

Lucrările de execuție a tunelelor pentru stația de metrou Străulești, ce face parte din Secțiunea Parc Bazilescu - Străulești a Magistralei 4 de metrou din București, au demarat joi în prezența reprezentanților Ministerului Transporturilor, proiectul urmând să fie finalizat în al doilea semestru al anului 2016.
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
"Proiectul de metrou care se află în execuție este foarte important, de viitor, care dăinuiește sute de ani, probabil minimum 100 de ani. Inițial, speram ca proiectul să fie gata în aprilie 2015, dar noul termen este în semestrul II al anului viitor. Unul dintre motivele întârzierii a fost lipsa de finanțare dar am reușit să accesăm fonduri europene nerambursabile", a declarat, joi, Cătălin Homor, directorul general al Metrorex.
Proiectul "Magistrala 4 secțiunea Parc Bazilescu — Străulești" reprezintă o extindere a liniei de metrou aflată în operare, realizându-se astfel legătura cartierelor din nord-vest cu Gara Basarab, Gara de Nord și zona centrală
[P] Maria, Regina României. Jurnal de Război, ediție integrală, necenzurată - comanda online
"Proiectul de metrou care se află în execuție este foarte important, de viitor, care dăinuiește sute de ani, probabil minimum 100 de ani. Inițial, speram ca proiectul să fie gata în aprilie 2015, dar noul termen este în semestrul II al anului viitor. Unul dintre motivele întârzierii a fost lipsa de finanțare dar am reușit să accesăm fonduri europene nerambursabile", a declarat, joi, Cătălin Homor, directorul general al Metrorex.
Proiectul "Magistrala 4 secțiunea Parc Bazilescu — Străulești" reprezintă o extindere a liniei de metrou aflată în operare, realizându-se astfel legătura cartierelor din nord-vest cu Gara Basarab, Gara de Nord și zona centrală
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.