România e declarată de Putin țintă militară legitimă

De Sorin Roșca Stănescu  /  

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


Într-un mod cât se poate de explicit, în această săptămână, reprezentanți de marcă ai Kremlinului au redefinit termenul de „țintă militară legitimă”. Acest efort doctrinar, periculos de consistent, a culminat cu o declarație pe cât de explicită, pe atât de agresivă a lui Vladimir Putin. Rezultă fără echivoc că România ar putea fi declarată de către Federația Rusă o țintă militară legitimă.

Liderul de la Kremlin, ca de obicei, face simultan două declarații contradictorii. Prima este asigurarea pe care o dă din nou cum că nu are nici cea mai mică intenție de a ataca statele NATO. Iar cea de-a doua se bate cap în cap cu prima. După cum se știe, pregătirea militară a piloților ucraineni pentru utilizarea aeronavelor multirol F-16, cu care urmează să fie înzestrată armata ucraineană prin donații făcute de diferite state, se apropie de sfârșit. Ea s-a desfășurat în cvasitotalitate în alte state și nu în România, așa cum au anticipat în mod greșit în mai multe rânduri miniștri români ai Apărării Naționale. Odată încheiată instrucția acestora și pe măsură ce aeronavele sunt livrate Ucrainei, așa cum este și firesc, ele urmează să fie utilizate pentru apărarea spațiului aerian și teritoriului acestui stat, supus unei îndelungate agresiuni. Desigur, se pune problema de unde vor decola aceste avioane de luptă și unde se vor întoarce ele după îndeplinirea misiunilor. Și de aici încolo se derulează cea mai nouă provocare lansată de Vladimir Putin.

Fără a avea pretenția că aș fi dobândit abilități specifice unui analist militar, pot pune mâna în foc că atacurile executate de aviația Federației Ruse au vizat de-a lungul acestui război între altele și aeroporturile ucrainene, în special cele militare. Este clar că acestea fie au devenit de neutilizat pentru avioanele multirol F-16, care nu pot decola și nu pot ateriza decât dacă au la dispoziție piste cu o lungime considerabilă sau, dacă nu sunt chiar toate aeroporturile transformate în ruine, ele ar urma să fie vizate în perioada imediat următoare de atacuri masive executate de bombardierele rusești. În aceste condiții, în mod firesc, se discută la nivelul NATO despre posibilitatea ca viitoarele escadrile de luptă ale Ucrainei să staționeze, să decoleze și să aterizeze după îndeplinirea misiunilor pe aeroporturi aflate în state terțe. Cum ar fi cele din Polonia, din România sau din statele baltice. La acest proiect, despre care au aflat detalii serviciile secrete ale Federației Ruse, se gândește Vladimir Putin atunci când vorbește despre apariția unor ținte legitime, adică obiective pe care Federația Rusă le are în vedere pentru a le ataca și pentru a se proteja astfel. Și iată în continuare unde apare fractura logică, desigur intenționată, care stabilește linia de demarcație dintre un șef de stat preocupat să apere suveranitatea și integritatea țării pe care o reprezintă și un alt tip de șef de stat, agresiv, care atentează în mod deliberat la suveranitatea altor state, punând într-un grav pericol pacea lumii.

Niciunul dintre strategii militari NATO nu a pus vreodată problema, nici măcar în spatele ușilor închise, ca aeronavele multirol donate Ucrainei și pilotate de specialiști ai acestei țări să atace teritoriul Federației Ruse, să lovească obiective de pe acest teritoriu, după care să se întoarcă la bază, baza aflându-se în state din proximitatea Ucrainei. Misiunea acestor aeronave, acestei noi flote militare care va intra în dotarea Ucrainei, este de a apăra spațiul aerian al acestui stat supus agresiunii. Ca atare, neexistând niciun scenariu de atacare a unor obiective de pe teritoriul Federației Ruse, Vladimir Putin forțează la maximum nota, declarând răspicat faptul că statele care găzduiesc această flotă de aeronave multirol pot deveni ținte legitime. Dacă nu care cumva Vladimir Putin consideră că tot ceea ce a cucerit în mod ilegitim și și-a adjudecat prin false referendumuri, tot în mod ilegitim, ar reprezenta un teritoriu intangibil al Federației Ruse. Care deci trebuie apărat în orice chip și cu orice preț. Chiar și cu prețul declanșării celui de-al Treilea Război Mondial.

