
Foto: Internet

Și
eu mi-am pus problema că dîrele albe din urma avioanelor ar fi fum de
motor. Poate că am și crezut, pînă am filmat o astfel de aeronavă,
aflată în zbor, care brusc n-a mai emis "fum” de "motor”, ba chiar și-a
continuat drumul drept, cam jumătate de cer, pînă cînd, ca la un semn, a
început iar să împroaște o dîră groasă și lătăreață, ca o pîclă.
Deci nu era "fum de motor”, ci cu totul altceva. Ce? Nu știu.
Apoi, am observat că astfel de dîre apar NUMAI deasupra aglomerărilor urbane, deasupra pîrtiilor de ski sau deasupra litoralului, niciodata între două stațiuni montane sau în largul mării. Și am presupus, iar, că ar fi fost o risipă nejustificată de substanțe, care au un scop precis, și care nu își îndeplinesc misiunea decît sprayate deasupra locațiilor populate de oameni, dinainte știute si targetate.
Apoi, am observat că dintre toți prietenii mei, care au ieșit, într-o iarnă, mai demult, pe pîrtie, la ski, și au inspirat "aer curat de munte”, intr-o zi cu brazde nesfîrșite pe cer, numai eu, care am rămas în camera de hotel, să citesc, nu m-am îmbolnăvit de "enteroviroză”, cu stări febrile, de greață, cu vomă, dureri de cap și de stomac. Si nici n-am "luat” de la ei, in ciuda nedistantarii sociale pe care mi-am asumat-o, ca să ajut.
De atunci, am mai surprins de multe ori aceeași situație stranie, filmînd de fiecare dată jeturile cu substanțe albicioase persistente și comparîndu-le cu dîrele mici, subțiri, ce dispar aproape pe loc, lăsate de avioane tot cu motor, în alte zile, cînd cerul, în ciuda tuturor aparatelor de zbor, care îl brăzdează, rămîne clar, albastru și senin.
Nu exclud să mă înșel, însă. Ba chiar aștept opinii pertinente și argumente lămuritoare, care să mă contrazică și să îmi demonstreze, negru pe alb, că mi se pare, doar. Dacă sînt…
Deci nu era "fum de motor”, ci cu totul altceva. Ce? Nu știu.
Apoi, am observat că astfel de dîre apar NUMAI deasupra aglomerărilor urbane, deasupra pîrtiilor de ski sau deasupra litoralului, niciodata între două stațiuni montane sau în largul mării. Și am presupus, iar, că ar fi fost o risipă nejustificată de substanțe, care au un scop precis, și care nu își îndeplinesc misiunea decît sprayate deasupra locațiilor populate de oameni, dinainte știute si targetate.
Apoi, am observat că dintre toți prietenii mei, care au ieșit, într-o iarnă, mai demult, pe pîrtie, la ski, și au inspirat "aer curat de munte”, intr-o zi cu brazde nesfîrșite pe cer, numai eu, care am rămas în camera de hotel, să citesc, nu m-am îmbolnăvit de "enteroviroză”, cu stări febrile, de greață, cu vomă, dureri de cap și de stomac. Si nici n-am "luat” de la ei, in ciuda nedistantarii sociale pe care mi-am asumat-o, ca să ajut.
De atunci, am mai surprins de multe ori aceeași situație stranie, filmînd de fiecare dată jeturile cu substanțe albicioase persistente și comparîndu-le cu dîrele mici, subțiri, ce dispar aproape pe loc, lăsate de avioane tot cu motor, în alte zile, cînd cerul, în ciuda tuturor aparatelor de zbor, care îl brăzdează, rămîne clar, albastru și senin.
Nu exclud să mă înșel, însă. Ba chiar aștept opinii pertinente și argumente lămuritoare, care să mă contrazică și să îmi demonstreze, negru pe alb, că mi se pare, doar. Dacă sînt…
FILMĂRI ADĂUGATE DE REDACȚIA AN: UN YOUTUBER DIN ROMÂNIA ȘI UN DOCUMENTAR AMERICAN PE ACEASTĂ TEMĂ:
Filmare din România:
Documentar SUA:
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Despre chemtrails:
Saturday Nite Special: Podcast of the Week! (3 min teaser) RFK jr. interviews Dane Wigington on Climate Engineering, Chemtrails and Solar Dimming.
https://live.childrenshealthdefense.org/chd-tv/shows/the-defender-show/are-chemtrails-real-with-dane-wigington/
Interviu la stiri:
https://t.me/LauraAbolichannel/44256
Si: Retired USAF brigadier general Gen. Charles Jones:
“These white aircraft spray trails are the result of scientifically verifiable spraying of aluminum particles and other toxic heavy metals, polymers and chemicals."
"Millions of tons of aluminum and barium are being sprayed almost daily across the U.S., stated Mills, a former naval officer and UCLA graduate. "Just sprinkle aluminum or barium dust on a fire and see what happens. It's near explosive. When wildfires break out, the aluminum/barium dust results in levels of fire intensity so great as to cause firefighters to coin a new term ̶ 'firenados,' " he said. The entire U.S., in addition to various other NATO countries, are being sprayed."
https://www.prnewswire.com/news-releases/aluminum-dust-from-geoengineering-fueling-super-wildfires-according-to-author-300707890.html
Si, un video din 2006, de la UN, mai greu de gasit:
This is one of the hardest videos to find. Been scrubbed from everywhere! From a u.n council assembly meeting in 2006 on chemtrails and what they’re doing!!
https://rumble.com/v256alg-the-2006-u.n-council-chemtrail-presentation.html
Doar cateva exemple. E uimitor ca inca se cred a fi teorii conspirationiste aceste chemtrails.
Substantele se adauga direct in combustibil, asa este cel mai simplu si nu da nimanui de banuit si in plus aproapte toate avioanele contribuie la program avand impact maxim.
Cocktailul de particule metalice care au scop reflectarea luminii soarelui este unul toxic si sigur au un impact negativ asupra mediului dar "elitele" sunt hotarate sa se salveze de "incalzirea globala".
1. Cand temperature din exteriorul avionului este la punctul de Romania, dara aia alba este formata din vapori si arata mai groasa si difuza. Dureaza mai mult pana se disipa.
2. Cand temperature de afara este la pinctul de sublimare, dara este mai subtire si mai clara. Dar se disipa mai repede.
Daca nu se vede nimic inseamna ca temperatura de afara este alta decay cea de roua sau sublimare.
Ca sa stii care temperatura punctului de roua sau sublimare trebuie sa iei diagrama de echilibru apa - vapori - gheata si in function de temperatura, presiune si umiditate afli aceaste doua temperaturi.
Oricum nu trebuie sa ne fie frica de aceste dare care.le vedem ci de ceea ce nu vedem.
Gazele nocive sunt cele invizibile nu alea vizibile.
In ceea ce priveste un jet engine, el este periculos cand arderea este incompleta si se produce mult monoxide de cabon. Producerea de bioxid de carbon este chiar benifica pentru vegetatia pamantului.
Dar cum cineva a zis pe aici, aceste motoare sunt extrem de bine ajustate ca impactul lor in poluare este neglijabil. Numai obsedatii ecologisti au problema cu aceste motoarr.