Mormonii și Mișcarea New Age au trecut la (re)educarea României printr-o Rețea de Milionari în Euro. SuperTeach sapă Biserica Ortodoxă Română de la Sihăstria Putnei. SCRISOARE DESCHISĂ a societății civile românești către SFÂNTUL SINOD al BOR

De Cronicar  /  

„Speakeri” la „training”-urile, „team-building”-urile și „workshop”-urile SuperTeach

„Speakeri” la „training”-urile, „team-building”-urile și „workshop”-urile SuperTeach

ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


 
Un număr important de organizații civice și ortodoxe transmit public următoarea
 
Scrisoare Deschisă
 

Către: Sinodul B.O.R., stareții mănăstirilor din România, cadrele didactice implicate în programele SuperTeach și părinții români

Organizațiile semnatare atrag atenția asupra unui fenomen care tinde să devină o practică curentă: desfășurarea în cadrul unor importante lăcașuri de cult din România a unor activități susținute de persoane și instituții care promovează interese străine de ethosul românesc și de credința ortodoxă.

În ultimii ani a devenit aproape o modă organizarea unor acțiuni contrare moralei creștine chiar în cadrul mănăstirilor ortodoxe. Aceste acțiuni sunt susținute de organizații de orientare progresistă sau de atei declarați, militanți, care atacă în mod sistematic Biserica Ortodoxă.

Intrucât fenomenul este în extindere, considerăm că este necesar ca următoarele informații să ajungă la membrii Sfântului Sinod și în mănăstiri:

Recent a avut loc „trainingul liberal” organizat la Mănăstirea Neamț de Fundația liberală Friedrich Naumann cu participarea deputatului Iulian Bulai (cel care a afirmat că Mântuitorul Iisus provinedintr-o familie foarte ciudată”,având o mamă surogat și un tată care acceptă paternitatea fără să fi contribuit la ea), fervent susținător al drepturilor persoanelor LGBTIQ (adică de „orientări sexuale” diverse) 1.

Printre prioritățile fundației organizatoare se numără consolidarea mișcărilor feministe în organizațiile politice și apolitice” și „protejarea drepturilor omului, în special drepturile persoanelor LGBTIQ”.

Apoi, o altă vatră monahală de mare spiritualitate a găzduit un eveniment care a produs consternare în rândul credincioșilor ortodocși.

Este vorba despre „teambuilding”-ul susținut în perioada 16 – 21 august la Mănăstirea Sihăstria Putnei de către Asociația SuperTeach, asociație care promovează, potrivit propriilor declarații,„centrarea pe nevoile elevilor și formarea cadrelor didactice după principiile Mentalității Deschise”. Până aici - aparent- nimic îngrijorător.

La două zile după activitatea menționată, pe pagina sa de facebook,asociația.2și-a ilustrat viziunea asupra educației cu un citat din Yuval Noah Harari.

Precizări necesare: Yuval Noah Harari este consilier principal în cadrul Forumului Economic Mondial, care pregătește Marea Resetare (guvernarea globală printr-un Guvern Mondial), pe care deja ne-a anunțat-o deschis. Yuval Harari este homosexual declarat („căsătorit” cu un alt bărbat), promotor al ideologiei transhumaniste, susținător al reducerii populației globuluiprin eliminarea „mâncătorilor inutili”, și promotor al supravegherii biometrice totale prin implanturi cu microcip (după cum se știe, în Suedia mii de persoane au deja implantate pe mână microcipuri care pot fi utilizate zilnic pentru diverse operațiuni). 3

Apariția citatului din Yuval Noah Harari pe pagina de facebook a Asociației SuperTeach nu este întâmplătoare. Felix Pătrășcanu, Președintele Fan Courier și fondator al proiectului SuperTeach, recomanda cititorilor, în cadrul unui interviu, două cărți emblematice pentru „Mentalitatea Deschisă”:4

În ultima perioadă, cadourile pe care le facem colegilor din FAN Courier sunt cărți. Le recomand „Scurta istorie a omenirii” de Yuval Noah Harari și „Mentalitatea deschisă” a Institutului Arbinger, o carte de impact pentru a schimba mentalitatea.” 5

Ce poate avea în comun o mănăstire ortodoxă cu o asociație care aderă la viziunea unui personaj ca Yuval Noah Harari, pe care îl promovează în mod deschis?

Legătura dintre Mănăstirea Sihăstria Putnei și Asociația SuperTeach este cu atât mai bizară cu cât între vorbitorii asociației se numără și „specialiști” în educația sexuală, precum Dana Harip.6

Unul dintre „workshop”-urile de educație sexuală organizat de Dana Harip se adresează părinților, cărora „experta” le vine în ajutor cu o serie de răspunsuri la întrebări delicate, răspunsuri care nu au deloc o abordare duhovnicească (așa cum ar fi, spre exemplu, cea a Sfântului Ioan Gură de Aur):7. Mai exact, Dana Harip le explică părinților români cum să-și educe sexual copiii, începând chiar de la vârsta de 2 ani, așa cum prevăd, de altfel, și recomandările Organizației Mondiale a Sănătății privind educația sexuală8

Vom petrece împreună 4 ore în care vei afla ce trebuie să știe copilul tău despre propriul corp și sănătatea sexuală în funcție de vârsta pe care o are (2-4 ani, 5-8 ani, 9-12 ani, 13-18 ani). Vei descoperi de ce este importantă educația sexuală pentru asumarea deciziei de începere a vieții sexuale, stima de sine și un raport sănătos în relațiile viitoare.”9

Nu dorim să se înțeleagă că am fi împotriva educării copiilor cu privire la unele aspecte ale vieții intime. Considerăm însă că elevii pot primi suficiente informații - firești și potrivite vârstei - în cadrul orelor de biologie și de educație sanitară. Stim, de asemenea, că „educația sexuală” așa cum este ea prevăzută în documentele OMS și promovatăde așa-zișii „progresiști”, este bazată pe ideologia de gen, ideologie conform căreia omul s-ar naște ca ființă neutră, care poate să-și determine sau să-și schimbe „genul” în cursul vieții, după cum dorește.