Nu știm în acest moment dacă intenția avută în vedere de strategii ucraineni împreună cu strategii NATO vizează și atacarea unor obiective din Peninsula Crimeea, din Donbas sau din Lugansk, teritorii aparținând Ucrainei, dar care au primit și un fals statut de teritorii aparținând în prezent Federației Ruse. Sau dacă nu care cumva în concepția lui Vladimir Putin și cei 500.000 de km pătrați cuceriți în cursul ofensivei din această primăvară ar reprezenta tot „teritoriul legitim al Federației Ruse”. Sau poate, așa cum noul țar al Rusiei a mai declarat în câteva rânduri, în concepția Kremlinului întreaga Ucraină ar fi de fapt parte a Federației Ruse. Și în consecință orice tentativă de a o apăra poate alimenta pretextul „țintelor legitime”.

Aceasta este direcția extrem de periculoasă și de perfidă în același timp în care se dezvoltă în prezent retorica promovată de Vladimir Putin. Această retorică trebuie demontată cu argumente, desigur nu de către analiștii alimentați cu „informații” de serviciile secrete ale Federației Ruse, nu de către analiștii duplicitari, ci de către oamenii cu picioarele pe pământ, capabili și dispuși să facă distincția între adevăr și minciună.
 
Corect News
Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori
VideoNews

Pfizer, Ursula, Corupție - Cenzura în Parlamentul European:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (20)
  • INJECTIA FINALA 29.03.2024 10:40
    Bine punctat, Sorine frate!
  • crv-19 29.03.2024 10:53
    E destul de legitim ce spune Putin, atata timp cat noi ca si tara nu ne vedem de treburile noastre clar vom deveni tinta legitima.
    Baza militara de la Mihail Kogalniceanu ne aduce inca o tinta pe spatele nostru.
    Si nu face doua declaratii contradictorii, ci spune ca nu are de gand sa atace statele NATO, evident, atata timp cat nu va fi nici o implicare a acestora in conflict. Daca se va dovedi ca atacul de la Moscova a fost instrumentat de NATO prin diversi interpusi, sa nu ne miram ca vor zbura nuclearele pe cer!
    Mi se pare normal ca toate statele ce gazduiesc aceste flote sa devina tinte legitime.
    Oare daca nu gazduiau aceste flote mai deveneau tinte legitime???
    Nu prea ati inteles nimic SORIN ROȘCA STĂNESCU...
  • Christinne Radu 29.03.2024 11:04
    https://twitter.com/realstewpeters/status/1773003349266235796?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1773003349266235796%7Ctwgr%5E956d11f53c9d7257f256e1f5b9d4e78031afd114%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fdavidicke.com%2F2024%2F03%2F28%2Fthe-biggest-human-disease-is-naivety-which-manifests-as-the-worship-of-total-imbeciles-as-their-saviours-and-spiritual-compass%2F
  • Christinne Radu 29.03.2024 11:04
    https://www.activistpost.com/2024/03/does-wireless-tech-cause-cancer-or-is-it-just-another-coincidence-being-propagated-by-tin-foil-hat-conspiracy-theorists.html
  • Christinne Radu 29.03.2024 11:04
    https://expose-news.com/2024/03/28/gmo-under-the-guise-of-biodiversity/
  • Canadianul pacalit 29.03.2024 11:57
    Fractura de logica este la tine. Pleaca avioanele de la tine sa-i atace pe este devii tinta legitima. Nu am vazut ca rusii sa atace din Belarus. Cezi ca Nato nu v-a ataca Belarus?
    Mai bine tori romanii sa plece din Ucraina si sa-si ia o shaorma.
  • Gabiu 29.03.2024 12:15
    Titlul articolului este mincinos. Bazele ocupantilor straini din romania devin tinte militare pentru rusia, nu pentru putin, ca nu putin le face pe toate, daca din aceste baze militare nato de ocupatie din romania decoleaza avioane, rachete care ataca tinte rusesti.
