să elaboreze și să implementeze un set de politici educaționale destinate a preveni infiltrarea grupărilor religioase fundamentaliste în școli".
Cu alte cuvinte, ASUR zice aşa: dacă nu putem scoate religia din şcoli, atunci măcar să o cenzurăm în funcţie de agenda noastră, astfel încât să devină o şuetă comodă şi deci irelevantă. Exact preluarea calapodului folosit de comunişti după ce au observat că oamenii nu renunţă la "opiul popoarelor".
Domnul Toma Pătraşcu spune că "această broşură frizează patologicul; numai o minte bolnavă poate să ia în serios astfel de aberații". Tot el, mai sus: "este o înşiruire stupefiantă de falsuri, răstălmăciri și opinii personale demne de procesele Inchiziției".
O simplă parcurgere a broşurii ne arată cui aparţin "falsurile şi opiniile personale" care "frizează patologicul": avocat Emil Popescu, avocat Ion Predescu (Preşedintele Comisiei Juridice a Senatului din vremea respectivă), medic primar psihiatru Rodica Năstase( doctor în ştiinţe medicale), Dr. Edward Fields(SUA), Academician Prof. Univ.Dr. Ilie Bădescu (sociolog). Din partea societăţii civile scriu inginerul Ioan Cătălin Iamandi din Galaţi şi americanul Billy Desloge. Din partea Bisericii, scrie Părintele Constantin Galeriu, preot şi profesor de Teologie, considerat unul dintre cei mai de seamă reprezentanţi ai Ortodoxiei româneşti din ultimii 50 de ani şi participant în stradă la evenimentele din 1989.
Ceea ce este cu adevărat de subliniat este că textul avocatului Ion Predescu, ce analizează homosexualitatea din perspectivă juridică, este preluat chiar din Monitorul Oficial al României. Să judecăm singuri cine frizează patologicul, cine minte şi cine aberează.
Ce doresc domnii de la ASUR şi cei care pretind că-i apără pe homosexuali? Nici mai mult, nici mai puţin, decât ca despre acest subiect să nu vorbească decât ei sau cei agreaţi de ei. Doresc cenzurarea şi eliminarea părerilor care nu le convin. După cum s-a văzut şi în cazul Mihaelei Rădulescu sau al cărţii "Faţa nevăzută a homosexualităţii", ei nu-şi doresc dezbateri pe subiect sau prezentarea sutelor de studii care demonstrează ceea ce nu le convine.
Ce facem, nu mai suntem Charlie?
Homosexualitatea - propaganda a degenerarii umane (small)
În comunicatul ASUR se precizează că "drept “argumente” o înșiruire stupefiantă de falsuri, răstălmăciri și opinii personale demne de procesele Inchiziției, broșura legitimează discriminarea oamenilor în funcție de orientarea sexuală și incită la acțiuni violente: 'cei ce fac unele ca acestea sunt vrednici de moarte, nu numai că fac ei acestea, ci le şi încuviinţează celor care le fac'. "
Preşedintele ASUR, Toma Pătraşcu, el însuşi promotor al violenţei în limbaj şi ameninţărilor la adresa oponenţilor( EXEMPLE AICI), spune că "Este inacceptabilă demonizarea unor grupuri de oameni; este inacceptabilă incitarea la violență ”.
CITEŞTE ŞI Copilul din fotografia asta poate fi al tău. Cum îi explici ceea ce NU VREA să vadă?
Dar ce scrie de fapt, în broşura respectivă? Pasajul incriminat cu mânie umanistă de către ASUR este de fapt din Biblie, mai precis din Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel, capitolul 1 (Vezi AICI). Mai mult decât atât, el este scos din context.
Conform textului biblic complet, Sf.Apostol Pavel îi îndeamnă pe toţi păcătoşii să se pocăiască, ceea ce exclude din start discriminarea. Incitarea la violenţă nu poate fi decât în capetele celor de la ASUR, de vreme ce, conform textului, asta ar fi însemnat ca după cuvântul Sf. Ap.Pavel să se fi declanşat o adevărată baie de sânge împotriva "păcătoşilor". Dar nici vorbă de aşa ceva. De fapt, explicaţia pentru acel pasaj este simplă: conform concepţiei creştine, urmarea păcatului este moartea.
CITEŞTE ŞI Elogiul violenței în țara lui Pătrașcu Vodă sau cum i-am discriminat pe turci
Broşura începe chiar cu această pagină, dar cei de la ASUR se fac că nu o văd. Miza este simplă: dacă s-ar fi menţionat asta, atunci Pătraşcu&Co puteau fi acuzaţi de limitarea libertăţii religioase a cultelor. Libertate garantată prin stat şi pentru care s-a murit în 1989.
În schimb, folosind exprimarea ambiguă din comunicat, ASUR cere Ministerului Educaţiei "să elaboreze și să implementeze un set de politici educaționale destinate a preveni infiltrarea grupărilor religioase fundamentaliste în școli".
Cu alte cuvinte, ASUR zice aşa: dacă nu putem scoate religia din şcoli, atunci măcar să o cenzurăm în funcţie de agenda noastră, astfel încât să devină o şuetă comodă şi deci irelevantă. Exact preluarea calapodului folosit de comunişti după ce au observat că oamenii nu renunţă la "opiul popoarelor".
Domnul Toma Pătraşcu spune că "această broşură frizează patologicul; numai o minte bolnavă poate să ia în serios astfel de aberații". Tot el, mai sus: "este o înşiruire stupefiantă de falsuri, răstălmăciri și opinii personale demne de procesele Inchiziției".
O simplă parcurgere a broşurii ne arată cui aparţin "falsurile şi opiniile personale" care "frizează patologicul": avocat Emil Popescu, avocat Ion Predescu (Preşedintele Comisiei Juridice a Senatului din vremea respectivă), medic primar psihiatru Rodica Năstase( doctor în ştiinţe medicale), Dr. Edward Fields(SUA), Academician Prof. Univ.Dr. Ilie Bădescu (sociolog). Din partea societăţii civile scriu inginerul Ioan Cătălin Iamandi din Galaţi şi americanul Billy Desloge. Din partea Bisericii, scrie Părintele Constantin Galeriu, preot şi profesor de Teologie, considerat unul dintre cei mai de seamă reprezentanţi ai Ortodoxiei româneşti din ultimii 50 de ani şi participant în stradă la evenimentele din 1989.
Ceea ce este cu adevărat de subliniat este că textul avocatului Ion Predescu, ce analizează homosexualitatea din perspectivă juridică, este preluat chiar din Monitorul Oficial al României. Să judecăm singuri cine frizează patologicul, cine minte şi cine aberează.
Ce doresc domnii de la ASUR şi cei care pretind că-i apără pe homosexuali? Nici mai mult, nici mai puţin, decât ca despre acest subiect să nu vorbească decât ei sau cei agreaţi de ei. Doresc cenzurarea şi eliminarea părerilor care nu le convin. După cum s-a văzut şi în cazul Mihaelei Rădulescu sau al cărţii "Faţa nevăzută a homosexualităţii", ei nu-şi doresc dezbateri pe subiect sau prezentarea sutelor de studii care demonstrează ceea ce nu le convine.
Ce facem, nu mai suntem Charlie?
Homosexualitatea - propaganda a degenerarii umane (small)
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Nu avem Homosexuali in Romania!
Aveţi dreptate, domnule comentator cu pseudonimul EDITOR: nu există homosexuali, în România; în schimb, din nefericire, există un număr apreciabil de degeneraţi. Chiar de n-ar fi decât doi-trei, motivele de regret din partea oamenilor demni de acest nume s-ar justifica total, deoarece pedofilii sunt cei mai abjecţi dintre criminali...
Un colectiv de cercetare alcătuit din buni sociologi, câţiva psihiatri şi alţi medici cu solidă reputaţie ar face un imens bine poporului nostru şi omenirii, încercând să estimeze — cât de exact este posibil — numărul respectivelor putregaiuri.
Truda de pionierat a mai sus invocaţilor specialişti ar fi un excelent model pentru demersuri ştiinţifice similare, în alte ţări.
Daca ar fi sa aleg intre doua tabere, una de homsexuali si una de romani care vorbesc in felul dv, cu certitudine as alege homosexualii.