Pe Dana Harip o regăsim și printre vorbitorii „Zilelor SuperTeach”, eveniment desfășurat la Iași, în 2019, alături de reprezentanți ai B.O.R.10

Un alt vorbitor SuperTeach, judecătorul Cristi Danileț11, își exprima, în cadrul unui eveniment organizat la Cluj, dezamăgirea că orele de educație sexuală lipsesc din programa școlară, ironizând opoziția preoților și a părinților față de această materie: „Trebuie să îi învățăm pe copii că tot ceea ce transmit în mediul online poate fi periculos pentru ei, dar, desigur, noi evităm să facem educație sexuală în școli pentru că se supără preoții și probabil unii dintre părinți”12

Același Cristi Danileț a susținut cu tărie, încă din 2020, inițiativa președintelui Iohannis privind obligativitatea organizării în unitățile școlare a unor programe de educație sexuală pentru copii.13

Despre importanța acceptării „mentalității deschise” în B.O.R. (!) a scris, în anii trecuți, și un cunoscut preot din Mitropolia Moldovei și Bucovinei, care a promovat pe site-ul Doxologia cartea „Mentalitate deschisă. Privește dincolo de tine”, lansată în România de Institutul Arbinger, prin Institutul Dezvoltării Personale. Declarându-se „frapat de substratul creștin al celor de la Arbinger”, preotul menționează că „toate conceptele esențiale, întreaga abordare are un miez creștin.”14

Printr-o comparație nefirească între creștinism și economia de piață, autorul articolului identifică „aspecte de sorginte creștină în abordarea de tip «mentalitate deschisă»”. Iată un exemplu:

Cel ce dorește să iasă din închisoarea „mentalității închise” trebuie să-și asume următorul principiu: „În ceea ce mă privește pe mine, problema sunt eu. Trebuie să încep de la mine” (p. 131). Iar Evanghelia ne învață: „doctore, vindecă-te pe tine însuți” (Luca 4, 23) sau „scoate întâi bârna din ochiul tău și atunci vei vedea să scoți paiul din ochiul fratelui tău” (Matei 7, 5).

Incompatibilitatea este evidentă: programele de dezvoltare personală recomandă anumite „ tehnici și strategii [....] folosite pentru a avea grijă de starea de bine „prin exerciții practice și metode experiențiale”.15

Metodele spiritualității ortodoxe sunt: postul, slujbele, rugăciunile, metaniile, milostenia, spovedania, întrajutorarea etc.

Programele de dezvoltare personalăau drept scop obținerea unei stări de bine imediate, pământești și efemere, în timp ce biserica ne călăuzește spre viața veșnică.

Acest tip de discurs - manipulator, dar aparent rațional, argumentat și acceptabil - promovat de unii reprezentanți ai clerului, poate avea consecințe grave, ducând, treptat, la distrugerea încrederii, respectului și dragostei românilor pentru Ortodoxie și îmbrățișarea altor principii, contrare duhului ortodox și canoanelor Sfinților Părinți.

Într-o lucrare apărută în 2021, Jean-Claude Larchet se referă pe larg la relația dintre Mitropolia Moldovei și Bucovinei și Institutul Arbinger. Precizăm că Jean-Claude Larchet este „teolog  ortodox francez, unul dintre cei mai de seamă patrologi ortodocși [....] Este unul din puținii autori contemporani capabili să îmbine cercetarea riguroasă cu o profundă înțelegere și trăire a vieții bisericești și liturgice. Autor prolific, lucrările sale au fost traduse în șaptesprezece limbi”. (OrthodoxWiki). Domnia sa face următoarele remarci:

Aceste metode sunt în fond incompatibile cu cerințele Ortodoxiei, care nu confundă spiritualitatea cu psihologia, harul cu emoția, instabilitatea și superficialitatea unui sentiment cu stabilitatea și profunzimea unei stări duhovnicești, și care exclude orice formă de manipulare psihologică a publicului, dar face apel la conștiința liberă a fiecăruia și la eforturile lui ascetice consimțite, singurele capabile să realizeze o transformare îndumnezeitoare a persoanei.

De asemenea, în unele Biserici ortodoxe locale, pregătirea pastorală a preoților a fost încredințată unor întreprinderi specializate în „management-ul” grupurilor. Este vorba de institute private cu scop lucrativ care nu au legătură cu Biserica și care intervin în formarea cadrelor din întreprinderile ce aparțin mediului economiei.

De exemplu, recent, în Arhiepiscopia Iașilor, în România, responsabilii cu formarea preoților au apelat la o întreprindere americană, Institutul Arbinger, al cărei slogan este „Mentalitatea antrenează comportamentul. Comportamentul determină rezultatele. Noi schimbăm mentalitatea”, și care se prezintă astfel: „Institutul Arbinger este un cabinet internațional de formare și consultanță care ajută indivizii, echipele și organizațiile să obțină rezultate decisive, trecând de la focalizarea implicită - ceea ce numim o mentalitate interiorară – la focalizarea incluzivă a celorlalți”.

Mai multi preoți și-au exprimat în mod legitim îngrijorarea că formarea lor eclesială este încredințată unei instituții nu numai non-eclesiale, ci legate de secta mormonilor și care se inspiră din metodele în vigoare în această sectă. Este de mirare ce concepție despre Biserică pot avea cei care, apelând la un astfel de institut, consideră că Biserica ar trebui administrată ca o întreprindere, clerul ei format precum cadrele unei întreprinderi, iar credincioșii ei, pe cale de consecință, „gestionați” precum personalul unei întreprinderi. Trebuie să ne îngrijoreze, de asemenea, faptul că metodele predate de aceste institute specializate includ adeseori tehnici de manipulare psihică, aplicabile grupurilor sau indivizilor, care nu respectă persoanele ca atare, ci scurtcircuitează reflecția lor și fortează liberul lor arbitru.”16

Într-o notă de subsol, Larchet precizează: „Trebuie notat faptul că în Arhiepiscopia Iașilor, în urma tulburării unei părți a clerului, experimentul a fost oprit și inițiatorul lui însărcinat cu alte responsabilități”.