  • Passagero 29.03.2024 12:25
    Ne facem ca ploua sau vrem sa aratam ca suntem batuti in cap?
    Ucraina este un stat artificial, creat in mod samavolnic de creionul de tamplar al lui Stalin care a taiat teritorii apartinand altor state si Rusiei, oferindu-le acestei republici sovietice.
    Nu au cum sa mai fie teritorii ale Haholiei acele teritorii unde rusii sunt majoritari si asupra carora statul hahol nazist a tras cu tunul, acei locuitori nu mai vor sa fie cetateni ai acestui stat.
    Daca argumentul de majoritate nu are nici semnificatie, inseamna ca si ungurii au drept asupra Ardealului pe baza acestei logi strambe legate de teritoriile pe care Putin le-a luat de la haholi.
    Haholia trebuie sa renunte la teritoriile care NU SUNT ale sale, nu sa se razboiasca pentru ele.
    Trebuia sa respecte acordul de la Minsk, nu sa bombardeze regiunile unde rusii sunt majoritari.
    Putin este asa cum este, insa trebuia ca si ceilalti pradatori stransi in acest razboi impotriva sa, sa tina cont de argumentele Rusiei inaintea de "agresiunea" Rusiei.
    Crimeea n-a fost niciodata teritoriu hahol, am invatat la Istorie de Razboiul Crimeii si acolo se vorbea de Rusia, nu de haholia.
    Ce s-ar intampla daca chinezii ar face cateva baze militare in Mexic, Amerlotxia ar accepta?
    Acest razboi a fost inceput de hienele vestice, nu de Rusia.
    Chiar daca pana acum am crezut mereu ca rusii sunt niste porci,cu ocazia acestui razboi am vazut ca altii pot fi mai porci decat ei, cei din vest au fost si sunt adevaratii agresori si provocatori.
    Sub conducerea alogenului tradator Iudanni$ si cu aportul altor tradatori fara scrupule care au facut troica cu el, bulibasa Ciulaku si Ciuka bic, Romania a trecut pe post de pravalie de arme si in rol de maidanez care latra rau de dupa gardul pe care-l considera protector, care de fapt nu este protector pentru ca oricand ar putea sa-l darame un vifor napraznic si atunci sa vezi nenorocire si schelalaieli.
  • Cristian Popescu 1869 01.04.2024 08:12
    Argumentul Romaniei in ceea ce priveste Transilvania este acela ca pe acele teritorii si nu numai, ci pe teritoriul intregii Dacii, s-a format poporul roman, iar la momentul sosirii popoarelor migratoare, inclusiv hunii, acele teritorii erau ocupate de stramosii nostri. Adaugati la asta faptul ca numai o patrime din Dacia a fost ocupata de Imperiul Roman, dar noi toti vorbim aceeasi limba de la Nistru pana la Tisa, ceea ce indica faptul ca eram mult mai vechi acolo chiar si etnogenetic (Vaticanul stie ce si cum). Si lucrul asta nu se discuta pentru ca ar inchide gura la multi, nu numai la vecinii imediati, mai ales ca suntem ortodocsi. Majoritatea romaneasca pe acele teritorii este una din dovezile continuitatii nostre acolo, nu argumentul, asa cum vad eu lucrurile. Argumentul Ungariei in ceea ce priveste Transilvania este acela ca ei ar fi fost primii care s-au organizat statal in zona (si aici Vaticanul stie ce si cum) si au luat primii sub administrare acele teritorii (deci au revendicat administrativ primii acele teritorii ca si stat, regat, etc), evident resping acest argument ca si motivatie. Nu sunt de acord ca majoritatea ar trebui sa fie un criteriu in ceea ce priveste apartenenta unui teritoriu la un stat. Poate ca la un moment dat in istorie ai fost mai puternic decat mine, mi-ai ocupat teritorii, ai deportat populatia bastinasa sau o parte din ea, ai recolonizat acele pamanturi si acum te consideri in drept sa ramai acolo sau sa ai un cuvant de spus in administratie in numele celor pe care i-ai adus acolo. Si unde te-ai opri? Ei bine, Stapan peste lume, Atotputernic si Etern nu este decat Dumnezeu, imperiile vin si pleaca si vine momentul in care nu mai esti "cel mai tare din parcare" si ce ai furat se va lua de la tine... Si daca toti ar sti ca la urma urmei asta va fi rezultatul, poate s-ar abtine de a mai lua ce nu este al lor. Altfel o vor repeta, iarasi si iarasi, istoria o dovedeste. Daca mai luam in consideratie si la ce nivel de granularitate ar trebui evaluata majoritatea (un sat, un tinut ???)