

Bruxelles-ul decide, Bucureştiul execută. La presiunea Comisiei Europene, autostrada Sibiu - Piteşti a devenit prioritate zero. În prima variantă a strategiei de implementare adoptată de Guvern luna trecută, pe locul întâi ca prioritate era autostrada Bacău – Paşcani.
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
Conform HotNews.ro, Master Planul pe Transport şi Strategia de Implementare - documentul care stabileşte prioritizarea proiectelor - au fost modificate pentru a ţine cont de observaţiile Comisiei Europene şi sunt aproape gata să fie retransmise oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Astfel, în ceea ce priveşte prioritizarea proiectelor rutiere până în anul 2020, pe primul loc se afla autostrada Sibiu - Piteşti, iar pe doi e autostrada Bacău - Paşcani. Alte proiecte care apar prioritare sunt autostrăzile Sibiu-Brasov, Brasov-Ploiesti, Cluj Napoca - Borş şi Pitesti-Craiova. La drumurile expres, legătura din Moldova pe ruta Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau capăta prioritate.
Toate proiectele rutiere sunt gândite să fie implementate prin mixul de fonduri europene-buget-imprumuturi, iar până la retransmiterea Master Planului finalizat Comisiei Europene mai e nevoie ca Ministerul Finanţelor să aprobe spaţiul fiscal suplimentar în deficitul naţional pentru următorii ani, necesar pentru angajarea unor împrumuturi de 7 miliarde de euro care să completeze fondurile europene disponibile.
Master Planul General de Transport (MPGT), precum şi Strategia de Implementare - documentul cheie care stabileşte prioritizarea proiectelor de infrastructură pentru anii ce urmează, a fost modificat astfel încât să ţină cont de observaţiile făcute de Comisia Europeană şi e gata să fie retransmis oficialilor europeni pentru aprobarea finală.
Potrivit surselor HotNews.ro, observaţiile comisiei au fost asimilate şi documentul strategic a suferit o serie de modificări şi, în acest moment, mai aşteaptă o aprobare din partea Ministerului de Finanţe pentru a putea fi retrimis la Comisia Europeană.
Proiectele rutiere până în 2020 ajung la circa 12,6 miliarde de euro. Aproape 7 miliarde ar trebui să vină din împrumuturi.
În acest moment, Master Planul de Transport împreună cu Strategia de Implementare e aproape finalizat, după ce a fost revizuit conform observaţiilor CE, şi este aproape gata de retransmis oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Totuşi, până la trimiterea sa la Bruxelles, e nevoie ca Ministerul Finanţelor să dea o aprobare esenţială pentru implementarea întregii strategii.
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
Conform HotNews.ro, Master Planul pe Transport şi Strategia de Implementare - documentul care stabileşte prioritizarea proiectelor - au fost modificate pentru a ţine cont de observaţiile Comisiei Europene şi sunt aproape gata să fie retransmise oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Astfel, în ceea ce priveşte prioritizarea proiectelor rutiere până în anul 2020, pe primul loc se afla autostrada Sibiu - Piteşti, iar pe doi e autostrada Bacău - Paşcani. Alte proiecte care apar prioritare sunt autostrăzile Sibiu-Brasov, Brasov-Ploiesti, Cluj Napoca - Borş şi Pitesti-Craiova. La drumurile expres, legătura din Moldova pe ruta Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau capăta prioritate.
Toate proiectele rutiere sunt gândite să fie implementate prin mixul de fonduri europene-buget-imprumuturi, iar până la retransmiterea Master Planului finalizat Comisiei Europene mai e nevoie ca Ministerul Finanţelor să aprobe spaţiul fiscal suplimentar în deficitul naţional pentru următorii ani, necesar pentru angajarea unor împrumuturi de 7 miliarde de euro care să completeze fondurile europene disponibile.
Master Planul General de Transport (MPGT), precum şi Strategia de Implementare - documentul cheie care stabileşte prioritizarea proiectelor de infrastructură pentru anii ce urmează, a fost modificat astfel încât să ţină cont de observaţiile făcute de Comisia Europeană şi e gata să fie retransmis oficialilor europeni pentru aprobarea finală.
Potrivit surselor HotNews.ro, observaţiile comisiei au fost asimilate şi documentul strategic a suferit o serie de modificări şi, în acest moment, mai aşteaptă o aprobare din partea Ministerului de Finanţe pentru a putea fi retrimis la Comisia Europeană.
Proiectele rutiere până în 2020 ajung la circa 12,6 miliarde de euro. Aproape 7 miliarde ar trebui să vină din împrumuturi.
În acest moment, Master Planul de Transport împreună cu Strategia de Implementare e aproape finalizat, după ce a fost revizuit conform observaţiilor CE, şi este aproape gata de retransmis oficialilor europeni pentru o aprobare finală. Totuşi, până la trimiterea sa la Bruxelles, e nevoie ca Ministerul Finanţelor să dea o aprobare esenţială pentru implementarea întregii strategii.
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.