Desi pacatul acesta este cumplit, totusi nu moare nimeni doar la vederea lor, dar cu siguranta ca acestia, in urma unui dialog purtat cu dv, ar ramane cu mult mai multe frustrari si poate chiar inraiti si razbunatori.
Nu agream pacatul homosexualilor si nu vom fi niciodata de acord cu asta, dar nu avem voie, nici ca oameni, nici ca crestini( care e cam acelasi lucru), sa-i desfintam ca oameni, sa ne batem joc de sufletul lor!
Sa ne exprimam parerea solidar impotriva homosexualitatii, dar nu impotriva homosexualilor!
Fiind chipul slavei lui Dumnezeu, desi port ranile pacatelor...
Stintific este demonstrat, inculisv de studiile facute chiar de asociatii de homosexuali.
. în medie, homosexualii care trăiesc în cuplu întreţin relaţii sexuale cu opt parteneri pe an, iar cei care nu trăiesc în cuplu cu aproximativ 20 de parteneri pe an;
- dintre homosexuali, 43% întreţin relaţii sexuale cu peste 500 de bărbaţi pe parcursul vieţii, iar 28% cu peste 1.000 de parteneri;
- între 70% şi 78% din homosexuali raportează că au contractat o boală cu transmitere sexuală (BTS);
- probabilitatea ca un homosexual să dezvolte cancer anal este de 38,8 ori mai mare decât în cazul unui heterosexual;
- homosexualii prezintă o probabilitate de cel puţin 160 de ori (cu 15900%) mai mare de contaminare cu HIV decât heterosexualii; rata consumului de droguri şi alcool este de trei ori mai mare la bărbaţii gay, lesbiene şi bisexuali decât la heterosexuali;
- depresiile unipolare şi bipolare au o rată de incidenţă de 3,64 ori mai mare la gay şi de 3,69 ori mai mare la lesbiene faţă de heterosexuali;
- dintr-un studiu realizat de medicul american Gary Remafedi rezultă că 72% din homosexuali consultaseră de‑a lungul timpului un psihiatru sau un psiholog pentru probleme emoţionale şi 31% fuseseră spitalizaţi pentru o chestiune de sănătate mentală.
- Bagley şi Tremblay (1997), observând comportamentul suicidal al unui grup de tineri homosexuali cu vârste intre 18 şi 27 de ani, constată o rată de sinucidere mai mare de 14 ori faţă de tinerii heterosexuali de aceeaşi vârstă;
- în studiul său, Remafedi constată că 34% din homosexuali au avut la un moment dat o tentativă de sinucidere, iar, dintre cei care nu au avut 21% estimează că o vor face in viitor;
- într-un studiu desfăşurat pe perechi de gemeni din care unul dintre ei era homosexual s-a constatat că cei homosexuali își doreau să moară de 4,4 ori mai mult, decât fratele lor geamăn care era heterosexual, se gândea cum să se sinucidă de 4,1 ori mai des şi aveau o rată a tentativelor de sinucidere de 6,5 ori mai mare;
- cel mai vast studiu desfăşurat vreodată, a constatat că homosexualii, în anul 1993, trăiau cu 35 de ani mai puţin decât bărbaţii heterosexuali, iar lesbienele trăiau cu 34 de ani mai puţin decât femeile heterosexuale;
- încă din anul 1964 activiştii homosexuali susţineau că „homosexualii constituie un răspuns perfect la problema exploziei demografice
Ce este trist, este ca nu va pasa cu adevarat de cei care sunt in aceasta stare. Ci creati ideea unei lumi perfecte. Dupa toti ideologii homo, e mult superior chiar sa fi homo. Chiar considerati ca nu aveti nici o problema, intreaga comunitate?
Alte studii:
Atkinson, J. H. Jr, Grant, I., Kennedy, C. J., Richman, D. D., Spector, S. A. & McCutchan, J. A. (1988). „Prevalence of psychiatric disorders among men infected with human immunodeficiency virus: a controlled study”.
Archives of General Psychiatry, 45, 859–864.
Bachman, R. (1992). Crime Victimization In City, Suburban, and Rural Areas: A National Crime Victimization Survey Report (Vol. 101, No. 8). US Department of Justice, Office of Justice Programs, Bureau of Justice Statistics.
Badgett, Lee, Income Inflation: The Myth of Affluence Among Gay, Lesbian, and Bisexual Americans, Joint publication of NGLTF Policy Institute and Institute for Gay and Lesbian Strategic Studies, 1998; online at: http://www.thetaskforce.org/downloads/reports/reports/IncomeInflationMyth.pdf
- homosexualii fac sex anal. Precis stii si femei care fac sex anal, dar asta nu te deranjeaza;
- homosexualii fac depresii. Dintr-un motiv care imi scapa, asta nu te deranjeaza la heterosexuali;
- un procent mare de homosexuali au boli in legatura cu sexul. Vei avea vreodata ocazia sa iei o asemenea boala?
- homosexualii se sinucid mai des decat heterosexualii. Asa. Si?
- homosexualii traiesc mai putin. Da. Si?
Iti scapa complet problema lor. Da, a fi homosexual nu e normal, dar doar in masura in care normalitatea reprezinta heterosexualitatea. Curios, exista sute de specii de animale care prezinta si comportament homosexual. Ca e o situatie care se intalneste mai rar decat heterosexualitatea, asta n-o neaga nimeni. Dar nu poti spune ca e "nefireasca", "anormala" etc. E doar inca o situatie.
Faza e ca n-ai de ales. Homosexualitatea nu se invata. Asa te nasti, in aceeasi masura in care tu te-ai nascut heterosexual. Probabil ca nu ai avut un moment in care ti-ai propus sa fii heterosexual. Probabil ca nu te-a invatat cineva sa fii heterosexual. Asta esti. Punct.
Asa "anormali", homosexualii sunt cetateni si platesc impozite. Ce e atat de ciudat in a-si cere aceleasi drepturi ca si ceilalti cetateni? Ei nu cer drepturi in plus, ci doar aceleasi drepturi. Cum si le cereau la un moment dat si afro-americanii. Acum le au. S-a rasturnat cumva Pamantul cu susul in jos?
Spre exemplu: Tu fata de un om care vrea sa se sinucida ce atitudine ai?
Il tolerezi cu intrebari asa si?
Iar la unul care vrea sa il ajute ii spui: Chiar te intereseaza asta pe bune?
Sunt si animale care s-au sinucis. Uite un studiu stiintific.
Observa problema unui homosexual si nu generaliza cautand pe google si crezandu-se cercetator stiintific comparand omul cu animalele.
Eu am avut un caine care vroia sa se imperecheze cu un scaun. Asa ii ziceau hormonii atunci, i s-a declansat reflexul.
Acum oamenii de stiinta ai viitorului o sa zica "Am observat in natura ca animale pot face sex cu obiecte."
Si ce facem atunci la unele minoritati ale vremii? Spunem copiilor ca e normal sa faca sex si cu scaunele, daca ei asa s-au nascut.
Oare ei s-au nascut asa? Ia sa vedem mai in detaliu! Sa analizam viata fiecarui homosexual sa vedem ce suferinte are? Sa ii ascultam, sa ii intelegem sa ii indreptam spre propria fiinta si sa devina.
Am exagerat putin poate vei intelege ideea si manipularea care are loc.
Tu aduci in vedere o antropologie atee, nu una crestina.
Ateul compara omul cu animalele, iar crestinul il are ca model pe noul Adam -> Iisus Hristos
Mai mult nu pot sa iti spun, daca nici studiile citate mai sus nu te-au convins.
Timpul o va arata, peste 30 de ani sa te gandesti la ce ti-am spus acum.
Si sper sa ai un copil. Peace :)
Stiti ca 1+1 = 2 si acum si intotdeauna?