Deși „formarea” preoților a încetat, experimentul continuă având drept țintă copiii, deoarece „inițiatorul” lui continuă să „formeze” profesori pentru învățământul public din România.

Ne întrebăm și noi, împreună cu istoricul Mircea Platon: „Ce legătură este între gnoza mormonă și învățătura de credință Ortodoxă?”

Credem că o Mănăstire ca Sihăstria Putnei, leagăn al spiritualității ortodoxe unde s-au nevoit de-a lungul secolelor sute sau poate chiar mii de sihaștri, trebuie să manifeste multă precauție și reținere privind orice formă de colaborare cu astfel de „specialiști”.

Ofensa adusă ortodoxiei nu ne miră, dat fiind faptul că vine din partea unei asociații ale cărei programe de formare, ateliere și conferințe sunt certificate de Institutul Arbinger.17, fundație MORMONĂ, specializată în cultură organizațională, traininguri și consultanță în afaceri, prin Institutul Dezvoltării Personale din România18

Ne miră, în schimb, implicarea, ca vorbitori, a unor ieromonahi ai Mănăstirii Sihăstria Putnei, care apare în prezentarea oficială drept „facilitator Arbinger pentru Mentalitatea Deschisă în educație”.19, precum și a altor formatori care au conexiuni directe cu Biserica Ortodoxă, cum ar fi Cristina Gheorghe, directorul executiv al Fundației Varlaam Mitropolitul – fondată de Mitropolia Moldovei și Bucovinei (în cadrul căreia funcționează și Școala Varlaam) – și președintă, totodată, a Institutului de Dezvoltare Personală. De asemenea, Adrian Timofti, director și profesor de istorie la Liceul Varlaam.

Alături de Cristina Gheorghe, între inițiatorii SuperTeach România se numără și Felix Tătaru, președintele Asociației SuperTeach și președintele-fondator al GMP Group.20

Felix Tătaru a fost strateg al campanilor electorale pentru Traian Băsescu, Klaus Iohannis și PNL - în 2016, când l-a susținut pe Dacian Cioloș. Cioloș conduce în prezent grupul Renew Europe din Parlamentul European, grup care dorește "să reînnoiască” Europa militând pentru promovarea drepturilor homosexualilor în UE.21

Soția lui Felix Tătaru, Nadia, deține radioul pentru copii Itsy Bitsy care a promovat, în anii trecuți, educația sexuală și diversitatea orientărilor sexuale22. De menționat faptul că printre cursurile pe care Nadia Tătaru le menționează în CV-ul dumneaei23 se numără și cele care promovează practici și tehnici de sorginte orientală24, care nu au nimic în comun cu ortodoxia. De menționat, de asemenea, că printre mentori se află specialiști în reiki, hipnoză sau alte practici necreștine, filosofia religioasă care stă la baza acestui sincretism fiind falsă și primejdioasă.25

Dat fiind faptul că toate informațiile de mai sus sunt publice și accesibile oricui le caută, este extrem de dezamăgitor comunicatul dat de Mănăstirea Sihăstria Putnei ca răspuns la reacțiile societății față de această ciudată colaborare. În locul atitudinii autosuficiente și încărcată de reproșuri la adresa celor care și-au permis să-și pună și să pună întrebări, ar fi fost de așteptat o muncă de verificare a informațiilor și a temeiniciei obiecțiilor venite din spațiul public.

Devine tot mai limpede că în asaltul împotriva Bisericii se folosește strategia „calului troian”, iar accesul în mănăstiri este asigurat de oameni considerați apropiați ai Biserici.

Ne-am fi așteptat ca orice asociație care colaborează cu B.O.R. pe teme privind educația să susțină lupta părinților împotrivapătrunderii ideologiei de genîn școală prinproiecte de legi care au fost combătute, în repetate rânduri, de Alianța Părinților din România.26

Constatăm, însă, cu totul altceva: SuperTeach este unul din partenerii Ministerului Educației, care sprijină „reforma” ministrului Cîmpeanu (foto sus). Prezent, în luna iunie a acestui an, la Conferința „Provocările viitorului în educație”, organizată de Asociația SuperTeach la Târgu Jiu, Dragoș Anastasiu (unul din inițiatorii SuperTeach, președinte al Camerei de Comerț Româno-Germane și al Grupului Eurolines România.27), a anunțat lansarea unui memorandum pentru implementarea programului„România educată”, programcare astârnit revolta părinților români ca urmare a promovării ideologiei de gen, a obligativității vaccinării, a susținerii tehnologizării excesive a învățământului și a obligativității școlarizării de la cele mai fragede vârste28

Dragoș Anastasiu (foto sus și jos, cu ambasadorul Germaniei, Klaus Iohannis și Lucian Boia) este și liderul Alianței „O Voce pentru Educație”, alianță constituită în contextul redactării noului proiect de lege a educației, reunind 30 de organizații non-profit și companii educaționale, 20 de camere de comerț și grupuri de business care„își propun să încurajeze și să susțină demersurile unei ample reforme pentru transformarea educației din România în una de calitate”. Scopurile declarate sunt nobile, dar cele nedeclarate sunt complet diferite.29.

Între cele 10 teme-cheie pentru sistemul românesc de educație, lansate în discuție și salutate de ministrul Cîmpeanu, se numără și digitalizarea învățământului.