... Valabil si pentru Vest si pentru Est. Evident ca asa ceva nu poti pune in discutie decat atunci cand sistemul de tratate si garantii internationale cade, cred ca ne apropiem de punctul acela. Pentru ca rusii sunt acum prezentati intr-o lumina favorabila (clar Vestul este dupa prada, nu neg asta), amintesc interviul lui Putin cu Tucker Carlson si cum s-a referit Putin la Pactul Molotov Ribbentrop precum si faptul ca in prezentarea ultimilor doua sute si ceva de ani ai istoriei Rusiei a tot spus ca "Rusia a primit teritorii", nu ca le-ar fi luat cu japca (cel putin unele dintre ele). Referitor la khazari, stiti in interiorul caror granite se afla acum teritoriile fostului Imperiu Khazar (si aia sunt acum raspanditi in toata lumea)? Altfel clar, Romania nu avea ce cauta in aventura asta ucraineana, decat cu statut de neutratlitate si in fapte si in vorbe, si intarita economic, militar, politic (din pacate vise) pentru a face fata la talciocul care se anunta. De acord si cu impartirea in "rosu si negru", numai ca eu cred ca sunt intelesi ... https://adevarul.ro/istoria-zilei/pana-unde-se-intindeau-romanii-inainte-de-unire-2337019.html#gal=VeZrNuuscZ&gal_i=1&gal_fs=0
  • Mars.60 Stefan 29.03.2024 12:26
    Si ce este Ucraina (Khazaria), un stat puzzle "stravechi" (sic!), "legitim" creat de khazarul Iosif Visarionovici Stalin si alipit la URSS (alta inventie evreiasca). Un puzzle facut din teritorii fertile si pline de resurse smulse altor state (inclusiv Romaniei si Rusiei) pe care familia khazara Rotschild si-l revendica si il apara cu armata sa privata NATO. O afacere de familie a celor mai bogati "oameni" de pe planeta. Putin a intrat in conflict cu ei in 2014, dupa "maidan", cand le-a luat din gheare Crimeea. Apoi a urmat "slava" si Putin le-a anulat plandemia, determinand-o pe khazara Nuland sa recunoasca in fatza Congresului SUA laboratoarele lor plandemice din Ucraina. Aparent, ortodoxul Putin isi apara cum stie el mai bine tara si teritoriile care au apartinut istoric Rusiei, asta cred deocamdata, dar nu sunt 100% sigur ca este numai atat. Avand in vedere relatiile sale relativ bune cu statul "ales" creat prin teroare in 1947 in Palestina tot de Rotschild. Deocamdata observ distinctia neta dintre Putin care sta bine pe picioare si Biden, (simbolul "civilizatului" occident) care se impiedica inclusiv verbal si mental la tot pasul. Dumnezeu ne va arata in curand care este distinctia clara dintre ortodoxie si satanism, dintre adevar si minciuna. Daca va avea mila de noi sa ramanem cu picioarele pe pământ pana atunci.
  • INJECTIA FINALA 29.03.2024 12:31
    Crimele Americii sunt evidente pt toată lumea.
    Războaiele monstruoase ale demonilor americani împotriva musulmanilor culminând cu genocidul din Gaza și plandemia contra întregii umanități organizată la initiativa și cu tot sprijinul acestora NU justifică în nici un chip crimele abjecte ale despotului de la Kremlin.
    Părerea mea este că Putin este mână în mână cu americanii, dracii roșii joacă cu dracii negri.