"marile" adevaruri sunt compuse si realizate din mici si foarte mici "adevaruri", nu din interpretari cu pretentii "stiintifice"
==================
"Din fericire știința a evoluat de atunci și odată cu ea și mentalitatea. Nu în România, desigur. A afirma în 2015 că homosexualitatea e o boală e ca și cum ai afirma că pământul este plat. "
Ar fi fost o fericire "evolutia" stiintei dar nu in sensul de set de dogme fara Dumnezeu; NU EXISTA, NU FIINTEAZA, NU SE MANIFESTA absolut nimic in modul perfect, teoretic pe care il "trateaza" stiinta; in tot si in toate este ceva in afara masurabilului, numarabilului si perceptibilului cu simturile omului.
Stiinta naste aberatii fiindca se bazeaza pe aberatii (doar "adevaruri" partiale, punctuale, temporare, conjucturale).
========================
„Argumentul” cu natura și ce este „natural” nu poate fi luat în serios pentru că nimeni nu știe exact ce e natural și ce nu.
Asta e o distincție depășită care e invocată doar de cei care nu au argumente valide."
Zau? - pai nici Toma nu a crezut... dar dumneata vrei sa se intample cu orice ratacit astfel de "luminari" si convingeri cu participare Dumnezeiasca?
Stand inlantuit in in contabilitatea probelor materiale pretinzi ca validitatea rezida din materialitate...
Chiar nu observi cat se chinuie unii sa gaseasca ceva care da caracter de materialitate???
Chiar nu stii - ca doar stiinta iti "spune - ca oricat te afunzi in microcosmos nu se mai termina si nu sta nici un firicel de "ceva" sa-l prinzi si sa spui -ASTA ESTE MATERIE!
Chiar nu intelegi ca utilizarea ideii-concept de "materie" serveste doar comunicarii inter-umane raportate la simturile biologice si nu are nimic "solid" decat bariera nivelului de perceptie senzoriala?
=========================
CITEZ: "De exemplu, sunt studii arată că orientarea sexuală ....
Un alt studiu a descoperit că femeile înrudite cu homosexuali ...
E natural sau nu e natural?
În momentul de față în comunitatea științifică următoarele sunt considerate „facts” și nu se mai pun la îndoială:
1 – atracția pentru același sex este normală și este o variație pozitivă a sexualității umane;
2 – homosexualitatea și bisexualitatea sunt stigmatizate și asta duce la diverse consecințe negative;
3 – bărbații gay, lesbienele și bisexualii pot forma cupluri stabile, angajate și familii care sunt la fel ca cele heterosexuale;
4 – nu există studii științifice acceptate și revizuite de comunitatea oamenilor de știință care să lege homosexualitatea de disfuncții în familie sau traume. Asta nu este propagandă este știință."
---------------
Va place ori va convine sa "credeti" si prin asta va [de]formati mentalitatea, perceptia masupra realitatii.
Chestia cu "comunitatea stiintifica" este impresionanta - de fapt nu se spune "conclavul oamenilor de stiinta", "sinodul materialist"...
1. Conceptul de "sex" vine din mintea omului; partea biologica = "animalul" percepe vizual, olfactiv, sonor... dimensiuni, culoare, forma. Omul are si MINTE, are si INVATATURA venita din dragostea si experienta parintilor, a parintilor lor, a parintilor-parintilor lor....
DUMNEATA SPUI CA OMUL SA COBOARE LA ANIMALITATE - ca fiind normal.
Da, este normal intre degenerati, nu intre oameni.
2. Nu sunt stigmatizate -cine le practica isi atrage efcte mentale, fiziologice si sufletesti deghradante, bolnavicioase.
Atentionarea "evitati auto-distrugerea" nu este stigmatizare.
De fapt ei se stigmatizeaza cand se "declara" public si cand "aleg" pofta trupului sa le ghideze viata, scuze - vietuirea.
3. Spui prostii - "cuplurile" se fac si se desfac de zeci si sute de ori daca nu intervin crime "pasionale" ori decese accidentgale, legate de boli... Aceste "uniuni" destrabalate nu ofera stabilitate propriilor asociati, daramite unui copil (condamnat la mutilare) luat spre crestere. Probabil ca modelul unisex din moda vestimentara trece drept model si pentru dualitatea barbat-femeie; omul stie ca asta este normalitatea. Maimuta - nu stie iar urmasii ei nu cred!
4. Iarasi, afirmatii iresponsabile - primul studiu este consemnat in Biblie.
Dar anti-crestinilor nu le convine ca nu isi pot face poftele. Si atunci, inventeaza tehnici tip "patul lui Procust" si casapesc mentalitatile pana aranjeaza societatea dupa interesul si chipul lor imaginat.
-------
STIINTA DE AZI ESTE PROPAGANDA IAR AMAGITII SI-AU FACUT-O RELIGIE NOUA!
Este intoarcere la paganism, la idolatrie, la animism... cu cuvinte stiintifics, diplome si mediatizare agresiva.
Spuneti-mi ca nu va faceti vinovat de nici unul....(homosexualitatea e doar 1 din 10)....si va rog nu-mi spuneti ca unele sunt pacate mici si unele mari (ar fi o scuza ridicola).
Iisus nu a pedepsit-o pe adultera,dar i-a spus sa nu mai pacatuiasca, deci nu a laudat-o, ci a dat un exemplu de iertare si de nejudecare omeneasca.Insa a doua oara nu ar mai fi salvat-o. Apoi Dumnezeu a adus potopul pentru ca depravarea oamenilor ajunsese la apogeu si a ars Sodoma si Gomora, tocmai pentru pacatul pe care-l proslaviti. Reusiti sa faceti diferenta?
Nu stiti sa faceti diferenta intre natural si anomalie? Dar cum vi se pare natural, sa va hraniti pe fund si sa excretati pe gura?Nu cumva ne intrebuintam gresit organele si nu in scopul in care sunt functionale?Daca sexul este doar pentru placere, atunci care sunt organele de reproducere ?
Sexul este în același timp și pentru plăcere și pentru reproducere. Este problema fiecăruia dintre noi dacă, cum și când îl practicăm. La fel este și cu corpul nostru.
Este interesant pentru mine cum pentru niște oameni care invocă la orice pas credința și Biblia când vă gândiți la homosexualitate vă gândiți automat la actul sexual. Nu vă puneți problema că între persoane de același sex sunt și aceleași emoții și aceleași sentimente la mijloc ca în orice alt cuplu.
Domnule db, chiar nu vedeți diferențele? Sau nu vreți? Homosexualitatea, ca și curvia este urâciune și vine de la diavol. Sodoma și Gomora de ce au fost distruse? Pentru că Dumnezeu nu a acceptat niciodată aceste urâciuni. Nu doar că le condamnă, dar după cum este însemnat și în Sfânta Biblie le și pedepsește. Este boală psihică și fizică asupra celui ce se lasă stăpânit de diavol prin plăcere anormală și nefirească. Din Rai au căzut Adam și Eva, nu Adam și Adam, nu Eva și Eva. Pocăiți-vă până nu este prea târziu! Dumnezeu Să vă lumineze mințile.
Se poate transmite gena asta pe cale naturala? Exista gena homosexualitatii?
Despre ce stiinta vorbim? Despre stiinta finantata ca sa dea un rezultat dorit de unele interese?
Homosexualitatea poate fi:
1. Deviatie de comportament ca si: alcoolismul, masturbarea, cocaina, heroina. Dar care te schimba ca si fiinta te distruge.(cel mai des intalnit) Vezi depresiile homosexualilor.
2. Mutatie genetica: Are caracter de sindrom.(sincer inca nu am auzit, dar am ingaduit ca exista o posibilitate in care sa fie inascuta)
Dar nicidecum nu poti sa alegi asa in clasa a IX-a ce esti? Ca si cum alegi ce fel de muzica iti place?
Stima & Respect
Nu înțeleg sensul acestei întrebări, dar fie... cred că înțeleg unde bați. Scopul oamenilor nu este exclusiv să toarne copii. Există oameni de orice orientare sexuală care nu își doresc copii. Există multe cupluri hetero care nu pot să aibă copii. Cu ei ce facem? Dacă ești împotriva homosexualității pentru că un cuplu gay nu poate procrea ar trebui să fi și împotriva cuplurilor infertile. Nu?
„Se poate transmite gena asta pe cale naturala? Exista gena homosexualitatii?”