Despre efectele negative ale digitizării au scris, între alții, Manfred Spitzer (Demența digitală,Disconfort digital: riscuri, efecte secundare și pericole ale digitizării), Ralf Lankau (Nimeni nu învață digital), Gerald Lembke, Ingo Leipner (Minciuna educației digitale: de ce copiii noștri nu învață cum să învețe). Amintim aici doar câteva considerații ale lui Manfred Spitzer, unul dintre cei mai faimoși specialiști în neuroștiințe din Germania, implicat în dezbaterile despre tehnologie și educație:

Un copil are anumite nevoi [...]. El trebuie să pipăie lucruri, trebuie să învețe cum se folosesc lucrurile care îl înconjoară. Copiii vin astăzi la școală și nu mai sunt în stare să țină stiloul în mână pentru că singura lor activitate a fost să șteargă cu mâna un ecran de sticlă.[...] Creștem o generație cu nevoi speciale, o spun la modul drastic. Cu cât mai multe poezii și jocuri pe degete exersează în copilărie, cu atât sunt mai buni la matematică la 20 de ani, pentru că numerele și relațiile complexe dintre ele ajung în creier prin intermediul degetelor. Dacă la grădiniță s-au ocupat numai de ”ștergerea” unui ecran, apogeul carierei lor va fi specialist în curățenie.”30

Dacă Asociația SuperTeach se numără printre cei 10.000 de „specialiști” consultați de Ministerul Educației în vederea implementării programului „România educată”, viitorul educației în România și, implicit, viitorul copiilor noștri se află în pericol.

Școala românească, o instituție care garanta cândva moralitatea punând bazele unei educații sănătoase, tinde să formeze un om nou. Un om spălat de tot ce e bun, modelat pe principiile unei lumi deformate. Căci, așa cum spunea Eminescu, „prin ignorarea laturii educative a școlii, a bisericii, a vieții de stat, am ajuns a face dintr-o țară înzestrată cu atât de multe condiții de dezvoltare sănătoasă, această Americă dunăreană, o țară în care totul e atins de morbiditate.”

De-a lungul timpului Biserica a ridicat școli, fundații, spitale, a făcut acte de caritate, a acordat burse, a participat direct la istoria acestui neam, acordând asistență socială, îngrijind suflete și luptând pentru emanciparea națională acolo unde românii au fost oprimați. Dar a făcut toate acestea fără să abdice de la menirea sa.

Prin definiție, „mănăstirea este un așezământ de rugăciune în care viețuieste o obște de călugări sau călugărițe care au făgăduit înaintea lui Dumnezeu, în cadrul slujbei solemne de intrare în monahism, să-și petreacă viața în înfrânare, în sărăcie de bună voie și ascultare”. (Așezămintele monahale și menirea lor; Art 2)

Organizarea sesiunilor de „teambuilding” nu are nimic în comun cu această definiție.

Considerăm periculoasă și inacceptabilă asocierea B.O.R. cu persoane și instituții care promovează interese străine de credința noastră ortodoxă, precum și desfășurarea în mănăstiri a unor activități care nu au nimic în comun cu rosturile unui așezământ monahal. Solicităm ierarhiei B.O.R. să ia măsuri urgente pentru stoparea acestui fenomen.

Cu cât devin mai radicale atacurile care vizează credința, educația, viața și libertățile noastre, cu atât Biserica este mai datoare să intervină, astfel încât copiii noștri să nu devină ținta grupurilor de interese care au drept scop nu binele național, ci destructurarea societății prin ruperea sa de modelele morale, culturale și spirituale care o definesc.

Semnatari:

Alianța Părinților, București - prin Președinte Cristian Filip

ASOCIAȚIA pentru APĂRAREA FAMILIEI și COPILULUI, prin Președinte Virgiliu Gheorghe

Asociația Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților - București, prin Președinte avocat Marina-Ioana Alexandru

Federația Organizațiilor Ortodoxe Pro Vita - prin Președinte, Pr. Prof. Dr. Vasile Mihoc

StareaDeLibertate, București - prin Președinte Pompiliu Diplan

Asociația Bucovina Profundă - Suceava,prin Peședinte dr. Mircea Pușcașu

Asociația Familia Românească - prin Vicepreședinte Cătălin Stanciu

Asociația Tradiția Românească - prin PreședinteElena Alexa

ASCIOR - prin Președinte Nicolae Mușat

Liga Pentru IdentitateNațională - prin Președinte Paul Ghițiu

Fundația Sfinții Martiri Brâncoveni - Constanța, prin Președinte Marcel Bouroș

Asociația Prologos - prin Președinte Ciprian Buzner

Institutul de Cercetări Psihosociale și Bioetice - prin Președinte Gabriela Alexandru.

Forumul Organizațiilor din România - prin Președinte Sorin Berila

Asociația Provita - Filiala Galați - prin Președinte Costache Sabina

Asociația Calea Neamului - prin Președinte dr. Mihai Tarnoveanu

AsociațiaScut Botoșenean - prin Președinte Bogdan Carausu

Frăția Ortodoxă - prin Președinte Dan Grajdeanu

Asociația Young Men’s Club - Bistrița- prin Președinte Radacina Irina-Iuliana

Asociația de Reconstituiri Istorice Ferdinand I - prin Președinte Liviu Burcea

Asociația Straja Carpaților - Buzău, prin Președinte Cătălin Ioniță

Auto Epoca București - prin administrator Viorel Burcea

Asociația Firește - Timișoara, prin Președinte Horea Preja

NOTE

16   Jean-Claude Larchet, Ce este Teologia?, București: Ed. Basilica, 2021, pp. 160-161

Donează pentru ActiveNews!

ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.

Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.

ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.

De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei)
RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)

Pentru că suntem cenzurați pe Facebook
ne puteți găsi și pe Telegram și GoogleNews


Pentru știri necenzurate
abonează-te acum!

Este gratis și poți anula oricând abonarea.

ActiveNews România. Caută pagina noastră și pe Telegram.
Uniunea Ziariștilor Profesioniști din România
Top 5 autori
VideoNews

Veridicitatea Datei Paștelui Ortodox - Minunea Mâinii Sfântului Damaschin:

Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.

Comentarii (7)
  • Enya 21.09.2022 19:25
    Asa actioneaza satanele NEpamantene prin satanele pamantene deghizate in oameni: spurca tot ce are suflu divin! Trebuie sa murdareasca in special locurile, trupurile, inimile care sunt in totalitate ale lui Dumnezeu pentru ca lupta lor inca de la inceputurile omenirii este cu Divinitatea, iar pentru ca ingerii cazuti (demonii) nu o pot infrange (cine-L poate distruge pe Creator? Nimeni, nimic, niciodata!), atunci ii distrug Creatia - fiinta umana si Terra pe care vor sa o modifice si pe aceasta dupa ADN-ul lor si sa o ocupe in totalitate).