    Ferește-te Doamne, de toți răii și viclenii !
  • Passagero 29.03.2024 13:12
    De acord, in acest caz noi romanii trebuie sa stam departe si de dracii rosii si de cei negri, nu sa ne prindem in hora cu cu nici unii dintre ei, greseala fatala !
  • Mars.60 Stefan ► Passagero 29.03.2024 14:46
    Corect, d-le PASSAGERO. Din pacate in '89 ne-am bazat pe vechiul nostru proverb "fa-te frate cu... "americanul" Soros si ONG-urile lui pana treci puntea" si acum "cine s-a prins in hora cu dracii negri, trebuie sa joace inainte" cum canta ei, cu consecinte pe care unii inca le disting a fi benefice! Vai de cei ce numesc raul bine si se alipesc de el cu tot sufletul, neputand sa se desprinda din clishee. Dar asta nu inseamna ca trebuia sa jucam kazacioc cu dracii rosii, doar sa fi fost intelepti si sa ne fi pastrat neutri, cu armata intreaga si cu resursele umane si economice in mainile noastre si in tara, nu in mainile alogenilor "prieteni".
  • Mars.60 Stefan ► Passagero 29.03.2024 15:05
    Corect, d-le PASSAGERO. Din pacate in '89 ne-am bazat pe vechiul nostru proverb "fa-te frate cu... Soros si ONG-urile lui pana treci puntea" si acum "cine s-a prins in hora cu dracii negri, trebuie sa joace inainte" cu consecinte pe care unii inca le disting a fi benefice! Vai de cei ce numesc raul bine si se alipesc de el cu tot sufletul, neputand sa se desprinda din transa. Dar asta nu inseamna ca trebuia sa jucam kazacioc cu dracii rosii, doar sa fi fost intelepti si sa ne fi pastrat neutri, cu armata intreaga si cu resursele umane si economice in mainile noastre si in tara, nu in mainile alogenilor "prieteni".
  • Neanae 29.03.2024 13:02
    Domnule SRS, vă urmăresc dintotdeauna și apreciez în qvasi totalitate opiniile d-voastră. În acest articol ceea ce se observă și se simte prin toți porii este rusofobia, putinofobia, emoții subiective ale d-voastră care nu au ce căuta în jurnalismul de informație profesionist și echidistant. Dacă e să stau pe opinie tout court, găsesc o deformare și o superficialitate de analiză a realității obiective bizară pentru un profesionist ca d-voastră. Cum niciunul din noi doi nu suntem analiști militari de calibrul lui Radu Tudor (cel ce știe tot, anticipează tot, dictează viitorul NATO, oracolul A3 etc etc) o dau pe o comparație de viață comună unde subiectele pot fi ca cele din fabule. Noi avem un conflict sângeros cu un vecin. Ne batem în apartamentul lui fiindcă dacă ne gândim bine el de mult ne sâcâie, bate în pereți, ne fură preșul de ușă, sparge țevile și ne-a otrăvit cățelul!
    Gata, îi închidem parte din coridor și cum putem căutăm să-i dovedim cu oleacă de forță ca trebuie să se adapteze. Suntem urâti de toți ce habar nu au ce e dedesupt și băgăm de seamă ca niște vecini din blocurile vecine le dă cu sfoară vecinului nostru tot felul de obiecte care să fie folosite contra noastră.
    Nu știu D-voastră, dar eu mă duc armat prin blocurile vecinilor și tot ce găsesc gata să mă distrugă pe mine, eu le distrug. Nu atac vecinii respectivi, nu le fărâm pereții și bucătăria. Dar cămara cu topoare, drujbe, puști și sfori DA!
    Chiar dacă acești vecini gata de gâlceava sunt de pe alte planete.