Probabil există, probabil nu. Studiile în acest sens nu sunt concludente încă. Cel mai corect răspuns la ora actuală e că homosexualitatea e determinată de o combinație de factori genetici, hormonali și de mediu.
„Despre ce stiinta vorbim? Despre stiinta finantata ca sa dea un rezultat dorit de unele interese?”
Vorbim despre numeroase discipline științifice cum ar fi psihologia, psihiatria, sexologia, neurologia etc. Vorbim de asemenea despre studii publicate în jurnale științifice din domeniile menționate. Dacă nu știi cum funcționează asta poți citi mai multe aici: http://caietecritice.fnsa.ro/wordpress/?page_id=86. Asta cu „știința finanțată ca să dea rezultatul dorit” își are loc în media mainstream, dar nu în lumea academică.
„Homosexualitatea poate fi:
1. Deviatie de comportament ca si: alcoolismul, masturbarea, cocaina, heroina. Dar care te schimba ca si fiinta te distruge.(cel mai des intalnit) Vezi depresiile homosexualilor.
2. Mutatie genetica: Are caracter de sindrom.(sincer inca nu am auzit, dar am ingaduit ca exista o posibilitate in care sa fie inascuta)”
După cine, după tine? Ai studii într-unul din domeniile amintite mai sus? Sau e doar părerea ta personală? Că atunci nu prea contează. Așa pot și eu să susțin că pământul e plat, dar nu înseamnă că e adevărat sau că părerea mea contează. Unele lucruri sunt fapte reale indiferent de părerea oricăruia dintre noi. Alte precizări: masturbarea nu este o deviație de comportament. Este o practică perfect normală care face parte dintr-o viață sexuală sănătoasă. De asemenea, cocaina și heroina sunt droguri, nu deviații de comportament.
„Dar nicidecum nu poti sa alegi asa in clasa a IX-a ce esti? Ca si cum alegi ce fel de muzica iti place?”
Prima parte a întrebări e neinteligibilă, dar dacă vrei să insinuezi că homosexualitatea e o alegere, te înșeli. De ce ar alege cineva să fie homosexual în România, de exemplu, una dintre cele mai homofobe țări din Europa?
Dvs, v-ati facut din aceasta pseudostiinta un dumnezeu si va inchinati la el.
Majoritatea sustin ca homosexualitatea este o boala psihica (si presupun ca multi chiar cred asta) si, cu toate acestea, insista sa trateze persoanele de alta orientare sexuala decat hetero, absolut oribil, nearatand niciun pic de toleranta pe care o persoana normala o arata unui bolnav. Cam pana aici merge proverbiala toleranta crestina.
Din pacate atitudinea de genul asta este intalnita in multe cazuri, care implica, intr-un fel sau altul, macar o teorie a conspiratiilor (depopulare prin vaccinuri, distrugerea romaniei de catre oculta masonica daci pe luna etc.).
Cam greu sa castigi o batalie a argumentelor cu genul asta de persoane.
Acele studii imi intaresc convingerea pe care o am si ti-am exprimat-o despre homosexualitate. Nu este spre beneficiul nici macar al homosexualilor.
Cocaina si heroina sunt droguri,.. :))) Ma faci sa rad.
Normal ca sunt droguri, dar faptul ca te apuci de cocaina si droguri si apoi ajungi sa ai o dependenta nu e o deviatie de comportament? Tot ei vin dupa si spun ca heroina mi-a distrus viata. Vreau sa fiu normal!
Invata ca lumea asta e vectorizata: Sus-Jos si in spatiu obiectele se atrag si au o miscare vectorizata de fortele de atractie.
La fel si normalitatea este vectorizata. Unii dintre noi o vectorizam inspre Dumnezeu si Iisus Hristos cel viu.
"Dar nicidecum nu poti sa alegi asa in clasa a IX-a ce esti? Ca si cum alegi ce fel de muzica iti place?"
Aici da am gresit. Nu era niciuna intrebare, dar am pus semnul intrebarii din rapiditate si greseala.
La faza cu masturbarea nimeni nu ma convinge ca am trait-o pe pielea mea.
Pot sa zic ca o practicam la un moment dat + pornografie si toate prostiile fara sa imi dau seama ce rau imi fac. Tot asa ziceam ce e rau in a te simti bine? Desi credeam in Dumnezeu si am aflat cumva ca e pacat. Tot nu intelegeam de ce e pacat?
Crede-ma ca am ajuns in pragul depresiei. Eram incojurat de oameni, colegi, prieteni dar in sinea mea ma simteam enorm de singur. In sinea mea imi dadeam seama ca fac ceva rau.
Minunea s-a produs cand am hotarat sa ma rog sincer, dar nu iti imagina hocus pocus gata. Te indreapta Dumnezeu in timp. Prima lectia a fost rabdarea: Schimbarea este fundamentala in interiorul tau.
Ideea:
Nu spune tu cine esti, Lasa-l pe Dumnezeu sa iti spuna cine esti si asculta-L. El te a creat si stie mai bine. Cu siguranta Dumnezeu iti va spune ca esti mai mult decat te crezi tu ca esti, mai ales cand esti depresiv. Este greu, dar fericirea merita efortul.
Stima & Respect
Sigmund Freud spunea despre homosexualitate citez"aceste perversiuni" nu am sa dau citatul intreg pentru ca este irelevant si indiferent de intreg, cuvantul perversiune spune totul,si mai afirma tot el ca apar in perioada formarii mintii in adolescenta cand omul descopera,experimenteaza diverse stari.(ce spune asta?)
În 1993, Dean Hamer susține că a descoperit „gena homosexualității”. De fapt descoperise că doi frați gay împărțeau o porțiune din cromozomul X (Xq28) mai des decât doi frați, unul gay și altul heterosexual. S-a presupus că asta e cheia înțelegerii comportamentului sexual, dar n-a fost așa. Însă asta a mutat atenția spre o bază biologică a homosexualității.
De atunci și până în 2005 s-au făcut speculații și într-un final s-a revenit asupra studiului lui Bailey, pentru a înțelege mai bine homosexualitatea. În concluzie, s-a revenit asupra studiilor pe frați gemeni, gay-gay sau gay-heterosexual.
Deci practic in afara de hermafroditi,unde este cat se poate de clar.
Aceasta pseudostiinta care da cu presupusu,pentru ca nu are nimik concret ca si dovada,deschide oportunitatea si altora care au diverse probleme sa afirme ca si la ei este genetic,de exemplu zoofiili sau pedofilii sau violatori.(Nu crezi ca au inceput sa afirme acelas lucru carel afirma homosexuali,cauta articole pe internet si despre cum primesc in unele tari si ei devin comunitate, comunitatea pedofililor din Amsterdam de exemplu(au si revista aprobata)...)
Citeam recent un caz patolig, al uni individ psihopat ce avea tendinta sa omoare oameni,niste cercetatori au descoperit ca eustiu ce ar fi devina,si sa inlaturat acel ceva,si in instanta a fost disculpat,dupa niste ani acel ceva a reaparut si individu a omorat iarasi un om,de data asta a fost condamnat la moarte. Imi pare rau ca nu am retinut exact despre ce a fost vorba,dar nu stau acuma sa caut in arhive.Insa ai retinut ideea.
Incepe tare dar acest lucru este o minciuna pe care nici ei nu o cred si nici nu-si pun sloganul propriu in practica: ei demonizeaza fara sa inteleaga insa cei aia un demon, pe toti crestinii si ai ales pe cei care se opun sodomiei.
In primul rand un grup de oameni poate sa se asocieze in vederea comiterii de infractiuni si crime! Acersta este chiar cazul celor de la asur, care se asociaza pentru a initia un razboi psihologic impotriva oricarei rezistente sanatoase care a mai ramas in tara asta. Si chiar mai grav: impotriva copiilor romani care sunt atat de vulnerabili si de derutati in zilele noastre.
Asta este discriminare si asta este asociere criminala. Aceasta banda criminala - asur - manipuleaza niste notiuni "pozitiviste" dupa cum le convine ascunzand insa adevarata misiune pe care o au si pentru care prmesc bani. De unde, alo SRI, alo DNA? Adevarata lor misiune nu sunt amaratii de homosexuali ci este mai ascunsa: distrugerea sufletului unei natii, a moralei, a adevarului. Stie cineva vreo crima mai mare?