    Ce fac ei in lacasurile noastre sfinte se cheama RITUAL SATANIC!

    Chiar si numai prezenta slugilor lor, pe care ii poseda si fizic, si mental, in aceste altare ale crestinismului, ii satisface enorm pentru ca scopul lor este sa-si lase energiile demonice peste tot, sa manjeasca si sa altereze.

    Pe langa ritualul satanic, mai exista un motiv.

    Stiati ca oculta a modificat inclusiv inaltimea sunetului etalon, La, pe care din 432 Hz, vibratie pozitiva, in acord cu universul si de la care porneste muzica vindecatoare, l-a dus pe 440 Hz, vibratie negativa, pe aceeasi frecventa cu entitatile malefice care sunt langa noi, in paralel cu noi, uneori chiar si in noi?!?!!

    Care este legatura cu "training"-urile astea?

    Fac o paranteza, cand eram mica, bunicul meu imi spunea ca exista entitati malefice care ne pot influenta comportamentul, gandirea, sentimentele si ca daca sunt vreodata furioasa, sa ma controlez pentru ca de fapt eu le permit entitatilor sa ma manipuleze, sa imi controleze vointa, viata, deciziile, legatura cu ceilalti, ca eu le pot hrani pe ele cu emotiile mele negative. Hihihi, radeam eu de el!... Acum, trezita de aproape 3 ani, am aflat ca intr-adevar demonii care vor sa ne hibridizeze cu ei ca sa poata stapani Terra (si sa-L infranga pe Dumnezeu, cred ei), sunt langa noi permanent, dar deocamdata intr-o dimensiune paralela pana ne vor hibridiza prin vaccinuri si ne vor pune stapanire si pe trupuri, pentru ca vibratia pe care functioneaza ei nu le permite accesul la casuta noastra Terra, insa chiar si asa, in paralel cu noi, ce tine de ei fac la maximum, si anume ne provoaca sa fim agresivi, rai, goi sufleteste, inumani, sa suferim, sa provocam suferinta, tocmai pentru ca ei SE HRANESC SI POT EXISTA numai si numai prin aceste sentimente negative! Sa mai spun ca acum cred ca in anumite conditii (probabil cand fiinta umana traieste pe cea mai joasa vibratie si face cele mai oribile lucruri), demonii pot sparge bariera si chiar pune stapanire inclusiv pe trup, nu numai pe minte si suflet??!?

    Revin. Legatura cu adunarile adunaturilor astora?

    Vibratiile pe care traiesc calugarii, preotii, duhovnicii, maicile, preotii, crestinii adevarati sunt total diferite de ale demonilor, iar prezenta satanelor in acele spatii le permit sa interfereze cu aceste vibratii, sa le perturbe si sa le modifice!

    Noi nu suntem doar trup si suflet divin, suntem energie, spirit, VIBRATIE, si desi Creatorul e in orice, in aceste lacasuri ne putem conecta mai usor cu Sursa Divina, de-aceea aceste mizerii cu chip uman fac tot posibilul sa le pangareasca! Vor sa aduca bisericile si manastirile pe frecventele lor malefice (pe care ni le-au bagat pe gat, anulandu-ne frecventele pozitive si divine pe care trebuia sa functionam), si simpla lor prezenta in aceste lacasuri sfinte, care se poate realiza doar prin intermediul carcasele pamantesti pe care le-au cumparat cu arginti (cum sunt jegurile din poza) si in care deja salasluiesc, poate modifica sau altera frecventele divine!

    Ce trebuie sa facem: pe langa articole in presa care sa scoata la iveala intentia malefica a satanelor, comunitatile locale, oamenii din sat, enoriasii sa se mobilizeze si sa ii dea pur si simplu afara din manastiri si biserici, sa stea la porti si sa nu le permita intrarea!! Sa nu accepte PANGARIREA LOCULUI SACRU care ne-a mai ramas in lupta finala cu demonii! Iar daca si capii manastirilor tradeaza, atunci sa gaseasca o forma de boicot prin care si acestia sa dispara de la conducere si sa nu mai poata decide asemenea tradari! Solutii sunt, intotdeauna sunt!

    Daca masonii din BOR, care distrug pas cu pas biserica si credinta ortodoxa (nici nu e nevoie de straini, sa ne cotropeasca si sa ne subjuge, tradatorii sunt de-ai nostri), nu au nici cea mica constiinta sau frica de Divinitate, atunci oamenii trebuie sa actioneze dupa puterile si mintile lor si sa nu permita intinarea celui mai puternic reper pe care il avem: legatura cu Divinitatea!

    Referendumul Familiei l-au boicotat subtil si malefic, din cauza lor a picat, vaccinarea au sustinut-o, botnite pe mutrele odioase si-au pus, gurile preotilor si calugarilor le-au inchis in pandemia inexistenta cu "hotarari" scrise in cateva fraze, altarul si Tainele le-au spurcat si la propriu si la figurat (nu pot sa uit botnita lui perversalexa langa lingurita de impartasanie, cum mai poate spune reptila asta odioasa ca Il slujeste pe Dumnezeu, cum mai poate indrazni asemenea minciuna si blasfemie?!???), mai ramane sa sape la temeliile manastirilor, acolo unde puterea masonilor probabil ca e mai mica. Manastirile au o influenta uriasa asupra credinciosilor si sunt o reduta pe care demonii NEpamanteni trebuie neaparat sa puna gheara (prin satanele pamantene), de-aceea fac intrunirile acelea abjecte!

    Ah, da, si mai ramane sa fim martorii unei ultime tradari (pe care chiar o vom trai!!!): discursul patriarhului din Catedrala Mantuirii Neamului, la microfoane si camere multe care sa transmita tuturor romanilor de prin toate colturile, prin care ne va indemna sa aderam la religia unica a N.O.M. si sa ne inchinam Antichristului ce ne va fi aratat prin BlueBeam ca fiind Iisus.

