Dl. George Becali e un om cu multe calități, dar în larghețea sa privitor la drepturile civile ale homosexualilor greșește mult. Parteneriatul civil este totuna cu căsătoria.
De când a fost inventat, în anii 1990, parteneriatul sau uniunea civilă n-a avut alt rost decât de a goli de sens juridic căsătoria, de a o copia și a o imita în toate aspectele care țin de conferirea de drepturi (fiscal/locativ/regim al bunurilor etc.). Însă, atenție, nu și în ce privește rigorile căsătoriei! Obligația fidelității, spre exemplu, este absentă din textele legilor care reglementează parteneriatul sau uniunea civilă; la fel, parteneriatul civil se poate desface mai ușor.
Din aceasta rezultă trei consecințe grave:
1) Prin recunoașterea parteneriatului civil ca formă de accedere la viața de familie acestuia i se vor atașa toate celelalte drepturi care li se conferă unei familii întemeiate pe căsătorie, INCLUSIV DREPTUL LA DESCENDENȚĂ PRIN ADOPȚIE SAU PROCREAȚIE ASISTATĂ.
E o naivitate să ne imaginăm altceva. Jurisprudența în acest sens este zdrobitoare. Prin instanțele naționale sau prin CEDO, adopția sau procreația asistată pentru pseudo-familiile formate în baza unui parteneriat civil vor fi reglementate în câțiva ani, chiar dacă ele vor lipsi din regimul juridic originar (din prima formă a legii, adică). Și ne așteptăm să lipsească, întrucât autorii acestei diabolice strategii lucrează prin metoda pașilor mici, pentru diminuarea opoziției de principiu la agenda lor.
2). Este nefezabilă, din motive care de asemenea țin de legislație anti-discriminare și de jurisprudență, crearea unei forme de parteneriat civil doar pentru cuplurile unisex. La fel ca și în cazul adopției, o lege a parteneriatului civil exclusiv pentru cuplurile unisex va fi modificată în scurt timp. Iar, prin oferirea acestei alternative a parteneriatului civil, cuplurile heterosexuale vor fi încurajate indirect, prin prevederile „relaxate” despre care vorbeam mai sus, să trăiască în această stare de semi-concubinaj și să nu se mai căsătorească, lipsindu-se de binecuvântarea care li se dă familiilor la biserică - trăind, așadar, în stare de păcat.
3). Privind evoluția parteneriatului civil în țările occidentale, vedem că în absolut toate cazurile reglementarea acestuia a fost urmată, la doar câțiva ani, de legiferarea „căsătoriei” între persoane de același sex, definitivând transformarea unei uniuni sacre într-o caricatură. Odată ce rezistența societății și a legislativului este învinsă prima dată, nu mai e drum de întoarcere.
Acesta e scopul real al parteneriatului civil - care, desprins de context, e doar o plăsmuire fără trecut și fără viitor: parteneriatul civil este calul troian, piciorul în ușa acelei instituții care a precedat statul și a conferit, de sute de generații, stabilitate societății. Căsătoria este forma de conviețuire optimă pentru stabilitatea și prosperitatea căminului și a copiilor. Adulții căsătoriți iau mai repede decizia de a procrea, se despart mai greu, recurg mai rar la violență domestică și au o stare materială mai bună, în medie - toate acestea reflectându-se pozitiv asupra evoluției generațiilor următoare. Există sute de studii sociologice care o arată.
A pretinde, așadar, că există un drept al cuiva de a sabota căsătoria și familia, într-o Românie în care deja se manifestă cu putere un cataclism demografic, e echivalent cu a spune că există dreptul de a da foc țării (la propriu) ori de a distruge deliberat economia și mijloacele de trai...
Asociația Pro Vita București
De când a fost inventat, în anii 1990, parteneriatul sau uniunea civilă n-a avut alt rost decât de a goli de sens juridic căsătoria, de a o copia și a o imita în toate aspectele care țin de conferirea de drepturi (fiscal/locativ/regim al bunurilor etc.). Însă, atenție, nu și în ce privește rigorile căsătoriei! Obligația fidelității, spre exemplu, este absentă din textele legilor care reglementează parteneriatul sau uniunea civilă; la fel, parteneriatul civil se poate desface mai ușor.
Din aceasta rezultă trei consecințe grave:
1) Prin recunoașterea parteneriatului civil ca formă de accedere la viața de familie acestuia i se vor atașa toate celelalte drepturi care li se conferă unei familii întemeiate pe căsătorie, INCLUSIV DREPTUL LA DESCENDENȚĂ PRIN ADOPȚIE SAU PROCREAȚIE ASISTATĂ.
E o naivitate să ne imaginăm altceva. Jurisprudența în acest sens este zdrobitoare. Prin instanțele naționale sau prin CEDO, adopția sau procreația asistată pentru pseudo-familiile formate în baza unui parteneriat civil vor fi reglementate în câțiva ani, chiar dacă ele vor lipsi din regimul juridic originar (din prima formă a legii, adică). Și ne așteptăm să lipsească, întrucât autorii acestei diabolice strategii lucrează prin metoda pașilor mici, pentru diminuarea opoziției de principiu la agenda lor.