Intreaga societate e bolnava,nu doar homosexualii, perversiunile sexuale au tot caracter homo.
Scrieti, asumati-va cuvintele pline de ura, ca peste cativa ani, cand o sa ne indepartam si mai mult de evul mediu din care de-abia iesim, sa stim pe cine sa aratam cu degetul pe strada si pe cine o sa dam ca exemplu de asa nu copiilor nostri.
Problema cu gay-ii este atat de falsa, o scoateti atat de mult din context si o rastalmaciti in asa hal incat, oricat aruncati cu "conspiratii" in jurul nostru, nu se poate a nu ne intreba ce agenda aveti voi; tot conspirativ, speculez un interes al bisericii de a distruge tot ce e nou, care civilizeaza si ridica nivelul de trai (nu vorbesc numai de gay), poate pentru a elimina competitia pentru ideile din vietile oamenilor, la care de o mie de ani tot pierde constant, si increderea in continua scaderea? Poate ca in loc de piramide faraonice in centrul Bucurestiului, masini de sute de mii de euro, evitarea platii impozitelor si a zgarceniei generale de care da dovada, biserica ar mai trebui sa puna mana sa ajute si categoriile alea vulnerabile din tara noastra, care ar avea nevoie de un ajutor real, material, de la oricine, si astfel i-ar creste bruma de incredere pe care o mai are.
Haideti sa vedem ca cine vrem sa aratam: ca vestul Europei, partile bogate ale Statelor Unite ale Americii (si acolo sunt crestinopati, cu fix acelasi discurs ca al vostru, fix in zonele cele mai nealfabetizate si sarace ale tarii), Canada, sau ca Uganda, Congo, Arabia Saudita, Irak si tarile invecinate geografic si economic lor? Oare de prosti au legalizat cei din prima categorie drepturi egale persoanelor gay, sau e ceva mai mult, de egalitate a tuturor intr-o tara, toleranta, nondiscriminare si alte valori dintr-astea pe care le tot batjocoriti voi?
Hai pa!
Cu consideratie,
PS Nouza Zeelanda - pamant romanesc!!!11!!!1!
Bizar pseudonim v-aţi ales, dar apetenţa pentru morbid chiar există la unele persoane, d-le COPTURA GALBENĂ!
Adica suntem buricul pamantului? Avem o personalitate distincta de vin americanii sa ne ceara parerea in legatura cu viitoarele invazii. Nici o tranzactie imobiliara nu se face pe planeta fara aprobarea personalitaii noastre distincte.
" DOR are ca etimon substantivul latinesc DOLUM, adică DURERE, însăşi matricea creativităţii, în cazul românilor"
Adanc...sublim...
" Ce tulburător sună versurile scrise de Lucian Blaga despre DORUL-DOR, despre SUFLETUL SATULUI, paginile despre SPAŢIUL MIORITIC!"
Tulburator...si la fel de adanc.Suntem foarte speciali, avem sentimente pe care ereticii nu le au. Noi suntem adevaratii arieni!!!111!!!!1! Pacat ca avem si arieni bronzati, nu?
Da, suntem neam cu mot. Suntem fulgul special de nea. Ne-am nascut filosofi cu junghi in inima. Avem basini nationalist-patriotice care pot oricand sa erupa in cel mai vulgar mod posibil. Noi, dom'le! NOI! Centrul civilizatiei moderne! Apogeul spiritualitatii! NOI!
Gretoasa circulaba nationalista.
Coptura galbena le spuneau copiii de la sat acelor gogonele galbene.
Cam penibil sa aduci in discutie satul si sa n-ai habar de "limbajul" acestuia.
PS Insulele Falkland, pamant romanesc
PPS Civilizatia romaneasca este...de import. Vive la France!
"Haideti sa vedem ca cine vrem sa aratam: ca vestul Europei, partile bogate ale Statelor Unite ale Americii (si acolo sunt crestinopati, cu fix acelasi discurs ca al vostru, fix in zonele cele mai nealfabetizate si sarace ale tarii), Canada, sau ca Uganda, Congo, Arabia Saudita, Irak si tarile invecinate geografic si economic lor? Oare de prosti au legalizat cei din prima categorie drepturi egale persoanelor gay, sau e ceva mai mult, de egalitate a tuturor intr-o tara, toleranta, nondiscriminare si alte valori dintr-astea pe care le tot batjocoriti voi?"
-----------
Va raspund din Canada...
Va "fura" peisajul... va impresioneaza minciuna repetata, spoita, picurata secunda de secunda pe toate canalele mediatice, publice, sociale si pseudo-private.
Au legalizat nu inseamana "OAMENII" ci "STATUL" concept ne-viu pus in miscare de un grup uman... viu.
Astia au observat ca omul singur are nevoie de slujba sa supravietuiasca, ocazie cu care:
- produce taxe
- sta "ocupat" si nu se gandeste la furat si la crime
- locuieste undeva, cumpara cele necesare si nu numai
Ghici - cine plateste mai mult sa traiasca? Cel care este parte dintr-o familie sau singuratecul?
Deoarece degeneratii nu sunt capab ili si nici doritori sa isi faca familie, ei platesc mai mult atat statului cat si "business"-ului - cum s-ar zice, "per capita".
Nu te poti astepta de la STAT sa aiba moralitate, fiind mortaciune si nu vietuitoare cu suflet - om!
Calcule de "facut" bani, grupul "ales" sa conduca statul sa isi poata creste averea si puterea... nu din Intelegere stiintifica si re-definire a moralei...
Daca vrei sa arati ca ei pe afara - asta vrea multa lume, aasta am vrut si eu...
Pe "dinauntru" insa, daca nu stii atunci crede pe altul - o mare de "zombie" fara rost inafara de vietuire intre o slujba ne-sigura si "entertainment" fara noima... sa treaca timpul... fara rost si fara destinatie.
Asta este "imaginea" pe care nu o vezi nici dumneata nici altii.
Pretul "asemanarii" este spurcarea, de-sacralizarea, pervertirea constiintei, inhibarea firii si exacerbarea eu-lui demonic in minciuna auto-sugestiei oferite de paganismele si ratacirile New Age impuse masei de "civilizati".
----
As spune, nu ti-as dori sa intelegi cu sufletul ci admite mai intai cu minteaca te poti insela!
Si crede-ma, daca antecamera la Satan nu ar fi atragatoare pentru a amagi... ce ar putea pacali omul sa isi dea sufletul intunericului?
Homosexualii sunt de mii de ani si stii cum au aparut? Prin propria lor mandrie, caci spune Scriptura ca Dumnezeu,vazand lipsa de credinta a unora,i-a lasat in amagirea inselaciunii diavolesti si aceia nu fac decat ceea ce le insufla ispita diavolului,nereusind sa se opuna, pentru ca sunt goliti de puterea Duhului Sfant.Dar pana mai de curand,homosexualii isi cunosteau conditia lor si nu ieseau la parada sexuala, cum fac acum si nimeni nu se lua de ei.Insa acum ies ca paduchii in frunte si sustin ca sunt fiinte nobile.
Astazi am citit un articol interesant despre iubirea departelui. Va recomand!
http://www.crestinortodox.ro/sfaturi-duhovnicesti/iubirea-departelui-140758.html
Cu Stima
Dar agenda homolailor se va impune cu valori suprieme alie dimocratiei, ca lucruri moderne, evlauate, scapate de misticismul de orice fel. Doar exact ca si comunistii si altii care au persecutat sute de mii si milioane de crestini.
Și să nu-și mai spună, unii altora, ce e mai bine de făcut?
Pentru homosexuali nu pot sa am decat compasiune ca au ajuns asa. In cele mai multe cazuri ei au avut o copilarie nefericita si homosexualitatea le-a venit ca o "alinare" ca si alcoolismul, masturbarea sau pornografia, cocaina, heroina.Homosexualitatea nu este inascuta asa cum ni se baga pe gat. Eu nu am vazut 2 homosexuali care transmit gena lor a homosexualitatii la un alt homosexual pe care l-au procreat. Si daca, fie, a avut loc o mutatie genetica, ne aflam la nivelul unui sindrom.