    Nu trebuie sa le permitem, nu trebuie sa ii lasam, trebuie sa actionam. Jegurile cu buzunarele argintate sa se duca la picioarele diavolilor care ii detin, sa ramana acolo si sa lase credinta si lacasurile sfinte in pace!
  • Sarmis Get 21.09.2022 21:22
    Art. 89 – introduce un nou sistem de repere prin anularea celor corecte
    I. „Buturuga mică răstoarnă carul mare” – inversarea ierarhiei beneficiarilor.
    Art. 89 din proiectul Legii învățământului preuniversitar referitor la „beneficiarii educației” introduce o ipoteză falsă „ Alin. (1) Beneficiarii primari ai învățământului preuniversitar sunt antepreșcolarii, preșcolarii și elevii, precum și persoanele adulte cuprinse într-o formă de educație.” „Momeală” ce abate atenția de la sfera reală de cuprindere a conceptul de „calitatea de beneficiar” ; iar pe de altă parte să se asigure o manipulare ușoară... pentru a introduce în lege articole ce să servească anumitor interese de grup!!! Totul va devenii legal” și nimeni nu va observa că „buturuga mică răstoarnă carul mare”.
    Totul devine extrem de nebulos în aliniatele următoare în ceea ce privește beneficiul învățământului ... și cine este beneficiarul real. Legea le inversează și efectul este catastrofal vizibil în evoluția socio-economică a țării, lipsa forței de muncă, a lipsa specialiștilor și în creșterea datoriei externe.

    II. „Simultan: proprietari, producători și beneficiari - pentru același individ ce realizează un anumit produs sau activitate”
    Art. 89 face un „mare favor” elevilor („oferindu-le prea mult dulce cu riscul de a da în diabet”) numindu-i „beneficiarii primari ai învățământului preuniversitar”. Dar adulți - în câmpul muncii! – dezamăgire mare și unii vor afirma că „școala nu ia învățat nimic”!; dar acum este târziu timpul alocat școlii a trecut.

    III. „Trai neneacă cu banii babachii” – dar până când?
    Existența și funcționarea sistemului de învățământ condiționat de primirea banilor, banilor și iar a banilor. Ca-n orice afacere beneficiarul dă banii... Indivizii în stadiul de elevii nu au de unde să dea bani...! Au nevoie de burse etc. Deci ei, ca elevi, la momentul respectiv nu pot fi beneficiari! Indivizii în stadiul de elevii sunt produsul învățământului! Elevii sunt obiectul muncii didactice. Absolvenții sunt produsele livrate de sistemul de învățământ.

    IV. Cerere și ofertă. Beneficiar, producător, produse de calitate livrate beneficiarului. Cel ce cere plătește și beneficiază de produsul/activitatea solicitată! Beneficiarul plătește producătorul
    Analizând relația dintre termenii de mai sus este evident că elevul nu este beneficiarul real. Beneficiarul real comandă produsul ce trebuie să aibă anumite caracteristic și-n consecință anumite costuri pe care le va achita conform anumitor înțelegeri/termene producătorului.
    Ceea ce este mai mult decât evident când cadrele didactice solicită creșterea salariilor.
    Solicitarea este către beneficiarul care are fondurile necesare. Nu se face grevă împotriva elevilor pentru a le indexa salariile cadrelor didactice. Greva este o formă de luptă prin care salariații nu mai lucrează cu materia primă pentru a obține produse finite. În concluzie elevii joacă rolul de obiect al muncii! -cât sunt elevi. Iar sistemul de învățământ este producătorul.

    V. Deci cine este beneficiarul ?
    Societatea umană este complexă și este mai mult decât: beneficiarul/patronul, strungul, muncitorul și piesa de modelat la strung; dar se pot găsi asemănări cu acest model simplificat.
    Un lucru este sigur și-n învățământ că beneficiarii sunt cei ce au finanțat, finanțează în prezent și vor finanța în viitor sistemul de învățământ:
    - beneficiarii sunt cei ce au finanțat – adică pensionarii – părinții, bunicii, rude ale elevilor și alții care nu sunt într-o anumită relație cu elevii decât ca cetățeni ai acestei țări;
    - beneficiarii principali sunt cei ce finanțează în prezent -adică cei ce muncesc în prezent și contribuie prin taxe și impozite la venitul național și care sunt cei mai importanți – părinții, bunicii, rude ale elevilor și alții care nu sunt într-o anumită relație cu elevii decât ca cetățeni ai acestei țări ce fac viabil prezentul;
    - beneficiarii sunt și cei ce vor finanța în viitor sistemul de învățământ -adică cei ce vor muncii în viitor și vor contribuii prin taxe și impozite la venitul național și care vor fi extrem de importanți printre altele și la plata datoriei externe și asigură viitorului prosper al cetățenilor acestei țări – adică cei ce vor muncii în viitor și vor contribuii prin taxe și impozite la venitul național – părinții, bunicii, rude ale elevilor, o parte din elevii de azi. Este vorba de o parte din foștii elevi care vor contribuii la venitul național și nu despre foștii elevi care vor contribuii la PIB-ul altor țări după absolvirea școlilor din țară.
    Ca urmare fiecare cetățean este beneficiar al învățământului dacă îl finanțează prin TAXE și IMPOZITE adunate în Venitul Național. Învățământul se conformează Comenzii sociale, ce cuprinde printre altele ce: priceperi, deprinderi, atitudini, cunoștințe sunt formate în timpul școlarizării; cu ce competențe se vor afirma absolvenții în comunitate; este important ce face în mod real sistemul de învățământ cu acești elevi. Legea învățământului trebuie să creeze un învățământ cu o mare diversitate de posibilități de dezvoltare, calificare, specializare și perfecționare ale elevilor conform unui plan de învățământ, programe școlare și manuale cerute de beneficiarul care plătește Furnizorul de educație și instrucție. Ca urmare Furnizorul de educație NU ARE VOIE să utilizeze manuale și programe ce sunt împotriva țării!
    Ca o concluzie: beneficiarul principal va fi Marea Familie formată din toți cetățenii acestei țări care contribuie prin munca lor – mai mult sau mai puțin după puterile lor - la instrucția și educația generațiilor ce vor căuta să-și asigure un viitor prosper. Este evident că prosperitatea cetățenilor se poate înfăptuii numai pe fundamente solide: resursele proprii, propriile valori naționale și protecționism economic al țării.
    Misiunea școlii este pregătirea după puterile lor, ținând seama de capacitățile și de interesele utile elevilor și societății (care de altfel sunt formate și modelate prin orientare școlară și profesională de sistemul de învățământ). Prioritare sunt cerințele societății ca plătitor al furnizorului de educație și instrucție (potrivit nevoilor economice și social-culturale ale țării) pentru a nu produce inadaptații societății. Este util să fie pregătiți absolvenți capabili să muncească cu pricepere, cu competență în activitățile ce asigură prosperitatea economică și social-culturală a țării.
    Elevul în stadiul de elev este educat, modelat și instruit conform unor comenzii sociale la care elevul aderă cu respectarea libertății de a-și crea propria identitate pe un fundament moștenit de la părinți și între niște jaloane impuse de finanțatorii procesului instructiv educativ. Comanda socială constă în rânduiala dată de Dumnezeu fiecărui Neam după care „o nație trăiește si se dezvolta din punct de vedere religios, social, cultural și economic, în specificul ei istoric, adică într-un mod natural”. În termeni ecologici este rânduiala dată de legile de funcționare a ecosistemului neamului.