2). Este nefezabilă, din motive care de asemenea țin de legislație anti-discriminare și de jurisprudență, crearea unei forme de parteneriat civil doar pentru cuplurile unisex. La fel ca și în cazul adopției, o lege a parteneriatului civil exclusiv pentru cuplurile unisex va fi modificată în scurt timp. Iar, prin oferirea acestei alternative a parteneriatului civil, cuplurile heterosexuale vor fi încurajate indirect, prin prevederile „relaxate” despre care vorbeam mai sus, să trăiască în această stare de semi-concubinaj și să nu se mai căsătorească, lipsindu-se de binecuvântarea care li se dă familiilor la biserică - trăind, așadar, în stare de păcat.
3). Privind evoluția parteneriatului civil în țările occidentale, vedem că în absolut toate cazurile reglementarea acestuia a fost urmată, la doar câțiva ani, de legiferarea „căsătoriei” între persoane de același sex, definitivând transformarea unei uniuni sacre într-o caricatură. Odată ce rezistența societății și a legislativului este învinsă prima dată, nu mai e drum de întoarcere.
Acesta e scopul real al parteneriatului civil - care, desprins de context, e doar o plăsmuire fără trecut și fără viitor: parteneriatul civil este calul troian, piciorul în ușa acelei instituții care a precedat statul și a conferit, de sute de generații, stabilitate societății. Căsătoria este forma de conviețuire optimă pentru stabilitatea și prosperitatea căminului și a copiilor. Adulții căsătoriți iau mai repede decizia de a procrea, se despart mai greu, recurg mai rar la violență domestică și au o stare materială mai bună, în medie - toate acestea reflectându-se pozitiv asupra evoluției generațiilor următoare. Există sute de studii sociologice care o arată.
A pretinde, așadar, că există un drept al cuiva de a sabota căsătoria și familia, într-o Românie în care deja se manifestă cu putere un cataclism demografic, e echivalent cu a spune că există dreptul de a da foc țării (la propriu) ori de a distruge deliberat economia și mijloacele de trai...
Asociația Pro Vita București
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Gigi Becali privește relațiile homosexuale strict prin prisma religiei. N-au ce căuta în biserică pentru a fi cununați religios de către un preot deși cred că în viitorul foarte apropiat preoții vor fi obligați de stat să oficieze căsătoriile între persoanele de același sex așa cum se practică în multe țări occidentale unde preotul care refuză oficierea unei astfel de uniuni este mai întâi amendat consistent apoi dacă persistă în negație este aruncat 2 ani la închisoare pe motiv de discriminare. Și n-au de ce să se expună public. Este însă important că Gigi Becali face ceva, nu privește cu indiferență blasfemia homosexualității.
Noi însă, ca societate creștină, suntem într-o culpă uriașă.
„Voi sunteți sarea pământului. Dar, dacă sarea își pierde gustul, prin ce își va căpăta iarăși puterea de a săra? Atunci nu mai este bună la nimic, decât să fie lepădată afară și călcată în picioare de oameni.” Matei 5;13
Nouă tuturor ne revine rolul de a conserva valorile creștine punând sarea cuvântului divin peste ele prin manifestările noastre în afara bisericii. Dacă ne imaginăm că venind duminica la liturghie și apoi după ce ieșim din biserică închidem ochii și permitem ca valorile creștine să fie călcate în picioare de către însuși statul a cărui religie majoritară declarată este creștinismul, mizeria fermentată a homosexualității putrede va pătrunde în biserica noastră, alterând aceste valori creștine. Vom sfârși prin a nu mai avea generații creștine ci doar indivizi hedoniști care se închină diavolului precum și biserici transformate în discoteci ori alte lăcașuri de relax. Iar noi, vom fi călcați în picioare. Deja suntem.
„Odată ce rezistența societății și a legislativului este învinsă prima dată, nu mai e drum de întoarcere.” Corect.
La referendumul pentru familia tradițională am dormit cu toții.
Știm pentru cine au fost inventate aceste parteneriate, pentru cuplurile homosexuale, n-are rost să ne amăgim.
Păi dacă știm asta atunci e clar că cine e de acord cu existența juridică a parteneriatelor, indirect e de acord cu motivul pentru care ele există, relațiile sexuale homosexuale.
Relații sexuale homosexuale au existat dintotdeauna, dar din punct de vedere juridic ele nu există, iar sigurul concept juridic existent care implică relații sexuale este căsătoria, înțeleasă a fi între un bărbat și o femeie. Dar dacă accepți existența acestor parteneriate civile accepți ceva care implică relații sexuale între parteneri de același sex.
Adică chiar și fără să-ți dai seama dai binecuvântarea ta unor spurcăciuni.