Sindromul Down, Tourette, etc sunt vazute cu compasiune, ingadunta, dar nu ca normalitate la care poti sa aderi doar intrebandu-te ce esti? Am sindromul Tourette? Ia sa vad ce simt..
Ce zic ei e o aberatie! si o mai sustin si stiintific. Unde se dau bani se poate demostra orice pana la urma.
Noi vrem sa aratam ca Romania! Ce e atat de greu?
Stima si respect, Bogdan
De unde a auzit dl. T.P. despre "demon"- "demonizare" ... oare?
Nu cumva din invatatura crestina care arata opusul a ceea ce este Dumnezeu, dumnezeire?
Cei care practica si sustin ceea ce nu este recomandat, indicat si acceptat de Dummnezeu pentru desavarsirea omului = MANTUIRE, nu cumvaei insisi se "declara" anti- ori impotriva moralei crestine care tocmai asta este: DEMONIZARE.
Fie nu sunt demonizati, fiindca demonul nu are ce sa mai demonizeze.... dar nici nu apare asa, in carne si oase, cu acte...
Fie nu sunt ... oameni, ci NE-OAMENI - desigur in sens descriptiv moral, comportamental si "functional" in societate.
Se observa pervertirea sensurilor in sensul "noii politici" de aducere a haosului in mintea oamenilor.
Astfel de indivizi se reduc la nivel de unelte vorbitoare, masinute biologice - ei renunta la demnitatea de om si pretind ascultare!!!
Fraternal Birth Order and the Maternal Immune Hypothesis of Male Homosexuality, Gary Blanchard (2001)
New evidence of genetic factors influencing sexual orientation in men: female fecundity increase in the maternal line, Iemmola F, Camperio Ciani A (2009)
Ce afirmați dvs. pare a fi citat din „Fața nevăzută a homosexualității” și am rețineri în a vă crede că ați citit studiile pe care le citați dintr-un motiv foarte simplu. Tot ce spuneți legat de rata sinuciderilor sau a depresiei în rândul homosexualilor a fost adevărat (studiile despre care vorbiți sunt de acum 20 de ani!), doar că nu precizați și care este cauza din spatele acestei corelații. Cauza este stigmatizarea homosexualității de către societate. Se spune foarte clar în aceste studii. Gary Remafedi însuși a fost revoltat că studiile lui au fost citate de foarte mulți homofobi când scopul lor era să demonstreze că homosexualii au nevoie de mai multă susținere. Citiți aici: University of Minnesota professor's research hijacked http://www.citypages.com/2010-05-26/news/university-of-minnesota-professor-s-research-hijacked/.
În ce privește riscul crescut de contractare a diverselor boli, din nou situația s-a schimbat față de acum douăzeci și ceva de ani. Studiul despre HIV e făcut în 1988(!) adică în plină epidemie HIV/SIDA.
„Studiul” cu durata de viață este de fapt un raport care nu este științific, după cum se explică aici: http://www.patheos.com/blogs/warrenthrockmorton/2007/04/13/only-the-gay-die-young-part-2-danish-epidemiologist-reviews-the-cameron-study/
Cu riscul de a mă repeta, ce vă face să credeți că homosexualii cred că e „mult superior să fi [sic!] homo”? De ce ar vrea cineva să fie homosexual într-o țară homofobă ca România? E o întrebare de bun simț.
Ultimul studiu pe care-l menționați, „The Myth of Affluence...” spulberă mitul conform căruia homosexualii sunt mai bogați și mai influenți decât persoanele hetero. Ce vreți să spuneți cu asta?
Va face cineva ceva daca faceti ce faceti la voi acasa? Nu. Dar voi vreti sa consider ca asta este normal si copiii mei sa considere aceasta boala de care suferiti ca fiind normala. Faceti copii si crestetii cum doriti. Aaa, aici natura, evolutia, care este perfecta, in care credeti, a gresit totusi. Frumoasa logica a evolutiei a uitat sa permita la doi barbati sau la doua femei sa se poata inmulti.
Raspunsurile dv. sunt slabe si nu merg pe fond, ci iar o dati cu stigmatizarea.
Va mai citez niste studii insa oricum sunteti indoctrinat si pierdut pentru moment. Dar mai aveti timp. Nu mult fiindca traiti cu circa 30 de ani mai putin decat ceilalti.
Studii din 2010.
Jedzinak, J. A. (2004) Growing up in a lesbian family: a qualitative study of the adult daughter’s experience. Doctoral dissertation, Alliant International University, San Francisco Bay, CA. Dissertation Abstracts International 65(05), 2631B. UMI No. 3133453.
Martin Joyce A., Brady E. Hamilton, Paul D. Sutton, Stephanie J. Ventura, T. J. Mathews, Sharon Kirmeyer, and Michelle J. K. Osterman, U.S. Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, National Center for Health Statistics, National Vital Statistics System, “Births: Final Data for 2007,” National Vital Statistics Reports
Vol. 58, No. 24, August, 2010, Table 11. Masters, W. H., Johnson, V. E., & Perriad, D.
Schumm, W. R. (2010). Children of homosexuals more apt to be homosexuals? A reply to Morrison and to Cameron based on an examination of multiple sources of data. Journal of Biosocial Science, 42(06), 721‑742.
(Lowen şi Spears, 2012).
Ce bine ai spus-o,Daniel!Asta a propos de ce este si ce nu este natural!
Si-au imprumutat toate atributele omenesti firesti- iubire,familie,copii-dar acestea nu corespund realitatii homosexuale.
„Births: Final Data for 2007”? Nu văd nici o legătură cu homosexualitatea. Tabelul 11 e un tabel cu numărul de nașteri, rata fertilității etc. la adolescentele între 15-19 ani în SUA. De fapt tot raportul ăsta este despre numărul de nașteri în SUA la finalul lui 2007.
Studiile Schumm și Cameron au multe critici, deoarece se bazează pe mărturiile din 10 cărți despre familii LGBT.
Comparați cu următoarele trei cercetări:
"Marriage of Same-Sex Couples – 2006 Position Statement Canadian Psychological Association" http://www.cpa.ca/cpasite/UserFiles/Documents/Practice_Page/Marriage_SameSex_Couples_PositionStatement.pdf
"Elizabeth Short, Damien W. Riggs, Amaryll Perlesz, Rhonda Brown, Graeme Kane: Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender (LGBT) Parented Families – A Literature Review prepared for The Australian Psychological Society"
http://www.psychology.org.au/Assets/Files/LGBT-Families-Lit-Review.pdf
„The research indicates that parenting practices and children’s outcomes in families parented by lesbian and gay parents are likely to be at least as favourable as those in families of heterosexual parents, despite the reality that considerable
legal discrimination and inequity remain significant challenges for these families.”
"Brief of the American Psychological Association, The California Psychological Association, The American Psychiatric Association, and the American Association for Marriage and Family Therapy as Amici Curiae in support of plaintiff-appellees" http://cdn.ca9.uscourts.gov/datastore/general/2010/10/27/amicus29.pdf
Iar teza de doctorat a lui Jedzinak vorbește de la sine: „Results from the current study suggest that the offspring of lesbian families value the environment of acceptance and love fostered within their immediate family, as well as a strong sense of community among other lesbian families. Furthermore, this population believes that heterosexism is ingrained into the politics and social constructs of society as a whole. However, they are also aware that homophobic discrimination
happens in varying degrees based on regional, religious, and cultural differences. The findings of the current study also suggest that the offspring of lesbian families received largely positive reactions from peers at varying stages of their lives, when they reveal their mothers’ lesbianism. Despite this, the offspring of lesbian families do experience some form of teasing and bullying at some point in their lives due to their mothers’ lesbianism. While most are initially hurt, they learn to ignore the teasing, with time, and do not let it affect their love for their mothers.”
Degeaba vă citez eu studii și articole când singurul vostru argument este Biblia. Nici moralitatea pe care o invocați nu este un argument. Nu avem cu toții același set de valori morale. Există și au existat societăți în care nu este imoral să fi homosexual (ex: Muxe în Mexic, Bakla în Filipine, Fa'afafine în Samoa, Hijra în India etc.). Sunt conștient că e o luptă cu morile de vânt, dar e interesant pentru mine să văd de ce vă e așa de frică de homosexualitate. De ce continuați să spuneți că e o boală când medicii, psihologii și psihiatrii au demonstrat încă din anii '70 că nu e? De ce sunteți așa de vehemenți față de un grup care nu vă afectează cu absolut nimic viața?