    Exemple de sisteme de învățământ negative generate de calitatea de beneficiar primar:
    Exemplu 1: unii elevi doresc să se pregătească să devină competenți ca și comandanți de navă interstelară că așa a văzut în filmul „Star Trek”. Ca beneficiari primari al sistemului de învățământ așa vor fi pregătiți elevii?
    Exemplu 2: unii elevi doresc să dobândească competențe în furturi de mașini. Ca beneficiar primar au dreptul de a comanda ce dorește!
    Exemplu 3: unii elevi doresc să dobândească competențe în organizarea de structuri mafiote! Ca beneficiar primar au dreptul de a comanda ce dorește!
    Exemplu 4: unii elevi doresc să nu studieze anumite materii –matematica, limba română etc.- pentru că noua lege vrea să-i considere „beneficiari primari”!!! Ca beneficiar primar are dreptul de a comanda ce dorește!
    Exemplu 5: unii elevi doresc să plece „in corpore” din țară etc. pentru că noua lege vrea să-i considere „beneficiari primari”!!! Ca beneficiar primar are dreptul de a comanda ce dorește!
    Exemplu 6: unii elevi doresc să fie pregătiți conform învățământului asiatic conform doctrinelor religioase de acolo, dar prin finanțare autohtonă; pentru că noua lege vrea să-i considere „beneficiari primari”!!! Ca beneficiar primar are dreptul de a comanda ce dorește!

    Exemplu 7: și exemplele pot continua....


    Și atunci întrebarea firească: Care este rolul Art. 89 – cu un nou sistem de repere „ dulci – otrăvite” că elevul este „beneficiar primar” de a orienta societatea cu ajutorul părinților spre demolarea societății existente. Prin acest articol societatea își asumă un risc și nu în ultimul rând părinții privind soarta propriilor copii. Afirmația că „totul este spre binele elevului” nu este validată de realitate când este adult și afirmă că „școala nu l-a învățat nimic din ceea ce are nevoie acum”.
    Din legi mai vechi:
    Legea invatamantului din anul 1924
    La Art. 6. [...] Părinții, tutorii și toți acei care au sub autoritatea sau îngrijirea lor copii orfani, cetățeni români, sunt datori să dea copiilor lor instrucțiunea elementară, absolut indispensabilă oricărui cetățean [...].
    Legea invatamantului Nr. 84 din anul 1995
    Art. 5. Alin (2) Statul promovează principiile învățământului democratic și garantează dreptul la educație diferențiată, pe baza pluralismului educațional, în beneficiul individului și al întregii societăți.

    În Legea educației naționale Nr. 1 din 5 ianuarie 2011
    La ART. 3, alin. u) [...] elevul/studentul este împopoțonat/cadorisit cu titlul „beneficiar direct al sistemului de învățământ”. DE CE? Când de fapt nu este direct! De ce un reper fals în spatele căruia se poate ușor manipula marea masă de părinți!
    Apoi copii devin o țină ușoară în fața acestei oferte tentante, false, ce ascunde manipulări periculoase conform cu „voințele” copiilor induse în mod „democratic”!
  • Enya 21.09.2022 21:58
    In manastiri se bate TOACA DE LEMN.

    In trecut, aceasta se folosea SI pentru alungarea spiritelor malefice, doar avem expresia "uciga-l toaca". Deci, spatiul manastirilor este pe frecvente pozitive si cu adevarat pe cea a Divinitatii. Ca sa stapaneasca TOATA lumea, demonilor (ingerilor cazuti) le trebuie mai ales aceste locuri pozitive si in totala armonie cu divinul, altfel acolo vor fi mereu punctele de Rezistenta de unde credinciosii adevarati ii vor alunga din nou, la un moment dat, de pe Terra. De aceea trebuie sa cucereasca tot. TOT!

    Intrunirile acestea luciferice fix acolo nu sunt degeaba, iar scopul real il stiu doar satanistii, oimea priveste cu detasare si eventual spune, "nu e mare lucru, au inchiriat si ei o sala pe-acolo". E, nu-i deloc asa, dedesubturile sunt malefice. PUR SI SIMPLU MALEFICE!

