

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat marţi, după discuţii îndelungate, o decizie de intrare în legalitate în ceea ce priveşte televiziunile care au difuzat spoturi publicitare de promovare a companiei Roşia Montană Gold Corporation (RMGC), scrie Agerpres.
Potrivit membrilor CNA, aceste spoturi încălcau articolele 29 din Legea audiovizualului şi 94 şi 104 din Codul de reglementare în audiovizual, care interzic publicitatea şi teleshoppingul în care se utilizează practici comerciale înşelătoare sau practici comerciale agresive, precum şi programe care stimulează comportamente dăunătoare sănătăţii sau siguranţei populaţiei ori dăunătoare mediului.
De asemenea, radiodifuzorii trebuie să transmită mesaje clare din punct de vedere tehnic, lizibile, astfel încât să fie receptate corect de telespectatori.
Decizia de intrare în legalitate echivalează cu o oprire a difuzării spoturilor, până la schimbarea conţinutului acestora, potrivit reprezentanţilor posturilor.
Potrivit membrilor CNA, aceste spoturi încălcau articolele 29 din Legea audiovizualului şi 94 şi 104 din Codul de reglementare în audiovizual, care interzic publicitatea şi teleshoppingul în care se utilizează practici comerciale înşelătoare sau practici comerciale agresive, precum şi programe care stimulează comportamente dăunătoare sănătăţii sau siguranţei populaţiei ori dăunătoare mediului.
De asemenea, radiodifuzorii trebuie să transmită mesaje clare din punct de vedere tehnic, lizibile, astfel încât să fie receptate corect de telespectatori.
Decizia de intrare în legalitate echivalează cu o oprire a difuzării spoturilor, până la schimbarea conţinutului acestora, potrivit reprezentanţilor posturilor.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.