Biblia asta va trimite in Evul Mediu cu gandirea. S-a observat comportament homosexual si la alte specii, nu numai la oameni. Plus ca e alegerea fiecaruia ce face cu viata lui si daca vrea sa fie iertat pentru greseli de un prieten imaginar. Cand esti homosexual e ca si cum ai spune "Imi place ciocolata, desi voua poate nu, dar nu va oblig sa o mancati". Iar voi, homofobii, spuneti ca adorati inghetata si incercati sa ii obligati si pe restul sa manance inghetata.
Nu cred ca vreun homosexual v-a gresit vreodata. Eu poate singurul lucru gresit pe care l-am facut a fost sa ma uit la alte funduri in afara de cel al iubitei mele. Nu cred ca doare pe nimeni un mic tras cu ochiul. Ceea ce ziceti voi sunt niste aberatii. Se presupune ca religia e pace, iubire, unicorni si curcubee peste tot. Numai asta nu vad la voi.
Tu incepe cu singurul lucru gresit pe care l-ai facut si eu incep cu lucrurile gresite pe care le fac. Hai sa le schimbam.
Pace tie!
Homosexualitatea fiind o anomalie,oricum a-i lua-o, ea se poate vindeca,greu,dar posibil Ea face rau pentru ca poate deveni "virulenta", se poate ajunge ca in Sodoma , unde de la copil, pana la batran,devenisera perversi(pederasti). Ce poate spune acest lucru? Mostenire genetica, sau depravare in masa?Ori faptul ca "de la copil, pana la batran",toti erau atinsi,demonstraza ca raspandirea obiceiului se facuse in scurt timp.
Cât despre „problema mea” nu cred că ești în măsură să-mi dai „sfaturi” și să-mi spui că trăiesc prin studii și că n-am legătură cu viața reală. Ăsta e un tip de argument ad hominem, adică atac la persoană când nu ai argumente reale. Spui că nu poți să lipsești copiii de mamă sau de tată. Asta înseamnă că toți copiii orfani sau din familii monoparentale au probleme psihice și părinții care divorțează sunt niște criminali?
Cazul Heather Barwick (nu Bearwick) ca și alte exemple pe care le dai sunt cazuri izolate, excepții pe care le generalizezi. Uite o replică la povesyea asta: http://www.huffingtonpost.com/sidney-switzer/dear-heather-barwick-dont_b_6903252.html. Vezi, generalizarea asta mi se pare mie periculoasă. Nu toți homosexualii sunt la fel, exact cum nu sunt toți bărbații sau toate femeile la fel, cum nu sunt toți rromii la fel ș.a.m.d. Sunt unii care au 100 de parteneri pe an. Problema lor, riscul lor. Crezi că nu sunt și bărbați hetero care au peste 100 de partenere pe an? Există o mulțime de pick-up artists care scriu cărți despre cum să te culci cu cât mai multe femei (de ex. Roosh V). Dar astea repet, sunt cazuri izolate și nu înseamnă că toți bărbații hetero sunt niște destrăbălați.
„Argumentul” pe care-l aduce paleoconservatorul Buchanan este același argument care se folosea pentru a condamna relațiile interrasiale. Era de neconceput ca un alb să se căsătorească cu un negru. Oamenii ăia aveau aceleași temeri pe care le invoci și tu. Legat de ce se întâmplă în Franța, Suedia și în SUA, ești puțin dezinformat. Nu elimină nimeni termenii de „mamă” și „tată” doar adaugă opțiunea de „părinte 1” și „părinte 2” dacă este cazul și asta pe niște formulare. Uite aici: http://www.ed.gov/news/press-releases/education-department-announces-changes-fafsa-form-more-accurately-and-fairly-assess-students-need-aid. De asemenea în Suedeză nu elimină nimeni pronumele „el” și „ea” ci adaugă pronumele neutru „hen”, un pronume care era deja folosit (uite aici: http://www.npr.org/blogs/thetwo-way/2015/03/27/395785965/he-she-or-hen-sweden-s-new-gender-neutral-pronoun). E stupid să te alarmezi pentru asta.
Biblia și homosexualitatea e un subiect mult mai complicat decât crezi. Biblia nu condamnă nicăieri homosexualitatea per se ci condamnă orice act sexual care nu duce la reproducere. Aceste acte apar sub numele de „sodomie” sau „abominație” pentru că nu exista un cuvânt pentru fiecare tip de act în parte. Termenul „homosexualitate” a apărut abia în secolul XIX, deci nu are cum să apară în Biblie. De asemenea, Iisus nu pomenește nicăieri despre homosexualitate. După cum spuneam, e mai complicat decât ai crede la prima vedere.
Daca am ajuns sa ne intereseze mai mult ce fac oamenii la ei in dormitor decat problemele cu adevarat importante, daca am ajuns sa scuzam orice idee deliranta folosind citate din Biblie si sa acuzam stiinta ca fiind aberatie si propaganda...:|, sa folosim argumente stiintifice doar cand ne convine si doar ce ne convine...
Ipocrizia, prostia si indosctrinarea e in folare in tara asta. Dar lasa ca tot in vest e mai rau ca ei au gay si lesbiene si s-au indepartat de biserica.
Minti luminate cu lanterna fara baterii...
Tara nu e trista. Unii sunt tristi in tara asta.
Genomul uman nu are gena homosexualitatii, ce e atat de greu de inteles?
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
Eu sincer nu am sa astept sa modifice genomul uman ca sa corespunda si pentru homosexuali, ca stii ingineria genetica face progrese mari. (vorba unuia plecat dintre noi)
Pana ca ingineria genetica sa faca progrese mari, ma intreb sa nu faca ingineria sociala americana progrese mari.
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
Nu exista clinica de tratare pentru ca nu s-au organizat oamenii, studiile sunt la inceput dupa cum vezi. Genomul uman de abia a fost rezolvat. Unii s-au grabit sa scoata homosexualitatea din cadrul bolilor psihice din motive obscure.
Sper sa nu fii atat de sigur pe tine cand contrazici oamenii. Bineinteles ca poti sa ataci si Stiinta si orice. Sa faci scandal mediatic sa arati ca nu e asa, ca asa simti tu, sa joci sau sa nu joci teatru.
Poti sa faci orice, dar nu veni si ne vorbi despre normalitate. Problema e alta si trebuie sa intelegi.
Asa-zisele organizatii care militeaza pentru degenerescenta si otravesc constant au fost deja flancate. Ca sa mai avem si maine o Patrie e nevoie sa luam pozitie si sa ne implicam.
E nevoie sa facem zid in jurul acelor institutii care ne-au asigurat supravietuirea, prin vreme, si au fost flacara pentru implinirea idealurilor nationale, chiar daca sunt, poate, cateva lucruri care nu ne convin. E nevoie sa aparam Ortodoxia, traditiile si toate locurile unde bate inima noastra.
Da, homosexualitatea nu este un lucru normal si asta e parerea profesionala pe care eu ca medic mi-am facut-o si-o voi sustine mereu. DAR, nu este in nici un caz o boala psihica. Ea este asemanatoare tulburarilor de personalitate, cum este de exemplu psihopatia antisociala. Si cine stie un pic de psihiatrie, va sti ca tulburarile de personalitate nu mai sunt de mult considerate ca fiind de competenta comisiilor psihiatrice si nu au niciun fel de tratament, medicamentos sau de orice alt tip. Diferenta cea mare este ca, spre deosebire de sociopati, homosexualii nu reprezinta absolut deloc o problema pentru societate si astfel au aceleasi drepturi in ea ca si restul oamenilor. Este strict problema lor ce fac in dormitor, atat timp cat partenerii lor sunt la randul lor persoane adulte si isi dau consimtamentul pentru actul sexual. Cu alte cuvinte, pentru cei mai retardati dintre voi, homosexualitate /= pedofilie. De fapt, cei mai multi pedofili sunt barbati heterosexuali, cele mai multe victime ale acestui absolut oribil delict fiind fetite. Sa te iei de cineva ca este homosexual e ca si cum te-ai lua de cineva ca Gigi Becali pt ca are grandomanie. Cautati cuvintul "toleranta" in dictionar. Nimeni nu va obliga sa-i iubiti sau sa le fiti prieteni, doar sa-i tratati ca pe niste fiinte umane. E atat de greu? Ne place sau nu, trebuie sa impartim lumea cu ei si ar fi mult mai bine pt toti daca am face-o intr-un mod pasnic.
