
Foto după filmări: Bihoreanul

Daca un film Ortodox
nu te trimite la Sfânta Liturghie, atunci nu are cum sa vina de la
Dumnezeu si nici Adevarul nu-l spune... deci nu e Ortodox...
În filmul ăsta colcăie manifestul neo-marxist al celor de la Recorder, progresismul orb al rafinamentului intelectual ocult, tezele false ale revoltaților de serviciu, șantajul emoțional pe o cazuistică mistificată, tehnici peste tehnici de manipulare fină, ba chiar subliminală, specifică ingineriilor sociale si valorificarea absurdă a slabiciunilor unui neam...
Regizorul te santajeaza emotional din miezul narativ, cu drama din familia eroinei care e "sora" unui seminarist sinucigas... oameni buni, sinuciderea e rodul unui razboi spiritual, acolo sunt forte demonice, nu vreun individ corupt... un om care se sinucide nu pierde razboiul cu oamenii corupti din jurul lui, ci pierde batalia cu diavolul... problema sinuciderii e una interioara, nu una exterioara, altfel si sinucigasii s-ar Mântui... apoi... eroina filmului e din justitie, e pasionata de sport, plina de drame si de dileme... adica... portret subliminal al Laurei Codruta Kovesi. Trimiteri fine care netezesc o eventuala cale politica a unei agente oculte care a bagat la zdub oameni nevinovati, a carei singura misiune in Romania a fost sa stopeze din fașă orice miscare suveranist-socială si sa elimine din start orice adversari redutabili din calea marilor corporatii si a intereselor tradator-băsiste. Mai statea si cu icoana Maicii Domnului in birou... dar purta oameni in catuse prin fața camerelor, doar ca sa-i distruga...
Ceea ce multi exaltati fani ai acestui film nu inteleg e ca saracia este un scut, ca daca nu exista coruptie institutionala va vaccinau soldatii lui Kovesi cu forta, ca dictatura legii este mai primejdioasa decat slabiciunea omeneasca. Fereasca Dumnezeu de legalitatea userista a sistemului kovesist! Dictatura legii peste om inseamna izolete, copii rapiti din familii si dati spre adoptie minoritarilor, vaccinare forțată, orase de 15 minute, pandemii si scor social, interese corporatiste, uciderea individualitatii, caderea in plan secund a umanului, caci intr-o dictatura a legii, cand legile sunt antihristice, oamenii se nasc doar pentru a servi aceste legi... totul in numele respectarii legilor, ori... LEGILE SUNT FACUTE PENTRU OM, NU OMUL, PENTRU LEGI. Legile pot fi profund nedrepte si imorale, intr-un stat antihristic. Deci lasati-ma cu "vai, Romania este corupta!", coruptia din Occident e incomparabil mai mare decat in Romania si acolo e si "domnia legii". De asta, au acceptat toate spurcaciunile... nu va mai faceti iluzii... intre tâlhar si asasinul de suflete de copii, eu aleg tâlharul, caci e posibil sa se mantuiasca pe Cruce, dar asasinul de copii satanist, ramane asa pana dincolo de moarte... pe ala nu-l mai vindeca nimeni.
Sa nu devenim nostalgici dupa iluzia portretului subliminal al lui Kovesi... genul asta de propaganda nu lucreaza pentru om, ci pentru sistemul absolut "impartial" al scorului cetatenesc obtinut in urma gradului de conformitate la lepadarea de Hristos.
Cum recunoști că acest film este făcătură drăcească? Simplu... face dezbinare, te lasa plin de lehamite, te umple de greata, te deschide legalismului etatist absolut, te face sa o idolatrizezi pe "biata" Kovesi... nu te trimite la Sfanta Biserica, la Liturghie, ci te plaseaza, exact ca in film, intr-o biserica goala, nu lasa loc Nădejdii si, dupa vizionarea lui, te simti ca dupa o betie cu un vin contrafacut... crezi ca esti treaz, dar iti bubuie capul...