    În sinteza. Pistele, hangarele din care vor pleca, și unde se vor întoarce F 16 din zona NATO, chiar ipotetic, către Ucraina care, aduc aminte ca e în conflict cu vecinii de la nord-est, și noi astilalti hop la acrobații de circ de 3 lei fără plasă, vor fi ținte militare. Nu țara gazdă, nu zona gazdă, ci spațiu ocupat de hangarele și pistele folosite de și numai de NATO.

    Concluzia e ca de fapt nu ar fi trebuit să ne fi amestecat, însă ar fi înțelept să stăm pe margine și să ne ținem aparat fundul.
    Sincer, rușii nu au nimic cu noi dacă nu dăm vecinului praștii!!! I le dăm? Păi rușii ni le vor arde pe la spate. Pe partenerul strategic nu!!!
    Weekend plăcut tuturor, NATO de la Kogalniceanu e pe vine în vro 2 ani. De la Otopeni nu cred vor zbura F 16 către nazi-ucra unde românii sunt considerați gândaci!
  • Simplu-Mihai 29.03.2024 16:16
    Mda.
    Se pare că prietenii cititori p-aici nu sunt ușor de păcălit,încet si sigur ( chiar fără știri și informații din parte rusa) lumea realizeaza că de fapt licuriciul este the bad boy.
    Ca să nu fiu trântit de putinist vă rog să căutați câteva declarații interviu extrem de interesante ale lui John Mearsheimer un reputat analist si Jeffrey Sachs un finanțist prof. universitar.de unde puteți afla cine de ce și când au hotărât dezmembrarea Rusiei cu toate avertismentele din partea Kremlinului de-a ține pacea și a nu forta Rusia să întreprindă actiuni dealtfel sub legalitatea acordurilor ONU din 1948 care prevede intervenție a oricărui stat din consiliul de securitate( cele 5 învingătoare ww2) în state perdante unde se observă REVIGORARE A NAZISMULUI!!!!
    N-o să intru în amănunte,sunt convins că mulți cititori al acestui site sunt bine informați si cunosc la fel de bine chiar mult mai multe decât mine și sunt bucuros că lumea percepe realitatea( tristă dealtfel) pe care trebuie s-o trăim înafara voinței noastre.Și toate astea pentru că avem o clasă politică de toată jena!
    Și pentru că avem o grămadă mare de programe așa zis de știri,dar de fapt de la toate nu poti aduna în 24 de ore trei știri de anvergura.Nu-l mai pomenesc pe nefericitul de R.T. că el săracu' a rămas să se joace cu bețișoarele...
    Vă salut cu respect ,indiferent de opinii.
  • Quo vadis 29.03.2024 18:13
    Da, mai SRS, noi n-am mancat usturoi nici gura nu ne pute....
  • Nenea Iancu 29.03.2024 20:01
    Din moment ce alea patru republici populare de pe fostul teritoriu al Ucrainei au fost integrate în Federația Rusă și chiar au votat la prezidențialele din acest an în urma cărora s-a reales Putin, iar Constituția Rusiei prevede că dacă este atacată Federația se justifică apărarea prin orice mijloace, inclusiv arme nucleare, ce credeți că va face armata rusă dacă avioanele F16 pornite din România vor bombarda DPR sau LPR considerând că efectuează lovituri în Ucraina și nu în Rusia? Aceste teritorii ucrainene devenind, formal, subiecți ai Federației Ruse începând din toamna anului 2022, indiferent de cum le consideră Zelenski, Iohannis, Stoltemberg sau Biden.
  • Nata 29.03.2024 20:58
    Mi se pare normal. Romania este tara care adaposteste trupe militare dusmane si are statii militare dusmane Rusiei. Putin este un adevarat conducator al tarii lui, nu ca tradatorii de la Bucuresti care au maltratat Romania, au taiat-o felii si au dat bucati din ea la straini, incapabil sa apere Transilvania de invazia si obraznicia ungureasca, cu tara se coieste care isi inchipuie ca sunt o entittate in afara Romaniei - descendenti a unor mercenari din triburile germane de Luxemburg, veniti aici ca si criminali platiti si numai cu hainele de pe ei.
  • Davinci 30.03.2024 10:24
    primii pași pentru a pune pe bidonul medaliat de nato pentru nefăcut nimic. doar plagiatul îl mai tine in viața anume pe acest Ciuca . penali , trădători acefali si schizoizi. poate așa vor influența masa de prosti din tara sa îl dorească pe ciuca la presidnteie care va face praf rusia.... da așa va fi insa pentru a cumpara de la yankei cit mai multe table ruginite. așa fuse si cu f15 de la portughezi. cine sa dorească război cu o forță nucleara a Rusiei? Chiar rusia sa fie devine in orice sau indicațiile sint mai precise iar România trebuie sa dispară? Se joaca din nou in afara istoriei de către România care este datoare vinduta după moartea lui Pingelica care cu rău cu bine dictatorul ne-a lăsat cu zero datorii cu o armata cu niște fabrici si uzine hidrocentrale ceva drumuri si industrie grea in ascensiune plus de colectat vreo 5 miliarde de dolari de la țările arabe. azi ? ne lăudăm cu drogangii cu depopulare unde peste 6 mil de romani au plecat pe timp de pace după comunism. așa ca vai de mama voastră unde ați ajuns cu jegurile care sint prim miniștri fără vreun bacalaureat luat iar nea gogoașă un prostalau executant. Ptiu!!!!
Ultima oră