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
Cu drag :)
"doar sa-i tratati ca pe niste fiinte umane", mi-ai stors lacrimi, deja am vazut lagare, persecutii, cataclism, ce mai!!
De ce nu sufli tu un cuvant despre propaganda mizera pe care o fac in scoli, despre piesele scabroase jucate dupa ce i-au manipulat si ademenit pe adolescenti, despre marsurile sfidatoare si in bataie de joc pornite din locuri istorice sau filmele urmarite fix la Muzeul Taranului Roman!
ps: d-le "doctor", a spune "cei mai retardati" va trimite la o corijenta uitata.
Cu unica diferenta ca homosexualii nu iti vor crapa capul cu o bata de baseball daca nu le dai bani. Deci spune-mi tu, ce motiv avem sa nu-i lasam in pace? Faptul ca unii oameni de pe planeta sunt niste jogodii intolerante? Cu ce va deosebiti voi de rasisti, xenofobi sau antisemiti?
Si ca sa stii si tu, un homosexual e motivul pentru care tu azi traiesti intr-o Europa libera si nu intr-o tara unde limba obligatorie e germana. De asemena, el e motivul pentru care ai azi un PC care iti da access la Internet, ca sa scrii comentariile astea incredibil de pline de bigotism. Il chema Alan Turing si s-a sinucis la 40 si ceva de ani datorita tratamentelor hormonale de castrare chimica la care autoritatile din Londra l-au supus. Gadeste-te la asta un moment,** homofob ce esti...
Acum serios, trolul e doar idiot nativ, nu-l discriminati:))))
Noi zicem ca nu reprezinta o normalitate de predat in scoala la copii heterosexuali. Intelegi diferenta.
Lasa-ne cu indocrtinarea pro-homosexualitate, de genul:
Uita-te la animale
Uita-te la Alan Turing
Uita-te la sensibilitatea lui Fredie Mercury.
Nimeni nu arunca cu pietre: doar ca homosexualii devin o masa de manevra de interes politic pentru a distruge societatea.
Uitati-va la voi nu la animale si la ce va zic altii sa va uitati!
Fiti voi!
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
Cu drag. Hai ca poti :)
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
Stefan Odbleja parintele ciberneticii si asta e cultura generala. El era heterosexual ortodox. Vorba ta cata lipsa de cultura pfaai .. :))
Intelege ca, in general cultura generala nu se opreste la cat stii tu.
Cu drag Hai ca poti :)
Si cine a zis ca doar ce stiu unii e cultura generala?
Motivul pentru care nu a fost adus in discutie e ca aici se discuta despre homosexuali, nu despre milioanele de oameni de stiinta din toata lumea, care sunt hereto, si atitudinea unora de aici la adresa lor, lucru confirmat de chestii de genul asta: "grama e doctror in istorie, a arhivat istoria pomponeriei dupa WW 2" care sugereaza ca asta tine de "istoria pomponeriei dupa WW 2", ceea ce nu este doar fals ci si aberant.
Pentru ca, fie va place sau nu, azi folositi calculatoare si nu vorbiti germana datorita lui Turing. Cibernetca nu tine doar de IT ci de sisteme, structuri si relatiile dintre ele, in general, si are o sfera larga de aplicativitate. Faptul ca cibernetica este asociata cu informatica genereaza confuzia asta. Some info on this: http://en.wikipedia.org/wiki/Cybernetics
Cat despre articolul ala, e pur si simplu o rastalmecire a studiului initial.
Afirmatia respectiva suna cam asa:
"There is no consensus among scientists about the exact reasons that an individual develops a heterosexual, bisexual, gay, or lesbian orientation. Although much research has examined the possible genetic, hormonal, developmental, social, and cultural influences on sexual orientation, no findings have emerged that permit scientists to conclude that sexual orientation is determined by any particular factor or factors. Many think that nature and nurture both play complex roles; most people experience little or no sense of choice about their sexual orientation.".
Se specifica foarte clar ca
1) Nu exista un consens intre oamenii de stiinta cu privire la ce genereaza orientarea sexuala DE ORICE FEL.
2) Ca nu exista studii care sa ateste ca orientarea sexuala este determinata de un factor anume
3) Multi cred oamenii nu au de ales cand vine vorba de orientarea lor sexuala.
Cele mai importante lucruri de retinut:
1. Nu exista un consens, deci inseamna ca nu e nimic doveit sau cat de cat clar
2. Se vorbeste DE TOATE ORIENTARILE SEXUALE, nu doar gay, iar asta include si hetero.
Dar continua tu sa postezi linkuri catre siteuri care rastalmacesc o simpla fraza, usor de inteles pentru toti, in sens propagandistic, dupa bunul plac.
Cu drag.Hai ca poti :)
Intreaba-te daca TU nu esti indoctrinat?
Ti s-au citat studii de cei de mai sus. O lista ambla a domnului Daniel.
Eu personal, la fiecare o sa pun sa vada asta:
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
Comportamentul homosexual nu e genetic, ci dobandit (intr-un procentaj foarte mare).
Nimeni nu avea ceva cu homosexualitatea, pana cand ei vor sa introduca in scoala ca e normal ceea ce fac ei.
Cu drag :)
"Domnule db, stiinta nu modifica in nici un caz legile morale. Nici o stiinta nu poate veni sa-mi suna ca homosexualitatea sau masturbarea sau alte anomalii sunt bune. Iar daca o face, aceea e pseudostiinta.
Dvs, v-ati facut din aceasta pseudostiinta un dumnezeu si va inchinati la el."
Ce va mai place sa rastalmaciti totul dupa bunul plac si sa folositi stiinta in argumentatii doar cand va convine. :)))
cand ma refeream la motive care sa ma contrazica, vorbeam STRICT de latura sociala a lucrurilor. daca bigotismul voastru e in regula sau nu. SI BININTELES CA NU E. Sunt niste oameni care nu fac rau nimanui si care sunt discriminati doar pe baza unei insusiri pe care nu au cum sa o controleze. Este absolut identic cu rasismul. Diferenta consta doar in faptul ca a pielii culoare e o trasatura fiziologica, iar homosexualitatea una patologica. Dar asta nu are mportanta E ca si cum ai discrimina pe cineva ca are autism sau diabet (doua boli multifactoriale care nu sunt in totalitate produsul genelor, ci si al mediului). Asa cum nu are de ce sa te deranjeze culoarea pielii unui om sau nivelul sau de glucoza in sange, la fel nu are de ce sa te deranjeze cine ii produce o erectie sau dorinte de penetrare (in cazul femeilor). De cand v-ati facut voi, bigotii, stapani pe corpul unui om?
NU MONGOLII, NU HUNII, NU TĂTARII, NU ALIENII,
VIN TROLII DIN SODOMA ŞI GOMORA!
http://www.culturavietii.ro/2014/09/25/specialistii-proiectului-genomului-uman-au-anuntat-oficial-gena-gay-nu-exista/
NU mai incepe sa ne jignestic ca suntem inculti si prosti.
E tara unde fiecare e POSTAC.
Una e sa ai comportament homosexual si una e sa fii inascut asa.
Comportamentul uman poate fi variat de la a face bine la a ucide. SI animalele ucid: Iti dau o lista daca vrei.
Comparatia ta e lipsita de logica. Noi nu suntem doar animale
Un lucru e clar: definim normalitatea, cultura diferit.
Conventionalitatea si neconventionalitatea o definim la fel sper.
Daca nici aici nu ne intelegem, nu cred ca am putea sa ne intelegem vreodata. :)
http://www.zooland.ro/homosexualitatea-in-lumea-animala-3880