Am revăzut lehamitea, destrăbălarea, tristele personaje, cluburile, filmul în sine adună ca într-un cult tipologii și vip-uri, am revăzut-o pe Loredana Groza (foto sus), pe cele doua femei care se lingeau in betia desfraului, scena filmata atent din unghiuri repetitive si cu detaliu de scena, de catre regizorul-preot... oare câte cadre, câte "duble" a tras, până i-a iesit scena lesbienelor si cum o fi corectat preotul Mega, "prestatia", pana i-a iesit "perfect"? Se cuvine oare ca preot sa scrii, sa regizezi si sa filmezi scene erotice (chiar si sub pretextul marturisirii vreunui adevar)? Se poate impaca Harul Preotiei cu "regizarea" unui act erotic lesbian... oare nu cumva "eroina din justitie" este tocmai un alter-ego al acestui preot, dincolo de trimiterea clara la Kovesi??? Oare nu cumva si preotul Mega, asemeni eroinei, este mai preocupat de film, decat de "meseria" pe care si-a ales-o? Oare spargerea asta a tabuurilor, arta fara granita duhovniceasca, nu inseamna tocmai pregatirea că si un preot poate comite acte artistice decadente? Oare nu e simptomatologia unei perversiuni cumplite? Nu-ti trebuie doctorat in Teologie, ca sa intelegi ca a scrie, regiza si filma, CA PREOT, scene erotice (lesbiene) este o insulta la adresa Bisericii Lui Hristos! Nu-l joci pe diavol in numele Lui Hristos! Nu asa au facut Sfintii....
DAR fiindca tot vorbim de diavol... ma uitam la Loredana si la toti invitatii "de marca", Rourke, Vișan etc si brusc am imaginea unei adunari oculte... filmul in sine e o adunare oculta. Vișan spunea recent intr-o conferinta la Cluj, la masoni, ca pe el l-a dezamagit Biserica. Auzi obraznicie la el! L-a dezamagit Biserica... se vede ca nu se Impartaseste cu Hristos, ci cu sange de ritual cavaleresc, stors de prin sorțuri... cum sa te dezamageasca Biserica? Si atunci am inteles brusc cine lipseste cu desavarsire din acest film pretins ca "act artistic de un curaj supraomenesc"... da, din acest film lipsesc tocmai ocultii, masonii lui Vișan, nici o vorbulita nu scoate regizorul despre apartenenta multora la diferite organizatii oculte... si atunci nu pot sa nu intreb: "Cum, Parinte Ciprian Mega, ai regizat despre pedofilie, coruptie si bulăngereală, dar chiar nu ai scos o vorbulita in film, despre sorțulețele albe? Acolo ti s-a sfarsit curajul sau cum?".
Da... e clar... un film din care lipseste Dumnezeu si orice lucrare a Sa, dar în care aflăm, din plin, lucrările unui drac care se ascunde in ițele regizorale si in fondurile plătite la realizarea lui...
Acest FILM NU ARE NIMIC DUHOVNICESC IAR SPARGEREA TABUURILOR DE CATRE PREOTUL-REGIZOR NU ARE FUNCTIE CATHARTICĂ prin Mărturisire, CI DRĂCEASCĂ, prin atenta regizare a SODOMIEI!
În filmul ăsta colcăie manifestul neo-marxist al celor de la Recorder, progresismul orb al rafinamentului intelectual ocult, tezele false ale revoltaților de serviciu, șantajul emoțional pe o cazuistică mistificată, tehnici peste tehnici de manipulare fină, ba chiar subliminală, specifică ingineriilor sociale si valorificarea absurdă a slabiciunilor unui neam...
Regizorul te santajeaza emotional din miezul narativ, cu drama din familia eroinei care e "sora" unui seminarist sinucigas... oameni buni, sinuciderea e rodul unui razboi spiritual, acolo sunt forte demonice, nu vreun individ corupt... un om care se sinucide nu pierde razboiul cu oamenii corupti din jurul lui, ci pierde batalia cu diavolul... problema sinuciderii e una interioara, nu una exterioara, altfel si sinucigasii s-ar Mântui... apoi... eroina filmului e din justitie, e pasionata de sport, plina de drame si de dileme... adica... portret subliminal al Laurei Codruta Kovesi. Trimiteri fine care netezesc o eventuala cale politica a unei agente oculte care a bagat la zdub oameni nevinovati, a carei singura misiune in Romania a fost sa stopeze din fașă orice miscare suveranist-socială si sa elimine din start orice adversari redutabili din calea marilor corporatii si a intereselor tradator-băsiste. Mai statea si cu icoana Maicii Domnului in birou... dar purta oameni in catuse prin fața camerelor, doar ca sa-i distruga...