    Staretii si calugarii care accepta asa ceva nu numai ca isi spurca locul divin, dar il contamineaza cu demoni pentru ca acestia aduc odata cu prezenta lor (deocamdata intermediata fizic de jegurile vandute) propriile frecvente joase satanice care vor inlocui frecventele dumnezeiesti, si in felul acesta manastirile isi vor pierde aura divina si vor deveni doar niste constructii civile si atat. Ah, si cu niste demoni la pachet.

    P.S. Sunt extrem de curioasa: clopotele Catedralei Mantuirii Neamului pe ce frecventa sunt acordate? Sau mai precis, pe ce frecvente vor suna atunci cand se va tine discursul ultimei si celei mai mari tradari de Hristos?
  • Enya 21.09.2022 22:32
    Sa nu se inteleaga gresit: Catedrala era vital sa existe, rolul ei este benefic, doar ca tradatorii de semeni, specie umana si Divinitate o vor folosi (spurca) pentru inchinarea totala la demoni in acel moment al anuntarii singurei religii mondiale si venirii falsului Mesia.
  • INJECTIA FINALA 22.09.2022 02:45
    Felicitari autorilor articolului si surorii noastre ENYA pentru comentarii !
  • Enya 22.09.2022 10:53
    Mi-a lipsit prezenta dvs. de aici. Sper sa fiti bine!
  • Jonn 22.09.2022 08:00
    Mi-a atras atentia o cunostiinta ca la anumite clase, in scoala se distribuie lapte uht fabricat de ilvas. Ambalajul are pentagrame, simboluri sataniste. Eu am gasit si o poza pe net la un ziar. Se poate face ceva? nu mi se pare normal ca laptele distribuit prin program al guvernului sa aiba desenat un simbol satanist.

    https://www.google.com/amp/s/www.observatorulph.ro/national/99939-site-ul-promovat-pe-cutiile-de-lapte-ale-elevilor-din-vaslui-vinde-si-jucarii-pentru-adulti%3famp
  1. Bomba silențioasă a lui Rafila: OMS anunță azi că ”tocmai a semnat cu România Strategia de Cooperare 2024 - 2030”. REACȚII

  2. Care este ultima dorință a lui Celine Dion – artista măcinată de o boală cruntă, depistată în 2022, s-a destăinuit fanilor

  3. La 38 de ani de la Cernobîl, Zelenski se dă de gol

  4. Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia

  5. REACȚIUNEA: Dorel Vișan, Mare Maestru cu grad 33 și jumătate al Ordinului Masonic Umaniterra din Cluj (FOTO/VIDEO)

  6. Noul comunism cu față climatică. Analiză înspăimântătoare a documentelor UE realizată de Prof. dr. av. Gheorghe Piperea și Arina Vasilescu, de la Piperea & Asociații: UNIUNEA EUROPEANĂ, CARBONUL ȘI NOI

  7. FDA semnalează că vaccinurile ARNm Covid pot provoca convulsii la copiii mici

  8. Pr. Bogdan Florin Vlaicu, în dialog cu Ingrid Ileana Bauer, doctor în teologie ortodoxă, și Prof. Florin Popescu, despre calculul datei Paștilor, semnificația Duminicii Intrării Domnului în Ierusalim, Săptămânii Patimilor și a Învierii – VIDEO LIVE

  9. Canada: Un oficial din Alberta dezvăluie că “aproape toate” incendiile din provincie din acest an au fost provocate de om, nu de “schimbările climatice” - VIDEO

  10. Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății, condamnată la 3 ani și șase luni cu executare de Tribunalul Cluj

Ultima oră

22:35

FDA semnalează că vaccinurile ARNm Covid pot provoca convulsii la copiii mici

22:13

Pr. Bogdan Florin Vlaicu, în dialog cu Ingrid Ileana Bauer, doctor în teologie ortodoxă, și Prof. Florin Popescu, despre calculul datei Paștilor, semnificația Duminicii Intrării Domnului în Ierusalim, Săptămânii Patimilor și a Învierii – VIDEO LIVE

21:50

Care este ultima dorință a lui Celine Dion – artista măcinată de o boală cruntă, depistată în 2022, s-a destăinuit fanilor

19:47

Canada: Un oficial din Alberta dezvăluie că “aproape toate” incendiile din provincie din acest an au fost provocate de om, nu de “schimbările climatice” - VIDEO

19:26

Moldova va implementa votul prin corespondență. Alte țări care pot introduce acest tip de vot

18:16

Bomba silențioasă a lui Rafila: OMS anunță azi că ”tocmai a semnat cu România Strategia de Cooperare 2024 - 2030”. REACȚII

17:25

Un fotbalist de primă ligă, de 29 de ani, a anunțat că se retrage: A dat în judecată Pfizer și consideră că vaccinul Covid are legătură cu vătămările sale - “se află într-un calvar medical”

16:45

Procuratura a clasat dosarul penal deschis împotriva lui Mihai Tîrnoveanu. Revista Profesionistă a Presei

15:16

S-a stins Nicolae (Nic) Iliescu, publicist la Ziarul Național

14:31

Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății, condamnată la 3 ani și șase luni cu executare de Tribunalul Cluj

13:35

Noul comunism cu față climatică. Analiză înspăimântătoare a documentelor UE realizată de Prof. dr. av. Gheorghe Piperea și Arina Vasilescu, de la Piperea & Asociații: UNIUNEA EUROPEANĂ, CARBONUL ȘI NOI

12:44

Ce făcea Ceaușescu în ziua în care s-a născut Bănescu, 2.06.'66? Document în atenția CNSAS: PROCES VERBAL

12:02

La 38 de ani de la Cernobîl, Zelenski se dă de gol

12:00

Zece noi studii detaliază riscurile pentru sănătate ale tehnologiei 5G. Radiațiile telefoanelor mobile. Analiză realizată de Dr. Joseph Mercola (ENG/VIDEO/PDF)

11:56

Pr. Viorel Cojocaru: Patriarhia Română si Patriarhia Moscovei: dialoguri diplomatice nefinalizate referitor la teritoriul canonic dintre Prut și Nistru. Odiseea Mitropoliei Basarabiei în anii independenței de stat a Republicii Moldova