00:27

Ion Cristoiu: Cu Ciprian Mega despre aventura sa la Moscova și cum i-a dat un ceas lui Vladimir Putin. INTERVIU VIDEO

23:30

Democrația este moartă. Talpa cenzurii în Parlamentul European. VIDEO tradus de Ionel Trandafir

23:00

Monahul Filotheu: Cuvînt la Duminica Intrării Mîntuitorului în Ierusalim (a Floriilor) - VIDEO

22:32

Sfinții mucenici daco-romani Dadas, Maxim și Cvintilian - 28 Aprilie

22:10

28 aprilie: Sfinții Iason și Sosipatru

21:50

Adriana Tîrnoveanu: Sălciuța tatei...

20:45

Macron vrea Înarmarea Nucleară a Europei împotriva Rusiei

20:42

De ce sunt intelectualii lași?

19:30

23 de ani de la întronizarea Arhiepiscopului Tomisului, IPS Teodosie, de către vrednicul de pomenire Patriarh Teoctist, de Florii 2001 - FOTO/VIDEO

17:22

Emanuel Petran: Schema prin care suntem furați

14:30

TREI DECENII OBSEDANTE. Unul dintre ultimele editoriale ale lui Nicolae Iliescu...

13:14

Topul orașelor cu cei mai mulți Miliardari - Mari schimbări

12:30

Gând de Duminică – Intrarea Domnului în Ierusalim - de Elena Solunca. La Mulți Ani tuturor celor ce poartă nume de flori!

00:00

Sărbătoarea care vestește Sfintele Paști. Duminica Floriilor - intrarea Domnului în Ierusalim

22:38

“Vocea lui Traian Trifan a sunat în sufletele noastre ca o trâmbiță a Apocalipsului”