Ceea ce multi exaltati fani ai acestui film nu inteleg e ca saracia este un scut, ca daca nu exista coruptie institutionala va vaccinau soldatii lui Kovesi cu forta, ca dictatura legii este mai primejdioasa decat slabiciunea omeneasca. Fereasca Dumnezeu de legalitatea userista a sistemului kovesist! Dictatura legii peste om inseamna izolete, copii rapiti din familii si dati spre adoptie minoritarilor, vaccinare forțată, orase de 15 minute, pandemii si scor social, interese corporatiste, uciderea individualitatii, caderea in plan secund a umanului, caci intr-o dictatura a legii, cand legile sunt antihristice, oamenii se nasc doar pentru a servi aceste legi... totul in numele respectarii legilor, ori... LEGILE SUNT FACUTE PENTRU OM, NU OMUL, PENTRU LEGI. Legile pot fi profund nedrepte si imorale, intr-un stat antihristic. Deci lasati-ma cu "vai, Romania este corupta!", coruptia din Occident e incomparabil mai mare decat in Romania si acolo e si "domnia legii". De asta, au acceptat toate spurcaciunile... nu va mai faceti iluzii... intre tâlhar si asasinul de suflete de copii, eu aleg tâlharul, caci e posibil sa se mantuiasca pe Cruce, dar asasinul de copii satanist, ramane asa pana dincolo de moarte... pe ala nu-l mai vindeca nimeni.
Sa nu devenim nostalgici dupa iluzia portretului subliminal al lui Kovesi... genul asta de propaganda nu lucreaza pentru om, ci pentru sistemul absolut "impartial" al scorului cetatenesc obtinut in urma gradului de conformitate la lepadarea de Hristos.
Cum recunoști că acest film este făcătură drăcească? Simplu... face dezbinare, te lasa plin de lehamite, te umple de greata, te deschide legalismului etatist absolut, te face sa o idolatrizezi pe "biata" Kovesi... nu te trimite la Sfanta Biserica, la Liturghie, ci te plaseaza, exact ca in film, intr-o biserica goala, nu lasa loc Nădejdii si, dupa vizionarea lui, te simti ca dupa o betie cu un vin contrafacut... crezi ca esti treaz, dar iti bubuie capul...
Am revăzut filmul, la observatiile unor prieteni. Ma gandeam, poate nu văd eu cum se cuvine...
Am revăzut lehamitea, destrăbălarea, tristele personaje, cluburile, filmul în sine adună ca într-un cult tipologii și vip-uri, am revăzut-o pe Loredana Groza (foto sus), pe cele doua femei care se lingeau in betia desfraului, scena filmata atent din unghiuri repetitive si cu detaliu de scena, de catre regizorul-preot... oare câte cadre, câte "duble" a tras, până i-a iesit scena lesbienelor si cum o fi corectat preotul Mega, "prestatia", pana i-a iesit "perfect"? Se cuvine oare ca preot sa scrii, sa regizezi si sa filmezi scene erotice (chiar si sub pretextul marturisirii vreunui adevar)? Se poate impaca Harul Preotiei cu "regizarea" unui act erotic lesbian... oare nu cumva "eroina din justitie" este tocmai un alter-ego al acestui preot, dincolo de trimiterea clara la Kovesi??? Oare nu cumva si preotul Mega, asemeni eroinei, este mai preocupat de film, decat de "meseria" pe care si-a ales-o? Oare spargerea asta a tabuurilor, arta fara granita duhovniceasca, nu inseamna tocmai pregatirea că si un preot poate comite acte artistice decadente? Oare nu e simptomatologia unei perversiuni cumplite? Nu-ti trebuie doctorat in Teologie, ca sa intelegi ca a scrie, regiza si filma, CA PREOT, scene erotice (lesbiene) este o insulta la adresa Bisericii Lui Hristos! Nu-l joci pe diavol in numele Lui Hristos! Nu asa au facut Sfintii....
DAR fiindca tot vorbim de diavol... ma uitam la Loredana si la toti invitatii "de marca", Rourke, Vișan etc si brusc am imaginea unei adunari oculte... filmul in sine e o adunare oculta. Vișan spunea recent intr-o conferinta la Cluj, la masoni, ca pe el l-a dezamagit Biserica. Auzi obraznicie la el! L-a dezamagit Biserica... se vede ca nu se Impartaseste cu Hristos, ci cu sange de ritual cavaleresc, stors de prin sorțuri... cum sa te dezamageasca Biserica? Si atunci am inteles brusc cine lipseste cu desavarsire din acest film pretins ca "act artistic de un curaj supraomenesc"... da, din acest film lipsesc tocmai ocultii, masonii lui Vișan, nici o vorbulita nu scoate regizorul despre apartenenta multora la diferite organizatii oculte... si atunci nu pot sa nu intreb: "Cum, Parinte Ciprian Mega, ai regizat despre pedofilie, coruptie si bulăngereală, dar chiar nu ai scos o vorbulita in film, despre sorțulețele albe? Acolo ti s-a sfarsit curajul sau cum?".
Da... e clar... un film din care lipseste Dumnezeu si orice lucrare a Sa, dar în care aflăm, din plin, lucrările unui drac care se ascunde in ițele regizorale si in fondurile plătite la realizarea lui...
Acest FILM NU ARE NIMIC DUHOVNICESC IAR SPARGEREA TABUURILOR DE CATRE PREOTUL-REGIZOR NU ARE FUNCTIE CATHARTICĂ prin Mărturisire, CI DRĂCEASCĂ, prin atenta regizare a SODOMIEI!
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Ce nu înțeleg este cum, sesizându-vă de seminaristul sinucigaș cu tot ce presupune sinuciderea, ați omis legătura lui cu preotul pensionat/marginalizat creionat ca fiind înduhovnicit ..căutat de f mulți oameni, și validat în acest sens fără niciun dubiu.
Acest preot îi accentuează seminaristului ideea că el a făcut semnul pe lucrare.. Așa gestionează vina/păcatul unui copil, practic, neîntâlnit în credință, un mare duhovnic? Și, așa gestionează lucrarea unui mare duhovnic un preot/regizor/scenarist?
Câte recenzii am citit ref. film, nimănui nu i-a spus nimic acest aspect, or (ori=sau), după mine, e cel mai important ..
Dumnezeu nu face un scop în sine din înlăturarea corupției, ci din, surpriză, mântuirea sufletelor.
Hristos a Înviat!
Exista unul sau mai multe Canoane de Sinoade Ecumenice, care INTERZIC FERM REPREZENTAREA PERSOANELOR DIN ICOANE CU MEMBRELE (maini, picioare) DEZGOLITE, INTERZIC REPREZENTAREA SENZUALITATII !
Daca rusii au putut face fiulme crestin ortodoxe de exceptie (Ostrovul, Preotul) in care toate personajele apar imbracate decent, era absolut necesar ca si acest film sa se inscrie in linia respectarii Canoanelor Bisericii Ortodoxe !
CAND DUCI UN CRESTIN TRAITOR LA ACEST FILM, SI-I ARATI FIE SI NUMAI SECVENTA DE MAI SUS CU LOREDANA GROZA, AUTOMAT I-AI MURDARIT SUFLETUL SI ESTI COPARTAS LA PACATUL LUI. SI CU FIECARE OM NOU SMINTIT, TI SE VA ADAUGA OSANDA LA JUDECATA DE APOI !
Dar nimeni nu sesizează scena erotică între bărbat și femeie (am văzut-o în trailer), în care, iertați, femeia asta deasupra bărbatului, pentru ca…în secolul 21, din păcate, femeia este cea care, de multe ori, abordează bărbatul care pare foarte timid, iar barbatul, după ce s-a căsătorit, spune ca nu poate avea unire intimă cu soția decât dacă dacă ea stă deasupra și dacă ea face oral și anal, ca așa a văzut în filme…iertați, dar chiar vă vorbesc din trista și crunta realitate, am cunoscut astfel de cazuri…
Nu în ultimul rând, NU SE CADE SĂ SE PREZINTE NCIO SCENA EROTICĂ, CHIAR DACĂ NU E LEGATĂ DE SODOMIE! Oare așa pregăteau Sfinții Părinți tinerii în vederea căsătoriei, prezentându-le cărți cu scene animate erotice? Și atunci se mira astăzi unii de sodomism! Păi dacă sodomiții vin mulți din familii dezbinate, unde tocmai ca bărbatul sau femeia nu au avut fiecare locul lui bine finit, lăsat de Dumnezeu!
Doamne miluiește-ne!!!
Vad ca dintr-o data multi au devenit critici de cinema si dai, si combate, cu manie "ortodoxa" !
Un film care mie nu-mi place nu inseamna ca este un film prost.
A aratat niste scene de desfrau, pai si ce, nu este desfrau in neamul nostru? Oare sa le tinem cu pudoare la cutie ca sa nu "murdarim" sufletele tinerilor? Pai tinerii nostri inghit tone de mizerii prin ceea ce vad si cunosc astazi, asa ca au devenit imuni, astfel de filme nu-i mai murdaresc de fel.
In Ostrov filmul avea o alta tematica si asezare, Ciprian Mega incearca (probabil) sa prezinte chipul societatii noastre si continua ei descompunere care se vede prin fapte de la an la an.
Ca neam mai avem o particularitate: avem o mare disponibilitate de a ne da la gioale si de a-i trage jos pe cei care fac ceva, am vazut-o cu prisosinta "afara". Si de a ne lauda pe cat se poate, de fapt cand criticam si dam cu noroi in altii, satisfacem pofta de lauda a sufletului nostru.
De aia n-am reusit sa inchegam lucruri mari in istorie, nu numai din cauza ca suntem asezati unde bat vanturi turbate.
„De aia n-am reusit sa inchegam lucruri mari in istorie, nu numai din cauza ca suntem asezati unde bat vanturi turbate.“ ?!
Cam care ar fi lucrurile alea mari din istorie pe care nu am reusit sa le inchegam?!
Cam care sunt popoarele care au reusit aceste lucruri mari in istorie?
Eu cand ma gandesc, cu infiorare, la maretii precum cele ale Sfintilor Martiri Brancoveni, ale mucenicilor si dreptilor marturisitori din inchisorile comuniste; ale bucuriei pe care (inca!) o am cand sunt in preajma Parintelui duhovnic, a monahilor si monahiilor care – Slava milostivului Dumnezeu! – imi ofera darul prezentei si cuvintelor lor, n-am nici cel mai mic gand referitor la acest aspect.
Cea mai mare nerealizare istorica, in vesnicie, a acestui popor ar fi pierderea adevaratei credinte ortodoxe!
Sa nu fie!
Adevarat a inviat!
Brancoveanu impreuna cu fiii sai si sfetnicul Ianache sunt martiri ai neamului, ca si Mihai Viteazul si Tudor Vladimirescu, insa as fi preferat sa nu existe altii sa-i lucreze si romanii sa priveasca cum sunt ridicati sau omorati. Acestia ca si mucenicii din inchisori au fost oameni ai Lui Dumnezeu care ar fi facut mai mult pentru tara si neam daca n-ar fi fost omorati sau bagati in inchisori.
Ei sunt sfinti ai neamului, insa neamul a saracit si saraceste mereu, nu se vede?
Mai mult decat au facut - jertfa suprema pentru credinta, neam si tara - nu ar fi putut face!
‘’Iar Caiafa, unul dintre ei, care în anul acela era arhiereu, le-a zis: Voi nu știți nimic; nici nu gândiți că ne este mai de folos să moară un om pentru popor, decât să piară tot neamul. Dar aceasta n-a zis-o de la sine, ci, fiind arhiereu al anului aceluia, a proorocit că Iisus avea să moară pentru neam, și nu numai pentru neam, ci și ca să adune laolaltă pe fiii lui Dumnezeu cei împrăștiați.’’
‘’Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să și-l pună pentru prietenii săi.’’
Da, si eu simt ca neamul saraceste din ce in ce mai mult si ca ne aflam intr-un mare pericol, ca neam si tara. Dar sunt unii oameni si parinti care cred ca acest popor are un viitor bun, in frica de Dumnezeu. Fiecare priveste dupa felul lui.
Am citit ca Parintele Staniloaie, înainte de a părăsi trupește lumea aceasta, cu un glas disperat a strigat măicuței care îi stătea alături:”Filotee, ne piere neamul!”.